mejor 2848 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Ja nie wiedziałem jaki miałem wcześniej olej w silniku i go zalałem teraz 10w40 i nie wiem czy nie za gęsty Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Ja również polecam Liqui Moly, mam subiektywne wrażenie, że silnik pracuje lepiej niż na Castrolu, który był poprzednio zalany. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Ja od siebie mogę polecić Valvoline - zalewałem M52B25 valvolajnem 5w50. Tera będę zalewał audi i się zastanawiam czym to zalać. Też V 5w50? 260k na budziku, wczesniej jezdzil (wyciekal) na castrolu 10w60 Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Też V 5w50? 260k na budziku, wczesniej jezdzil (wyciekal) na castrolu 10w60 Ale to, że wycieka to raczej nie wina oleju . Co do oleju to ja osobiście używam Liqui Moly, w Maździe(1991 rok, ~195 tyś km) 5W40, w V40(2000 rok, ~270 tyś km) 10W40. Nie zauważyłem problemów, odnośnie lepszej pracy to po każdych 10 tysiącach kilometrów silnik lepiej pracuje - ma świeży olej . Cytuj Link to post Share on other sites
dario83 33 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Liqui Moly polecam, lata temu robilem dla nich plakaty i wtedy to byla dla mnie nowosc, poczytalem sporo i w usa glownie na tym napędzaja swoje diesle (a przynajmniej do takiej konkluzji doszedlem wtedy). Ja również polecam Liqui Moly, mam subiektywne wrażenie, że silnik pracuje lepiej niż na Castrolu, który był poprzednio zalany. Ja od siebie mogę polecić Valvoline Ale jakiś konkretny rodzaj/typ. Mam DPF'a więc chyba jakiś niskopopiołowy czy coś takiego... Ja mam przejechane 280k i oleju mi nie bierze od wymiany do wymiany. Może trochę bierze ale nie muszę dolewać. Na stronie Valvoline patrzyłem i jest kilka rodzajów i nie wiem na który się ewentualnie zdecydować. Castrola miałem z pewnego źródła, bo kolega pracował w firmie, która ściągała olej prosto od producenta, ale kumpel już tam nie pracuje niestety. Dlatego myślę na zmianę na jakiś mniej podrabiany.... Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Ja zalewałem ostatnio Liqui Moly Top Tec 4100 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3765 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Do dpf ma normę 507. Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty Silver Fox 1687 Napisano 8 Kwietnia 2016 Popularne posty Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Wreszcie czołg porządnie wygląda. Letnie buciki + H&R'y na tyle. Na zdjęciach mam wrażenie, że aż tak tego nie uchwyciło, ale na żywo jest tak jak zawsze chciałem żeby moja Szara wyglądała. Tylne koła są idealnie równo z błotnikami. Dystanse znacznie dodały muskularności i masywności, do tego już tak nie buja na zakrętach. Kupiłem czarne dystanse bo chciałem, żeby jak najmniej było to widać, cel raczej osiągnięty, srebrne pewnie też po czasie by się zabrudziły, zaśniedziały i by się wpasowały, ale wydaje mi się że czarne lepsze. http://i.imgur.com/EOhveRe.png http://i.imgur.com/s4ex7az.jpg http://i.imgur.com/V3f9fNt.png http://i.imgur.com/dZxWYUt.png http://i.imgur.com/Mq418Ts.png Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez Silver Fox 10 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Cudo https://www.facebook.com/salcarsuk/videos/707505506031339/ Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 To Twój mietek tak sobie radzi mejor? Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Oj, chciałbym Mercedesa AMG, ale to jeszcze nie teraz Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Tylne koła są idealnie równo z błotnikami. Tylne na równo, a przednie nie? Pod drag, czy jak? Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Jak tak patrze na to X5, przypomina mi się ten mem: http://www.xdpedia.com/obrazki/kobieta_vs_mezczyzna_u_fryzjera_5074.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Tylne na równo, a przednie nie? Pod drag, czy jak? Napisałem, że są na równo i nie wystają żeby nie było jakiś obiekcji. Na przodzie jest fabryka więc są trochę schowane. Przednie mogły by też być równo, gdybym wsadził tam na oko po 10-15mm, tylko po co. Jak tak patrze na to X5, przypomina mi się ten mem: W sensie że co, że wydałem kilka stówek a różnicy nie ma? A co Ty po moich kiepskich zdjęciach jesteś w stanie stwierdzić jak to teraz jeździ? Napisałem, że te zdjęcia komórką nie koniecznie ukazaly jak to wygląda na żywo. A jak to teraz jeździ też napisałem, przestało bujać i lepiej trzyma się drogi, dodało pewności prowadzenia. Grunt, że ja na żywo widzę znaczną różnicę i wizualnie i w jeździe. Jestem bardzo zadowolony że udało się osiągnąć taki efekt za kilka stówek a nie kilka tyś na nowe szersze walce. Jestem też świadom wad tego rozwiązania, primo to bezpieczeństwo, bo różne są przypadki, dlatego kupiłem certyfikowane H&R'y a nie badziew z portalu aukcyjnego, secundo, że łożyska mogą dostać po du**e. Ale jest wątek na forum bmw w dziale E53 który przed podjęciem decyzji cały przeczytałem, i większość tam wypowiadających jeździ dokładnie z taką konfiguracją (przód fabryka, tył po 30mm) sporo czasu, i jest w porządku, nic się nie dzieje i polecają. Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Silver Fox Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 W zasadzie X5 mi się kompletnie nie podoba, ale przyznam, że Szara prezentuje się naprawdę okazale, jeździłbym 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Fajna locha 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 przestało bujać i lepiej trzyma się drogi, dodało pewności prowadzenia. Placebo działa na każdego tak samo jak z kablami audio. Zwiększenie rozstawu osi o 30mm nie poprawi w zauważalnym stopniu własności trakcyjnych. Wręcz przeciwnie pogorszy je bo zmienia geometrię układu jezdnego. Obecnie Twój samochód robi cztery ślady. EDYTA: Zwiększenie rozstawu tylko tylnej osi spowoduje, że samochód będzie prowadził się jak traktor. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Szara kosior, ja tez teraz dorzucilem dystanse + hamulce. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/9fd8871a17481524e8df5dc09cb040b7.jpgWysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka 5 Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Napisałem, że są na równo i nie wystają żeby nie było jakiś obiekcji. Na przodzie jest fabryka więc są trochę schowane. Przednie mogły by też być równo, gdybym wsadził tam na oko po 10-15mm, tylko po co. Prawidłowo to powinny iść też te same na przód, ale jak się bawisz w tuning optyczny to i te 15 na wyrównanie zawsze lepsze niż seria - rozpatrując pod względem poprawności działania samej zawiechy. Podeślij link do tych porad z forum bmw, przyda mi się - śmiech to zdrowie. @Lukson Mnie uczyli, że 30 + 30 = 60 Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez d i l Cytuj Link to post Share on other sites
dario83 33 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Zwiększenie rozstawu osi o 30mm nie poprawi w zauważalnym stopniu własności trakcyjnych. On nie zmienił rozstawu osi, tylko rozstaw kół Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez dario83 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Mnie uczyli, że 30 + 30 = 60 On nie zmienił rozstawu osi, tylko rozstaw kół Dzisiaj mam cięższe myślenie i nie mogę jeszcze dość do siebie. Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Zwiększenie rozstawu osi o 30mm nie poprawi w zauważalnym stopniu własności trakcyjnych. Fakt, zapomniałem że to Twój samochód nie mój i Ty wiesz lepiej jak jeździło, jak jeździ i jak będzie jeździć. Zwiększenie rozstawu tylko tylnej osi spowoduje, że samochód będzie prowadził się jak traktor. Kiedy będzie prowadzić się jak traktor? Jak się namyśli? Bo właśnie w tym momencie jest zwiększony rozstaw kół tylnej osi i z traktorem to wiele wspólnego nie ma. Na odcinku którym jeżdzę codziennie gdzie tak przechylał się na bok że prawie z fotela katapultowało teraz jest tak jak być powinno. Prawidłowo to powinny iść też te same na przód, ale jak się bawisz w tuning optyczny to i te 15 na wyrównanie zawsze lepsze niż seria Podeślij link Nie bawię się w jakiś tuning optyczny bo to sprawa drugorzędna, chciałem żeby samochód się tak nie przechylał i był stabilniejszy. A że przy okazji wygląda muskularniej i dostojniej to dodatkowy banan na gębie. Takie same jak na tył po 30mm nie wejdą na przód bez dokładek błotników, będą wystawać. Link do tematu na forum bmw: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=83&t=148538 Fabrycznie rozstaw kół przód/tył jest taki sam, z tyłu są szersze felgi i opony niż z przodu właśnie o 30mm (255 a 285), ET tył do 45 a przód 48. BMW do tego modelu zakładało z tyłu koła 315 i odsadzeniem takim jakie mam teraz czyli 30. Więc skoro producent przewidział takie ET to jakie niby mają być problemy. A co do montażu dystansów tylko na tylnej osi, też na początku myślałem ze może to być niepoprawne, dlatego przed zakupem dystansów napisałem mail do dwóch czołowych producentów dystansów aby rozwiać swoje wątpliwości, podałem oczywiście model i wersje swojego samochodu, oto screeny odpowiedzi jakie otrzymałem: http://i.imgur.com/iY9jIG9.png http://i.imgur.com/Z46JSwS.png Jaki obie firmy miałyby interes wprowadzać mnie w błąd jednostronnie? Chyba wiedzą co piszą i mają w tym temacie duże pojęcie, a jakby mi wmówili że muszę i na przód kupić to by tylko więcej kasy przygarnęli. Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez Silver Fox Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Silver - dla mnie to nie wygląda zbyt dobrze, ale w sumie najważ iejsze jak Ci się podoba i jeździ. No to, że nie zmienia prowadzenia to bzdura, no chyba, że ktoś jeździ głównie na wprost. P.s. przejęzyczona zmiana rozstawu osi też ma na to wpływ Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Ja tam widzę dużą różnicę na fotkach i imho jest słabo, jak już dawać dystanse to tak żeby wszystko się trzymało kupy... Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 Dziś mieliśmy po zmieniać koła na letnie, i jedynie udało się to w lexusie. Niestety chyba saabowi nie spodobały się nowe felgi bo rano wyrzygał płyn ze sprzęgła - wstępna diagnoza to padnięta pompa ... Bandyta https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160409/3c664cec6a248c131657f620b4e766cb.jpg 6 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.