Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

Jestem mile zaskoczony obecnością kogoś z RamNet na naszym najlepszym i najbardziej kulturalnym forum w sieci :D

 

Mój numer - 124721 - termin dostałem 24, czyli piątek, i chciałbym w tym tygodniu paczuszkę otrzymać. Od czwartku do poniedziałku siedzę w domu, więc nie było by problemów z odebraniem przesyłki.

 

Zaś co do samych opóźnień - wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, i powinniśmy zrozumieć, że urlopy mogą zbiegnąć się z chorobowym... każdego po urlopie boli głowa :D

Link to post
Share on other sites

Witam,

icekoala - rzeczywiscie przepraszam za opoznienie, realizacja trwala az 2 tygodnie, ale tym razem to nie my mielismy problem ze spakowaniem, tylko nasz dostawca, ktory codziennie przesuwal termin dostawy podzespołów. Dziś na szczęście już wszystko dojechało i wyjechało, więc jutro powinno być na miejscu :D

Krzysiek0389 - a to zaskoczene, jestesmy terminowi ;-) szanse są bardzo duże, gdyż dziś wszystkie podzespoły zjechały do nas, jutro pakujemy i wysyłamy, więc punktualnie 23.09 paczka powinna być u Pana :D

fredifromH - zamówienie 123731 zostało już spakowane i jutro wyjdzie do Pana (za pobraniem zgodnie z zamóweniem). 123734 zasilacz już jutro na 100% będzie u nas i czwartek go wyślemy, więc na piątek będzie u Pana :D

emdziej - prosze odebrac maila, uporzadkowane :D

dzokerr - serdecznie przepraszam za wydłużony (10 dni) czas realizacji zamówienia. Towar już jutro (na 100% - mam numer listu przewozowego palety od dostawcy) będzie u nas i w czwartek będzie wysłany do Pana. Bardzo proszę o te kilka dni cierpliwości i odebranie przesyłki. Jeśli nie wyślemy jej 23.09 (czwartek), to oddam Panu 200zł a nie 171,99zł ok ?:)

Michael_91 - dziekuje za wyrozumiałość :) To zamówienie zostanie zrealizowane także w terminie, więc 23.09 wyślemy paczuszkę i jak kurier nie nawali - w piątek powinna być :)

 

Problemy z odpowiedzia na maile są nadal, bo akurat na obsłudze klienta zbiegł się urlop kierownika z chorobą jednego z pracowników, stąd utrudnienia w kontakcie (chłopacy starają się jak mogą, odbieraja po 250 połączeń telefonicznych dziennie + rozmawiaja z ok. 100 osób na gg dziennie), ale od przyszłego tygodnia będzie już dużo lepiej. W magazynie jest komplet i pracuje tak jak pisałem na 200%, więc zaległości (co widać i słychać z postów klientów) są coraz mniejsze. Jeszcze 10-14 dni i wszystko wróci do starej, dobrej normy :)

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

dzokerr - serdecznie przepraszam za wydłużony (10 dni) czas realizacji zamówienia. Towar już jutro (na 100% - mam numer listu przewozowego palety od dostawcy) będzie u nas i w czwartek będzie wysłany do Pana. Bardzo proszę o te kilka dni cierpliwości i odebranie przesyłki. Jeśli nie wyślemy jej 23.09 (czwartek), to oddam Panu 200zł a nie 171,99zł ok ?:D

 

Dobrze odbiorę, ale przez cały ten czas mojego oczekiwania zdążyliście obniżyć cenę tego pendraka o 20zł :-/ http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=69541

to nie fair.... (powinienem anulować i zamówić raz jeszcze)

10 dni to fakt nie wiele ale jak się o tym wie przed zamówieniem, a nie po zapłaceniu kasy :-(

Ja życzę Wam żebyście się szybko pozbierali, przegrupowali, wyzdrowieli, a przy następnej tego typu sytuacji zamieścili odpowiednie info o wydłużonym terminie dostaw i utrudnionym kontakcie. Zaoszczędzi Wam to tego co się teraz dzieje (opineo.pl) Proszę tam umieścić jakiś tekst wyjaśniający bo ludzie czują się oszukani.

Pozdrawiam i cieszę się, że wreszcie udało się czegoś dowiedzieć. Paczkę oczywiście w takim wypadku odbiorę.

Link to post
Share on other sites

Ja zgłosiłem się ostatnio osobiście po zamówione części. Kolejka była na schodach na dworze, w środku ścisk i trzech gości, którzy rzeczywiście zasuwali na pełen regulator :D Zamówienie odebrałem tydzień po jego złożeniu, więc czasowo do wytrzymania. Za to kontakt - beznadzieja. Do dziś nie dostałem na maila informacji o tym, że sprzęt jest gotowy do odbioru. Połączenie się z infolinią - średnio 5 minut czekania(no bywa), ale da się.

 

Mimo wszystko, jeśli są problemy z czasem dostawy, czy z dostępnością sprzętu, powinniście sami o tym informować i to jak najszybciej, a nie liczyć na to, że klient sam się skontaktuje, z czym wiele osób i tak ma spory problem.

Link to post
Share on other sites

To i ja dolozę swoje 3 grosze.

 

Szanowny Panie ramnetpl. Ostatecznie czekam do jutra za paczką. Jeżeli nie przyjdzie, cóż mówi się trudno. I już nie obchodzą mnie wasze przewidywania.

Jak pisze ze chce znać konkrety, to znaczy KONKRETY a nie k^%^@ walenie w ch*ja i robienie z klienta idioty. Banda oszołomów. Inaczej się nie da

Link to post
Share on other sites

Ja kilka dni temu zamówiłem zasilacz. To co mnie zmartwiło to brak jakiegokolwiek kontaktu (email, gg, tel). Dopiero szukając po necie, znalazłem same negatywne opinie na temat tego sklepu (rok temu zamawiałem kilka rzeczy i poszło błyskawicznie, stąd moja chęć ponownego skorzystania z usług). Nie lubię, gdy sklep mnie olewa ciepłym moczem, więc wczoraj anulowałem zamówienie. Mam tylko nadzieję, że pieniądze do mnie wrócą. Następnym razem będę ten sklep omijał szerokim łukiem; na własne życzenie.

Link to post
Share on other sites

A ja myślę że warto dać im szansę poprawy bo takie sytuacje się zdarzają wszędzie. Bardzo sobie cenię cooling.pl ale i u nich miałem obsuwę, zamawiając zasiłkę miałem czekać tydzień a czekałem trzy tygodnie. Zostałem jednak przy firmie i wcale nie żałuję bo na około 25 ~30 zamówień jakie tam złożyłem jedna wpadka to pryszcz. Możliwe że ram.net.pl wyciągnie wnioski z naszych postów i poprawi kontakt z klientem i wszyscy będą zadowoleni.

 

Link to post
Share on other sites

Ja mam nadzieję, że skoro właściciel sklepu który udzielił się na forum nakłonił mnie do nieanulowania zamówienia to uwzględni 20 złotowy rabat, bo przez czas oczekiwania obiżyli cenę produktu o 20zł... Oczywiście trzymam się równiez wersji, że towar ma do mnie dziś zostać wysłany. W przeciwnym wypadku dostanę zwrot 200zł ;-) - to zapewnienie pana z RamNet :-D

Link to post
Share on other sites

Ja nie ukrywam, że raczej nie wróce już do tego sklepu nigdy. Pomimo tego iz powody opóźnień zostały wyjaśnione - zkoda, że tylko na forum, a nie na stronie sklepu. Co mają powiedzieć ludzie, którzy nie mają żadnej informacji. Na Opineo.pl negatywów przybywa w zastraszającym tempie, a ludzie boją się poprostu że utopili kase.

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Ja również dodam coś od siebie...

Fakty:

- dot. zamówienia nr 125107 z dnia 20.09.2010

- przelew wykonany tego samego dnia (z konta w mBanku na sklepowe konto w mBanku) więc sklep miał opłacone zamówienie "od ręki"

- część sprzętu z zamówienia miało status dostępności "Produkt na zamówienie - czas dotarcia do naszego magazynu: 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia" (reszta była dostepna od ręki)

- w statusie zamówienia nie zmieniło się kompletnie nic (od poniedziałku, 20. kiedy po zmianie Oczekuje->Przyjęte sklep podał dane dot. konta bankowego i przewidywanego terminu dostawy w dniu 27-09-2010)

 

Czy kolega ramnetpl mógłby pomóc w tej sprawie (chodzi o brak dalszej zmiany statusu... o ile inne pośrednie istnieją oczywiście [pomiedzy przyjęto a zrealizowano/wysłano])? (wysłane również PM)

Z góry serdeczne dzięki.

 

Pozdrawiam,

Michał

Link to post
Share on other sites

Jak ja tam byłem, to ludzi obsługiwało chyba 4 chłopaków, z czego trzech wyglądało na mniej więcej osiemnastolatków. Jeden siedział z laptopem i odbierał telefony, a z zaplecza dobiegał dźwięk rozwijanej taśmy do pakowania, więc tam też ktoś robił swoje :D

Dajcie im szansę, bo może dopiero się uczą, a sytuacja, z tego co ramnetpl napisał, poprawia się. Ja zamówienie odebrałem po 4 dniach roboczych(poniedziałek) od jego przyjęcia do realizacji(środa), więc czas uważam za sensowny, mimo że i tak miało być na czwartek/piątek.

Link to post
Share on other sites

Dodzwonilem się. Powiedzieli ze paczka dzis wychodzi. Czyli w planowanym dniu dostawy. Dobra jeszcze jestem w stanie to przeboleć, bo dojdzie jutro ale ile ja nerwow straciłem.

Teraz z tego wszystkiego idę się napić, bo to czekanie mnie uśmierca.

Mimo wszystko sory za bulwers parę postów wyzej, ale kto by sie nie wkur..pienił.

Link to post
Share on other sites

Witam,

proszę o anulowanie zamówienia nr. 125626 (Sony Vaio VPC-EB2S1E/BQ) oraz informacje, jak to się stanie.

 

Pozdrawiam.

Lepiej kontaktuj się ze sklepem, próbuj przez gg: 7407853 Jedyna osoba z którą udaje się pogadać.

ta osoba czyli niejaki Michał i tak każe wysłać anulacje na e-mail: zamawiam@ram.net.pl po czym nikt nic nie odpowie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...