Johny3 3215 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 A jaki jest sens kupowania drogiego samochodu, skoro Tico też jeździ? A jaki jest sens podawania przykładów z du*y? Przeczytaj jeszcze raz, potem komentuj... Tak, wygoda za kolkiem, duzo bajerow umilajacych dalsse wyprawy.Zaczynam polowanie na F01 w dieslu Hmm, ja bym chyba faktycznie szedł w piątkę albo szóstkę, bo imho siódemka jest bardziej dla pasażerów z tyłu niż dla kierowcy. No, ale skoro chcesz, to co mi do tego Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Jest jeszcze jeden czynnik - za*******e mi sie podoba Cytuj Link to post Share on other sites
Ejzo12 224 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Myślałem że chcesz po lifta a nie F01, w sumie F01 też ładne. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3215 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Jest jeszcze jeden czynnik - *****iscie mi sie podoba To akurat fakt, bardzo ładne autko Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Johny3 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ejzo12 224 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 I nie zgadzam się z johnym, S klassa i 7 nie koniecznie są dla tych z tyłu a np Maybach czy Rolls Royce już tak =) Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 @Greq nie smutaj sie! Jak się poukłada jak planuję to od polowy 2016 będę nie tylko na weekendy w Warszawie 2 Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Ten matowy efekt końcowy nowej skórki, pozbawionej kilku lat potu i ludzkich wosków jest cudowny. Zastanawial sie ktos nad tym ze we wspolczesnych autach znalezc kawalek prawdziwej skory to rzadkosc. Moze skrawek pod tylkiem lub na bokach siedzenia i to tylko przedniego. Mercedes E-klasy od W211 ma w 100% tapicerke z tzw. "skaju" , cerata poprostu , to samo nowe BMW 3 i 5 modele od ok. 2003r 100% cerata. Porsche, nowe modele , tylko skrawek pod tylkiem. To samo z kierownicami. To popularne auta i widze czesto uszkodzona, peknieta tapicerke. Szczegolnie Mercedesy , to popularne "taxi". Nowe "ceraty" swietnie imituja skore ,ale i tak plastikowo to wyglada. Nie nabiera takich zmarszczek z czasem. Jak ktos nie wierzy to niech zasiegnie informacji w firmie specjalizujacej sie w samochodowych tapicerkach. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez keczu Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14010 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Majstry, co to mogło się porobić: Alhambra słabo hamuluje i pedał wpada w podłogę. Po odpaleniu pierwsze naciśnięcie i pedał wpada w podłogę, później robi się sztywniejszy, ale nie stawia oporu takiego jak w pełni sprawny. Trzyma tak sztywność jakiś czas, ale wystarczy wprawić auto w mały ruch i znów miękki, słabo hamuje i po paru naciśnięciach robi się sztywniejszy... I tak w koło macieju, zaczyna hamować dopiero w podłodze i bardzo słabo, strach było jechać Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Biafra - ładna Ci ta Alfetka. Z zewnątrz dosyć niepozorna, za to w środku... przepiękna ;D Ropasiak - jak na tę wyjątkowo niecharakterną generację, twój egzemplarz ma niezły pazur i wigoru troche też ;D Keczu - w sumie nie wiem na ile to prawda jest bo słyszałem to tylko od sprzedawców, ale z tego co słyszałem (przynajmniej w markach premium) wszystkie elementy bezpośredniego kontaktu z ludzkim ciałem (czyt. fotele, może nie w całości) wykonywane są ze skór naturalnych - a przynajmniej tak niektórzy deklarują . Z drugiej strony wyklucza się to chociażby z Mercedesem, który stosuje te skóry ARTICO, które są sztuczne. Więc w sumie ciekawe, że jak nie w takich autach, to gdzie tak naprawdę da się w ogóle taką skórę znaleźć? Może w Rollsie też jest plastikowa? To byłoby ciekawie... Edytowane 13 Grudnia 2015 przez MoonWalk Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 kawalek prawdziwej skory to rzadkosc W 159 do maja 2007 była naturalna skóra. W nowszych, w tym u mnie, naturalne są wstawki w miejscach podparcia siedzenia i oparcia. Generalnie naturalna skóra bardziej się wyciąga dając ten efekt widziany w starych bejcach i mesiach który nazywam zbiornikiem niemieckich bąków, bądź rezerwuarem na cyklon b. Prawidłowo konserwowana jest za to bardziej odporna na ścieranie i łamanie się. Skaj jednak dzięki materiałowemu podszyciu ma dość mocną strukturę. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13222 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 http://img.sadistic.pl/pics/bed78384b48b.jpg 3 Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) 205/45 na 9 calach Teraz tylko trzeba koze "naprawic" Edytowane 14 Grudnia 2015 przez B o r o 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Tak zmieniając temat na chemię- co tam kupiłeś za środek do skóry? Ja używałem dzisiaj tego autoglyma i byłem pod wrażeniem. Ze struktury skóry musiałem brudek wyciągać dość delikatną szczoteczką ale po czyszczeniu, zabalsamowaniu i wypolerowaniu po 3 godzinach siedzenia wyglądają jak z fabryki. Widziałem że kupiłeś jakiś inny czyścik. Dobre to? Ja używałem Furniture Clinic - średnie mam porównanie do innych środków, ale po 4 latach skóra u mnie wyglądała prawie jak nowa. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 To też inaczej jak od początku dbasz dobrze o skórę i konserwujesz ją regularnie. Gorzej jak trzeba po zakupie przegnać wszystkie niemieckie albo belgijskie bąki z siedzeń, i wyczyścić syfek. Oczywiście domowe środki do konserwacji mebli będą tutaj tak samo dobre jak te dedykowane, samochodowe. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14010 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Majstry, co to mogło się porobić: Alhambra słabo hamuluje i pedał wpada w podłogę. Po odpaleniu pierwsze naciśnięcie i pedał wpada w podłogę, później robi się sztywniejszy, ale nie stawia oporu takiego jak w pełni sprawny. Trzyma tak sztywność jakiś czas, ale wystarczy wprawić auto w mały ruch i znów miękki, słabo hamuje i po paru naciśnięciach robi się sztywniejszy... I tak w koło macieju, zaczyna hamować dopiero w podłodze i bardzo słabo, strach było jechać Gdyby ktoś był ciekawy, pękła jakaś gumka przy zacisku i płyn sobie cieknie... Zwyczajna nieszczelność Edytowane 14 Grudnia 2015 przez cocaine01 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 To raczej a nie bo koszt naprawy duży nie będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) W 159 do maja 2007 była naturalna skóra. W nowszych, w tym u mnie, naturalne są wstawki w miejscach podparcia siedzenia i oparcia. Generalnie naturalna skóra bardziej się wyciąga dając ten efekt widziany w starych bejcach i mesiach który nazywam zbiornikiem niemieckich bąków, bądź rezerwuarem na cyklon b. Prawidłowo konserwowana jest za to bardziej odporna na ścieranie i łamanie się. Skaj jednak dzięki materiałowemu podszyciu ma dość mocną strukturę. A dla mnie to czysta tandeta i taniosc. Prawdziwa skora ladnie sie starzeje, dostaje typowych zmarszczek i fajnie to wyglada, jak zadbasz nigdy nie doprowadzisz do stanu jak opisales. A plastik to opcja dla Taksowek i aut rodzinnych zeby wymiociny latwo poscierac. Druga sprawa to na pewno w Alfie masz srodek fotela ze skory bo na "skalju" nie da sie tak fotela uszyc. Za duzo przetloczen i szycia. Poprostu by sie porwal na szwach jak podziurkowany papier toaletowy. Stylistyka szycia foteli przez to jest coraz prostsza bo szwy na plastiku sa bardzo slabym punktem. Wiec dlatego podstawowa skorzana tapicerka w nowszych BMW wyglada jak komplet tanich pokrowcow. Nie mialem nigdy skory w aucie bo nie lubie, ale zawsze docenialem to ze dodawalo to autu klasy. Teraz jest wrecz przeciwnie. Dodaje taniosci. Wole ladny "welur" czy jakas materialowa tapicerke. Edytowane 14 Grudnia 2015 przez keczu Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Nie mialem nigdy skory w aucie bo nie lubie, ale zawsze docenialem to ze dodawalo to autu klasy. Teraz jest wrecz przeciwnie. Dodaje taniosci. Wole ladny "welur" czy jakas materialowa tapicerke. Mam to samo, w życiu się nie musiałem tak patyczkować, jak z półskórzaną tapicerką, a materiał/welur nigdy nie stwarzał żadnych problemów - no i można bez stresu wsiadać przy -30, jak i +30 stopniach. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 coc mówiłem ze nieszczelność 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Ale potwór Devel Sixteen http://static1.ckm.pl/files/2015_12/62-8da220dcc9ac8b02fddd8047455f43c8_9ed817.jpg Hamownia silnikowa nie dała mu rady Edytowane 14 Grudnia 2015 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Ciekawe czy przejadą z 10k km na takim silniku? Moc jak z dragsterach na nitrometan... coś tu śmierdzi. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Zerknij ile mocy z litra wychodzi, mysle ze nie bedzie takiej tragedii Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 406KM, troszkę tylko mniej niż w silniku F1 z ERSem. IMHO baja na resorach. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3628 Napisano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Hmm, zerknij tez na wykres mocy, widac ze cisnienie powaznie wchodzi przy okolo chyba 3-4 tys. obr. ponizej tych wartosci jest "malo" mocy Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2015 Przecież tamte wykresy są od 4.5k RPM. I ten skok z ~1.2k KM @4.5k RPM do ~4.5k KM @ 6.75k RPM. Nie, nie za cudowne się to wydaje. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.