kubbak 10133 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 True, jak zobaczyłem mail z x-kom z nr zamówienia to aż się zaśmiałem ze szczęścia po czym kopara opadła... Cytuj Link to post Share on other sites
pendzel_3 4524 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 @up z drugiej strony już widzę ich skrzynki odbiorcze, ludzie codziennie się dopytują to już wolą pacnąć coś z automatu, aby nie musieć manualnie tych maili odklepywać, po części to ta sytuacja nieźle też wkurzyła same sklepy bo zamiast żenić towar to sztab ludzi siedzi odbiera telefony i odpisuje na maile. Choć tutaj konkurs na "Januszowy sklep roku" imo. wygrał proline który opchnął te kilka sztuk które mieli w cenach jeszcze lepszych niż "przedsiębiorcy bez nipu" z allegro 5,5k za ventusia https://proline.pl/msi-geforce-rtx-3080-ventus-3x-oc-10gb-gddr6x-pci-e-p6716011 Czy coś przeoczyłem i ktoś ich przebił? Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6272 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Może załóżcie sobie osobny temat dotyczący terminów realizacji zamówień? Tam każdy znajdzie swoje miejsce, żeby się wypłakać. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Może załóżcie sobie osobny temat dotyczący terminów realizacji zamówień? Tam każdy znajdzie swoje miejsce, żeby się wypłakać. Ty się nie śmiej, bo móże wtedy do niektórych dotarła by skala problemu i by się wyleczyli z Ampere. Od razu zrobiłbym full strukturę i podział, dodałbym też temat "Handel Ampere - Dżanusz Trejding". Cytuj Link to post Share on other sites
Piasecznik 4 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Do mnie X-Kom nic nie pisał od 17 września mimo że swoje zamówienie sfinalizowałem (wg czasu maila zatwierdzającego zamówienie o 15:12).Czy już potrafią odpowiedzieć na pytanie który jestem w kolejce? Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 (edytowane) A jednak ASUS nie pozwala na ściąganie plomb z RTX3080... Odpisał mi oficjalny support: a pisali na innych grupach że można ściągać jak ktoś chce wodny blok założyć być może kiedyś można było, a teraz już nie można bez utraty GW Edytowane 6 Października 2020 przez mutissj 2 Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6272 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 To nie jest osoba prywatna tylko PR Manager w ASUS Polska i stanowisko jest oficjalne. Tak to wygląda. Plomba w kartach ASUSa to straszak na mniej doświadczonych użytkowników. W przeszłości nieraz wysyłałem GPU ASUSa na rma, czy robił to któryś z moich znajomych i NIGDY ale to NIGDY nie było problemu z gwarancją. Gwarę tracisz jedynie w momencie kiedy fizycznie uwalisz pcb karty czy coś na pcb. Tak to wygląda.Gdyby było inaczej, to sam bym nie brał GPU ASUSa i ich nie wodował. To jak się to ma do tego co pisał Gosu? Czyżby chodziło tutaj po prostu o znajomości i fakt, że Gosu to nie jest zwykły użytkownik? Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 (edytowane) A jednak ASUS nie pozwala na ściąganie plomb z RTX3080... Odpisał mi oficjalny support: a pisali na innych grupach że można ściągać jak ktoś chce wodny blok założyć być może kiedyś można było, a teraz już nie można bez utraty GW Zaraz napiszę do ASUSa w tej sprawie bo odpowiedź jaką otrzymałeś jest niezgodna z prawdą. Chyba ktoś kto od niedawna tam działa Ci napisał albo klepie formułki niezgodne z rzeczywistością. Ewentualnie typowy "spychacz" żeby nie majstrować jak ktoś nie siedzi w temacie. Nie raz i nie dwa słałem GPU ASUSa na rma, znam sporo ludzi którzy również to robili (na przestrzeni ostatnich 10 lat) i NIGDY ale to NIGDY nie było problemu. Plomba na śrubce to straszak. Dopóki nie uszkodzisz fizycznie karty, wszystko jest ok. To jak się to ma do tego co pisał Gosu? Czyżby chodziło tutaj po prostu o znajomości i fakt, że Gosu to nie jest zwykły użytkownik? Napisałem co i jak E: Odpowiedź człeka z ASUS Polska na temat tej wiadomości (wkleiłem mu) "nom też właśnie się za głowę złapałem byłem u chłopaków z supportu, mają to wyjaśnić" Edytowane 6 Października 2020 przez EH_Gosu Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 @up z drugiej strony już widzę ich skrzynki odbiorcze Ludzie do nich piszą, bo sam sklep siedzi cicho. OV w UK pisze do Klientów co chwilę z update, X-Kom nie potrafi odpowiedzieć czy karta będzie w 2020 czy w 2021 ani który jesteś na liście (choć wiedzą, muszą wiedzieć przy każdym sprzedanym przedmiocie, kto kiedy i co zamówił) Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2660 Napisano 6 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Może załóżcie sobie osobny temat dotyczący terminów realizacji zamówień? Tam każdy znajdzie swoje miejsce, żeby się wypłakać. Drażni cię ten temat nie ma obowiązku go czytać. Na razie poza głupimi uwagami i szyderą i tak nic tu nie wnosisz więc płakać po tobie nie będziemy. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Dostał taką samą wiadomość jak ja rok temu przed zakupem 2070S. Szczerze mówiąc to wątpię w to że będą pisać inaczej za miesiąc, dwa czy rok. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Nie przejmu się nim, to gość od chińskich słuchawek. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6272 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 @EH_Gosu Dzięki, dobrze, że mamy chociaż kogoś z dobrymi dojściami @joker5513 Czyli temat stworzony dla wszystkich ma być jednak skierowany do wybrańców? Ja wchodząc w ten temat znajduję już niewiele informacji od dawna. Temat w sumie ratuje Gosu. Ale Was piecze Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 795 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Ty się nie śmiej, bo móże wtedy do niektórych dotarła by skala problemu i by się wyleczyli z Ampere. Od razu zrobiłbym full strukturę i podział, dodałbym też temat "Handel Ampere - Dżanusz Trejding". Po co sie leczyć, Ty i tak byś nie kupił z turingiem też cyrki robiłeś. Poczeka się i będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2660 Napisano 6 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Jak 3 osoby mają fizycznie karty to jakiego zalewu informacji oczekujesz? O swojej starałem najlepiej jak potrafię się przez ostatnie kilka stron merytorycznie coś naskrobać. A że profesjonalnym testerem nie jestem .... Ty za to wnosisz niesamowitą wiedze w temat nie da się ukryć. Panie "ekspert". Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Ale Was piecze Nic nas nie piecze, mam wspólny temat i sobie rozmawiamy. Może ciebie coś piecze, że nawet nie możesz porozmawiać o fakcie zamówienia karty? Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Zaraz napiszę do ASUSa w tej sprawie bo odpowiedź jaką otrzymałeś jest niezgodna z prawdą. Już gościu z Twojej grupy, co pracuję w ASUSie poszedł ich tam wyjaśnić Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Już gościu z Twojej grupy, co pracuję w ASUSie poszedł ich tam wyjaśnić No Marcin to mega pozytywny i rzeczowy gość. Też entuzjasta sprzętowy, mający pojęcie o hardware i realiach co wśród osób pracujących w PR danych firm, jest rzadkością Na grupie - Extreme Hardware - Bastion Pasjonatów PC, niedawno pisał co i jak odnośnie gwary ASUSa, bo ktoś już pytał o to. Generalnie ASUS od dawna plomby jako straszaki traktuje. Pozwala to uniknąć odrzucanych rma gdzie ktoś rozbierając kartę do czyszczenia, uwalił fizycznie. A, jak ktoś ogarnięty to problemu nie ma Tylko zbędnie przeterminowaną formułkę czasem komuś puszczają, konfudujące to jest. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Po co sie leczyć, Ty i tak byś nie kupił z turingiem też cyrki robiłeś. Poczeka się i będzie. Wut? Przecież chciałem brać 3080 dwa dni temu hajs na lokatę wrzuciłem pod Hoppera. I jakie cyrki robiłem? Bo coś bajdurzysz. Może pomieszało ci się z tym żę oryginalnie czekałem na 5700XT i zrezygnowałem po tym jak AMD zawaloło sprawę z AIB (ale jaki tutaj cyrk)? Jak ja wtedy zamówiłem w pre-orderze (w pre-orderze powtórzę jeszcze raz, a nie po premierze) i dostałem po tygodniu poślizgu (ale miałem konkretne daty od sklepu). Z resztą to twoje poczeka się i będzie też można do śmietnika wrzucić. Zamrozić pieniądze na miesiące i czekać? https://videocardz.com/newz/nvidia-expects-geforce-rtx-3090-and-rtx-3080-shortages-to-last-until-2021 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Zamrozić pieniądze na miesiące i czekać? Co za różnica, czy pieniądze są u Ciebie na koncie czy na koncie sklepu? Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Na grupie - Extreme Hardware - Bastion Pasjonatów PC, no przyznam że udała Ci się ta grupa, rzeczywiście jest sporo pasjonatów, i ludzie dostają fachowe odpowiedzi jest to na pewno lepsza alternatywa zamiast grupy blacka... Ostatnio u Blacka siedzi tam za dużo "g*wnarzerii" czyli ludzi którzy kupują dany sprzęt nie dlatego że jest dobry ale dlatego że jest POPULARNY, tam to normalnie markę SilentiumPC uznają za jakiś wyznacznik jakości i dumę narodową niedawno pisał co i jak odnośnie gwary ASUSa, bo ktoś już pytał o to. tak wiem, bo to ja pytałem Generalnie ASUS od dawna plomby jako straszaki traktuje. Pozwala to uniknąć odrzucanych rma gdzie ktoś rozbierając kartę do czyszczenia, uwalił fizycznie. A, jak ktoś ogarnięty to problemu nie ma Tylko zbędnie przeterminowaną formułkę czasem komuś puszczają, konfudujące to jest. Wiesz... Z mojego punktu widzenia nawet gorzej jak konfundujące, bo wywalam 4500 zł na grafikę z blokiem fajnie by było gdyby oficjalny support mi odpisał przykładowo "nie robimy problemu, jeśli nie porysowałeś płytki PCB (itp)" 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Co za różnica, czy pieniądze są u Ciebie na koncie czy na koncie sklepu? Przynajmniej ciągle są u mnie i w razie rezygnacji nie muszę łaskawie czekać na zwrot środków. Nawet można sobie je wrzucić na bezsensowna lokatę by nie traciły aż tak na inflacji (chociaż i tak stopy teraz liżą podłogę). Druga kwestia że nikt sobie nie obraca moim pieniędzmi i sobie wtedy na nich nie zarabia. Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 no przyznam że udała Ci się ta grupa, rzeczywiście jest sporo pasjonatów, i ludzie dostają fachowe odpowiedzi jest to na pewno lepsza alternatywa zamiast grupy blacka... Ostatnio u Blacka siedzi tam za dużo "g*wnarzerii" czyli ludzi którzy kupują dany sprzęt nie dlatego że jest dobry ale dlatego że jest POPULARNY, tam to normalnie markę SilentiumPC uznają za jakiś wyznacznik jakości i dumę narodową tak wiem, bo to ja pytałem Wiesz... Z mojego punktu widzenia nawet gorzej jak konfundujące, bo wywalam 4500 zł na grafikę z blokiem fajnie by było gdyby oficjalny support mi odpisał przykładowo "nie robimy problemu, jeśli nie porysowałeś płytki PCB (itp)" No niestety na grupach gdzie przyjmuje się każdego jak leci i nie prowadzi selekcji ludzi odnośnie tego co swoimi postami reprezentują - zawsze robi się śmietnik. Także to jest nie do uniknięcia jeśli się wcześniej nie działa prewencyjnie. Co do konfuzji odnośnie odpowiedzi z supportu, zgadzam się. Z innej beczki, odnośnie sprzedaży RTX 2080 Ti za grosze w szale sprzedażowym https://www.purepc.pl/geforce-rtx-3080-i-rtx-3090-ze-slaba-dostepnoscia-do-2021-roku 2 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 łaskawie czekać na zwrot środków. 2 dni, jak tak czy inaczej chcesz kupić to po co zwrot. Nawet można sobie je wrzucić na bezsensowna lokatę Taką kwotę? Daj spokój Druga kwestia że nikt sobie nie obraca moim pieniędzmi i sobie wtedy na nich nie zarabia. Myślę, że Twoje 3k to nie jest być albo nie być dla tych firm. Nawet jeśli, co z tego, że zarabiają? Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 6 Października 2020 Udostępnij Napisano 6 Października 2020 Po prostu dla zasady. Czasami lepiej nie mieć związanych rąk. Szczególnie gdy np. GPU pojawi się na stanie w innym sklepie a ktoś nie będzie miał wolnej gotówki by równolegle dokonać zakupu. Czasami warto cierpliwie zaczekać, szczególnie jeżeli sytuacja jest klarowna. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.