Skocz do zawartości

Sklepy internetowe. Opinie.


Recommended Posts

emidas24.pl (Electric Midas) - co prawda tylko pasta MX-2, ale w dobrej cenie, szybko i bezproblemowo.

 

aac.com.pl - nie polecam (kiedyś polecałem, ale już nie).

Realizacja trwała 2 tygodnie, otrzymałem nie kompletne zamówienie (nie wszystko mi przysłali) pomimo płatności za wszytko przy składaniu zamówienia. nie dostarczyli też żadnego rachunku. Brak jakiegokolwiek kontaktu, na maile nie odpisują, telefony wyłączone ("abonent jest czasowo niedostępny"). Na allegro konto zawieszone. Wygląda na to, że się skończyli. A najgorsze, że kupowałem u nich różne rzeczy, na które mam gwarancję i nie wiem kto ją ewentualnie (odpukać) zrealizuje.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

RAM.net.pl

 

Zamówienie złożyłem i opłaciłem 02.12 ~17:00, 03.12 sklep zaksięgował wpłatę, a 05.12 wysłał. Czas realizacji zamówienia to około 3 dni. Całkiem nieźle jak na sklep z nie najlepszą opinią.

Link to post
Share on other sites

Morele.net
Zdecydowanie polecam - procesor zamówiony we wtorek przed godziną 14.00, a doszedł do mnie w środę o 9.15.
Oczywiście było to możliwe tylko dzięki przesyłce za pobraniem.


Kurtmedia.pl
Również polecam. Zamawiałem myszkę w nocy z wtorku na środę i doszła w piątek z samego rana. W komentarzu do zakupu dodałem, że proszę o kontakt w razie problemów z wysyłką w dniu następnym (środa) i naprawdę pofatygowali się i zadzwonili z pytaniem, czy nie mam nic przeciwko, jeżeli wysyłka nastąpi w czwartek.
 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Komputronik.pl - jakiś miesiąc temu kupiłem dysk zewnętrzny z tej firmy, dysk się zepsuł teraz jest problem z oddaniem sprzętu na gwarancję. Tragiczny kontakt, telefoniczne załatwienie sprawy nie wchodzi w grę. Po prostu okropny sklep. Ciągam się z tym już tym kilka dni i żadne e-maile ani kontakt przez telefon nie skutkują.  NIE POLECAM - OMIJAĆ !  - Nick na allegro Seagate należy do firmy Komputronik. 

 

Saturion.plszybko sprawnie bez problemowo ! ! ! Dostałem kiedyś uszkodzony dysk, a dokładnie kabel od zasilacza był przerwany (nie z winy sklepu) - bez problemowy zwrot pieniędzy szybka i miła obsługa.

 

X-kom.plprzyjemna i szybka firma ZERO problemów. 

Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

Mediaarena.pl kupowałem ostatnio u Nich klawiaturę. Świetny sklep, szybko uwinęli się z zamówieniem. Polecam ! ;)

 

morele.net w zeszły tydzień zamawiałem u Nich głośniki dla brata, bez zastrzeżeń. Głośniki na drugi dzień był do odbioru w punkcie. Polecam! ;)

Link to post
Share on other sites

esc.pl  Mila obsluga, dobry kontakt,nie ma problemu z wyjasnieniem niektorych kwestii,sprawy zalatwiaja szybko i pozytywnie. Zabraklo im towaru-napisali maila z info o opoznieniu. Zaplacilem-nastepnego dnia mam towar. Nie ma problemu ze zwrotami:)

Edytowane przez miedzianek
Link to post
Share on other sites

esc.pl - Niestety, ja jak poprzednik nie miałem tyle szczęścia. O ile nie ma co się przyczepić do wysyłki, bo była natychmiastowa to sposób obsługi pozostawia wiele do życzenia. Nie odbierają telefonów, na GG odpisują po godzinie, na maila nikt Mi nie odpisał od tygodnia. Ale to jest nic, przyszła do mnie płyta główna która przy pierwszym podłączeniu się spaliła, nie wiadomo z jakich przyczyn.

Serwis? Jaki serwis, o ile on w ogóle funkcjonuje. Wykonałem w sumie 38 prób połączenia się z serwisem nadaremnie. Mimo, że zgłosiłem usterkę tego samego dnia i tak potraktowali Mnie jak osobę, która kupiła płytę rok temu. Czekam już od 10 stycznia na jakąkolwiek decyzję, i co? I nic. Zostałem tylko uraczony informacją, że pin jest ruszony delikatnie. Specjalnie wysyłałem im zdjęcia przed wysyłką tych pinów i jakoś nic nie było. Na prośbę o pokazanie mi tego pingu na zdjęciu które im wysłałem, dostałem jakiś przedziwnym tekst, że potrzeba do tego lupy, światła o natężeniu 232 nm(żart oczywiście, ale zdanie wypowiedziane przez technika można tak ująć). Generalnie, jeżeli sprawa się nie rozwiąże to czeka Mnie sąd... Niestety, sklep z polecenia a takie rozgoryczenie...

Edytowane przez Casti
Link to post
Share on other sites

X-KOM - Zamawiałem u nich tableta, który doszedł błyskawicznie, dobrze spakowany. Po pół roku odmówił posłuszeństwa jednak, w formie rekompensaty dostałem bona o wartości tabletu i wykorzystałem go na laptopa, który również przyszedł natychmiast, dobrze spakowany. Wszystko w porządku, kontakt mailowy jak i telefoniczny bezproblemowy.

Link to post
Share on other sites

 

 

eneralnie, jeżeli sprawa się nie rozwiąże to czeka Mnie sąd... Niestety, sklep z polecenia a takie rozgoryczenie...

 

Nie jestes pierwszym i ostatnim ktorego probuja tak zrobic, zobacz moja opinie o esc kilka/nascie postow wczesniej

Link to post
Share on other sites

Agito.pl - Monitor DELL 23.8" P2414H, zamówiony w 21 stycznia, a dotarło do mnie 22 ale bez podstawy, niestety musieli mi zwrócić kasę bo nie mieli już na stanie tego monitora, zaś następny dzień mieli dostawę w tym owy monitorek i zamówiłem ponownie (w piątek)  w niższej cenie(50 zł piechotą nie chodzi :) ). I dziś dotarł monitor, i na szczęście już z podstawą. Ale zirytowałem się trochę przy oczekiwaniu na konsultanta(5-15min) gdy do nich dzwoniłem, ale typ był w miarę treściwy także nie mogę narzekać.

Edytowane przez Siwersus
Link to post
Share on other sites

Salurion.pl - Nigdy nie miałem z nimi problemów, ale jak zamówiłem u nich 780-tkę to dali ciała na całej linii. Brak odpowiedzi na maile, anulowanie zamówienia po tygodniu.

 

Agito.pl - Karta zamówiona w czwartek była u mnie już w piątek, mimo informacji na stonie, że wysyłka będzie w ciągu 48, a nie 24 godzin. Rewelacja.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Morele.net

 

Ekspresowa realizacja zamówienia , bardzo dobry kontakt ( oraz dodatkowy rabat na zamówienie ) , bardzo dobre zapakowanie przesyłki GORĄCO POLECAM !

 

MediaExpert.pl

 

Błyskawiczna realizacja zamówienia , rewelacyjny kontakt , znakomite zapakowanie przesyłki GORĄCO POLECAM !

Edytowane przez adam9871
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Kontrast.pl- polecam. Kupowałem u nich prawie całego kompa i zero problemów. Niestety nie maja najtaniej. 

modding.bit-tech.pl - polecam. Bardzo dobry kontakt. Zawsze znajdzie się mały rabat. Super jakość wykonania.

Link to post
Share on other sites

Morele.net

Zamówienie 1 - dysk zamówiony wieczorem, następnego dnia w południe e-mail, że towar gotowy do odbiór w netpunkcie w Toruniu. Jadę i dowiaduję się, że dysku nie ma - Pani się pomyliła z numerami zamówień (ktoś przede mną zamówił identyczny dysk). Telefon do konsultanta (10min czekania i melodyjka) - opisuję sytuację i proszę o zwrot kosztów dojazdu. Wieczorem e-mail w tej samej sprawie. Następnego dnia towar odebrałem z 30 złotowym rabatem. Ok, ich wina i stanęli na wysokości zadania, do interesu nie dołożyłem, a nawet na czteropak zostało - a Pani z netpunktu w Toruniu twierdziła stanowczo że nic w tej sprawie nie można zrobić, a to że wysłała e-mail do niewłaściwej osoby to nie jej wina. Plus dla sklepu za kontakt i podejście do klienta oraz termin wysyłki.

 

Zamówienie 2 - karta graficzna zamówiona w poniedziałek po południu w środę po 15tej gotowa do odbioru w netpunkcie w Toruniu. Plus dla sklepu termin realizacji. Niestety znowu kłopoty z Panią w netpunkcie. Na stronie morele czytamy http://www.morele.net/pokaz_pomoc/33/ że odbierając towar w netpunkcie mamy go obejrzeć czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych, a Pani do mnie z tekstem, że jak zapłacę i odbiorę to mogę oglądać, a dopóki nie zapłacę to nie mogę (gdzie tu sens i logika). Po powrocie do domu e-mail w tej sprawie do morele, następnego dnia odpowiedź, że "Mam zapłacić, odebrać, wyjąć z pudełka i jak stwierdzę, że coś jest nie tak to zostawić od razu sprzęt do reklamacji w net punkcie" ???!!!!   :o  Wg mnie kpiny!!! Duży minus dla morele.net

 

Zamówienie 3 - procesor, płyta, ram, chłodzenie, napęd i inne pierdoły zamówione w niedzielę po południu (termin odbioru w mailu wyznaczony na czwartek) w środę o 15tej mail, że produkt gotowy do odbioru. Plus za czas realizacji. Przychodzę do netpunktu Pani chowa się na zaplecze i wychodzi Pan. Towar wyjąłem z pudełek głównie płytę i chłodzenie. Ram widać przez przeźroczyste pudełko, procesora też nie wyciągałem. Napęd oem w woreczku więc wszystko widać i CO? Można? Można!!! Bez nerwów i utrudniania sobie życia na wzajem. Czy ktoś zamawia sprzęt w sklepie żeby go obejrzeć i podziękować??? 99,9% raczej nie! Jak sprzęt jest OK to płacę i zadowolony wracam do domu  :D To chyba normalne że jak kładę na ladę tysiąc lub dwa to chcę zobaczyć co jest w kartonie, a nie wpłacić kasę otworzyć karton a tu zonk i usłyszeć to spiszemy reklamację i ani sprzętu ani kasy. Ponadto sami napisali na Swojej stronie że odbierając towar trzeba go obejrzeć

 

Podsumowując: pewnie będę robił w tym sklepie zakupy dalej bo ceny są ok, realizacja zamówień szybka, kontakt też jest OK zarówno telefoniczny i mailowy, ale pewien niesmak pozostał. No cóż, nie można mieć w życiu wszystkiego  ;)

Link to post
Share on other sites

Cooling.pl - jak zwykle szybka wysyłka i zero problemów.

 

Salurion.pl - j.w., ale po wtopie, jaką zaliczyli, gdy zamówiłem u nich GPU, mam nauczkę, żeby kupować jedynie produkty mające status "dostępny". "Dostępny w 3 dni" oznacza u nich anulowanie zamówienia po tygodniu...

Link to post
Share on other sites

procpu.pl - nie znałem tego sklepu ale zamawiałem u nich niedawno na okres przejściowy Zalmana ZM300. Na drugi dzień dostałem wiadomość informującą , że przesyłka została wysłana. Paczka było dobrze zapakowana. Wszystko w jak najlepszym porządku.

Link to post
Share on other sites

ram net.pl - tu uwaga ja wystawiam im pozytywa bo kupowałem tam ale już bardzo dawno jakąś elektronikę i było OK teraz jednak zbierają złe opinie.

morele.net

agito.pl - jeden raz anulowałem zamówienie bo nie mieli towaru który wystawiali i nie chciało mi się czekać ale to było dawno teraz jest OK

OleOle - ten sklep to chyba ten sam co stacjonarny Euro net bo ten sam adres.

x-com.pl

e-fotojoker

Crazyprice

neo 24

awa24

elektro.pl

mediaexpert.pl

komputronik.pl - zamówienie odebrane w sklepie stacjonarnym (szybko)

 

W tych sklepach kupiłem wiele produktów i zawsze była szybka wysyłka, dobry kontakt e-mail i monitorowanie wysyłki. Z gwarancji skorzystałem tylko z e-fotojoker gdzie kupiłem aparat Panasonic Lumix LX7 i właśnie czekam na rozwiązanie sprawy. Aparat do naprawy oddałem w punkcie stacjonarnym ale w sklepie internetowym kontakt i obsługa na wysokim poziomie.

Edytowane przez dinokajman
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...