Freso 1116 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 jak widać się da: Też mam google grafika. Moge Ci wysłać parę rajdówek. Będę nawet fajniejszy, bo kilka z tych aut należy do znajomych. nie posiadają takowej elitarnej Tyś taki znowu elitarny.. tylko chamsko pospawaną budę To nie jest spaw chamski, tylko kreatywny. Wpływa na siatkę basu. jak to Mk2 objeżdża wszystkich na drodze Może ma mocną lawetę.. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 @@Freso, czekaj czekaj... ja swoją padaczkę (Mondeo) pokazałem. Jest tutaj gdzieś zdjęcie Twojego wozidła? chamsko pospawaną budę To nie jest spaw chamski, tylko kreatywny. Wpływa na siatkę basu. Bierz migomat w rękę i pokaż lepszy. Ehhh... szkoda słów. Jak już wcześniej napisałem. Ja coś potrafię zrobić przy swoim samochodzie a nie muszę dawać komuś do grzebania. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Ja coś potrafię zrobić przy swoim samochodzie a nie muszę dawać komuś do grzebania. Hehe, "coś" to umie każdy głupi, sztuką jest zrobić coś dobrze. Poza tym chyba nie będę oryginalny kiedy to wspomnę o znacznym pogorszeniu bezpieczeństwa takiego spawanego auta? Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Hehe, "coś" to umie każdy głupi, sztuką jest zrobić coś dobrze. Po zdjęciu twierdzisz, że nie jest dobrze? Gratuluję. Powinieneś podać sobie rękę z Maciejem z TVN. Poza tym chyba nie będę oryginalny kiedy to wspomnę o znacznym pogorszeniu bezpieczeństwa takiego spawanego auta? Jest tak samo bezpieczny jak był wcześniej. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Ja niczego nie twierdzę, sam napisałeś, że "coś" potrafisz grzebać przy aucie. A połączenia spawane znacznie obniżają wytrzymałość okolicy spoiny, czyli auto jest mniej bezpieczne. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 A połączenia spawane znacznie obniżają wytrzymałość okolicy spoiny, czyli auto jest mniej bezpieczne. A taki spawany po jakim czasie się rozpadnie? tutaj widać jak będzie cięty i zlepiany w 4 miejscach: jakoś takie certyfikowane repliki jeżdżą i przechodzą badanie TUV a są zlepami. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Rozpadnie, a złoży się w harmonijkę przy wypadku rozumiesz tak samo? Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 Czyli 200 oryginalnych SportQuattro nie powinno być dopuszczonych do ruchu bo z fabryki wychodziły jako zlepy... http://www.klasyczny.com/wp-content/uploads/198.jpg Tak, to jest oryginalny składak z fabryki w Ingolstadt. Wytłumacz mi proszę jak taki zlep mógł przejść badanie techniczne dopuszczające go do ruchu ulicznego i sprzedaży? Ba jak uzyskał homologację? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Ty serio się pytasz czy tylko rżniesz głupa? Tak ciężko zauważyć różnicę pomiędzy spawaniem migomatem w garażu, a specjalnie opracowanym przez zapewne liczną grupę inżynierów procesem technologicznym? Zaraz wyjedź mi może z nowymi samochodami, które przecież też musiały zostać jakoś poskładane, pewnie poprzez spawanie, bo chyba nie na gumę do żucia... Tutaj masz przykład, o którym mówię, a nie Quattro z fabryki: Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez Johny3 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Johny, daj spokój. Szkoda klawiatury. Chocbyś był spawaczem z wieloletnim stażem, choćbyś był rajdowcem, choćbyś był PRAWDZIWYM specjalistą od dźwięku - nic nie zdziałasz. Auto spawane nie traci sztywności i bezpieczeństwa, Mondeo prowadzi się doskonale i robi 5s/100, a głośniki pewnych marek są gówniane bo Lukson tak twierdzi. Ja już pasuje. Wystarczy mi tej 'wiedzy'. @MOD - do usunięcia Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Freso Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 @@Freso, te znafca. Za co qwa dali Ci U+? W jakiej dziedzinie błyskasz, bo coś znaleźć nie mogę? Tu się produkujesz a jakoś wpisu z samochodem Twoim znaleźć nie mogę, ba nawet roweru jeszcze nie widziałem chociaż całego tematu strona po stronie nie przeglądałem ale wciąż wierzę... wierzę... w to, że znajdę wpis, w którym pokazujesz swój samochód pisząc coś w stylu - tym się wożę, zamiast - tym mnie mama do szkoły wozi. EDYTA: Wreszcie udało mi się przebrnąć przez te 130 stron. Podsumowując, Freso znafca motoryzacji jeżdżąc jako pasażer z rodzicami albo starszymi bracmi (o ile ich w rzeczywistości posiada), na co dzień upala jakiś skuter bez kata mając się zna specjalistę od spawów i motoryzacji: dodo, zazdroszcze kilku fur które tu pokazywałeś, głównie gt500 i ostatniej "ereski" http://forum.benchmark.pl/public/style_emoticons/default/wink.png Co nie zmienia faktu, że jeździłbym. http://forum.benchmark.pl/public/style_emoticons/default/biggrin1.gif Ja w skuterze nawet katalizatora nie mam.. Wiem jak jest, sporo woziłem się (niestety jako pasażer) Imprezą GC z 2.0 125KM, daje radę Mógłbym więcej ale szkoda mi klawiszy CTRL+C -> CTRL+V. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Luksą, jak zawsze, dzielnie podtrzymuje temat przy życiu Nie wiem, po co się tak szarpiecie chopacy, skoro jesteśmy w tym temacie z powodu większej, czy mniejszej pasji do samochodów, bez znaczenia czy to jakieś zlepione Moneło, czy wsiowe BMW... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Igoruss 5141 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Proszę o dyskusję bez wyzwisk i wzajemnego obrażania. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 https://youtu.be/43FZqZEUKK4?t=30 @Szarik Nie mowiles ze na nurburgu byles! Cytuj Link to post Share on other sites
emurderrec 81 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Hehe, "coś" to umie każdy głupi, sztuką jest zrobić coś dobrze. Poza tym chyba nie będę oryginalny kiedy to wspomnę o znacznym pogorszeniu bezpieczeństwa takiego spawanego auta? Wybacz Misiu, tzn. Johny... i inni znafffcy tematu wypowiadający się na temat legendarnego już "spawania Luksona". Z ciekawości przejrzałem temat i jako osoba żyjąca m.in. z wykonywania konstrukcji stalowych spawanych , skręcanych i skręcano-spawanych w budownictwie stwierdzam, że spawy Luksona są jak najbardziej, przynajmniej "przyzwoite" . To tylko tak od strony technicznej... Co do wpływu takiego naprawiania auta na jego bezpieczeństwo - nie mam pojęcia. Osobiście nie chciałbym jeździć takim autem. Bo w przypadku wypadku, na pewno ma to swój wpływ, bo jednak to co innego niż fabrycznie bodajże zgrzewana konstrukcja auta. Ale Lukson łatał sobie tylko podłogę czyż nie? a wątpię by ona miała jakiś straszny wpływ na bezpieczeństwo. A płacz jakby składał jeden samochód z dwóch... ludzie ;] Nie mówiąc o tym, że główny temat chichotu dotyczy legendarnego spawania.. a w tym wypadku wychodzi brak pojęcia w temacie. Ale co ja tam wiem... mi za darmo pieniądze dają. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Bo w przypadku wypadku, na pewno ma to swój wpływ, O to to! Nikt nie mówił, że jego spawy nie są przyzwoite. Wprawdzie sam nie spawam, ale mam z tym do czynienia na co dzień i wiem, że złe nie były, nigdzie tak nie napisałem. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Hmmm.... Jestem ciekaw ile mozna by z ceny urwac: http://otomoto.pl/oferta/bmw-m5-vat23-autofus-okazja-ID4pbbt8.html Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Co do wpływu takiego spawania na bezpieczeństwo. O ile nie naruszył elementów energochłonnych czy ramy/klatki/elementów nośnych, to równie dobrze mógł tam wstawić na taśmie klejącej wstawki z papieru a wytrzymałość auta w razie W i tak by się nie zmieniła. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 https://youtu.be/43FZqZEUKK4?t=30 @Szarik Nie mowiles ze na nurburgu byles! Bizonem to by tam poszedł jak wściekły 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Wybacz Misiu Wow, ale jesteś zabawny, tylko pogratulować poczucia humoru... Co do wpływu takiego naprawiania auta na jego bezpieczeństwo - nie mam pojęcia. Skoro już jesteś taki mądry to chyba teorię też powinieneś znać? Krystalizacja, rekrystalizacja, skład stali przed i po obróbce. I jak zauważył @Freso - nikt nie napisał, że te spawy źle wyglądają, bo to nie o wygląd chodzi. I jak sam napisałeś - Osobiście nie chciałbym jeździć takim autem. Bo w przypadku wypadku, na pewno ma to swój wpływ, . Czyli w pewnym sensie przyznałeś mi rację Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Nie wiem - i czekam na wypowiedź kogoś obeznanego - jak spaw wpływa na wytrzymałość metalu (a wpływa, bo to logiczne) i jakie znaczenie ma tzw. zjawisko 'ściągania' spawu. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Kilka artykułów http://www.e-spawalnik.pl/?artykul-wytrzymalosc-zlaczy-spawanych-w-ramach-samochodow-ciezarowych-przeglad-spawalnictwa-3-2010,139 http://doi.prz.edu.pl/pl/pdf/mechanika/17 http://iim.mech.pk.edu.pl/ktm/dydaktyka/spawalnictwo/Spawalnosc%20stali.pdf Niedawno czytałem artykuł o wpływie spawania na okolice spoiny, tam już często nie jest tak kolorowo, bo pomimo, że spoina wzmacnia konkretne miejsce, to źle dobrany rodzaj spoiny czy metody spawania może spowodować spore zmiany w strukturze krystalicznej, pęknięcia, czy już same uszkodzenia na skutek działania większych sił, wiadomo, że w normalnych warunkach nic zespawanego bez powodu się nie rozpadnie, sam jednak jestem ciekawy w jakim stopniu spawanie wpływa na wytrzymałość przy wypadku. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
Krystian69 682 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Lukson dobre mondeo,dobrze pospawane na pewno lepiej to zrobiłeś jak byś miał to blacharzowi zlecić. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 na pewno lepiej to zrobiłeś jak byś miał to blacharzowi zlecić. Nie koniecznie. Znam takiego jednego magika co sam dorabia elementy na kowadłach i innych przyrządach, które czasami wyglądają jak te z "kuźni artystycznej". Tylko, że on by wziął tyle co ST200 w stanie idealnym jest wart Cytuj Link to post Share on other sites
emurderrec 81 Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Wow, ale jesteś zabawny, tylko pogratulować poczucia humoru... Dziękuję :* Jednocześnie przepraszam, nie bierz tego do siebie. Skoro już jesteś taki mądry to chyba teorię też powinieneś znać? Krystalizacja, rekrystalizacja, skład stali przed i po obróbce. I jak zauważył @Freso - nikt nie napisał, że te spawy źle wyglądają, bo to nie o wygląd chodzi. I jak sam napisałeś - Mądry nie jestem, zdecydowanie. Po prostu jestem praktykiem i tyle. Oceniłem spawy. Teorię.. hmmm to co mi potrzebne znam, to co będzie - nauczę się. Gdyby nie uprawnienia, nie studiowałbym - strata czasu. Ale do rzeczy - co z praktycznego punktu widzenia ma krytalizacja,rekrystalizacja, skład stali i inne pierdoły w tym wypadku do rzeczy? Wyjaśnij mi to Ci odpowiem jeśli zadasz jakieś pytanie. A twoje "przed i po obróbce" to już wgl nie wiem co oznacza w tym wypadku? Beleczka przed spawaniem i po? to masz na myśli? ale on spawał podłogę... z tego co kojarzę. Czyli w pewnym sensie przyznałeś mi rację W pewnym sensie na pewno. Jednak na rynku mamy troszkę tych samochodów, po co jeździć składakiem? Ja odniosłem się tylko do kwestii spawów na które tak narzekaliście. i tyle. Kilka artykułów http://www.e-spawalnik.pl/?artykul-wytrzymalosc-zlaczy-spawanych-w-ramach-samochodow-ciezarowych-przeglad-spawalnictwa-3-2010,139 http://doi.prz.edu.pl/pl/pdf/mechanika/17 http://iim.mech.pk.edu.pl/ktm/dydaktyka/spawalnictwo/Spawalnosc%20stali.pdf Niedawno czytałem artykuł o wpływie spawania na okolice spoiny, tam już często nie jest tak kolorowo, bo pomimo, że spoina wzmacnia konkretne miejsce, to źle dobrany rodzaj spoiny czy metody spawania może spowodować spore zmiany w strukturze krystalicznej, pęknięcia, czy już same uszkodzenia na skutek działania większych sił, wiadomo, że w normalnych warunkach nic zespawanego bez powodu się nie rozpadnie, sam jednak jestem ciekawy w jakim stopniu spawanie wpływa na wytrzymałość przy wypadku. Swoją drogą pobieżnie rzuciłem okiem na te wypociny którymi zalinkowałeś.. i co to ma do rzeczy? Naprawdę wrzuciłeś to na pałę... xD jedyny wniosek jaki z praktycznego punktu widzenia można z nich wyciągnąć to wyższość spawania metodą TIG nad metodą MIG/MAG i tyle xD Poprawiłeś mi humor, naprawdę, a ja Cię brałem na poważnie. Dajcie spokój. xD Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez emurderrec 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.