human_2010 225 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Ktoś się orientuje jak ASUS odnosi się do kart kupionych w Niemczech? (oficjalny sklep asusa). Czy przyjmą w serwisie w Polsce? Cytuj Link to post Share on other sites
JanekD 76 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 15 minut temu, human_2010 napisał: Ktoś się orientuje jak ASUS odnosi się do kart kupionych w Niemczech? (oficjalny sklep asusa). Czy przyjmą w serwisie w Polsce? Sprawdź informacje, czy karta ma wystawioną międzynarodową gwarancję Asusa - jeśli tak, to powinni przyjąć w PL (ale robią to wskazane centra serwisowe a nie, że każdy sklep Asusa przyjmie). Natomiast co do zasady każdy towar kupiony na terenie UE (jest w tej sprawie dyrektywa UE, więc szczegóły mogą się różnić odrobinę między krajami) masz prawo reklamować przez 2 lata, ale trzeba go odesłać do sklepu gdzie się kupiło. Inna sprawa, że w dzisiejszych czasach to nie jest raczej wielkie wyzwanie. Przykładowo, mi się jakiś czas temu zepsuł sprzęt Jabra i odsyłałem go do Wlk. Brytanii - nie było z tym żadnego problemu (korzystałem z gwarancji producenta), za tydzień dostałem nowy. Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 6 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Nawrzucałem X-komowi w mailu odnośnie tego że czekam już 3 miesiąc na strixa. Po 6 dniach (!) odpisali standardowy bełkot (po raz kolejny) o globalnych problemach sratatata.... Dostałem "orientacyjny i nie sugeruj się pan nim" termin dostępności na uwaga uwaga 29.01.2021 Dotychczas szanowałem ten sklep ... 1 3 Cytuj Link to post Share on other sites
ciomasta 70 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Joker to nie wina sklepu , oni nie produkują karty przecież . Tylko kupują i czekają na towar a kiedy dostaną to nie wiedzą , przecież google piszczy że te karty są słabe dostępne . Jedynie czego nie lubię X-kom to że ...... mnie z kodem do gry , nie dostanę . Edytowane 6 Grudnia 2020 przez adivxv Wulgaryzmy 2 1 1 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 6 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 To trzeba było nie przyjmować miliona zamówień jeżeli nie chcą ich realizować. Dodatkowo "zmianą regulaminu" wymuszają ich opłacenie z góry (nawet tych z odbiorem osobistym w salonie). Gówniarstwo i brak szacunku dla swoich długoletnich klientów. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Smoli 1 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Widział ktoś może unboxing/faktyczne zdjęcie/test RTXa 3060ti ventus 3x od msi? Bo jeśli chodzi o msi to znajduję tylko materiały gaming trio oraz ventusa 2x i zacząłem wierzyć w to że faktycznie zamówiłem(Oczywiście w xkomie ( ͡° ʖ̯ ͡°)) kartę która nawet nie opuściła fabryki... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
human_2010 225 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) 38 minut temu, joker5513 napisał: To trzeba było nie przyjmować miliona zamówień jeżeli nie chcą ich realizować. Dodatkowo "zmianą regulaminu" wymuszają ich opłacenie z góry (nawet tych z odbiorem osobistym w salonie). Gówniarstwo i brak szacunku dla swoich długoletnich klientów. To opłacenie zapewne wynika, z tego że muszą dzwonić do klientów i pytać czy nadal są zainteresowani kartami, zamiast od razu wysyłać (chociaż ja przy 3070 dopiero opłacałem gdy karta była gotowa do wysyłki, więc od kiedy taka zmiana w regulaminie?). Z drugiej strony weź pod uwagę, że gdyby nie było sklepu który przyjmuje zamówienia "na zapas" to osoby bez botów, skryptów monitorujących zmiany na stronie, nie zrobiłyby zamówienia. Nie każdy ma czas na odświeżanie strony Edytowane 6 Grudnia 2020 przez human_2010 Cytuj Link to post Share on other sites
Lexus404 121 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Godzinę temu, joker5513 napisał: To trzeba było nie przyjmować miliona zamówień jeżeli nie chcą ich realizować. Dodatkowo "zmianą regulaminu" wymuszają ich opłacenie z góry (nawet tych z odbiorem osobistym w salonie). Gówniarstwo i brak szacunku dla swoich długoletnich klientów. nikt cie nie zmusza do oplacenia z gory MALO TEGO ja ostatnio zmienilem z platnosci z gory na platnosc za odebraniem i mi zwrocili kase w 48h i moja kolejka zostala zachowana xkom ma swoje wady ale akurat sytuacja z rtx3080 to nie ich wina Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Godzinę temu, ciomasta napisał: Jedynie czego nie lubię X-kom to że wychujali mnie z kodem do gry , nie dostanę . Nie tylko ciebie. Cytuj Link to post Share on other sites
korzychxp 253 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 1 godzinę temu, joker5513 napisał: Nawrzucałem X-komowi w mailu odnośnie tego że czekam już 3 miesiąc na strixa. Po 6 dniach (!) odpisali standardowy bełkot (po raz kolejny) o globalnych problemach sratatata.... Dostałem "orientacyjny i nie sugeruj się pan nim" termin dostępności na uwaga uwaga 29.01.2021 Dotychczas szanowałem ten sklep ... No i co, wyzwałeś pewnie jakąś młodą dziewczynę obsługującą maile, a ona nie ma żadnego wpływu na to co "góra" zarządzi czyli szefuncio z wąsem. Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 1 godzinę temu, joker5513 napisał: To trzeba było nie przyjmować miliona zamówień jeżeli nie chcą ich realizować. Dodatkowo "zmianą regulaminu" wymuszają ich opłacenie z góry (nawet tych z odbiorem osobistym w salonie). Gówniarstwo i brak szacunku dla swoich długoletnich klientów. @joker5513.... to nic nie da. @korzychxp ma rację. A oni i tak Ci nic innego nie odpiszą, jak standardowy bełkot. Tak są szkoleni. Chociaż prywatnie też pewnie by Cię zmieszali z błotem. Na co Ty czekasz? Na Asusa 3090 jak mój? Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 873 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 31 minut temu, adivxv napisał: Nie tylko ciebie. a mi chcieli przysłać drugi raz Cytuj Link to post Share on other sites
Adek221 65 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Dzień dobry, Na wstępie przepraszam za późną odpowiedź. Ze względu za mocną nieregularność dostaw nowych kart graficznych nie jesteśmy w stanie nawet w przybliżeniu określić pozostałego czasu do realizacji zamówienia. Nieustannie staramy się o jak największe ilości tych kart by jak najszybciej zrealizować oczekujące zamówienia. Jedyne co możemy zrobić w tej sytuacji to prosić Pana o cierpliwość i zrozumienie. W przypadku dodatkowych pytań, służymy pomocą. Bardzo sympatyczna wiadomość z x-kom 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ciomasta 70 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 a mi chcieli przysłać drugi raz To weź i dasz mi jeden albo kupię klucz w dobrej cenie Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Nie ich wina? Błagam was. Nie przyjmuje się zamówień na towar co do którego nie ma się żadnej wiedzy kiedy będzie dostępny - proste. Gdyby jak np proshop podawali informację ile kart jest zamówionych przez klientów, ile zamówień zrealizowanych, a ile kart w drodze, to człowiek by chociaż miał jakieś rozeznanie przed zamówieniem czy pakować się w ten bajzel i czego się spodziewać. A oni nawet nie chcą napisać ile osób jest przed tobą w kolejce i w dalszym ciągu zbierają zamówienia na kolejne karty, chociaż nawet nie wiedzą czy w ciągu pół roku będą w stanie je zrealizować. Ja w pełni świadomie zamówiłem u nich dwie 3060ti wiedząc, że poczekam czas nieokreślony. Ale ktoś nierozeznany w kwestiach sprzętowych dostał by pewnie piany gdyby zamówił np na prezent kartę, przy której w statusie widnieje "produkt dostępny, zamów w ciągu godziny a otrzymasz jutro" po czym następnego dnia info, że nie wcześniej jak za tydzień. A za tydzień, że nie wcześniej jak w styczniu. Bo ja zamówiłem xtrio 20 minut po kubbaku i mam info, ze 08.12 wysyłka, a on chociaż zamawiał wcześniej ma info, że 04.01.2021 xD Edytowane 6 Grudnia 2020 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 4 minuty temu, wojciechu15 napisał: Nie ich wina? Błagam was. Nie przyjmuje się zamówień na towar co do którego nie ma się żadnej wiedzy kiedy będzie dostępny - proste. (...) Ale każdy sklep praktycznie tak robi. Amazon tak samo. I co z tego? Swojego Strixa zamówiłem dzień przed premierą (było info na stronie, że dziś kupuję, za 3 dni mam w domu). A z dniem niby przyjścia karty do domu, info, że nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. No...ale się starają, żeby zamówienie zrealizować. Zapytałem raz, zapytałem drugi i na lanie wody odpowiedziałem im tak samo - "po co oferujecie coś, czego nie jesteście w stanie zrealizować". I już odpowiedzi się nie doczekałem. Na pociechę dostałem 5 (słownie pięć) euro jako bonus do przyszłych zamówień. Śmiech na sali. Zacząłem szukać sam na własną rękę, i tym sposobem jakoś dorwałem. Teraz widzę nawet z 3060 Ti jest taka sama sytuacja. To można mieć tylko pretensje do nvidii, że wypuszcza na rynek coś, co istnieje tylko wirtualnie. Jak te obrazki w shopach. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Ok, tylko czy patologia w jednym sklepie jest usprawiedliwieniem patologii w innym? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 6 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Lexus404 napisał: nikt cie nie zmusza do oplacenia z gory MALO TEGO ja ostatnio zmienilem z platnosci z gory na platnosc za odebraniem i mi zwrocili kase w 48h i moja kolejka zostala zachowana xkom ma swoje wady ale akurat sytuacja z rtx3080 to nie ich wina Nie po raz pierwszy piszesz głupoty nie weryfikując stanu faktycznego. Jak zamknęli galerie handlowe od razu był mail od xkom w którym pisali że jedyną opcją nie mrożenia 4,3k zł jest wybór wysyłki pobraniowej kurierem (o "wygodzie" takiej przesyłki nie warto nawet wspominać. Gdy otworzyli galerie chciałem z powrotem odbiór w salonie to teraz ni stąd ni zowąd wymaga to już przedpłaty. Fajne traktowanie długoletniego klienta który łącznie już dobre kilkadziesiąt k zł wydał w ich sklepie. A jeżeli jednego klienta traktują jak ciebie a losowego drugiego jak mnie to tylko pokazuje jaki stopień frajerstwa i bałaganu w swoim korpo mają. Banda frajerów i wyłudzaczy nie swoich pieniędzy. Godzinę temu, marko22 napisał: @joker5513.... to nic nie da. @korzychxp ma rację. A oni i tak Ci nic innego nie odpiszą, jak standardowy bełkot. Tak są szkoleni. Chociaż prywatnie też pewnie by Cię zmieszali z błotem. Na co Ty czekasz? Na Asusa 3090 jak mój? Za co mieli by mieć do mnie pretensje? Za to że PO 3 MIESIACACH chciałbym już wreszcie swojego 3080 Strix? 26 minut temu, wojciechu15 napisał: Bo ja zamówiłem xtrio 20 minut po kubbaku i mam info, ze 08.12 wysyłka, a on chociaż zamawiał wcześniej ma info, że 04.01.2021 xD Kubakk już swoją kartę dostał wcześniej ale dostał wadliwą i zgłaszał RMA - teraz czeka na dostawę nr 2 Edytowane 6 Grudnia 2020 przez joker5513 1 Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Mylisz temat. Dostał 3080 i to ją odesłał. A później zamówiliśmy po 2 sztuki 3060ti zaraz po premierze, przy czym ja zamówiłem najpierw Ventusa 3x a później trio, a on zrobił odwrotnie - dlatego śmieszne jest, że skoro zamówił trio przede mną to dostał info, że dostanie je miesiąc później niż wynika z maila którego ja dostałem. Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 14 minut temu, joker5513 napisał: (...) Za co mieli by mieć do mnie pretensje? Za to że PO 3 MIESIACACH chciałbym już wreszcie swojego 3080 Strix? (...) Prywatnie za Twoje nawrzucanie im w mailu. Ja też się wk....jak czekałem. Ale to i tak nic nie pomoże. Kart jest jak na lekarstwo. Posiedź na niemieckiem forum i może coś dorwiesz. Ja tak złapałem swojego Strixa. Chcesz link, to Ci podam na PW. Będziesz miał problem z zamówieniem na niemiecki adres - pomogę. Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 6 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Nie będę się kłócił ale rozmawiałem z nim na PW niedawno i na 3080 dalej czeka. 4 minuty temu, marko22 napisał: Prywatnie za Twoje nawrzucanie im w mailu. Ja też się wk....jak czekałem. Ale to i tak nic nie pomoże. Kart jest jak na lekarstwo. Posiedź na niemieckiem forum i może coś dorwiesz. Ja tak złapałem swojego Strixa. Chcesz link, to Ci podam na PW. Będziesz miał problem z zamówieniem na niemiecki adres - pomogę. Nie mówię niestety (albo i stety) w języku nacji panów więc raczej nic z tego nie będzie. Edytowane 6 Grudnia 2020 przez joker5513 Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 joker....nie przesadzaj. Ja też nie. A od czego masz opcję - tłumacz na jęz. polski? Wystarczy śledzić, nie musisz się rejestrować. Jak ktoś wrzuci linki do sklepu, to widać od razu. Cytuj Link to post Share on other sites
xGatki 28 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) w GPU jedynie power limit +2% a procesor 5Ghz @mirai99 Edytowane 6 Grudnia 2020 przez xGatki Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 873 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 Godzinę temu, ciomasta napisał: To weź i dasz mi jeden albo kupię klucz w dobrej cenie nie no wiesz to była pomyłka Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2787 Napisano 6 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 kolejny przykład bajzlu w systemie sklepu X Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.