Skocz do zawartości

Sklepy internetowe. Opinie.


Recommended Posts

Witam wszystkich,

 

Kupilem ostatnio EVGA GTX 970 FTW ASC 2.0, za prawie 1,5k orzełków w komputronik.pl, nie wiem czy to wina sklepu czy kuriera (DHL) ale paczka zapakowana byla poprostu nie do przyjecia. Owineli streczem pudełko i stwierdzili że bedzie OK.

 

Pomimo tasmy, "Sprzęt elektroniczny" delikatny transport, po odwinieciu strecza pudełko obite niemiłosiernie. Na szczęści karta nie wygląda na uszkodzoną, dzieki zapakowaniu przez EVG-e. 

 

Uważajcie na takie detale jak zapakowanie w komputroniku...

 

Pozdrawiam.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W pracy zamawiamy właśnie z powyższego. Jedyny minus to taki że od złożenia zamówienia do wysyłki zwykle wychodzi kilka dni.

 

Ze swojej strony polecam audiomagic.pl Co prawda jakiś czas temu, ale zamawiałem słuchawki za 60 zł i następnego dnia odebrałem telefon że nie mają na stanie i musiałbym czekać tydzień. Dostałem propozycję kupna wyższego modelu (90zł) bez dopłaty.


ITPromo.pl - zamawiałem mysz z kodem rabatowym z jednego z serwisów. Do myszy był przewidziany jeden kod na grę (w ramach wspomnianego kodu). Poprosiłem czy w drodze wyjątku nie dostanę dwóch - nie było problemu. Tak to za mysz za 65 zł z wysyłką dostałem Sniper Ellite III i Thiefa, których sama wartość przewyższa cenę myszy. Duży plus i na pewno do nich wrócę.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

yooki.pl:

Realizacja zamównienia-czekam już calutki tydzień, a przesyłki ani widu ani słychu

Kontakt-nie odpisuje na maile i telefony

Kaskę ma od poniedziałku, chyba sobie porozmawiamy inaczej

 

Serdecznie NIE polecam

Edytowane przez Whiskas
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

yooki.pl:

Realizacja zamównienia-czekam już calutki tydzień, a przesyłki ani widu ani słychu

Kontakt-nie odpisuje na maile i telefony

Kaskę ma od poniedziałku, chyba sobie porozmawiamy inaczej

 

Serdecznie NIE polecam

No to już wiem że nie mam na co czekać.

Zamówiłem w piątek i od razu zrobiłem przelew.Chciałem się z nimi skontaktować w poniedziałek żeby jeszcze dorzucili kilka rzeczy do zamówienia ale nie ma szans się z nimi skontaktować(nie odpowiadają na email czy telefon).

Dzisiaj jest wtorek i dalej piszę że w moim zamówieniu jest w trakcie realizacji. 

NIE POLECAM

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

facetaria.pl -Zamawiałem dwa razy. W obu przypadkach zamówienie przyszło bardzo szybko. Obie paczki a właściwie kartoniki dobrze zabezpieczone.  Polecam, wzorowa wysyłka.

 

Komputronik-Zamawiany cały komputer w częściach. Na stronie informacja że czas oczekiwania na dysk wynosi do 7 dni, ale paczka po trzech dniach od zamówienia była dostarczona. Wszystko zapakowane w jeden duży karton, a dyski, i inne mniejsze przedmioty owinięte sporą ilością folii bąbelkowej

 

Audiomagic - Minus za to że pomimo dostępności na stronie na produkt było trzeba jakiś czas czekać, ale duży plus za dobry kontakt.

Od razu zostałem o tym poinformowany i miałem możliwość wyboru co robić. Najprawdopodobniej w innych sklepach też musiałbym czekać bo produkt nie był dostępny u producenta. Także polecam.

 

3trolle.pl Gra planszowa przyszła na drugi dzień bardzo solidnie zabezpieczona folią, kartonem i taśmą.

Edytowane przez radioland
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Minus dla Agito.pl.

Tydzień czasu wysyłają,graty.Brak odpowiedzi na maile.Trochę kasy u Nich zostawiłem i pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja.Gdyby nie fakt że zapłaciłem przelewem to bym zrezygnował z tego zamówienia u Nich i kupił w innym sklepie.Pierwsza wpadka więc zaznaczyłem na pomarańczowo.

Edytowane przez chudy131080
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Niestety minus dla Agito.pl

13 maja złożyłem zamówienie (6 przedmiotów) i w tym samym momencie dokonałem płatności co odnotował ich system.

Teraz mamy 21 maja i nie mam ani pieniędzy ani produktów za które zapłaciłem - status zamówienia "czeka na ustalenie terminu dostawy". 

Jak narazie wysłałem 3 maile z pytaniem kiedy maja zamiar dostarczyc produkty (1 wiadomość wysłałem przez ich stronę jako skargę i 2 maile na sklep@agito.pl) - zero odpowiedzi na meila, zero odpowiedzi telefonicznej pomimo że na zamówieniu oraz na koncie sklepu podałem maila i telefon.

Kupuję w tym sklepie od prawie 2`ch lat i pierwszy raz maja taka wpadkę. Ja rozumiem że korki na drogach, że kurier nie zdążył że protest zielonych ale jak juz wysyła sie meile z pytaniem to chociaż mogli by odpisać że sprawdzą w czym problem lub cokolwiek a nie kompletne zero reakcji z ich strony. Aktualizacja nastąpi. Pomarańczowy kolor ponieważ pierwsaa wpadka.

Link to post
Share on other sites

Ode mnie x-kom.pl też dostaje neutrala (jak na razie). Zamawiałem towar przez stronę tydzień temu. Dostałem od nich telefon, że niestety nie mają tego sprzętu na magazynach, ale będzie dostępny 27.05. Zdecydowałem się anulować zamówienie i kupiłem przez allegro, jako że na aukcji mają jasno i wyraźnie napisane:

 

http://i60.tinypic.com/rasowx.jpg

 

Nie chciało mi się wierzyć, że mają dwa różne magazyny i że ten towar będzie faktycznie dostępny na allego. Ale i tak musiałbym czekać, więc dałem im szansę. :P Wczoraj dostałem mail, że zamówienie jest przygotowane do wysyłki i jak na razie cisza. Także oferowany produkt jest wirtualny i mam nadzieję, że coś się jednak ruszy... 

Link to post
Share on other sites

Proline.pl

 

Zakupione o poprzedniego dnia o godzinie 16, była w domu mniej niż 24 godziny, serdecznie polecam, szczególnie, że ceny są bardzo konkurencyjne (zależnie od produktu oczywiście, bo nie wszystko jest tańsze). Przesyłka dobrze zapakowana, wzorowy kontakt

Edytowane przez Whiskas
Link to post
Share on other sites

labotiga.pl - księgarnia. Wysyłka baardzo szybka, przy wykorzystaniu kuponów za newsletter ceny wręcz miażdżą konkurencję. Do tego okresowe rabaty - ostatnio zniżka 25% na cały asortyment z okazji dnia dziecka. Minus taki że jest to księgarnia wydawnictwa SQN, przez co asortyment mają dość ograniczony.

 

bodypak.pl - bardzo szybko, taniej niż na allegro i oczywiście zgodnie z opisem. Akurat jakiś dzień darmowej wysyłki mi się trafił więc i za to plus.

 

aros.pl - outlet książkowy. Najlepsze ceny jakie znalazłem, bardzo szybka wysyłka, a książki bez żadnych śladów użycia. Polecam tutaj jednak zerknąć na ich allegro (Aros_pl), bo może być taniej niż na samej stronie.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Komputronik - Przyjemna obsługa na miejscu mimo problemów z internetem co troszkę wydłużyło wybieranie części , darmowa wysyłka do serwisu.Czas oczekiwania na przesyłkę przewidywany tydzień jak będzie naprawdę napiszę za kilka dni

Edytowane przez Kojote
Link to post
Share on other sites

www.dr-martens.pl

 

Stanowczo odradzam. Kurt Media sklepów obuwniczych. Wystawiają towar, którego fizycznie nie posiadają, odpowiedzi na moje pytanie o termin wysyłki przeszły najśmielsze oczekiwania. Mam nadzieję, że odzyskam kasę, którą ponoć dzisiaj przelali z powrotem. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

gamestore - duży plus za błyskawiczną realizację zamówienia i profesjonalne podejście

HighFlow - mega duży wybór różnorakich części do LC (w szczególności Bitspower), indywidualne podejście do Klienta, bardzo dobry kontakt mailowy - polecam

Link to post
Share on other sites

gamestore - 2 zamówienia u nich zrobione, pierwsze czas oczekiwania to ponad 2 tygodnie, przy drugim 11 dni. W obu przypadkach towar miał być na stanie. Z resztą nie tylko ja miałem z nimi jazdy z czasem realizacji zamówienia, na forum też kilka osób miało cyrki z nimi. Poza tym na fejsie też sporo osób narzeka

Link to post
Share on other sites

http://www.oleole.pl/

 

nie polecam - kupiłem czytnik ebooków, po miesiącu część "ekranu" przestała działać, złożyłem reklamację i po 2 tygodniach otrzymałem następujący bełkot:

 

"Szanowny Kliencie,

W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.
 
Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.
 
W związku z powyższym informujemy, że reklamowany towar będzie niezwłocznie odesłany."

Edytowane przez bossk
Link to post
Share on other sites

http://proline.pl/

 

Polecam z czystym sumieniem, obudowa zamówiona w czwartek, we wtorek miałem ją w domu.

Kontakt z handlowcem bardzo dobry.

Był pewien myk, a mianowicie zamówiłem poprzez paczkomaty, niestety okazało się, że buda się nie zmieści, ale...

"Witam. Obudowa nie zmieści się do paczkomatu. Proszę podać adres na który mamy wysłać paczkę. Pozdrawiam."

Nie muszę dodawać, że nie żądali żadnej dopłaty. :)

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

facetaria.pl - bardzo szybka realizacja (26 h od zamówienia do kuriera Pocztexu u mnie w drzwiach), niezłe ceny, szeroki wybór. Paczka dobrze zapakowana. Zapowiadają rabat dla kolejnych zakupów więc pewnie jeszcze do nich wrócę. Jak na razie w pełni polecam.

Edytowane przez NewSky
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

morele.net

 

Jestem ogromnie rozczarowany sklepem morele.net.

 

1 listopada zamówiłem zestaw komputeroy za 5,5k, który odebrałem 3 listopada. W dniu 4 listopada przez formularz kontaktowy na stronie internetowej złożyłem pisemną reklamację z powodu zakupu płyty głównej MSI B150 GAMING M3 z wadą fabryczną (wygięte PINy w sockecie) i zażądałem wymiany na nowy, pozbawiony wad egzemplarz. Tego samego dnia dostarczyłem płytę do netpunktu. Konsultant na infolinii polecił mi wymianę 3-dniowa i taką opcję zaznaczyłem w formularzu. Od 4 listopada czekam na wysłanie nowej płyty, dzisiaj mamy 25 listopada, co daje nam 21 dni kalendarzowych. Po 14 dniach (kalendarzowych, nie roboczych) bez konkretnej decyzji, tj. "Tak, dostanie Pan nową płytę" lub "nie, nie dostanie Pan nowej płyty" reklamacja zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej jest automatycznie rozpatrzona pozytywnie. Dodatkowo moja reklamacja była skierowana do sprzedawcy, czyli sklepu Morele.net, a nie producenta (MSI), w związku z czym decyzja producenta w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia dla sprawy. Dopiero 20 listopada dostałem informację, że serwis producenta "naprawi" płytę, na co odpisałem, że żądam wymiany na nowy egzemplarz zgodnie z tym, co pisałem wcześniej. Piszę do nich codziennie i jedyne informacje jakie dostaje to "producent nie wydał jeszcze decyzji odnoścnie wymiany na nowy egzemplarz".

 

Sklep morele.net ma w głębowkim poważaniu prawo, ustawy i przede wszystkim konsumenta. Odradzam każdemu zakupy w tym sklepie, bo w przypadku wady któregoś produktu proces reklamacyjny to katorga. W dniu wczorajszym dodatkowo wysłałem maila do 2 specjalistów wypowiadającyhc się w moim RMA, kierownika działu obsługi klienta i dyrketora ds. sprzedaży - zobaczymy czy cokolwiek odpiszą.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...