Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

Mam dobrą wiadomość! Sklep funkcjonuje! :)

Dziś udało mi się do nich dodzwonić [usiłowałem od 1.09] i... miły pan z obsługi tel. powiedział, że wszystkie elementy są w magazynie i własnie przekazuje tam polecenie aby przygotować paczke do przesyłu ;] Zadzwoniłem z samego rana ledwo po 8 i wtedy też dostałem informację, że ok. godziny 17.00 dostanę numer przewozowy, że też nie dostałem tej wiadomości po raz kolejny stał się cud, ponieważ kolejny raz zadzwoniłem tam i... dodzwoniłem się! A tu kolejna miła wiadomość - paczka została wysłana a pan podał mi przez telefon owy numer transportowy ;) jednak maila potwierdzającego zrealizowanie zamówienia dostałem dopiero ok. godziny 19.30 :)

Pan z obsługi przeprosił za zwłokę i udało nam się dogadać :P Czyli można powiedzieć, że to swego rodzaju happy end :)

 

Tak więc jeśli coś tutaj zamawiacie to próbujcie załatwić wszystko przez tel - na pewno będzie szybciej niż dać im wolną ręke. Jutro jeszcze napiszę czy dostałem przesyłkę i jaki był jej stan.

Link to post
Share on other sites

ja wlasnie chciałem zostawić 4k ale nie wiem czy sie nie rozmyślę. Bo dzwonie, pisze na gg pisze na mail i nic.

Zlozylem zamowienie i chcialem zmienić obudowę na wersję taką sama tylko ze z "okienkiem". I nie wiem co teraz. Napisalem to na kazdy numer, mail itd.. Ciekawe co z tego wyniknie. Jutro bede dzwonil jeszcze raz.

 

pawel.chodziez- ile czekales na paczkę do Chodziezy?

dluzej niz 2 tygodnie? Uwazam ze to przegiecie wpisując w planowany czas realizacji 2 tygodnie. Panowie z ram takie leniuchy czy tyle mają na glowie?

Link to post
Share on other sites

pawel.chodziez- ile czekales na paczkę do Chodziezy?

Tak jak pisałem kilka postów powyżej. Złożenie zamówiłem bodajże w poniedziałek, około godziny 16.00. W środę (2 dni później), około 16 otwierałem drzwi kurierowi (i nawety pomogłem mu wnieść, bo karton miał ~25kg) :) Więc nie mam żadnych złych doświadczeń.

 

Pan z obsługi przeprosił za zwłokę i udało nam się dogadać :) Czyli można powiedzieć, że to swego rodzaju happy end :)

 

Dokładnie, nic nie zastąpi kontaktu telefonicznego. Sam jak do nich dzwoniłem, odczekałem swoje (jesteś 4 w kolejce,,,,jesteś 3 w kolejce,,,,jesteś drugi w kolejce....Halo, słucham:) )

 

Ja zawsze po takim telefonie, piszę @ do firmy, "nawiązując do rozmowy...." zawsze z potwierdzeniem odbioru / przeczytania.

 

Z jednej strony miło - z drugiej profesjonalnie.

Link to post
Share on other sites

ehh... może kiepska godzina, ale dzwoniłem właśnie do sklepu, standardowo - "Jesteś czwarty w kolejce" itd. "pierwszy" byłem chyba z dwie minuty po czym usłyszałem "Przepraszamy za długi czas oczekiwania, prosimy o kontakt w późniejszym terminie"...

 

Łączny czas rozmowy 5m36sek

 

Fajnie się tak wisi bez celu na telefonie xD

 

No nic, mail wczoraj został wysłany z prośbą o anulowanie zamówienia - wiadomość otrzymali, ale moje zamówienie jeszcze nie zostało anulowane. Jutro znowu spróbuję zadzwonić, niech potwierdzą tą decyzję.

Link to post
Share on other sites

Witam Panów na chyba najbardziej kulturalnym i rzeczowym forum branzowym w calym polskim Internecie :)

rozwieje Wasze watpliwosci: dzialamy i mamy sie dobrze, nadrabiamy zaleglosci (najwieksze sa nadal w mailu, wiec licze tu na cierpliwosc i wyrozumialosc lub kontakt gg/telefon - przez ostatnie 3 dni odebralismy w sumie ponad 800 polaczen na infolinii i ponad 200 polaczen na telefon stacjonarny, staralismy sie tez rozmawiac z wiekszoscia osob piszacych na gg) i co najwazniejsze wysylamy paczki ze sprzetem (w ostatnie 3 dni kurierzy zabrali od nas 730 paczek, a normalnie bylo to ok. 400). Postaram sie tez, aby zamowienia osob piszacych na tym forum zostaly zrealizowane jako priorytetowe, wiec prosze o podawanie numerow zamowien. W ostatecznosci Panie Katana mozemy tez anulowac zamowienie, ale licze na jeszcze ostatnia szanse i 2 dni cierpliwosci - jesli tylko poda Pan numer zamowienia, przekaze Panu dokladna informacje kiedy przesylka moze byc u Pana.

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Skoro tak to ja podaję swój numer zamówienia : 123368

I przypominam, że obudowa ma być ta sama ( ten sam model ) tylko że wersja WINDOW! Dokladnie ta : http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=76065

 

Liczę na szybką wysyłkę, nie ukrywam ze pieniądze się mnie nie kleją i nie lubie jak za dlugo leżą....a juz troche lezą..

Wprawdzie mowiąc tez juz chcialem zrezygnowac i zakupic w jakims stacjonarnym sklepie.

Ale skoro otrzymalismy takie zapewnienia na tak szanowanym forum... miejmy nadzięję ze nie polecą w " kulki :) "

Link to post
Share on other sites

witam

jazalozeylem temat wiec licze na bardzo szybka odp moj nr zamówienia to 122417 licze ze sie pan do mnie odezwie gg 5635701 chcialbym sie dowiedziec kiedy djdzie ta paczka do mnie bo nie zawsz jest u mnie ktos w domu a tak ogolnie to w soboty paczki przychadza??

Link to post
Share on other sites

a właśnie pytanko do tych co dostali już paczki czy status zrealizowane mam rozumieć że paczka wyruszyła z magazynu w świat aby ostatecznie dotrzeć do mnie??

Dokładnie tak.

 

Jeśli chodzi o mnie to paczka przyszła do mnie wczoraj, dzień po tym jak dostałem cynk że paczka została wysłana. Zawartość jest ok, a zabezpieczenie towaru bardzo dobre.

Link to post
Share on other sites

moja paczka również dotarła wczoraj późnym popołudniem dzień po info że została wysłana oraz 3 dni po deklarowanym terminie (myślałem że będzie gorzej).

 

To wszystko przy bałaganie w sklepie oraz nie kontaktowaniu się ze ramnet w żaden sposób :P

 

myślałem że będzie gorzej hihihi

Link to post
Share on other sites

Witam Panów,

Panie Szoker: Pana zamówienie zostanie wysłane niestety dopiero 21.09.2010 lub dzień później maks - w tej chwili zmieniłem obudowę w Pana zamówieniu i czekamy na dostawę wszystkich podzespołów. Maks w czwartek przesyłka powinna być u Pana.

Panie Mat_R: Paczka dziś do Pana wyszła, ale zapewne już Pan o tym wie z maila :D

Dziękuje za wyrozumiałość i naprawdę, wszystko powoli wraca do normy :D do końca miesiąca będziemy znowu realizować zamówienia w 2-3 dni robocze! :D

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

To widocznie ja mam pecha :D, zamowienie zlozylem 07.09 przewidywany termina dostawy, 14.09 w sumie liczylem sie z przesunieciem terminu ze wzgledu na sezon urlopowy. Niestety z prob kontatku odnioslem wrazenie, ze pan z ktorym rozmawiam na gg ma na celu po prostu zbycie mnie byle czym :D, mianowicie 14.09 dowiedzialem sie, ze nie ma obudowy na stanie, no ok poczekam. 16.09 przy kolejnej mojej probie kontaktu dowiedzialem sie, ze zestawowi zostal nadany numer listu przewozowego, w sumie nawet mialem mala nadzieje, ze dhl nie nawali i dowiaza mi komputer w tym tygodniu. 17.09 w zwiazku z brakiem zmiany w statusie zamowienia znow sprobowalem sie skontaktowac ze sklepem, niestety bezskutecznie. Po kilku kolejnych wyslanych na gg wiadomosciach, dzisiaj (sobota 18.09) dowiedzialem sie, ze niestety w dalszym ciagu nie posiadaja zamowionego przezemnie dysku twardego (na stronie od 2 tygodni caly czas pisze, ze jest dostepny od zaraz na magazynie :D). Szczerze powiedziawszy do dzisiejszego dnia bylem spokojny o zamowienie, teraz zaczynam sie troche "niepokoic";p, dodam, ze wszystkie moje proby kontaku przez maila nie doczekaly sie odpowiedzi, jedyna forma kontaktu jaki udalo mi sie uzyskac to poprzez gg, z telefonu jeszcze nie korzystalem ale w poniedzialek chyba bede musial :D

 

ad1. nr zamowienia 122582

Link to post
Share on other sites

zamówienie nr ----- 124320 -----

a jeśli dostałem taką wiadomość :... zamówienie zostało w dniu dzisiejszym przyjęte do realizacji! to było dokładnie 16 września, a przewidywany termin dostawy: 23-09-2010. To jaka jest szansa że przyjdzie w tym tygodniu?

Link to post
Share on other sites

Dobrze że powstał temat bo kontakt ze sklepem to tragedia :D

 

Zamówienie nr. 121505 zostało anulowane z powodu braku towaru, złożyłem nowe zamówienie na cepa nr. 124789 i czekam na rozliczenie bo nie mam zamiaru wpłacać całości skoro 3/4 kasiorki jest już na koncie sklepu. I tu prośba do kolegi ramnetpl coby zrobił porządek z tym zamówieniem i aktualizował sumę do wpłaty.

 

Link to post
Share on other sites

To śmieszne, że trzeba pisać na forum, żeby zamówienie zostało zrealizowane.

W mojej sytuacji nic to nie zmienilo, pomimo wielu prob kontaktu przez gg, od soboty nie udalo mi sie uzyskac zadnej odpowiedzi dotyczacej terminu wysylki (zamowienie 07.09, termin wysylki przy zamowieniu 14.09, dzisiaj 21.09) paranoja i parodia imo:P szkoda, ze przestaje to juz smieszne byc :D

 

edit: napewno dam tutaj znac jak przesylka w koncu dojdzie :P

edit2: caly dzien czekania na odpowiedzi via mail/gg bez rezultatu, ide do pracy wiec dzis juz znowu nic nie uda mi sie zalatwic, jutro dzien nr 15 czekania :)

Link to post
Share on other sites

Ja do tego sklepu już nie wrócę nigdy. nie ma tłumaczenia dla takiej olewki klienta. 5 e-maili - zero odpowiedzi. Pisanie na każdy z nr GG - zero odpowiedzi. Kilka dni temu udało mi się dodzwonić, kazano mi czekać (chciałem anulować zamówienie) - gość włączył mi melodyjkę i po 5 min się rozłączył...

 

W dobie dzisiejszej konkurencji nie ma tłumaczenia na takie zachowanie. Jeżeli ma się kłopoty z personelem to wystarczy umieścić info na głównej stronie sklepu wielkimi czerwonymi literami i wszystko będzie jasne. Tu nie dość, że sklep zarządza pieniędzmi klientów prze ok 2 tygodnie to zniecierpliwiony klient (tak jak ja) anuluje zamówienie - traci czas, nerwy a szef sklepu prze 2 tyg obraca nie swoją gotówką. Zawsze jakiś sposób na biznes. Dziś 3 połączenia w sumie 25 min czekania - zawsze gdy dochodziło do tekstu, że jestem pierwszy w kolejce dochodził komunikat żeby spróbować w innym terminie :-/ szokkk

 

Udało mi się wreszcie pogadać z niejakim Michałem nr gg podały google. Poinformował mnie, że muszę wysłać anulację na adres [email protected] bo inaczej nie anuluje. Pytanie dlaczego nikt nie poinformuje o tym. Ja wysyłałem anulacje na ich główny adres. Więc nic z tego muszę czekać 7 dni od dziś no tamtego mejla pewnie nikt nie przeczytał. Z forum dowiedziałem się, że w tym miesiącu było rekordowo dużo zamówień. Jeżeli każdy zostawił średnio 500zł to niezłą sumka do obracania zostaje.... Nie moja sprawa. Ja chcę odzyskać moje 171,99zł i nie chcę więcej o tym sklepie słyszeć. Napisałem również do opineo.pl, żeby może raczyli nie polecać tego sklepu bo to przez nich zaliczyłem wpadkę. Logo polecające zniknęło. Jedyny plus. Szanony Panie z RamNet który się tu udzielasz mniej trochę godności i nie każ mi czekać na moją kase 7 dni nr zamówienia 123570

Link to post
Share on other sites

Ja do tego sklepu już nie wrócę nigdy

Jak tak dalej pójdzie to też będę wolał kupić drożej ale sprawniej, zero odzewu na pocztę. Nie chcą kasy ich sprawa, szkoda fatygi i jak dalej tak będzie poproszę o przelew zwrotny.

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...