Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Wiadomo, że nie ma już takiej głębi jak po aplikacji, ale woda ciągle się zbiera w ładne krople. Ale głównym warunkiem jest delikatne mycie i sprzyjające warunki, czyli wiosna/lato. 

Ja tym smaruję nawet szyby, nie potrzeba tych całych 'niewidzialnych wycieraczek' :D

Edytowane przez Johny3
Link to post
Share on other sites

 

 

Łatwo rysująca była deska

Bez złośliwości - to na pewno była Kappa, a nie Lybra czy coś podobnego? Kappa deskę ma obitą jakimś miękkim materiałem, ciężko to porysować.. Jedyny rysujący się element to ta drewniana/drewnopodobna nakładka na środku tunelu.

 

 

 

trzymała tam zawsze torebke

Kolejny raz spytam - jakim cudem? :o Akurat deska w Kappie to nieporozumienie, ani kawałka prostej, równej powierzchni - nie ma nawet gdzie przykleić uchwytu na telefon (chciałem na desce, muszę mieć na szybie).

Chyba, że trzymała ją na nawiewie centralnym - ale wtedy to już mocno zasłania przednią szybę.

 

Lancia_Kappa_inside.JPG

 

Na zdjęciu to akurat przedlift, ale polift różni się jedynie kierownicą i odcieniem drewna/drewnopodobnego materiału.

 

 

 

pod 100k km rocznie

O ile po takim czasie alcantara w Lancii wygląda jak szmata do podłogi, to skóra.. no cholera, widziałem skórę wyjętą z Lancii o przebiegu 250k km i była naprawdę w porządku. Zmęczona, ale w porządku.

Trwalszy w tych autach był tylko welur.

 

 

Tak dla pewności wsiadłem jeszcze raz do F10. I cholera za nic nie przekonam się do tych plastików w tej klasie auta. O ile siedząc z przodu jest OK, tak wrażenia z siedzenia w tym aucie z tyłu to dla mnie odczucia bardzo mierne, patrząc na klasę tego auta i jego cenę. Ale może ja mam złe podejście i po prostu od takiego auta wymagam za dużo.

Link to post
Share on other sites

Eh, usunęło mi dość długi post..

 

@dodo nie rozumiem Twojej ironii.

Proste, że 20 lat różnicy między tymi autami zrobiło swoje, nie neguję tego.

Kappa to może zły przykład. Ale w Thesis z tyłu czułem się lepiej, niż w F10 - mówimy tu tylko i wyłącznie o estetyce, wykonaniu.

 

 

Wysiadając ze starego trupa wartego 5 tysięcy złotych (czy nawet nowiutkiego Hyundaia i aut tego typu) i wsiadając do auta za >180k PLN chciałbym poczuć efekt "wow".
Elektronika, wszelkie systemy, bajery, wygoda za kierownicą i prowadzenie wywołały ten efekt. Mocno stłumiła go jednak przesiadka na tylne siedzenia.

 

Szczerze mówiąc koło gwizdka wisi mi wszelaka ironia czy śmieszkowanie. Siedzisz w autach nie od wczoraj - doskonale wiesz, że w przedziale 20-30 tysięcy można w kilka minut znaleźć przynajmniej kilka samochodów, które środek mają przyjemniejszy (wizualnie, w dotyku) od F10. Dla mnie to nie do przyjęcia, Wy możecie mieć inne zdanie.

 

 

I to nie są tylko moje odczucia. Podobnego zdania są znajomi, którzy tym autem jeździli oraz recenzenci i testerzy którzy mieli okazję sprawdzić F10.

 

EOT z mojej strony.


 

 

to cudo

Dałoby się tym zastąpić Quick Detailer?

Szukam czegoś zamiast Poorboys QD+. Jest w porządku, ale może jest coś lepszego. :)

Edytowane przez Freso
Link to post
Share on other sites

 

 

Podobnego zdania są znajomi, którzy tym autem jeździli oraz recenzenci i testerzy

 

Czyli to nie pierwszy raz gdy F10 jest porównywana do Kappy.

 

A tak na serio.

Zgadza się, siedzę w autach od dekady i jest bardzo mało aut, które wywołują u mnie jakieś emocje, efekt "woow" co wcale nie znaczy, że to nie są dobre auta. 

Krytykując jakość wykonania przez stwierdzenie, że coś nie jest przyjemne w dotyku lub nie podoba CI się wizualnie jest skrajnym idiotyzmem. Auto Ci się nie podoba w środku, koniec kropka, nie wypowiadaj się proszę na temat jakości bo widzę, że nie do końca masz pojęcie o czym mówisz.

 

Wiem, że swoje najlepsze ale bez przesady. Mi bardzo nie podoba się środek w 911 ale nigdy nie wpadnę na pomyśl aby napisać publicznie, że "w sumie to w Clio mam znacznie lepsze plastiki i wykończenie niż w 911"

 

http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-Turbo-Interior-1280x960.jpg

http://i154.photobucket.com/albums/s268/vule_ns/Renault%20Clio%20RS/Renault_Clio_Sport_2006_11_4w.jpg

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Krytykując jakość wykonania przez stwierdzenie, że coś nie jest przyjemne w dotyku

 

No kurczę, jeśli coś jest nieprzyjemne w dotyku, to można się chyba tego czepiać? W 147 wszystko skrzypiało, ale było miłe w dotyku. W Giulietcie nie skrzypi, ale plastiki drzwi przypominają fakturą papier ścierny - jak jadę latem z "zimnym łokciem", to się na serio obawiam o otarcia ;). Sam nie wiem, co lepsze - miłe skrzypiące czy niemiłe nieskrzypiące :).

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

@Freso, przepraszam o wielki internetowy trollu. Tak się składa, że mój padre miał tą wątpliwą przyjemność przez 2 czy 2.5 roku mieć Lancie Kappe w skórach. Nie powiedziałbym, żeby ona miała lepsze wnętrze od ówczesnych aut segmentu E nie wspominając o obecnych
 Mój brat ma kappe i tu przyznaję rację. Drewnopodobne plastiki na desce skrzypią i nie sprawiają wrażenia dobrze spasowanych. Podobnie z fotelami, szybko się wygniatają. Mi osobiście auto się podoba ale porównywać je z 15x droższym BMW to delikatnie mówiąc głupota.
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

jeśli coś jest nieprzyjemne w dotyku, to można się chyba tego czepiać?

 

Można się czepiać ale nie wolno mówić o złej jakości materiałów - ciągle to podkreślam ale widzę, że nie dociera. Rozumiem, że Tobie się ta tekstura nie podoba ale innej osobie może się podobać, to ciągle nie zmienia faktu, że mówimy o odbiorze organoleptycznym powierzchni plastiku (lub innego materiału) a nie o jakości tego plastiku (materiału). 

 

 

 

obawiam o otarcia

 

Man up!

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Krytykując jakość wykonania przez stwierdzenie, że coś nie jest przyjemne w dotyku

dodo, my się albo nie rozumiemy, albo nie wiem co.

Jasne, że coś się może podobać lub nie podobać i tutaj nikt o gustach nie dyskutuje. Paradoksalnie wnętrze w F10 mi się podoba i nigdzie nie napisałem, że jest brzydkie. Jest po prostu moim zdaniem wykonane ze zbyt niskiej jakości materiałów - szorstkich, nieprzyjemnych.

 

To jest taka sytuacja, jak w kłótniach iPhone kontra Samsung. iPhone to dla mnie nie jest telefon idealny, a za tą cenę którą kosztuje powinien mieć znacznie więcej możliwości. Posiadam go jednak, bo zalety przewyższają wady.

 

Same here. W tych pieniądzach F10 mogłoby wykonane być lepiej. Ale podoba mi się w zasadzie, bo ma wiele innych zalet.

 

 

 

Wiem, że swoje najlepsze

Daleko mi do gloryfikowania starego dupowozu, szczególnie mając porównanie z autami kilkanaście razy droższymi, a z miejsca mógłbym wymienić kilka wad tego auta - ktoś, kto umieścił tak nisko miskę olejową, wycenił ją na ponad 2000 zł i praktycznie wycofał z produkcji powinien być skazany.

Brak uchwytu na kubki, DEBILNE mocowania głośników, alcantara która wyciera się jak szmata i wszelkie uchwyty podłokietników, które pękają w oczach, podobnie jak mocowania uchwytów drzwi.

 

Jeżdżę tym autem, bo po prostu je lubię mimo wad.

 

 

 

bardzo nie podoba się środek w 911

Deska przeszyta skórą, jak wnioskuje ze zdjęcia. Ogółem na zdjęciu wygląda to bardzo dobrze. I chociaż to nie mój styl, to cholera, to jest właśnie DOBRE WYKONANIE, chciałbym to zobaczyć na własne oczy i ocenić. A to, czy się komuś podoba, to już kwestia gustu.

 

 

 

plastiki drzwi przypominają fakturą papier ścierny

To chyba domena każdego nowego, małego kompaktu. Corsa D, nowy Swift.. no szału nie ma.

 

 

 

Drewnopodobne plastiki na desce skrzypią

Sprawdźcie airbag pasażera. Skrzypienia i trzaski pochodzą w 90% stamtąd - komuś coś nie wyszło przy montażu Kappy.

 

 

 

Podobnie z fotelami, szybko się wygniatają

Jaka tapicerka? Welur ma świetną trwałość, skóra ciężko powiedzieć (widziałem taką po 250k km i wyglądała ładnie, kubbak zaś twierdzi, że Jego Tato miał w Kappie cholernie wysiedzianą skórę), alcantara to katastrofa w tym aucie, dno i 3 metry mułu.

 

 

 

 

mówimy o odbiorze organoleptycznym powierzchni plastiku (lub innego materiału) a nie o jakości tego plastiku (materiału)

Chyba tu jest problem w naszej dyskusji. Dla mnie dobry plastik to taki, który:

a) wytrzyma długi czas bez pęknięć, matowień

b) jest przyjemny w dotyku

c) nie trzeszczy

d) jest przynajmniej "poprawny wizualnie"; trudno znaleźć mi lepsze określenie, bo "ładny" to kwestia gustu

 

Na przykład takie plastiki w Imprezie GC i ogółem obicia drzwi, deski.. Ładne to nie jest, w dotyku szału nie robi, trzeszczy, ale nie pękają, wytrzymują naprężenia i nasz egzemplarz (18 lat na karku) nie ma żadnych pęknięć/przetarć/zmatowień w środku.

 

To jest plastik dobrej, czy złej jakości? :)

Link to post
Share on other sites
Sprawdźcie airbag pasażera. Skrzypienia i trzaski pochodzą w 90% stamtąd - komuś coś nie wyszło przy montażu Kappy.

 Miałem na myśli panel środkowy,  przyciski są z taniego plastiku i "drewienko" trzeszczy. Ogólnie jakość materiałów i wykonania we wnętrzu uznałbym jako gorszą od średniej w tej klasie. Wg mnie starsza Dedra/Delta sprawiają lepsze wrażenie.

 

 

Jaka tapicerka?

Alcantara. 

 

 

PS. Nie chcę przeciągać dyskusji bo jest bezsensowna. 

Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że się wtrącę. Oczywistością jest, że dzisiaj samochody robią księgowi. Porównaj sobie kolego jak to stwierdziłeś "ten sam segment" z tamtych lat, tj. E39 czy A6 C5.

 

http://i.imgur.com/jhVVRNo.jpg

 

http://i.imgur.com/PTL2kfM.jpg

 

I dostrzeż jaka jest i była wtedy przepaść pomiędzy tą Twoją Kappą. Mówimy o "tym samym segmencie" w tych samych latach. To że nowe BMW są wykonane słabiej od tych z poprzednich lat to jest fakt, widać to po przesiadce z E39 do F10 czy z E53 do E70 LCI. Ale tak jest wszędzie, w Mercedesie, w Range'u, w Jaguarze itd. A ceny, przeliczając wszystko, te same albo wyższe! Wiadomo że są to jakieś kpiny, ale takie są czasy, motoryzacja idzie w złym kierunku, niekoniecznie z winy samych producentów.

To że w F10 z tyłu jest słabizna to nic nadzwyczajnego. BMW to samochody dla kierowcy. Badania pokazują, że znakomita większość klientów 7er i to w Longu będzie prowadzić osobiście. To że pasażerowie są w jakiś tam sposób "dyskryminowani" Beemki nadrabiają tym co dostaje kierowca, tak jest też w F10 sam przyznałeś. Nie ma samochodów idealnych.

Tyle z moich 3 groszy. Dajcie już sobie spokój naprawdę, bicie piany że się czytać nie da, co to ma do tematu gdzie się własne bryczki wstawiało. Teraz się to tu wszystko zlazło i sporo starych bywalców pouciekało i nie widać, albo rzadko, bo omijają. Sugeruję załóżcie sobie ogólny temat na takie chore dyskusje i potyczki o motoryzacji jak macie zdrowie.

Edytowane przez Silver Fox
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Przyjdą robić znowu tutaj. Widać przecież, że potrzeba jest, żeby się to wszystko wyżyło, więc po to coś zakładać aby to robić właśnie tam. A czy to będzie na jakimś poziomie to wyjdzie. Czepili się jednego tematu i teraz nie ma co tu pooglądać co było z założenia.

Edytowane przez Silver Fox
Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z odwiedzających temat ma doświadczenie z montażem nakładek na pedały?

Na ile montaż takich na niżej jest pewny?

http://i.imgur.com/d9ZkWXz.png

Na ile montaż takich (nawiercacnych) jest problematyczny?

http://www.modbargains.com/images/Products/AWE/AWE%20Audi%20Pedals/AWE-audi-pedals-a4-2009-modbargains-3.jpg

W jaki sposób zwykło się montować tą nakładkę w miejscu "spoczynku" nogi?

http://i.imgur.com/ibmnDhP.png

Edytowane przez NewSky
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...