Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Fajnie to słyszeć.

To jeszcze kilka pytań do posiadaczy 159.

Jak wygląda w rzeczywistości sprawa z miejscem, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów?

I druga kwestia, sedan czy kombi ? :D Mi to generalnie obojętne będzie ale tak pytam :P Czy w sedanie "widać" te 405l ?

Wygoda jazdy? - o to nie pytam, bo wywnioskowałem że tak dość z tego co piszecie. Mógł bym jeszcze zapytać czy warto skóre brać czy nie bo za nią jakoś nie przepadam, a ofert w skórze jest troche.

Link to post
Share on other sites

 

 

Jak wygląda w rzeczywistości sprawa z miejscem, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów?
 

 

Można komfortowo jechać w długie trasy w 4 osoby. W piątkę też pojedziesz ale dla mnie byłaby to troszkę męczarnia. Oczywiście warto pojechać i pooglądać te auta, wtedy stwierdzisz czy taka ilość miejsca Ci odpowiada. Sportowe fotele z przodu mocno trzymają w miejscu co w połączeniu z lekko zwróconą w stronę kierowcy konsolą daje fajne uczucie otulenia autem. Jedni to lubią, inni nie. 

 

 

 

I druga kwestia, sedan czy kombi ?
 

 

W kombi to się wozi cyklon b. To jest sportwagon ;) A tak serio to według gustu. Sedan jest moim zdaniem ładniejszy ale wejście do bagażnika jest dość wąskie co utrudnia wrzucanie dużych gratów. Wiadomo że SW będzie praktyczniejszy. 

 

 

 

Mógł bym jeszcze zapytać czy warto skóre brać

 

Jak nie przepadasz to szukaj bez skóry ;) Dla mnie wygląda świetnie i "bananowa" wersja występująca z czarnymi elementami kokpitu jest dość praktyczna. Nie będzie się tak grzała w lato, fajnie kontrastuje z lakierem, można przemyć dobrym środkiem z powierzchniowych zabrudzeń bez wsiąkania w materiał itp. 

 

U mnie wygląda tak:

 

http://i.imgur.com/t5rVKR3.jpg

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Jak wygląda w rzeczywistości sprawa z miejscem, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów?
Szału nie ma, ale jadąc w 4. osoby nikt nie powinien narzekać.

 

I druga kwestia, sedan czy kombi ? Mi to generalnie obojętne będzie ale tak pytam Czy w sedanie "widać" te 405l ?

Ja się nie wypowiem obiektywnie, bo głównie miałem do czynienia z SW. Dla wielu może być minusem wysoki próg załadunku.

 

Mógł bym jeszcze zapytać czy warto skóre brać czy nie bo za nią jakoś nie przepadam, a ofert w skórze jest troche.

Tak jak mówi Biafra - róbta co chceta, jak nie lubisz to Cię nikt nie zmusi. Jak nie chcesz skóry to masz Alfatex (taka w sumie alcantara), bardzo przyjemny materiał. W naszej poprzedniej było tak :

 

ee4f277e40c6903615c3446b21185324.jpg

 

 

Edytowane przez Johny3
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

To właśnie po zmianie może się zrobić sajgon jak czysty olej zacznie zbierać nagar który się tam odkładał od 350k km
 

 

Ostatnio zmieniłem w silniku mix 10-15 olei. Zrobione prawie 2k i nic nie cieknie oraz nie ubywa :D

Link to post
Share on other sites

mój mechanior mówił że raczej się takich rzeczy nie rusza. To właśnie po zmianie może się zrobić sajgon jak czysty olej zacznie zbierać nagar który się tam odkładał od 350k km. Dopiero wtedy mogą się pojawić nieszczelności i posypać się sama skrzynia. 

Dobry szpec. Pewnie jeden z tych co i oleju w silniku by nie ruszał bo nowy wypłucze wszystko łącznie z uszczelkami, płynu wspomagania bo rozwali pompę, płynu w chłodnicy bo nowy zeżre węże i rozszczelni układ...

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Co prawda do mnie dziś dopiero zawitała zima, ale zanim się obejrzę nadejdzie lato i trzeba będzie myśleć nad jakąś taczką. Może ktoś poleci coś w przedziale cenowym 1000-1500€ na pierwszy dupowóz. Miało być więcej, ale stwierdziłem, że na pierwszy samochód nie będę wariował.

Wymagania:

-benzyniak, chyba że znajda się sensowne argumenty dla diesla(3 dni w tygodniu dojazd do pracy 5km w dwie strony, dwa razy do szkoły 50km w dwie strony+jakieś krążenie w koło komina)

-Musi spełniać normy Euro 4

-miłym dodatkiem była by klima

-Latać nie musi, ale niech już się jakoś toczy sensownie w granicach rozsądku. 

-Auta rozmiarów Lupo/Arosa/Corsa odpadają-za mała przestrzeń bagażowa

Z góry dziękuje.

Edytowane przez CyborgDE
Link to post
Share on other sites

 

 

Pewnie jeden z tych co i oleju w silniku by nie ruszał

 

Pewnie nie. Spec jak dotąd nigdy mnie nie zawiódł a robił u nas wszystko przez ostatnie kilkanaście lat. Mówił tak o starych automatach gdzie regularne wymiany zostały zaniedbane i potem wydaje się takiemu misiowi że pojedzie wymienić olej w skrzyni i wszystkie jego problemy odejdą w niebyłe. A problemy dopiero po tym zabiegu się zaczynają. Patrząc na stan luksońskiego mondeło pomyślałem że tutaj tak może być. W międzyczasie jeszcze luksą Ci napisał że wymienił mix 15 olejów z silnika... Jak ktoś tak dbał i o skrzynię to na pewno będzie super. Nie było tematu- nie znam się :)

Link to post
Share on other sites

Nie ma to jak na zimnym filmiku kręcić auto do czerwonego pola...

70*C to zimny silnik?  :rotfl:

 

Coc - u mnie już po kilometrze, albo 4 minutach stania mam 90*C i wskazówka twardo stoi, ani więcej ani mniej :P

Edytowane przez Ropasiak
Link to post
Share on other sites

Ja muszę chyba termostat wymienić, bo coś kiepsko działa. Dzisiaj było -17°C, dopiero po 5-7km zauważyłem, że wskazówka poszła lekko w górę. Na autostradzie trochę się dogrzał, ale jak wjechałem do Gliwic to wskazówka ciągle spadała w okolice 60°C.

Link to post
Share on other sites

 

 

Po 2 tygodniach trzeba było przepalić sprzęt
 

 

Nie ma to jak na pałę założona rynna wydechowa do silnika N/A :D

 

Do tego pałowanie na zimnym zawsze na propsie.

Link to post
Share on other sites

Matkobosko, jego pinionc, jego auto, i to jemu zachcialo sie przegazowac jego auto kupione za jego pinionc... koniec <trzy kropeczki>

Foto mojej kozy vol.3 na otarcie lez  :rotfl:

1209674_1280284625331418_894665793_n.jpg

Edytowane przez B o r o
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@@CyborgDE, E36 tam fajne macie :D 2.0 styknie

2.0+napęd na tył to chyba nie jest najrozsądniejszy wybór na pierwsze auto. :D

Ogólnie jakoś E36 do mnie nie przemawia. Coupe ładne, ale niepraktyczne, Compact wygląda jak Coupe z downem. Podczas projektowania tyłu Touringa ktoś musiał być po ostrej popijawie u jakiegoś Hansa Gazownika. Zostaje sedan, który jeszcze jako tako łączy wygląd i kwestie praktyczności. Jak już miałbym się decydować na E36, to maksymalnie 318i. 

Ktoś ma jakieś inne propozycje? 

Edytowane przez CyborgDE
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...