Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

Witam,

orbik - zawsze taj wyglądało, tylko wczesniej nie było to aż tak odczuwalne dla klientów, gdyż towar przychodził do nas w 1-2 dni, tego samego maks następnego następowała wysyłka i kurier doręczał w 1 dzien roboczy - wszystko trwalo od 1 doby (rekord to zam o 16:30, o 12:30 nastepnego dnia klient mial paczke na drugim koncu Polski), do 7 (weekend, dostawa od dostawcy 2 dni zamiast 1, duzy zestaw etc). teraz niestety to sie wydluza, bo i dostawcy gorzej dostarczaja towar i caly czas paczek jest za duzo w stosunku do miejsca i ilosci osob, ktore pracuja. Ale powoli schodzimy z zaleglosci i juz niedlugo wszystko znowu bedzie "na biezaco".

lukasamd - ciekawe jaki to sklep (moge prosic o login na Allegro lub adres sklepu?) realizuje wysylke w sobote na poniedzialek :) Widocznie maja w tej chwili mniej zamowien i sa w stanie kazde zrealizowac indywidualnie, pytanie co z cena? one u nas sa na najnizszym poziomie stad takie zainteresowanie nasza oferta i takie opoznienia w wysylkach ... powtarzam jeszcze raz, ze w poniedzialek mozemy wyslac towar, we wtorek u Pana - jesli by dysk z Allegro nie dotarl na czas, polecam swoje uslugi :) Prosze jeszcze raz o potwierdzenie anulowania zamowienia (moze byc PW najlepiej) w poniedzialek, a nastapi to natychmiastowo, zas zwrot srodkow w ciagu tygodnia.

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

@ramnetpl:

Sklep z Leszna, mają ten dysk jeszcze po 999zł + wysyłka, co stanowi dodatkowo jeszcze niszą cenę (chociaż przyznaję, że gdy szukałem ponad tydzień temu to najlepsza cena była właśnie u Was).

 

Potwierdzam anulowanie mojego zamówienia, którego nr to 124652 - niestety, ale straciłem już na tyle dużo czasu i nerwów po zdecydowaniu się na zakup u państwa, że nie jestem przekonany co do ewentualnych reakcji w przyszłości np. reklamacje, które przy SSD nie są wcale rzadkością, chociażby ze względu na wydajność mniejszą niż deklarowana przez producenta w wielu wypadkach.

Jeżeli w ciągu tygodnia nie znaleziono dla mnie tych opisywanych wcześniej 2-3 minut które pozwoliłyby rozwiać moje wątpliwości, to ja nie mam zamiaru korzystać z usług takiego sklepu.

Link to post
Share on other sites

Drogi pracowniku firmy ram.net.pl mógłbyś mi powiedzieć co się dzieje z moją przesyłką? (#124110) Pisałem już do 2 osób na gg i pierwsza podała termin wysłania paczki na czwartek/piątek a druga na poniedziałek. Nie wiem czy ufać temu sklepowi i czy w poniedziałek po napisaniu do któregoś z pracowników otrzymam informacje o wysyłce w następnym terminie. Zaznaczam że zamówienie zostało przyjęte 14.09.2010 a do tej pory paczki nie dostałem i w dodatku otrzymuje zmyślone informacje o terminie wysłania.

 

Oczywiście rozumiem, że macie dużo zamówień, ale gdyby było kilku pracowników więcej (do kontaktu) to byłoby 2 razy więdcej zamówień, bo aktualnie sklep ma strasznie złe opinie w internecie.

Link to post
Share on other sites

Ciąg dalszy mojego zamówienia (w porówaniu do Kolegów - dość "świeżego")... właśnie dodzwoniłem się (po wielu próbach) i po tygodniu (sic!) nadal zestaw nie jest skompletowany. Tymczasem wszystkie inne zamówienia dot. składanego przeze mnie zestawu zrealizowane zostały jeszcze w zeszłym tygodniu (m.in. via Allegro, Techplanet, Angela). Tak to jest jak się człowiek pokusi na niższe ceny :) W każdym razie widać jak na dłoni, że informacje na temat 1-dniowej dostępności towaru to zwyczajne wciskanie kitu klientom. No comments... :wariat:

Link to post
Share on other sites

Gwoli ścisłości, pieniążki wróciły do mnie na konto.

 

Przeglądając opinie o sklepie nie natknąłem się na jawną próbę wyłudzenia. Także o swoje pieniądze/zamówienia nie musicie się bać - w mojej opinii nie są oszustami. Dobija, ale to strasznie dobija komunikacja ze sklepem, no i te czasy realizacji nie napawają optymizmem.

Link to post
Share on other sites

Drogi pracowniku RAMNET. Dzisiaj mija przewidywalny termin dostawy mojego zamówienia. Przyjęte do realizacji zostało 20 września. Jakiekolwiek próby kontaktu nie przyniosły skutku. Zaczynam się niepokoić. Nr zamówienia to 125092. Prosiłbym o informacje kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Z góry dziękuje.

Link to post
Share on other sites

Gwoli ścisłości, pieniążki wróciły do mnie na konto.

 

Przeglądając opinie o sklepie nie natknąłem się na jawną próbę wyłudzenia. Także o swoje pieniądze/zamówienia nie musicie się bać - w mojej opinii nie są oszustami. Dobija, ale to strasznie dobija komunikacja ze sklepem, no i te czasy realizacji nie napawają optymizmem.

Again #124110

Gdyby tylko sklep napisał na głównej stronie informacje o prawdziwym czasie przesyłki i kontakt byłby na przyzwoitym poziomie to miałby 2x więcej klientów. To naprawdę nie dużo napisać jedną bądź 2 linijki, że pracownicy też ludzie i nie dają sobie rady z wysyłaniem, a kupujący by się tak nie denerwowali i wszystko byłoby spoko. A teraz klienci już od 3 dnia zaczynają się martwic o swoje pieniądze. Ja osobiście wysłałem pieniądze przelewem mając nadzieję, że sklep jest godny zaufania (na opineo 10000 pozytywów i 200 negatywów), ale teraz żałuję, bo nie wiem czy pracownicy będą dalej mnie olewać i podawać inny termin wysyłki. To jest mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie (chyba, że rzeczywiście się coś poprawi) i jak na razie zastanawiam sie nad zwrotem pieniędzy. Sklep polecam jedynie ludziom o silnych nerwach i niesamowitej cierpliwości. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jak powiedział przedstawiciel Ram.net.pl:

Postaram sie tez, aby zamowienia osob piszacych na tym forum zostaly zrealizowane jako priorytetowe, wiec prosze o podawanie numerow zamowien.

Tak więc podawane są numery zamowien oraz pytania dot. tych zamowien. Jak wiadomo ciezko jest o inny kontakt ze sklepem w tej chwili (sam cos o tym wiem), tak wiec ten temat zostaje i dalej tutaj mozecie podawac te dane i pytac sie o swoje zamowienia, o ile nie udalo sie inaczej skontaktowac.

 

Ponadto prosze o niewyzywanie sie itd, a o normalną, kulturalną dyskusję.

Link to post
Share on other sites

#125107 - od północy zaczynam odliczać dni od "przewidywanego terminu dostawy" (27 IX). Tyle w temacie. Niczego więcej już tam nie kupię. Wolę dopłacić, ale towar otrzymać niezwłocznie :roll:

 

P.S. Jako wzór przeprowadzania transakcji godny naśladowanie podać mogę 2 niedawne zakupy w Angela (w skrócie: dziś zakup - dziś wysyłka towaru, który oznaczony jest jako dostępny. Przelew - tak jak w Ramnet - wewnętrzny w mBanku). Da się? No pewnie! :P

Link to post
Share on other sites

Jak powiedział przedstawiciel Ram.net.pl:

Postaram sie tez, aby zamowienia osob piszacych na tym forum zostaly zrealizowane jako priorytetowe, wiec prosze o podawanie numerow zamowien.

Tak więc podawane są numery zamowien oraz pytania dot. tych zamowien. Jak wiadomo ciezko jest o inny kontakt ze sklepem w tej chwili (sam cos o tym wiem), tak wiec ten temat zostaje i dalej tutaj mozecie podawac te dane i pytac sie o swoje zamowienia, o ile nie udalo sie inaczej skontaktowac.

 

Ponadto prosze o niewyzywanie sie itd, a o normalną, kulturalną dyskusję.

Przeleciałem cały temat i nie zauważyłem, sry. W takim razie przyjmuje godnie na klatę.

Link to post
Share on other sites

No więc tak. To już drugie forum, w którym muszę dochodzić, co się dzieje z moim zamówieniem 122658 . Przyjęte do realizacji 7 września, przewidywany termin dostawy: 14-09-2010. A więc tak. Karta którą zamówiłem wtedy 7 września jest w tej chwili tańsza o około 20 zł reszta zamówienia zapewne też spadła. Czy mogę liczyć na jakiś upust? Byłoby baaaardzo miło gdybym otrzymał paczkę 30 września, zrobilibyście super prezent urodzinowy. Na gg pisałem na dwa numery i nic. Mam nadzieje ze juz po 14 dniach oczekiwania w końcu ją dostanę.

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj anulowałem moje zamówienie wobec rażącego naruszenia określonych wcześniej terminów realizacji (dostępność, termin dostawy). "Przygoda" w RAM.net.pl to koszmar. Odradzam robienie tam jakichkolwiek zakupów.

 

P.S. Czekam na przelew z ich strony. Mimo, że mają konto w mBanku - nadaj nie otrzymałem przelewu zwrotnego (w tym przypadku mają obowiązek niezwłocznego zwrotu pieniędzy).

Link to post
Share on other sites

a tam opowiadacie koszmar chyba ktoś tu nie przeżył koszmaru i tragizujecie

wiadomo jak sytuacja wygląda że fizycznie realizacja zamówień jest nie możliwa powód został podany więc o co wam jeszcze chodzi??

albo odbierają wasze telefony wiadomości gg maile i opóźnienie będzie rosło albo będą pakować a przesunięcia w dostawie będą się zmniejszać w ramach możliwości :)

Link to post
Share on other sites

Chodzi nam tylko i wyłącznie o to, że skoro już się za coś bierzesz, to rób to dobrze. Nie mów, że przy takich cenach i ogromnej ilości pozytywnych komentarzy na serwisach typu opineo, nikt z ram netu nie wpadł na to, że ilość klientów będzie sukcesywnie rosnąć, w związku z tym np. wypadałoby zatrudnić dodatkowy personel. Zachłysnęli się trochę sukcesem, zapominając, że sklep prócz niskich cen, przyciąga też jakością obsługi i terminowością realizacji zamówień. Dlatego teraz do kontaktów z klientami mają dosłownie jednego chłopaka, a reszta musi zapieprzać, by ratować resztki reputacji firmy. . . Ale życzę im szybkiego powrotu do dawnego poziomu, bo ekipa młoda, oby zdążyli z przeniesieniem interesu do nowej siedziby, zanim ludzie ich przekreślą.

Link to post
Share on other sites

Hm... nie śledzę tematu od początku. Jak to z tym jest. Do chodzą te paczki?? Sam się zastanawiam nad kupieniem u nich proca+mobo+ram+GPU. Zamówił bym za pobraniem i nawet te 2 tyg sobie mogę poczekać bo to nie jest pilne. Ale dojdzie w końcu czy nie??

Link to post
Share on other sites

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

Zamówienie nr. 123872 oczekuje już ponad 2 tygodnie mimo iż napisane było że 24 dotrze paczka. Zamówienie składane 13/09/2010 i tego samego dnia przelane pieniądze, sądzę że 14 już były. Wysyłałem już kilka wiadomości e-mail, dziesiątki razy pisałem na GG bez odpowiedzi, mam nadzieje że dzięki temu forum coś się ruszy i dostanę paczkę. I jeśli to nie jest wygórowane wymaganie to proszę o odpowiedź na e-maile z konta qazarpila@gmail.com będę ze szczęścia skakał pod niebiosa*.

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...