Skocz do zawartości

Co ostatnio kupiliście?


Recommended Posts

Czyżby ktoś załapał bakcyla na 125 i zdał kat A2/A ?? :) :) Gratulacje! Kolejny członek dołącza do braci motocyklistów. :)

 

Ano, A. 125 pozostawiła trochę niesmaku i dopiero jak wsiadłem na kursie na mt-07 to się poczułem jak na motocyklu. Egzamin mam niedługo ale już nie wytrzymałem i moto kupiłem wcześniej :D

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Ano, A. 125 pozostawiła trochę niesmaku i dopiero jak wsiadłem na kursie na mt-07 to się poczułem jak na motocyklu. Egzamin mam niedługo ale już nie wytrzymałem i moto kupiłem wcześniej :D

 

 

Gratuluję. Na takiej "400" to już zupełnie inna jazda, bo nie trzeba tak wachlować żeby jechać jak człowiek, a nadal jest to mimo wszystko mały, zgrabny i poręczny lekki motocykl, tak że do jeżdżenia po mieście super, a przy tym już nawet za miasto można wyskoczyć, bez strachu, że na każdym kroku osobówki będą cię wyprzedzać na "3" bo by chciały 10km/h szybciej jechać. 

 

PS: Czekam na wpis z kolejnym, jeszcze większym motocyklem, bo jak znam życie na tym nie skończysz ;)

 

EDIT: Żeby nie robić offtopu trochę zdjęć gratów które powolutku zjeżdżają na budowę, no i "dziury" z dzisiaj:

 

 

a8147486026c1.jpg

959805bc05b00.jpg

e238e7a650c7a.jpg

7140a2b42dd1a.jpg

 

Edytowane przez wojciechu15
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

A zobaczymy, tym planuje przejeździć conajmniej 2,5 sezonu if You know what I mean :D

 

Tak tak, pewne ;) W ogóle to obstawiam 100zł, że w przyszłym roku w lipcu już będziesz żałował, że nie wziąłeś " chociaż 650" ;) No ale 400 jest mimo wszystko fajne, bo lekkie, a dynamika na miasto w zupełności wystarczająca.

 

@@dodo, U mnie taki już leży 2,5 roku ani razu nie użyty, bo jak się okazało, nie dla kobiet w ciąży i matek karmiących ;) 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
W ogóle to obstawiam 100zł, że w przyszłym roku w lipcu już będziesz żałował, że nie wziąłeś " chociaż 650" ;)

 

Dokładnie tak, dlatego tu napisałem, co ja bym kupił w tych pieniądzach (gdybym kupował jednoślad).

 

Chyba, że to jest świadomy zakup aby się nie zabić i nauczyć jeździć na mniejszej maszynie. Najpierw 125, teraz 400, a potem ... ;)

Edytowane przez Succubus
Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak, dlatego tu napisałem, co ja bym kupił w tych pieniądzach (gdybym kupował jednoślad).

 

Chyba, że to jest świadomy zakup aby się nie zabić i nauczyć jeździć na mniejszej maszynie. Najpierw 125, teraz 400, a potem ... ;)

 

Nie chciałem kupować nic większego, bo uważam, że mógłbym mieć problem z ogarnięciem takiej maszyny. Wolę najpierw dobrze ogarnąć 400, pojeździć trochę po torze i jak będę gotów według siebie to kupie coś większego.

Link to post
Share on other sites

@@Succubus, Nie to, żeby SV było jakimś ciężkim motocyklem, bo to nadal chyba mniej niż 200kg (tylko trochę mniej?), co np przy mojej CBF ważącej po zalaniu płynami 240kg jak rowerek, ale w stosunku do takiego Z400 to mimo wszystko sporo cięższy motocykl, bo Z400 gotowy do jazdy waży 167kg (musiałem sprawdzić ;) ), więc jest naprawdę lekki i poręczny. 

 

@@mabrothrax, Fajnie to sobie poukładałeś, bo na motocyklu to bardziej trzeba sobie układać w głowie niż w garażu. Ja na pierwszy "poważny" motocykl wybrałem Hondę XL650 transalp, która też była stosunkowo lekka i mocy miała niewiele więcej jak to z400, gdzie już wcześniej miałem zrobione kilkanaście tysięcy km na prawie 30 konnej 125. Dopiero później przesiadłem się na litra i to nie tyle z chęci zasuwania po 250km/h, co dla komfortu elastyczności silnika i tej mocy, a raczej momentu obrotowego który sprawia, że nie ważne czy z pełnym kufrem i pasażerem, czy na pusto zawsze kiedy odwiniesz idzie mocno do przodu, choćbyś miał 6 bieg i 60km/h na blacie. 

 

O tej 650 wspomniałem w kontekście większego modelu "Z" bo nadaj nie jest on dużo cięższy, ma trochę więcej mocy, ale nie tyle by straszył, a jak by nie patrzeć ma już np dwie tarcze z przodu zamiast jednej ;)

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

Z650 ma już trochę inną pozycję za kierownicą, która nie do końca mi pasuje. Żeby było zabawniej o wiele lepszą ma Ninja 650. Teraz jeżdżę zblokowaną mt-07 na A2 i jeśli chodzi o moc jest wszystko ok. 

 

Trzeba kończyć offtop, w razieco - kontynuujmy w temacie odpowiednim.

Link to post
Share on other sites

Nagonka jest obustronna.

 

Rozumiem, że całkowicie przypadkowo pogratulowałeś odwagi akurat mi..?  ;)

 

@Tycha fajne, chyba najwygodniejszy but ever

 

Przyznam, że jak przymierzyłem Ultraboosty w sklepie Adidasa to wiedziałem, że do mnie trafią.  :D

Link to post
Share on other sites

Brałem te michałki do auta żony i wtedy były jedynymi wielosezonówkami które niemcy traktowali jak oficjalnie zimowe opony (tam zmiana opon jest obowiązkowa). No i w testach wypadały rewelacyjnie jak na wielosezonówki (a nawet nie odbiegały jakoś znacząco od przyzwoitych dedykowanych opon). Generalnie do Madzi też wezmę te CC jak zajade yoko. 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...