Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

Na koniec powiem tak. Zamówienie anulowałem e-mailowo lecz na forum napisałem po rozmowie z Panem Pawłem Modzelewskim (kilka postów wcześniej) że zamówienie ostatecznie przyjmę, z tym że po mojej forumowej wypowiedzi przedstawiciel Ram Netu nic już nie napisał więc nie wiem czy zamówienie jest anulowane czy nie. W tej chwili znów nie ma żadnego kontaktu nawet pod wspomianym wyżej nr gg.

Link to post
Share on other sites

Witam zamówiłem malutką mp3 w piątek 17.09.2010 pieniądze przesłałem tego samego dnia. nr. zamówienia to 124654. Jeżeli taka sytuacja miała miejsce jak pan twierdzi to mogła by się znaleźć jakaś widoczna informacja na waszej stronie. Jeżeli przesyłka do mnie nie dotrze w terminie. 24.09.2010 czyli do jutra anuluje zamówienie. Choć i z tym pewnie będą problemy.

Link to post
Share on other sites

Witam,

dzokerr - tak jak ustalilismy - paczka dziś wyszła, więc nie muszę oddawać 200zł ;p ;-) uff :P

glasser - zgodnie z ustaleniami na privie - jutro (w sumie już dziś) wysyłamy zasilacz;

tomekk0 - czy mogę poznać powód anulowania zamówienia? jeśli chodzi o "przewidywany termin realizacji: 30.09" to mogę zapewnić, że komputer może być od nas wysłany 27.09 więc 28.09 byłby na miejscu, czy możemy jednak nie anulować zamówienia i liczyć, że odbierze Pan przesyłkę?

Szoker - niestety nie podał Pan numeru zamówienia, więc niewiele mogę pomóc...

system95 - akurat mamy mały problem z dostawcą towaru, który Pan zamówił - nie ma towaru na stanie mimo, że w cenniku pokazuje co innego... no i czekamy na dostawę, najwcześniej w połowie przyszłego tygodnia :D może Pan jeszcze trochę poczekać?

Nadchodze - dziekuje za rade, ale tu raczej nie o ludzi chodzi, tylko o ilosc miejsca :sciana: mosiek zapewne moze potwierdzic, ze nie wyglada to zbyt dobrze, bo po prostu ilosc zamowien a co za tym idzie telefonow/maili/rozmow na gg/reklamacji/wysylek przerosla nasze najsmielsze oczekiwania (w sierpniu bylo wiecej zamowien niz w grudniu 2009r., ktory do tej pory byl najwiekszym miesiacem w historii firmy) - w takich warunkach jeszcze urlopy i choroby i sie narobilo... a teraz zeby nadrobic zaleglosci, przydalyby sie dodatkowe osoby, na ktore zwyczajnie w tej siedzibie nie ma miejsca... ale na pocieszenie - 2km dalej buduje sie juz nowa, duzo wieksza siedziba, gdzie jakosc obslugi klienta bedzie zupelnie inny :sciana:

Saiya-jin - zapraszam do poprowadzenia mojej firmy chociaz przez tydzien... nie wiem czy wytrzymalby Pan chociaz dobe :] latwo sie mowi "tyle zamowien" - przy tych marzach "tyle zamowien" wcale nie oznacza jakichs "kokosow" jak to sobie zapewne wszyscy wyobrazaja... powiem szczerze, ze jest to troche jak rzezbienie w wiadomo czym (zeby nie byc wulgarnym), trzeba liczyc kazdy wydawany grosz, zeby sie szybko nie przewrocic jak to juz kilka firm pokazalo, ze latwo mozna - gdybym mial teraz drugi raz otwierac sklep internetowy, to na pewno nie w tej branzy :sciana:

emdziej i hl1030 - dziekuje za wsparcie! :)

Pozdrawiam !

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem co niektórych... Zero zrozumienia dla innych - różne rzeczy się zdarzają, wkurzony to mogę być ja na faceta z allegro, który sprzedał mi uszkodzony zasilacz, licząc ze wszystkimi przesyłkami trwa to już z miesiąc/półtora, a ja ciągle nie dostałem zwrotu pieniędzy na konto. A jak widzę, że ktoś sobie anuluje zamówienie kompa, który miał przyjść na 30'tego, i prawdopodobnie też tak będzie "bo tak", to nie potrafię zrozumieć co ludźmi kieruje. Wymagamy profesjonalizmu od sprzedawcy - wymagajmy go również od siebie.

Link to post
Share on other sites

Jeez, ludzie opanujcie się. Zrobiliście sobie z topicu centrum obsługi zamówień. Trochę zrozumienia dla chłopaków z ram'u. Przecież wystarczy wysłać @ z żądaniem potwierdzenia przeczytania / odbioru. I po sprawie.

No właśnie nie wystarczy.

Wielokrotnie dzwoniłem na podane na stronie numery telefonu, bez skutku.

Wielokrotnie pisałem na kilka nr gg (m.in. na podany w tym wątku do Michała), bez skutku.

Pisałem e-mail na 2 adresy (w tym na podany w tym wątku) z prośba o potwierdzenie, wciąż zostawałem bez odpowiedzi.

 

To forum to jedyna droga kontaktu z tym sklepem.

Link to post
Share on other sites

Jeez, ludzie opanujcie się. Zrobiliście sobie z topicu centrum obsługi zamówień. Trochę zrozumienia dla chłopaków z ram'u. Przecież wystarczy wysłać @ z żądaniem potwierdzenia przeczytania / odbioru. I po sprawie.

Wcale nie po sprawie, bo ja od lutego do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi na żaden z mejli. :D

 

A jak widzę, że ktoś sobie anuluje zamówienie kompa, który miał przyjść na 30'tego, i prawdopodobnie też tak będzie "bo tak", to nie potrafię zrozumieć co ludźmi kieruj

Nie "bo tak", tylko jeśli już teraz są takie problemy z wysyłką towaru i kontaktem ze sklepem, to co będzie z reklamacją?

Link to post
Share on other sites

Jeez, ludzie opanujcie się. Zrobiliście sobie z topicu centrum obsługi zamówień. Trochę zrozumienia dla chłopaków z ram'u. Przecież wystarczy wysłać @ z żądaniem potwierdzenia przeczytania / odbioru. I po sprawie.

tak właśnie ten temat służy temu, żeby się dowiedzieć o swoje zamówienia. e-mail można wysłać z potwierdzeniem przeczytania ale co to da? można to wyłączyć, anulować albo potwierdzić i co dalej. Kasa wpłacona (niektórzy dużo) i co im po potwierdzeniu przeczytania. Jak nie masz nic sensownego do dodania w temacie to po co pisać. Nabijasz posty? Goście z Ram netu poprostu kompletnie nie reagują na żadne media nr gg, telefony, nic.... Ludzie się boją o kasę inni o to, że sprzęt widniał jako dostępny od reki a czekają 14 dni.

Link to post
Share on other sites

Ale wszelkie problemy jakie teraz miały miejsce są związane z urlopami i chorobowym. Wszystkie firmy działają gorzej w tym okresie. Wiem, bo sam na okres urlopowy zatrudniam się to w serwisie samochodowym, to w hurtowni, bo potrzebują ludzi. Ram.Net to młoda firma, dopiero się rozwija, jak mówiła osoba wypowiadająca się tu na forum, w imieniu sklepu, budowa nowej siedziby (drugiej) jest w trakcie, po za tym ekipa jest z powrotem w komplecie. Nie spodziewałbym się więcej takich problemów, zwłaszcza, że każdy mądry pracodawca, zarządca, prezes wyniesie na pewno wnioski z takiej sytuacji i na przyszły okres urlopowy na pewno odpowiednio się przygotuje.

Link to post
Share on other sites

Ale wszelkie problemy jakie teraz miały miejsce są związane z urlopami i chorobowym.

Acha, to dlaczego w lutym miałem takie same problemy? Na dodatek nie dostałem zwrotu różnicy w cenie pomiędzy pamięciami, za które zapłaciłem (a których - jak się później okazało - sklep jednak nie był w stanie dostarczyć) a tymi, na które zmieniłem.

 

Poza tym, jaka nie byłaby sytuacja, to mnie jako klienta nic to nie obchodzi. Jest informacja, że wysyłka w dwa dni (nawet jak nie mają na stanie), a potem trwa to znacznie dłużej i żadnego kontaktu. No sorry. Dlaczego inne sklepy jakoś nie robią takich problemów? W wielu sklepach kupowałem i byłem zadowolony. Ten jest pierwszym, z usług którego więcej nie skorzystam.

Ludzie mają prawo się denerwować. Wyobraź sobie, że wpłacasz 3000 zł, a tu nic. Zero odpowiedzi. Piszesz do nich, żeby dowiedzieć się co się dzieje - nic. Nie odzywają się.

Link to post
Share on other sites

Ale wszelkie problemy jakie teraz miały miejsce są związane z urlopami i chorobowym.

Wyobraź sobie, że wpłacasz 3000 zł, a tu nic. Zero odpowiedzi. Piszesz do nich, żeby dowiedzieć się co się dzieje - nic. Nie odzywają się.

No właśnie tych co to nie spotkało mają widzę najwięcej do gadania. Pewnie podobnie zarządzają swoimi biznesami... Ja pracuje w obsłudze klienta i nie wyobrażam sobie nie odezwać się do niego przez 10 dni po tym jak wpłacił kasę. Nawet jakbym w szpitalu był to ktoś z firmy zrobi to za mnie bo handel rządzi się twardymi prawami i po takiej akcji klient nie jest był by już mój tylko konkurencji. Tu też tak będzie.

 

Ja dziś dostałem przesyłkę więc kamień z serca ale nie mogę się pogodzić z tym iż produkt, który miałem dostać po 2 dniach potaniał o ponad 13% przez okres oczekiwania do którego zostałem zmuszony. Normalnie gdybym dostał go na czas miałbym to gdzieś i pewnie bym nawet nie zauważył ale skoro z nie mojej winy dostałem go po 12 dniach to sprzedawca powinien objąć mnie również tą obniżką tymbardziej, że nie dano mi możliwości anulacji (nikt nie odpowiadał). Gdybym był złośliwy to zwrócił bym teraz towar i zamówił go ponownie. Tylko ile to by zajęło?? ehehhe

Link to post
Share on other sites

ak nie masz nic sensownego do dodania w temacie to po co pisać. Nabijasz posty?

Nie kolego. Wnoszę swoje zdanie do dyskusji.

 

Ram.Net to młoda firma, dopiero się rozwija, jak mówiła osoba wypowiadająca się tu na forum, w imieniu sklepu, budowa nowej siedziby (drugiej) jest w trakcie, po za tym ekipa jest z powrotem w komplecie. Nie spodziewałbym się więcej takich problemów, zwłaszcza, że każdy mądry pracodawca, zarządca, prezes wyniesie na pewno wnioski z takiej sytuacji i na przyszły okres urlopowy na pewno odpowiednio się przygotuje.

Dokładnie. Nie od razu Kraków zbudowano. Oczywiście, irytacja związana dłuższym okresem oczekiwania jest jak najbardziej zrozumiała, ale postawcie się na chwilę na miejscu pracowników Ramnetu. Przez niesprzyjający zbieg okoliczności (sezon urlopowy+chorobowe+zmiana systemu obsługi) cały ich dotychczasowy dorobek, dobra opinia leci na łeb na szyję. Nie zazdroszczę im tego.

Acha, to dlaczego w lutym miałem takie same problemy? Na dodatek nie dostałem zwrotu różnicy w cenie pomiędzy pamięciami, za które zapłaciłem (a których - jak się później okazało - sklep jednak nie był w stanie dostarczyć) a tymi, na które zmieniłem.

Tu akurat domagałbym się zwrotu jak najbardziej. Może wystarczyłoby napisać oficjalne pismo )z potwierdzeniem odbioru :P ) pocztą zwykłą, i zażądać zwrotu różnicy pod groźbą skierowania sprawy do rzecznika praw konsumenta.

ZX drugiej strony jednak patrząc, w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia, wartość towaru była inna. Jak zawsze kij ma dwa końce. Czasem dostaje się po pupie, czasem można skorzystać ;)

 

No właśnie tych co to nie spotkało mają widzę najwięcej do gadania. Pewnie podobnie zarządzają swoimi biznesami... Ja pracuje w obsłudze klienta i nie wyobrażam sobie nie odezwać się do niego przez 10 dni po tym jak wpłacił kasę. Nawet jakbym w szpitalu był to ktoś z firmy zrobi to za mnie bo handel rządzi się twardymi prawami i po takiej akcji klient nie jest był by już mój tylko konkurencji. Tu też tak będzie.

Też pracuje na podobnym stanowisku, i też takie zachowanie uważam za karygodne. Ale zawsze jednak próbuje zrozumieć drugą stronę, zanim zacznę ją wyzywać od najgorszych.

Link to post
Share on other sites

Nie kolego. Wnoszę swoje zdanie do dyskusji.

jasne zdanie można wnosić ale akurat to co napisałeś w niczym nie pomogło nikomu, więc nic nie wniosłeś kolego.

 

Też pracuje na podobnym stanowisku, i też takie zachowanie uważam za karygodne. Ale zawsze jednak próbuje zrozumieć drugą stronę, zanim zacznę ją wyzywać od najgorszych.

Ja również próbuje zrozumieć i życzę im najlepszego (wielokrotnie pisałem Im to w e-mailach) ale do sklepu nie wrócę bo są inne działające sprawniej. Piszesz, że nie odrazu Kraków zbudowano. Zgadzam się. W dzisiejszych czasach wystarczy info na stronie sklepu o dużych opóźnieniach spowodowanych chorobami itp i klient uspokojony a nie przestraszony, że właśnie utopił 3 tys. w sklepie widmo... Oni jednak pomimo tego, że idzie im jak krew z nosa pod górę to nadal piszą, że produkty dostępne od ręki. Sorry ale na odpowiedni wpis dużo czasu nie potrzeba.

Link to post
Share on other sites

Pierwszy mój post i niestety nie będzie zbyt "przyjemny" ;)

 

Dnia 17.09.2010 zamówiłem dysk SSD Kingstona (zamówienie nr 124652). Jeszcze tego samego dnia (praktycznie po 5-10 minutach) z mojego konta w mBank poszedł przelew na konto mBank RAM.net.pl, czyli płatność otrzymali niemal natychmiast (na pewno tego samego dnia).

Dla potwierdzenia wysłałem dodatkowo email.

 

19.09 - otrzymuję email z automatu o przyjęciu zamówienia i terminie dostawy (24.09)

 

20.09 - wysyłam email z pytaniem, czy przelew na pewno dotarł (bo potwierdzenia płatności nie dostałem z RAM.net.pl), brak odzewu.

 

22.09 - próba kontaktu przez GG z panem Pawłem, brak odpowiedzi.

Próba kontaktu przez infolinię - po odczekaniu kolejki zostałem rozłączony...

23.09 - wysyłam email z pytaniem o stan zamówienia, brak rezultatu.

Próba kontaktu przez komunikator ze wszystkimi numerami, brak odpowiedzi.

Próba kontaktu przez infolinię - ponownie po odczekaniu kolejki zostałem rozłączony...

 

24.09 - paczki nie ma

 

 

To jest zupełnie niepoważne i nieodpowiedzialne zachowanie - ja rozumiem przestoje, ale żeby w ciągu całego tygodnia nie znaleźć 2-3 minut na wyjaśnienie sprawy klientowi, który w chwilę po złożeniu zamówienia wpłaca im ponad 1.000 zł?

Wczoraj wieczorem wysłałem już email na oba adresy z żadaniem anulowania zamówienia, temat na forum znalazłem w Google i skoro zagląda tu właściciel, mam nadzieję, że nie zostanie to zupełnie zignorowane.

Spróbuję jeszcze raz zadzownić, ale nie spodziewam się kontaktu bo komunikator pomimo statusu "Dostępny" ciągle milczy. Najprawdopodobniej więc, gdyby paczka do mnie w poniedziałek dotarła, to jej po prostu nie odbiorę - jeżeli próby kontaktu się nie powiodą, to dzisiaj zamawiam dysk w sklepie poprzez Allegro - wczoraj przed północą zadałem pytanie dotyczące dysku i po chwili miałem odpowiedź, choć z tego co widziałem, też mają multum zamówień... Da się? Jak ktoś chce, to da...

 

Nie mogę polecić RAM.net.pl, odradzić i owszem - nie traćcie czasu jak ja to zrobiłem...

 

Ponad godzinę próbowałem się dodzownić - 3 razy wyrzuciło mnie po odczekaniu kolejki...

Gadu milczy...

 

Pi**** ich, bo inaczej tego nie ujmę!

Dzisiaj zamawiam dysk na Allegro, a sprawę z ram.net.pl zgłaszam do UOKiK - skoro nie radzą sobie z zamówieniami, to niech do jasnej ch*** zamkną sprzedaż na kilka dni i odrobią straty...

Link to post
Share on other sites

@lukasamd to poczekaj jeszcze na rachunek za połączenie ze sklepem. Bo jeżeli faktycznie godzinę siedziałeś na telefonie to będzie drogo.

 

To może i ja opiszę swoje wrażenia.

Zamówienie nr 123409 złożone 11.09 i tego samego dnia zostały przelane pieniądze z konta w mBanku.

W poniedziałek 13.09 piszą o przyjęciu zamówienia i proszą o potwierdzenie zamówienia poprzez przelanie pieniędzy. (Przewidywany termin dostawy 23.09)

No to hej przecież pieniądze poszły 11.09 to dostali je czy nie ? Piszę e-mail do sklepu , który pozostaje oczywiście bez odpowiedzi bo jakże by tam tracić czas na uspokojenie klienta - nie w ram.net.pl

Próbuje także się dowiedzieć z jaką częścią mają problem to bym z niej zrezygnował i niech resztę zestawu wysyłają tak jak mają na stronie napisane po kilku dniach max. Oczywiście e-mail bez odpowiedzi.

Jakoś na dniach udaje mi się nie wiem jakim cudem złapać kontakt na gg - i dostaje informacje, że ściągają części. No to fajnie czyli jednak kasa doszła.

Jednak 20.09 dostaje informacje, że tej części jednak nie ściągną i się pytają czy aktualizuje zamówienie o inny element czy rezygnuje. Próbuje się skontaktować czy jest możliwość wysłać pozostałe elementy i zwrócić za część której nie mają. Okazuje się, że jest. To dlaczego nie napisaliście o tym w meilu, a ja tracę kasę na połączenie do Was.

Suma sumarów Pan coś wspominał, że towar powinien wyjść do mnie jeszcze dzisiaj. Jednak tak się nie dzieje. Czekam cały kolejny dzień i po bezskutecznym kontakcie na gg,meil, telefon co z moją paczką anuluje zamówienie 21.09 i o dziwo dostaję od razu odpowiedź o potwierdzeniu anulowania zamówienia. Czyli jednak ktoś siedział przed komputerem.

Teraz czekam od wtorku na zwrot pieniędzy.

 

Może i byłem niecierpliwy, a pod koniec kontaktów opryskliwy, ale to dlatego, że zobaczyłem rachunek za połączenia telefoniczne do nich. I miałem dość kompletnego olewania mojej osoby. I oczywiście całkowitego braku szacunku do mojego czasu.

Zdaję sobie sprawę, że firma może mieć problemy osobowe, ale dlaczego nie zaangażuje na ten okres rodziny, studentów kogokolwiek, chociażby do odbierania telefonów.

Dlaczego na stronie internetowej, ani w żadnym meilu firma nie informuje o problemach kadrowych, a w związku z tym ogromnym wydłużeniu czasu realizacji, tylko trzeba doszukiwać się informacji na forach internetowych.

No, ale będą mięli nauczkę bo złe wiadomości rozchodzą się szybciej niż dobre.

Zresztą wystarczy zobaczyć najnowsze strony z opiniami.

http://www.ceneo.pl/254-0a;028f2.htm

http://www.opineo.pl/opinie/ram-net-pl

Link to post
Share on other sites

Infolinia nie istnieje w tej firmie - przed chwilą próbowałem znowu, byłem pierwszy w kolejce i nikt nie raczył odebrać.

Tak więc jak się czeka i jest coraz mniej ludzi to po prostu znaczy, że kolejni sami się rozłączają, lub po 5-6 minutach są automatycznie wywalani.. - co to w ogóle jest?!

Link to post
Share on other sites

Szoker - rzeczywiście, przepraszam, podawał Pan numer zamówienia dużo wcześniej, jeszcze zmieniałem obudowę w Pana zamówieniu - nie skojarzyłem :P Wszystkie podzespoły mamy już na miejscu, w poniedziałek paczka będzie wysłana. Przepraszam za opóźnienie i licze na wyrozumiałość i cierpliwość

system95 - Pana zamówienie zostało przekazane do anulowania. W poniedziałek powinien Pan otrzymać mailowe potwierdzenie, zaś przelew w ciagu 7 dni. Jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd i stratę przez Pana czasu...

Qbaas - jak już zapewne Pan wie, przesyłka jest już w drodze :)

Saiya-jin - a mogę poznąc Pana numer zamówienia? bo chyba nie kojarze sprawy ...

lukasamd - serdecznie przepraszam za opóźnienie w wysyłce, towar mamy już na miejscu i w poniedziałek nastąpi wysyłka. Infolinia istnieje, ale dziś jest sobota i nie pracuje cała ekipa tylko ograniczony skład. Tak więc dziś na infolinii była tylko 1 osoba, która odebrała 70 połączeń... niestety Panu się nie udało ;)

Heebius - Pana zwrot oczywiście zostanie wykonany w ciągu regulaminowych 7 dni, możliwe, że nawet już w poniedziałek środki będą u Pana na koncie :D

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

z tego co widze to nie warto w tym sklepie kupowac, albo sie tlumacza ze ludzi nie ma albo ze dostawca nawalil, mnie sie wydaje ze sposob zamowienia od pewnego czasu wyglada tak:

 

klient skalda zamowienie na towar ktory jest "dostepny" w sklepie a ktorego w rzeczywistosci nie ma, dopeiro potem ramnet zamawia czesci z hurtowni i czeka na dostawe co trwa kilak dni, potem dwa dni na przepakowanie i 2 na wysylke, wiec robi sie nam kilka - kilkanasice dni o ile towar nie musi byc wczesniej zamowiony przez hurtownie ...

Link to post
Share on other sites

@ramnetpl:

Zgodnie z tym co pisałem wcześniej, nie otrzymałem żadnych odpowiedzi i ostatecznie zamówiłem dysk na Allegro. W poniedziałek będę go już na 100% miał, bo dzisiaj poszła wysyłka (to się nazywa obsługa -> robisz przelew i po chwili email nie z automatu, że idzie do zapakowania...).

 

Proszę więc anulować moje zamówienie.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...