Skocz do zawartości

Sklepy internetowe. Opinie.


Recommended Posts

Morele.net - Zakup Klawiaturki Razer Blackwidow Ultimate 2013, dzień po zamówieniu paczuszka już czekała :)

 

Cooling.pl - 3x Termopad Phobya ultra 1mm do mego gpu(do sekcji oraz vram) + ArciClean, przesyłka była bardzo porządnie zapakowana jak na takie zamówienie + błyskawiczna realizacja.

Link to post
Share on other sites

x-kom.pl - szybka realizacja, odebrałem w salonie, więc nie wiem, jak wygląda kwestia zabezpieczenia do transportu.


ekotoner.pl - Szybka realizacja, towar dobrze zapakowany.

Link to post
Share on other sites

NET-S.pl - całkowity brak kontaktu, po dwóch dniach roboczych zamówienie nadal nie zostało przyjęte do realizacji, mimo natychmiastowego potwierdzenia. Telefonów nie odbierają. Napisałem dość dosadnego maila z żądaniem anulowania i zamówiłem towar gdzie indziej. Stanowczo odradzam.


ekotoner.pl - wspominałem już o szybkiej wysyłce, ale dopiero dzisiaj miałem okazję wypróbować ich produkt. Rewelacja ! Jakość wydruków lepsza niż na oryginalnym. Napisałem do nich maila z pytaniem, czy czasem nie zamierzają wprowadzić do sprzedaży zamienników do mojego nowego nabytku - OKI C301DN, których w ofercie nie mają. Po godzinie (a było ok 20) dostałem odpowiedź, że na stałe to raczej nie, ale jeśli będę zainteresowany to mogą mi przygotować ofertę indywidualną. Po wyczerpaniu startowych tonerów pewnie skorzystam. Dawno nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.


domsary.eu - zamówienie złożone wczoraj o 15.50, paczka  była u mnie dzisiaj w południe. Jak zwykle bez zastrzeżeń.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

esc.pl - Niestety, ja jak poprzednik nie miałem tyle szczęścia. O ile nie ma co się przyczepić do wysyłki, bo była natychmiastowa to sposób obsługi pozostawia wiele do życzenia. Nie odbierają telefonów, na GG odpisują po godzinie, na maila nikt Mi nie odpisał od tygodnia. Ale to jest nic, przyszła do mnie płyta główna która przy pierwszym podłączeniu się spaliła, nie wiadomo z jakich przyczyn.

Serwis? Jaki serwis, o ile on w ogóle funkcjonuje. Wykonałem w sumie 38 prób połączenia się z serwisem nadaremnie. Mimo, że zgłosiłem usterkę tego samego dnia i tak potraktowali Mnie jak osobę, która kupiła płytę rok temu. Czekam już od 10 stycznia na jakąkolwiek decyzję, i co? I nic. Zostałem tylko uraczony informacją, że pin jest ruszony delikatnie. Specjalnie wysyłałem im zdjęcia przed wysyłką tych pinów i jakoś nic nie było. Na prośbę o pokazanie mi tego pingu na zdjęciu które im wysłałem, dostałem jakiś przedziwnym tekst, że potrzeba do tego lupy, światła o natężeniu 232 nm(żart oczywiście, ale zdanie wypowiedziane przez technika można tak ująć). Generalnie, jeżeli sprawa się nie rozwiąże to czeka Mnie sąd... Niestety, sklep z polecenia a takie rozgoryczenie...

 

No i niestety znów zawitałem w temacie opinii o sklepach. esc.pl Wysłałem do nich z poprzedniego zamówienia które widzicie jako cytowane uszkodzone pamięci dnia 14.04.2014. Dnia 15.04.2014 esc.pl otrzymał je ode mnie co z resztą widoczne jest na ich stronie(poniżej zdjęcie). Mamy dzień 15.05.2014 a ja o pamięciach już prawie zapomniałem. Jak się do nich odezwałem to usłyszałem tylko zdanie "czy potrafię czytać" bo status jest napisany na ich stronie. Niestety chyba w ich mniemaniu usługa serwisowa nie ma żadnego terminu wykonania i mogę sobie czekać na te pamięci nawet rok. To jest ostatni raz jak coś poszło do nich na gwarancji. Teraz czekają ich nieprzyjemności w postaci "niezgodności towaru z umową". Ale według serwisanta Mnie takie bajery nie obowiązują :) Nie wiem kto tam pracuje.... Strasznie Mi przykro, że z polecenia dałem się nabić w butelkę...

 

http://iv.pl/images/60953637345060376791.jpg

Edytowane przez Casti
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

X-KOM.PL

 

Sklep jak najbardziej godny polecenia , mają bardzo niskie ceny , fachowe doradztwo , bardzo miła obsługa , spore rabaty na zamówienia składane u nich , przekonałem się również jak działa serwis , miałem padnięty SSD , 20.05.2014 r. zgłosiłem  reklamację a 22.05.2014 r. zgłosiłem się do sklepu i otrzymałem nowy dysk, także jak najbardziej polecam ten sklep :).

 

Karen.pl

 

Sklep również godny polecenia , zamówiłem laptopa dla siostry 12.05.2014 r. , 13.05.2014 r. był już u mnie , niestety okazało się że ma zwalony dysk , wysłałem go i za 3 dni miałem kasę na koncie i mogłem zamówić nowego laptopa w tym sklepie , również realizacja zamówienia ekspresowa , gorąco polecam :).

 

Salurion.pl

 

Sklep był ok ale do czasu , posiadam od nich wiele podzespołów , lecz ostatnio wysłałem dysk na zwrot ponieważ mi nie odpowiadał , otrzymali go ponad tydzień temu i do dnia dzisiejszego cisza , brak kontaktu telefonicznego , na maile nie odpisują , będę interweniował NIE POLECAM !!!

Edytowane przez adam9871
Link to post
Share on other sites

modding.bit-tech.pl

Gorąco polecam. Wszystko załatwione poprzez email, w ciągu kilku dni wymieniłem z jednym z pracowników kilkanaście e-maili, czasami potrafił o godzinie 22-23 odpisać z czym się jeszcze nie spotkałem, samo zamówienie zrealizowane w 24h od zaksięgowania przelewu.

Link to post
Share on other sites

facetaria.pl

Sklep wprawdzie nie komputerowy, ale dla poszukiwaczy kosmetyków/sprzętu do golenia bardzo polecam. Kontakt doskonały (odpowiedzi na maile wprost momentalnie), wysyłki pieczołowicie zapakowane, z dbałością o detale. Od zamówienia, przez realizację, dostawę, aż po rekompensatę dwóch brakujących testerów kosmetyków (momentalnie dosłane listem poleconym; drobne niedopatrzenie; wybaczyłem ze względu na niesamowicie rzetelne podejście do sprawy po moim mailu) wszystko przebiega świetnie. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

X-KOM.PL

 

Sklep jak najbardziej godny polecenia , mają bardzo niskie ceny , fachowe doradztwo , bardzo miła obsługa , spore rabaty na zamówienia składane u nich , przekonałem się również jak działa serwis , miałem padnięty SSD , 20.05.2014 r. zgłosiłem  reklamację a 22.05.2014 r. zgłosiłem się do sklepu i otrzymałem nowy dysk, także jak najbardziej polecam ten sklep :).

 

 

W kwestii niskich cen to mam odmienne zdanie, sprawdzałem ceny routera ADSL i zdecydowanie cena nie jest ich atutem ! Ponad 100 złoty różnicy, w porównaniu do innych sklepów (nie allegro). Także z opinią o niskich cenach byłbym nieco ostrożny :)

Edytowane przez Tomashec
Link to post
Share on other sites

W kwestii niskich cen to mam odmienne zdanie, sprawdzałem ceny routera ADSL i zdecydowanie cena nie jest ich atutem ! Ponad 100 złoty różnicy, w porównaniu do innych sklepów (nie allegro). Także z opinią o niskich cenach byłbym nieco ostrożny :)

 

Wystarczy napisać ładnego maila z prośbą o rabat pod : facebook@x-kom.pl  , nigdy mi nie odmówiono przyznania rabatu.

Adam

Link to post
Share on other sites

AGITO.PL- kupowałem tam 3 rzeczy - myszkę (SS v2 Kinzu Pro), podkładkę (SS QCK) oraz klawiaturę (Natec Genesis RX33, której nie polecam. Tania klawiatura z podświetleniem, ale naprawdę beznadziejne wykonanie). Co do sklepu to zamawiałem w święta, doszło bardzo szybko po świętach, szybciej niż miało to być. Kurier również miły. Sklep naprawdę dobry! Polecam wszystkim! :)

Edytowane przez Scrimazik
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

 

 

@up Zmienisz zdanie co do morele jak przyjdzie wysłać coś na gwarancję.

 

Dokładnie .

Samo zamówienie to pestka .

Ale jak przychodzi co do reklamacji to istne cyrki ... Zresztą niedługo opiszę jeśli z moją będą tak dalej robić cyrki ;p

Link to post
Share on other sites

morele.net - narazie brak jakichkolwiek problemów.

 

esc.pl - bardzo dobra obsługa, znajaca się na rzeczy i uzasadniająca. Serwis szybki, aczykolwiek pan z serwisu ma chyba zawsze gorszy dzień :D

 

yooki.pl - szybki kontakt, z powody braku zamówionego egzemplarza zasilacza otrzymałem lepszy oraz dodatkowy wentylator.

 

x-kom.pl (Gdańsk) - szybko odpisują na maila, miła i znająca się na rzeczy obsługa. Bardzo duża ilość laptopów dostępna na miejscu.

 

camino.pl - towar zawsze szybko przybywa, dobrze zapakowany.

 

sferis.pl - brak problemów, chociaż cen nie mają konkurencyjnych da radę znaleźć perełki cenowe.

 

botland.com.pl - brak jakichkolwiek problemów. Szybka przesyłka oraz bardzo dobrze zapakowana.

 

mp3store.pl (Gdańsk) - byłem naprawdę miło zaskoczony jakością obsługi! Było naprawdę widać, że ten pan zna się na rzeczy oraz się tym pasjonuje!

 

eltrox.pl (Gdańsk) - świetna obsługa

 

net-s.pl (Gdańsk i Gdynia) - naprawdę nie polecam, sklep leci sobie z klientami w kulki, szczególnie serwis! Brak jakiegokolwiek kontaktu mailowego. Obsługa słabo zna się na sprzęcie. Radzę omijać ten sklep szerokim łukiem.

Link to post
Share on other sites

WLODIPOL.PL  -  Tutaj jak najbardziej plus za reklamacje , to jeszcze było za czasów jak mieli też sklep stacjonarny . Kiedyś miałem większą awarie sprzętu , Zjarała się u mnie płyta + procesor .  Nie miałem pewności co do ramów .  Miałem dwie kostki kupione u nich a jedną "obcą" , bez problemu sprawdzili na miejscu czy ta "obca" też działa . Procesor i płyta poszły na gwarancje , po jakims czasie czeka mnie miła niespodzianka , po około tygodniu dostałem wymiana procesora na Pentium DualCore e5200 ( wymiana z Pentium D 820 )  , płyta zaś przyszła z naprawy po kolejnym tygodniu ... Płyta jak i procesor poszły potem do sprzedaży gdyż przedtem zakupiłem inną płyte i też e5200 :D  ... gdyż nie chciałem zostać bez PC-ta . 

 

X-KOM.PL  -  Plusik za obsługe i zamówienie ... Zamawiałem u nich prawie cały komputer (ASUS P5Q Pro Turbo , GTX260 , OCZ Z-SERIES 650W , Monitor , Ramy ) W zasadzie to co mam w sygnaturce ... na drugi dzień po złożeniu zamówienia , z rana dostałem telefon z zapytaniem że jest problem z dostępnością płyty i że są dwa rozwiązania , mogę wybrać inną albo poczekać maksymalnie jeszcze dwa dni na jej dowóz , zgodziłem się poczekać gdyż zależało mi na niej ... dwa dni póżniej dostałem info ze całe zamówienie jest gotowe do odbioru + na miejscu mały prezencik w postaci pendrivea w związku z kłopotami z dostępnością płyty .

 

...............................................................................................................................................................................

 

 

Za kilka dni jeśli sprawa się wyjaśni opiszę Morele.net

Edytowane przez airborne82
Link to post
Share on other sites

No to teraz moge wystawić opinie Morele.net

 

Morele.net -  Zamówienie przebiegło bez problemu , lecz sklep nie ocenia się tylko od strony zamówienia ale przedewszystkim jak przebiega u nich reklamacja . No więc u nich to "kuleje"  ... Zakupiłem na allegro w opcji KUP TERAZ karte która w opisie aukcji widniała jako NOWA . Dostałem karta z wadą fabryczną ( artefakty ) , wade wykryłem po dwóch dniach gdyż w pierwszym dniu nie sprawdzałem dokładnie działania karty , na drugi dzień odpaliłem kilka gier i artefakty i rózne przekłamania w grafice ... No więc piszę do nich z opisem problemu i że chciałem skorzystać z 10 dniowego zwrotu towaru , dostaje wiadomość żebym wysłał karte to pójdzie na naprawe gwarancyjną o ile jest na gwarancji , nie zgodziłem się bo nie po to kupowałem "nową" karte żeby poszła od razu na naprawe . Wypełniłem sobie pisemko o zwrocie i 1 lipca zawiozłem osobiście pisemko i towar , zwrot został przyjęty i miałem dostać na meila informacje w sprawie zwrotu gotówki . Mija spory czas , nie mam ządnych informacji , więc pisze do nich przekazując numer RMA i tłumacząc w czym jest problem .

Dostaję za jakis czas informacje typu :

 

- W przypadku sprzętów zakupionych na allegro w drodze licytacji nie przysługuje możliwość zwrotu 10 dniowego i jest to opisane na stronie aukcji. Sprzęt zostanie odesłany do Netpunktu w Krakowie w stanie nie zmienionym.

 

- Towary zakupione na allegro nie podlegają zwrotowi chyba że są to nowe sprzęty a Pański sprzęt nie był nowy.

 

- Warunki zwrotu przy zakupach na allegro sa opisane w zakładce " o nas" i tam wyraźnie pisze że zakupy na aukcji nie podlegają niestety zwrotom.

 

- Wiem że zwrot został przyjęty, więc proszę odnieść sprzęt do netpunktu.

 

- Dzisiaj mija 9 dzień roboczy, jeśli przy karcie będą wszystkie potrzebne dokumenty wystawię dla Pana korektę od razu po odbiorze sprzętu.

 

 

Każda odpowiedź z ich strony zawierała stek bzdur .

Od 9 dni roboczych , gdzie w ustawie jest mowa o zwykłych dniach ( a był już 13 dzień )

Po pisanie że zwroty są możliwe tylko w przypadku sprzętów nowych a mój sprzęt nie był nowy ( czyli można to uznać za przyznanie się że wystawili na aukcje używany sprzęt pisząc że jest on nowy )

 

Wykonałem też do nich chyba ze cztery telefoniczne kontakty .

Za każdym razem miałem obietnice ze sprawa zostanie załatwiona .

Została dopiero załatwiona w 13 dniu po moich ponagleniach jakie będą moje kolejne kroki jeśli nie otrzymam informacji w sprawie zwrotu gotówki ( przedsądowe wezwanie do zapłaty , zgłoszenie sprawy do Federacji Konsumentów i Inspekcji handlowej a także do UOKIK )

Dopiero przy tej ostatniej telefonicznej reakcji coś ruszyło . Dostałem po kilku godzinkach notke korygującą że gotówka czeka na mnie w netpunkcie.

 

Gotówka odebrana ale z przygodami , za te przygody i działania pracownika wielki minus .

Nigdy już więcej moich zakupów w morele.net

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

ogit24.pl - sklep to jakiś przekręt, nie realizują zamówień, maila nie mają (automatycznie przychodzi wiadomość, że na tym hostingu nie ma takiego maila), na telefony nie odpowiadają, a strona nagle zmieniła się z sklepu komputerowego w sklep z oponami samochodowymi (który też pewnie służy tylko do naciągania). Omijać szerokim łukiem.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...