Skocz do zawartości

Sklepy internetowe. Opinie.


Recommended Posts

Cooling.pl

 

nie polecam, kiedyś miałem ich za fachowców dziś śmieją mi się w twarz. Zamówiłem 2 identyczne produkty z czego oba pracowały inaczej, odesłałem na serwis i usłyszałem, że jest sprawny. Jestem idiotą? Skoro mam 2 identyczne modele co działają inaczej to cośjest nie tak..

Link to post
Share on other sites

Też miałem z nimi nieprzyjemność. Ich Noiseblockery wyraźnie buczały w jednej pozycji (nie pamiętam, czy wdmuchującej, czy wydmuchującej), na co mi powiedzieli, że skoro tylko w jednej pozycji buczą, to są sprawne... k^%^@, trzeba było powołać się na niezgodność towaru i mieć ich w du**e.

Link to post
Share on other sites

Jak by to było coś wartościowego nie odpuścił bym, to tylko wentylator (magma). Boli mnie to, że robią z człowieka idiotę. Kupiłem 2, identyczne, a pracują inaczej i nie chodzi tutaj o "głośną prace wynikającą z przepływu powietrza" phi.. technicy.

 

Cooling.pl produkty może mają tanie i ciekawą ofertę ale serwis leży, to samo zgodność produktów. Normalna sprzedasz detaliczna, działa-nie działa, sprzedane.

Link to post
Share on other sites

morele.net - Kupiłem zestaw za 5,5k, odbiór osobisty w Krakowie. Profesjonalna obsługa, jestem bardzo zadowolony. Polecam.

Agito.pl - Wziąłem tam monitor Della. Szybka dostawa, sprzęt bez zarzutów, ale to już nie kwestia sklepu. Na + :)

Link to post
Share on other sites

Ja nie długo będę stawał do walki o wymianę (naprawę) myszki Gigabyte m8000x.

Powłoka się wytarła. Ale co ciekawe nie na klawiszach gdzie ciągle się paluchem naciska, tylko pod dłonią. Ciekawe co powiedzą na to.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

ProLine.PL sklep jak sklep jak ma się zamiar u nich coś kupić to są mili i pomocni ale jak przychodzi do realizacji gwarancji to starają się z klienta zrobić głupa. Wysłałem do nich serwisu chłodzenie na cpu zalmana bo odkryłem w nim wadę fabryczną, po kilku dniach wróciło do mnie z dopiskiem "opis naprawy: urządzenie sprawne temperatury w normie max 40 do 50". Po dokładnym obejrzeniu widać ze stopa radiatora została rozkręcona i heatpipy były doginane ręcznie. Oczywiście takie załatwienie sprawy mnie nie zadowoliło więc napisałem e-maila do zalmana z opisem problemu i fotkami dziś dostałem odpowiedź. Teraz nie wiem czy odsyłać na serwis ponownie z kopią e-maila od Zalmana czy załatwić to bezpośrednio z producentem

Reklamowałem uszkodzony zasilacz,co prawda procedura trwała 5 dni (zależy czy to plus czy minus)ale generalnie bez problemów

Link to post
Share on other sites

techplanet.pl Polecam najlepszy sklep aby kupić coś na firmę brak problemu cały zestaw odebrałem po jednym dniu z wszystkimi pudełeczkami orginalnymi jeszcze zapakowanymi w ochronne zwykłe kartony przesyłka kurierem.

esc.pl - częste problemy z dostawą produktu itp. nie informują kiedy czegoś nie ma na składzie i oczywiście nie odbierają telefonów itp. lecz czasem też źle nie jest popularne procki i płyty są do odebrania po tyg ogółem prawie neutralny.

ddr2.pl - tak jak wyżej + dużo dłuższe czekanie na niektóre przedmioty do 1 mieś.

Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Może nie całkiem sprzętowo, ale jednak.

 

sklep.gram.pl - Zdziwiłem się szybkością wysyłki. Grę zamówiłem w czwartek około 17, a w piątek przed 16 już była u mnie. Myślałem, że zagram dopiero w poniedziałek, a tu bardzo miła niespodzianka. Wszystko na plus.

Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

Radze uwazac na iComp.pl i ich aukcje allegro, np: (user Juhas na allegro)

http://allegro.pl/gigabyte-geforce-gtx-460-fermi-oc-1gb-ddr5-dx11-i2335390852.html

 

Zamowilem wczesniej i przyslali wersje V2, zwrocilem ja.

Obiecali wysylke wlasciwej karty.

Dzis jednak dostaje maila ze takich kart nie maja i zwroca mi kase (to co jest na aukcji wyzej niby?)

 

Dwa tygodnie w plecy, nie polecam.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

A ja morele.net nie polecam, przynajmniej ludziom ktorzy chcieliby za granice miec dostawe.

Zakupilem u nich komputer za prawie 5000 zl. Wysylka i wszystko elegancko - komputer po tygodniu doszedl, ale niestety uszkodzony.

Proby naprawy, podlaczania, przelaczania itp. nic nie pomogly no to zostal odeslany. Po 2 - 2.5 tyg. zostal spowrotem przyslany, rzekomo naprawiony, niestety znowu rozwalony. Teraz zostal odeslany z prosba o zwrot pieniedzy i nastepny tydzien w plecy. Teraz czekam juz tydzien na zwrot pieniedzy, a nie zostaly nawet jeszcze one wyslane a komputer jest juz u nich od paru dni roboczych.

 

Jezeli chodzi o reklamacje oraz obluge klienta wszystko jest na bardzo wysokim poziomie. Zwrot pieniedzy, nie wiem czym jest spowodowane to opoznienie , ale nie najlepiej to wyglada , a o panach z serwisu nic dobrego niestety powiedziec nie moge! Rozumiem, ze moze sie cos zdarzyc, ale zeby 2 razy uszkodzony komputer dostac to chyba musi byc cos nie tak. Wiezyc mi sie nie chce ze komputer mogl zostac uszkodzony podczas transportu, poniewaz byl on bardzo solidnie spakowany, a wszystkie elementy w srodku byly przymocowane i nic nie latalo luzem, rowniez kable zasilajace.

Takze jezeli nie posiadacie gdzies blisko placowki w swoim albo sasiednim miescie radze sie porzadnie zastanowic.

Edytowane przez Osking
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...