Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

Hm... nie śledzę tematu od początku. Jak to z tym jest. Do chodzą te paczki?? Sam się zastanawiam nad kupieniem u nich proca+mobo+ram+GPU. Zamówił bym za pobraniem i nawet te 2 tyg sobie mogę poczekać bo to nie jest pilne. Ale dojdzie w końcu czy nie??

nie zamawiaj. poczytaj sobie trochę na innych serwisach. niech się nauczą, że klienta się nie zlewa tylko odpowiada na mejle.

Link to post
Share on other sites

Sprawa mojego zamówienia skończyła się tak, że anulowałem zamówienie w Ramnecie, a nowe złożyłem w Techplanet i już na drugi dzień od złożenia zamówienia mój zestaw był gotowy do odbioru.

 

Najciekawsze w tym wszystkim jest, że pomimo pisemnego żądania natychmiastowego zwrotu pieniędzy z tytułu niezrealizowanego zamówienia (29., środa), NADAL NIE OTRZYMAŁEM MOICH PIENIĘDZY, które w świetle prawa bezprawnie przetrzymują (nie ma tu mowy o 7 dniowym terminie, tylko o "niezwłocznym" zwrocie, co w praktyce oznacza ,aksymalnie 2 dni na realizację przelewu przez bank - z tym, że Ramnet ma konto w tym samym banku co ja, więc nie powinno to być ograniczeniem). Jeśli dzisiaj nie wpłynie żądana kwota, to SPRAWA TRAFIA JUTRO DO PROKURATURY (podejrzenie popełnienia przestępstwa).

Link to post
Share on other sites

No dzięki tej stronie jakoś to nabrało tempa, dostałem nr nadania i mam teraz nadzieje, że przyjdzie kompletne oraz sprawne, bo jak będę coś oddawał na reklamacji to się chyba potne z nerwów. 3 tygodnie czekania to stanowczo za dużo. Dobrze jednak że zrealizowano...

Nauczka na przyszłość :rudolph:

Link to post
Share on other sites

TEN SKLEP to porażka !!

zamowilem towar 28 wrzesnia '10r nr:[126666]

zero kontaktu, calkowita zlewka na klienta, wielka łaska

powiedzieli mi ze dzis maja wyslac dhlem o 17 niestety status zamowienia

nadal przyjety zero jakiego kolwiek nr paczki

nawet nie licze, że jutro coś przyjdzie

To moje ostatnie zakupy w tym sklepie, wole stracic 20zl i miec na drugi dzien

niz uzerac sie z takim szitem prawie poltora tygodnia

NIE POLECAM

Link to post
Share on other sites

zamówiłem u nich grafikę 5850 ( tańsza 50zł niż w innych sklepach ) minął tydzień cisza ... zaczynam dzwonic... przez 4dni dzwoniłem po 10 - 15 razy dziennie na gg cisza tak samo... nerwy mi puściły napisałem im bardzo "kulturalnego" maila z bardzo "ładnym słownictwem" i postraszyłem ich "Programem Ochrony Kupujących" to wreszcie po 2 dniach odp mi maila że przepraszają i anulują zamówienie no to odp im słynnymi 3 słowami do prowadzącego :P

 

Kartę zamówiłem w proline o godz 11 na drugi dzień o 12 był u mnie kurier... Dzięęęki Bogu że nie zrobiłem przelewu do ramnetu tylko za pobraniem wziąłem !!!

 

OMIJAJCIE TEN SKLEP !!!!!!! LEPIEJ WYDAĆ TE 50 -100 zł WIĘCEJ ALE NERW ZAOSZCZĘDZIĆ !!!

Link to post
Share on other sites

to widze ze sklep wyrabia sobie opinie calkiem dobra, tez mialem zamowic lapka, ale juz oleje ich w takim razie i kupie w vobisie...

 

swoja droga oni sprzedaja tez serwery... pewnie trzeba na nie rok czekac skoro zwyklego blaszaka tluka przez 3-4 tygodnie;p

 

 

wiem ! mam teorie czemu sie tak dzieje!

 

Maja lokate miesieczna z wysokim oprocentowaniem i wplacaja wasza kase na to konto i zarabiaja na was ! :P

Link to post
Share on other sites

No to pięknie z powyższych wypowiedzi widzę że nieźle "wdepnąłem" :hahaha: , zamówienie numer 126695 (wielka "paka" z dyskiem 2,5" i słuchawkami do MP3) złożone tydzień temu (28 IX 2010) termin dostawy dziś właśnie mija, jutro dzwonię, posłuchać jak kolejka na infolinii sklepu zmniejsza się :D , choć nie wiem czy coś to da skoro sklep na głupie e-maile nie odpowiada :hahaha:

Ech.. jak to mówią "cierpliwość to cnota" :D

Link to post
Share on other sites

Paczki dochodzą ja się mojej doczekałem ale jednak 3 tygodnie nerwów... Jeśli Wam pisze że zamówienie przyjęte nie czekajcie na kuriera dopiero jak wyślą maila zostanie zamówienie wysłane... sam kilka dni myślałem a może wysłali a tu lipa :D

 

Ważne że sprzęt sprawny dotarł jakoś...

PS: polecam PW pisać bo te posty chyba nie zaglądają już

Link to post
Share on other sites

Jedno wielkie nieporozumienie, pracownicy tego sklepu są wyimaginowani, zamawiając tam cokolwiek traci się o wiele więcej czasu i nerwów niż oszczędza złotówek na ich cenach za towar, którego nawet na stanie nie mają...

 

zamówienie nr 126992 29 września 2010 przewidywany termin dostawy 7 września 2010... prośba o precyzowanie daty ominęła ich wszystkie komunikatory chyba wielkim łukiem. Infolinia? To jakaś kpina, nigdy kolejka się nie kończy i zawsze stoi się na końcu.

 

Czas oczekiwania jest nie do przyjęcia nawet przez najbardziej cierpliwych, zależało mi na szybkiej transakcji w sklepie z dużą ilością opinii... szkoda, że nie miałem czasu ich przeczytać wcześniej.

 

Chcę anulować zamówienie i odzyskać moje pieniądze... w tym czasie zdążyłbym przejechać Polskę w każdym kierunku i zakupić to co potrzebuję 3 razy.

Link to post
Share on other sites

Po wielu próbach udało mi się skontaktować z pracownikami sklepu, a nawet z właścicielem. Wczoraj zostałem zapewniony, że dziś kurier otrzyma dla mnie paczkę, zaś dzisiaj, że o 18 otrzymam numer listu przewozowego.

 

Sam fakt, że udało mi się otrzymać jakiekolwiek informacje po takim czasie milczenia mocno mnie uspokaja i mam wielką nadzieję, że więcej nie będę musiał tracić czasu i nerwów.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...