FranekK 0 Napisano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2011 Od Lat zamawiam w wielu firmach i na allegro. Nigdy nie miałem większych problemów z realizacją. W zasadzie przyzwyczajony byłem do terminów 2-4 dni. I to chyba uśpiło moją czujność. Zamówiłem w ram.net.pl 2 stycznia tego roku dysk i kartę graf. Pieniążki przelałem 3-go. Termin realizacji po zamówieniu zrobił się na 12-stego. No nic, poczekam i tyle. Zamieszanie po nowym roku. Po tygodniu od tego terminu próbuję dzwonić. Ico? Szok! Jakaś kolejka jak na infolinii w TP! I to taka która rozłącza po 15 minutach oczekiwania! Zaniepokoiłem się. Piszę na gg. Pod różne numery. Oczywiście nic - zero odpowiedzi pomimo aktywnego słoneczka. Ok. Nasmaruję mail. Grzecznie pytam o zamówienie nr. 144968. JEST ODPOWIEDŹ! Pan Piotr odpowiada, że mają problemy z towarem. Odpisuję ok. Myślę poczekam tydzień. Zaglądam na stronę. A tam nic! Jak było tak jest. Nie mogłem czekać w nieskończoność i zakupiłem towar w innej firmie i 21-go piszę do nich znów. Rezygnuję z zakupu ...... pieniążki na konro nr.... I co? Zero odpowiedzi. Dzisiaj zajrzałem i oczywiście w statusie zamówienia nic się nie zmieniło. Dodatkowy mail. Słowo policja... (efekt czytania opinii o ram.net.pl) Do piątku kasiorki nie będzie, to przejdę się do panów w niebieskim. Nawet nie mam daleko. Panie Rafale! Poważni ludzie nie prowadzą tak działających firm! Oszczędź pan nerwów sobie oraz obecnym i przyszłym nieostrożnym klientom, zwróć im kasę i nie mydl oczu towarem którego pan nie posiada i być może nigdy nie będzie! Jak widzę firma działa tak od bardzo długiego czasu i lepiej chyba nie będzie. A w końcu jakiś urząd nie przyjmie "daniny" i będzie źle. Nosił wilk.... Ps. Zamawiałem niedawno kompresor samochodowy na allegro. Jakimś cudem przeoczono mój zakup. Po telefonie - jednym właściciel firmy z akcesoriami samochodowymi (pan bardzo uprzejmy przepraszał niesamowicie za system który nie zarejestrował mojego zamówienia w odpowiedni sposób) obiecał osobiście zadośćuczynić oczekiwaniu (przy ramnecie, wcale nie takim długim) i wysłał NOWY kompresor renomowanej firmy w cenie zakupionego powystawowego. Dostałem nawet pisemną gwarancję! Tak załatwia się klientów panie Modzelewski! Cytuj Link to post Share on other sites
Przem4S 4 Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 @FranekK I jak wygląda sprawa? Cytuj Link to post Share on other sites
sKRZYNIU 0 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 Drodzy forumowicze. 07.01.2011 zamówiłem Asusa M4A88 TD-V EVO/USB3 i pamięci OCZ. Pieniądze przelałem od razu. Na towar czekałem 24 dni!!!!!! Jest jeszcze lepiej. Płyta wygląda na używaną i nr seryjny na opakowaniu nie zgadza się z tym na płycie. Ręce mi opadają jak pomyślę o wysłaniu tej płyty z powrotem. ZERO KONTAKTU - telefon, gg, e-mail. Komputer składam "po trochu", jak jest kasa to coś dokupuje. Połasiłem się na RamNetowskie, najniższe ceny i mam nauczkę. Gdybym mieszkał bliżej Gdańska (Gorzów Wlkp.) to jak ktoś wyżej sugerował wybrałbym się do nich z "kolegami". Omijać dużym kołem. Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2859 Napisano 3 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2011 drogi kolego my już o tym wiemy wiele miesięcy, że ten sklep, to nie sklep. Cytuj Link to post Share on other sites
czujesiejakintruz 0 Napisano 8 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2011 ja postanawiam skierować sprawe do mediów. Moje zamówienie to niecałe 150 pln - szkoda energii i czasu na sądy ale do gazet lokalnych i ogólnokrajowych oraz do rożnych programów interwencyjnych powysyłam odpowiednie info. Cytuj Link to post Share on other sites
czujesiejakintruz 0 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 dzisiaj się dodzwoniłem po 5 (!) minutach. Miły pan Piotr poinformował że towar został wysłany wczoraj i jutro będzie u mnie . Na moje pytanie dlaczego nie zmienił się status zamówienia w systemie odpowiedział, że zapewne ktoś zapomniał zaktualizować.... ale zaraz osoba odpowiedzialna za to się tym zajmie. mając na uwadze wszystkie wieści o tej firmie na "r" traktuję jego obietnice z dużą rezerwą. zobaczymy co dalej. Cytuj Link to post Share on other sites
Czaszka 49 Napisano 9 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2011 ilość postów w tym temacie mówi sama za siebie, lepiej dopłacić konkurencji te 3-5% więcej i mieć święty spokój... Cytuj Link to post Share on other sites
pawel.chodziez 1 Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 Czy ktoś ostatnio coś tam kupował ? Czy sytuacja nadal blada ? Cytuj Link to post Share on other sites
Canibal 7 Napisano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2011 ja kupowalem jakies 2 tygdonie temu kosci ram , zamowilem na stronie towar mialem do odbioru w ten sam dzien . Kupowalem takze ostatnio nagrywarke i towar byl dostepny po 2 dniach .Fakt faktem na stronie było info ze czas realizacji do 2 dni.Generalnie moze dlatego ze do ram.netu mam 5 minut spacerkiem Wiec jak poki co nie narzeka dziwia mnie tylko te ich smieszne doplaty +10zł za to ze odbiore w sklepie. Cytuj Link to post Share on other sites
Yamaha 0 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Ja kupowalem okolo 4 miesiecy temu i wszystko bylo OK.Moze termin przesylki troche sie wydluzyl.Denerwuje mnie infolinia tego sklepu - poprostu nabijanie pieniedzy.Ludzie ile ja mam czekac, az jakis fraje* odbierze ten telefon!?.Identyczna sprawa jest z GG - jeden wielki burdel.Kiedys jak sie wkurze, to do nich pojade i zrobie im taka awanture, ze odrazu wszyscy klienci wystrzela ze sklepu jak petarda.Dobrze ze ktos poszedl z tym do mediow, bo takie sklepu trzeba zgnoic raz na zawsze.Nie dlugo bede wysylal do nich karte g. na reklamacje.Zobaczymy jak sie to wszystko potoczy . Dopowiem jeszcze o stronie tego sklepu, ktora jest totalnie zrypana!.Jak chce jakis towar wyszukac, a nie znam jego nazwy to musze przerzucac doslownie caly sprzet.Zero filtrow, zeby cokolwiek wykluczyc...maskara Cytuj Link to post Share on other sites
Czaszka 49 Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 niech im ktoś zapuści DDoS'a to się może nauczą. Cytuj Link to post Share on other sites
pepeq77 0 Napisano 3 Września 2011 Udostępnij Napisano 3 Września 2011 Ja mam również z nimi problem. Zamówienie nr 172950 złożone 13.08.2011r. na kwotę 407zł. Pieniądze przelane. Anulowałem 22.08.2011r. bo stwierdzili, że towaru nie maja i nie wiadomo kiedy będą mieli. na zwrot czekam już 12dni. Na infolinii mnie zbywają albo się rozłączają. Myślę, że na policji się skończy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.