Skocz do zawartości

[MULTI] Tom Clancy's The Division - seria


  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść


Recommended Posts

"The damage gap between body damage and headshots has been lowered."

 

Jakim prawem zmniejszają headshot dmg?! Czy istnieje na świecie jakaś gra, która wynagradza strzelanie w klatę bardziej niż w głowę? Z nowym setem SEEKR to już w ogóle porażka (po dwóch strzałach w body następny strzał będzie krytyczny). Aha

 

"You can no longer reload your weapon while sprinting."

 

Wystarczy, że poczekam aż gościu wystrzeli wszystkie pociski a potem kiedy ten będzie w slow mode właduje mu cały magazynek miedzy oczy..... omg

 

"Survivability talents like On the Move, Battle Buddy and Critical Save have seen some balancing changes."

 

O ile On the Move i Battle Buddy spoko to Critical Save powinien zostać taki jaki jest a już na pewno nie znerfiony o połowę! W walce często zdarza się, że nie trafimy w ostatni segment paska życia a wielu wciąż nie potrafi używać tego talentu. Skoro takie coś wymaga jakiegoś skilla to czemu głupi nerf..

 

"Your enemy’s health bar will flash whenever they use a medkit."

 

Umiejętne użycie wyżej wspomnianego Critical Save zamiast mnie daje przewagę przeciwnikowi bo wie, że ma już mnie nie focusować. Jakie to głupie...

 

Te zmiany mi się bardzo nie podobają i mogą kompletnie spieprzyć PvP w tej grze. Znany streamer, który uczestniczył w pierwszym ETF i który dla wielu może być autorytetem w dziedzinie PvP już wypowiedział się na ten temat i nagrał filmik.

Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

"The damage gap between body damage and headshots has been lowered."

 

Jakim prawem zmniejszają headshot dmg?! Czy istnieje na świecie jakaś gra, która wynagradza strzelanie w klatę bardziej niż w głowę?

 

Są gry w których trafienie w głowę nie daje żadnego bonusu, w innych dostajesz +10%, +100%, +140%, +300% albo instakill. Tak długo jak trafienie w głowę nie zmniejsza obrażeń względem pozostałych części ciała nie widzę z tym problemu. Starają się osiągnąć jakiś balans, zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

"You can no longer reload your weapon while sprinting."

 

Wystarczy, że poczekam aż gościu wystrzeli wszystkie pociski a potem kiedy ten będzie w slow mode właduje mu cały magazynek miedzy oczy..... omg

 

W tej grze jest system osłon, wiesz?

 

 

"Survivability talents like On the Move, Battle Buddy and Critical Save have seen some balancing changes."

 

O ile On the Move i Battle Buddy spoko to Critical Save powinien zostać taki jaki jest a już na pewno nie znerfiony o połowę! W walce często zdarza się, że nie trafimy w ostatni segment paska życia a wielu wciąż nie potrafi używać tego talentu. Skoro takie coś wymaga jakiegoś skilla to czemu głupi nerf..

Oho.

 

Jak się uprzeć to On the Move też może być obrazem skilla, bo wiesz, crowd control i wykorzystywanie NPCów które się pchają do PvP. Najbardziej mnie boli Battle Buddy któremu najbardziej oberwie się chyba w PvE, chociaż może po prostu poprawili buga który dawał 90% ADR...

 

>40% ADR

>Powinno zostać.

 

Jak już nerfią to niech będą przynajmniej konsekwentni. Co by się stało gdyby nie znerfili Critical Save? Wszyscy dalej by z nim biegali. Pewnie wciąż będzie top tier talentem ale skończą się czasy 85% ADR co 20 sekund.

 

 

Te zmiany mi się bardzo nie podobają i mogą kompletnie spieprzyć PvP w tej grze. Znany streamer, który uczestniczył w pierwszym ETF i który dla wielu może być autorytetem w dziedzinie PvP już wypowiedział się na ten temat i nagrał filmik.

 

PvP w tej grze było spieprzone od samego początku.

 

A SEEKR to DeadEYE dla wszystkich pukawek, ciekawi mnie jak będzie działać ze strzelbami.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

 

 

Tak długo jak trafienie w głowę nie zmniejsza obrażeń względem pozostałych części ciała nie widzę z tym problemu.

 

Uważasz, że trafianie w głowę nie jest wystarczająco trudne aby odpowiednio za to nagradzać gracza? Obrażenia między oczy tylko trochę większe od tych w stopę? To jest shooter i w każdej grze tego typu headshot powinien zadawać znacznie większe obrażenia tym bardziej, że ADS w PvP w tej grze prawie nie istnieje. Wtedy już w ogóle zniknie różnica między zwykłym kmiotkiem a doświadczonym graczem bo celowanie nie będzie wymagało żadnej wprawy.

 

 

 

Starają się osiągnąć jakiś balans

 

I zrobić z tego tak bardzo casualową grę, że wszyscy wyjadacze sobie pójdą.

 

 

 

W tej grze jest system osłon, wiesz?

 

A co to zmienia w przypadku gdy ktoś do mnie strzela, ja strefuje w lewo - prawo, unikam pocisków, ten ktoś musi przeładować a ja w tym czasie podbiegam do niego i nieskrępowanie używam wszystkiego co mam i władowuje mu magazynek w twarz?

 

 

 

Wszyscy dalej by z nim biegali

 

Sądzisz, że nerf tego talentu sprawi, że nie będzie już nr 1 talentem do PvP? To jesteś w błędzie. Jednak czemu nerfić coś co teraz działa dobrze i wymaga ogarnięcia?

 

 

 

On the Move też może być obrazem skilla, bo wiesz, crowd control i wykorzystywanie NPCów które się pchają do PvP
 

 

A jednak - bardzo dużo osób nie wie co to jest za talent i do czego służy.

 

 

 

PvP w tej grze było spieprzone od samego początku.

 

Dla Ciebie i SkillDowna

 

 

 

A SEEKR

 

A Seekr to już totalna porażka... Dawać przewagę komuś kto celuje w klate zamiast w głowę to już jest śmieszność nad śmiesznościami..  Build dla beztalenci.

Link to post
Share on other sites

Uważasz, że trafianie w głowę nie jest wystarczająco trudne aby odpowiednio za to nagradzać gracza? Obrażenia między oczy tylko trochę większe od tych w stopę? To jest shooter i w każdej grze tego typu headshot powinien zadawać znacznie większe obrażenia tym bardziej, że ADS w PvP w tej grze prawie nie istnieje. Wtedy już w ogóle zniknie różnica między zwykłym kmiotkiem a doświadczonym graczem bo celowanie nie będzie wymagało żadnej wprawy.

 

Jesteś świadom faktu, że bonus za trafienie w głowę w tej grze to dowolna wartość między +50% (SMG, bez modów) a +220% (+171% HS ze snajperki, 2x +18.5% z optyki i tłumika oraz +12% Brutal), nie? Przynajmniej połowa pukawek w grze dostaje bonus poniżej +75% bez modów.

 

W BF1 nie ma problemu że bonus za headshota waha się między x1 a x1.8, w Call of Duty, jak mnie pamięć nie myli, waha się między x1 a x1.5 (ale przy tak niskim TTK i tak nie ma to znaczenia), Titanfall 2, to samo, x1.5 za głowę. I oczywiście fan favourite, CSGO w którym trafienie w głowę to chyba x4.

 

The Division to także gra, a sam fakt że gościu w kurtce potrafi przyjąć na klatę prawie 200 pestek 5.56 skutecznie unieważnia jakikolwiek argument na podstawie "realizm".

 

Fenomen hipfire to pozostałość po dniach świetności SMG oraz stan wykrwawiania który graniczył o kuloodporność i jedyną sensowną opcją by posłać delikwenta na drugą stronę było dobicie go z łokcia.

 

Ja biedny żuczek nie mam problemu z celowaniem bo od zawsze używam AR, reszta biednych żuczków bawiących się Strikerem czy DeadEYE też nie ma z tym problemu.

 

 

I zrobić z tego tak bardzo casualową grę, że wszyscy wyjadacze sobie pójdą.

...a gdzie jest powiedziane że ta gra w założeniach jest hardcorowym milsimem, następnym świętym Graalem i objawieniem Pana eSportu?

 

Tak długo jak The Division nie osiągnie tak żałosnego poziomu gameplayu, balansu i głębi rozgrywki jak ostatni Battlefront tak długo będzie w miarę ok.

 

A co to zmienia w przypadku gdy ktoś do mnie strzela, ja strefuje w lewo - prawo, unikam pocisków, ten ktoś musi przeładować a ja w tym czasie podbiegam do niego i nieskrępowanie używam wszystkiego co mam i władowuje mu magazynek w twarz?

 

Podzielę się bardzo tajną techniką więc słuchaj uważnie.

 

Gotowy?

 

Można przeładowywać podczas biegu między osłonami!

 

 

Sądzisz, że nerf tego talentu sprawi, że nie będzie już nr 1 talentem do PvP? To jesteś w błędzie. Jednak czemu nerfić coś co teraz działa dobrze i wymaga ogarnięcia?

 

Jeśli dalej będzie absolutnym must-have żeby mieć jakiekolwiek szanse w PvP i istnienie jednego talentu będzie pozbawiać połowę innych talentów racji bytu to znowu dostanie nerfa.

 

 

Dla Ciebie i SkillDowna

 

 ...czyli co? Wyzywamy każdego kto nie uważa że obecny stan PvP to jest absolutny szczyt tego co się da osiągnąć i wszystko jest perfekcyjnie? Wracaj pan do swojej bańki.

 

 

A Seekr to już totalna porażka... Dawać przewagę komuś kto celuje w klate zamiast w głowę to już jest śmieszność nad śmiesznościami..  Build dla beztalenci.

 

DeadEYE istnieje już jakiś czas a samo stackowanie +CHD żeby to miało jakąkolwiek racje bytu to spore poświęcenie, chociaż skoro wywalają Armor jako główny atrybut...

Link to post
Share on other sites

Napisałeś tyle ale nie odniosłeś się do sedna problemu. Dalej uważam, że raz już znerfiony headshot dmg nie powiniem być ponownie zmniejszany. Odbierze to całą satysfakcję komuś kto cały czas stara się celować w głowę a wprawienie i umiejętności strzeleckie zejdą na drugi plan jeśli w ogóle będą miały znaczenie z tym durnym SEEKR... W każdej strzelance chodzi o to żeby strzelać w głowę! Po takim czymś komu się będzie to opłacać?

 

 

 

a gdzie jest powiedziane że ta gra w założeniach jest hardcorowym milsimem

 

Nie sądzisz, że gdy gra przestanie od Ciebie wymagać czegokolwiek to szybko stanie się nudna?

 

 

 

Można przeładowywać podczas biegu między osłonami!

 

Masz info, że będzie taka możliwość w 1.6? Nawet jeśli, wciąż stajesz się łatwym celem. 

 

 

 

Wyzywamy każdego

 

Nikogo nie wyzywam. 

Link to post
Share on other sites

Napisałeś tyle ale nie odniosłeś się do sedna problemu. Dalej uważam, że raz już znerfiony headshot dmg nie powiniem być ponownie zmniejszany. Odbierze to całą satysfakcję komuś kto cały czas stara się celować w głowę a wprawienie i umiejętności strzeleckie zejdą na drugi plan jeśli w ogóle będą miały znaczenie z tym durnym SEEKR... W każdej strzelance chodzi o to żeby strzelać w głowę! Po takim czymś komu się będzie to opłacać?

Chyba jedyna kategoria broni która sama z siebie dostała nerfa do HSD to strzelby które spadły z +80% do +60%. Gra się nie zawaliła. Tak samo Hunter's Faith i Sentry's Call dostały nerfa lub fixa (jak kto woli), gra wciąż się nie zawaliła. Hunter's Faith wciąż widzi prawie tyle samo użycia (+/- brak), Sentry's to samo (bo i tak chodzi tylko o +DMG buff dla drużyny z 4 piece).

 

Nawet gdyby każda kategoria broni w The Division dawała +10% HSD, człowiek walący cały czas baniaki wygrywałby, pomijając cały bajzel z gearsetami i innymi bonusami opartymi o RNG. W podstawowych założeniach, jeśli mamy 2 ludzi z takim samym wyposażeniem i mniej-więcej równymi umiejętnościami, to ten który będzie trafiać głowę zawsze wygra.

 

W ogóle, starasz się implikować że PvP w tej grze polega na czymkolwiek innym jak nawalanie fikołków w przerwach między przeładowywaniem a waleniem z biodra. Jest dużo więcej problemów w tej grze (po stronie klienta, serwera, dewelopera i społeczności) niż to, że ktoś płacze bo bonus od headshota będzie niższy. I tak nie jest to zatwierdzona zmiana która NA PEWNO wejdzie, jak sam mówiłeś, po to jest PTS żeby to zweryfikować i jeśli wystarczająco dużo ludzi będzie płakać że uwalenie HSD do 20% oryginalnej wartości to przegięcie to uwalą to tylko do 50% i społeczność będzie się cieszyć że coś ugrała.

 

Płaczem, błaganiem i groźbami zbiorczo zmieniliśmy The Division, zupełnie odeszliśmy od oryginalnego planu rozwoju gry. Massive wiele razy zaprezentowało że ma problemy z balansem, czy to nowych gearsetów, broni czy samych trybów rozgrywki.

 

Nie sądzisz, że gdy gra przestanie od Ciebie wymagać czegokolwiek to szybko stanie się nudna?
 
Bo podstawowe, mechaniczne umiejętności celowania to absolutne apogeum umiejętności i headshot to be-all-end-all argument jeśli o to chodzi, nie? Taki CSGO według mnie jest żałośnie nudną, monotonną i nieinteresującą grą, mimo, że nie posiadam w niej prawie żadnych umiejętności. Z drugiej strony jest The Division gdzie widziałem i zrobiłem już chyba wszystko co było do zrobienia a mimo to ciągle wracam.
 

 

Masz info, że będzie taka możliwość w 1.6? Nawet jeśli, wciąż stajesz się łatwym celem.

 

Jest gdzieś jasno powiedziane że wywalają taką opcje?

 

 

Nikogo nie wyzywam. 

 

SkillDown

 

Mam wrażenie że jest to zwrot porównywalny do "MaCiuL", tylko dlatego że się z Tobą nie zgadza(my). Bardzo się cieszę że stosunkowo trudno wpleść inwektywy w mój nick, ale proszę bardzo, możesz próbować.

 

Moja opinia o PvP w the Division jest prosta, jest okropne. Rozwiązanie tego problemu jest równie proste. Wywalić wszystko i zacząć od zera, bazując na zbalansowanej i spójnej platformie by powoli ale konsekwentnie móc rozszerzać zakres dostępnego ekwipunku.

 

Szczerze mówiąc, najbardziej mnie boli fakt, że te zmiany wpłyną też na PvE, ale cóż, utrudnienie działające na wszystkich graczy nie jest utrudnieniem, zmienia tylko jak w grę się gra.

 

 

Mnie trochę czasami denerwuje zbyt dobry AIM botów :D

 

A mnie na ten przykład zupełnie nie rusza.

 

W ogóle bawi mnie ten argument że NPC są zbyt celne. Wiecie jakie jest proste rozwiązanie tego "problemu"? Dalej zmniejszyć im obrażenia. To czy walną 20% HP co 3 sekundy czy ~7% HP co sekundę nie ma żadnego znaczenia, efektywnie DPS on target jest taki sam.

 

NPC nawet nie są aż tak celne, na pewno nie mają 100% hitrate i chorych ilości eDPS jak niektórzy twierdzą, ale może to są ludzie którzy taktyki z PvP próbują aplikować do PvE.

 

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

W 1.1 mogles miec okolo 220% headshot dmg na smg. Po drodze talenty, sety, bron, mody zostaly znerfione (bo wszystko sprowadzalo sie do zmniejszenia bazowych i procentowych obrazen). Teraz na karabinku ledwo da sie uzyskac 130%. W 1.4 zwiekszyli rozrzut i odrzut aby przywrocic charakter shootera tej grze. A oni zamiast zrobic cos z hip fire to nerfia obrazenia w glowe sprowadzajac jeszcze bardziej ADS i dobry aim do bezwartosciowej umiejki. Bo po co starac sie celowac w glowe skoro mozna celowac w korpus zadajac tym samym wiecej obrazen (bo wiecej pociskow trafia w cel)... Kumasz czacze? I nie mowie, ze aim to apogeum wszystkiego ale chcialbym zeby liczyl sie co najmniej tak bardzo jak te rakowe seeker miny i wiezyczki. I to nie jest moj wymysl. Marco, Widdz i sporo innych osob nie-youtuberow, ktorzy aktualnie graja PvP tez zwrocilo na to uwage i zlapalo sie za glowe. Nic nie mowia o tym tylko osoby, ktore cale zycie przesiedzialy w podziemiach tlukac glupie mobki. Jestem na telefonie i juz nie chce mi sie wiecej pisac. Na tym zakoncze.

Link to post
Share on other sites

W 1.1 każdy NPC był również tankiem zdolnym do wipe całej drużyny w ciągu jednej chwili.

 

Po drodze też dostaliśmy generalny rebalans całej gry (balans broni wciąż generalnie leży).

 

130% na AR to i tak powyżej normy i całkowicie mnie to satysfakcjonuje, wciąż ucinam TTK do ~40% przy okazji oszczędzając amunicję.

 

>W 1.4 zwiekszyli rozrzut i odrzut aby przywrocic charakter shootera tej grze.

 

Bo SMG miały dokładnie taką samą celność i charakterystykę odrzutu z biodra jak i podczas celowania? Mnie to szczerze mówiąc nie przeszkadzało, problemem było to że SMG prócz łatwości użycia oferowały jedne z najwyższych DPS w grze a konieczność dobijania ludzi z łokcia i tak ściągała wszystkich na krótki dystans gdzie proporcja łatwości użycia do efektywności SMG w prosty sposób zagwarantowała ich dominacje przez długi czas.

 

>Bo po co starac sie celowac w glowe skoro mozna celowac w korpus zadajac tym samym wiecej obrazen (bo wiecej pociskow trafia w cel)

 

Nawet jeśli trafienie w głowę to -1 BTK na dowolnym dystansie to wciąż człowiek posiadający więcej skilla będzie wygrywać jeśli jest odpowiednio dobry. Wbrew pozorom wysoki HSD też nie jest obrazem umiejętności bo wraz ze wzrostem obrażeń od trafienia w głowę rosną szanse na instakill spray bullshit.

 

>te rakowe seeker miny i wiezyczki.

 

Seeker Mine składa się od jednego strzału, można je kontrować przed i po wypuszczeniu (EMP), wieżyczki niedługo nie będą problemem dzięki reworkowi odporności na statusy i nerfa do nich.

 

>Nic nie mowia o tym tylko osoby, ktore cale zycie przesiedzialy w podziemiach tlukac glupie mobki.

 

Bo The Division to jest w głównej mierze PvE lootershooter (lub RPG TPS dla bardziej upartych) z trybem PvP który na każdym kroku krzyczy "DOKLEJONY NA SIŁĘ!".

 

PvP ma prawo działać tylko w momencie, gdy zaczną ponownie od zera, budując spójną platformę w której bazowa potencja gracza nie jest w ogóle oparta na szczęściu.


 

Są już oficjalne patchnote PTS który startuje jutro (24 stycznia).

 

 

 

>Body shot damage has been slightly increased in PvP (this change does not apply to PvE, headshot damage is unchanged).

 

<3

 

>

  • On the move reduced to 15%.
  • Battle Buddy reduced to 30%.
  • Critical Save reduced to 20%.

Mogło być dużo gorzej. Przynajmniej zamiast ponad +100% eHP z CS+OtM robi się jakieś +50%.

 

>New gear set: SEEKR (This Gear Set is still Work in Progress)

  • 2 pieces: 10% Body shot damage.
  • 3 pieces: 30% Critical Hit damage.
  • 4 pieces: After 2 consecutive shots to the body, the next shot is a guaranteed Critical Hit.

Hej patrzcie! SMG gearset wrócił!

 

>Weekly Assignment Caches will now guarantee an Exotic item.

 

W końcu powód by je robić.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Panowie opłaca się kupić season passa do PVE ? Jest przecena na uplay - 20 euro. Wbiłem 30level wczoraj i muszę przyznać, że gra się całkiem przyjemnie. Widziałem, że na mapie pojawiły mi się misje codzienne i do  niektórych z nich wymagane są dodatki.

Link to post
Share on other sites

Czy oni mają jakiś konkretny powód, dla którego zwiększają obrażenia w body?

 

W 1.4 robili balans wszystkich setów i oznajmili, że bonus za pierwsze dwie części nigdy nie będzie zwiększać obrażeń a jedynie poprawiać użyteczność i ergonomię. Teraz dają +10% czystych obrażeń za 2, aż 30% crit dmg (nawet striker tyle nie ma) za 3 i coś co w połączeniu z poprzednimi dwoma tworzy kompletnie broken kombinację czyli gwarantowany (!) kryt co 3 strzały.... Znerfili Alphe za mocno (famas stał się bronią egzotyczną więc nie było potrzeby aż tak mocno nerfić AB), teraz stworzyli coś jeszcze gorszego z czym będzie latał każdy, nie ma innej opcji. Mieliśmy MG5 PTS teraz pora na SEEKR PTS. Wiadomo, że to będzie zmienione ale po co tracą czas na tworzenie rzeczy, które już na papierze wyglądają na mega op.

 

W DZ non-rouge nie będzie tracił hajsu i expa za śmierć. Brawo. Nie ma to jak Dark Zone przemienić w plac zabaw dla dzieci-cieci. Tego nam brakowało - trolli, baitów, śmieszków, którzy będą to teraz wykorzystywać.

Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

Czy oni mają jakiś konkretny powód, dla którego zwiększają obrażenia w body?

 

Obniżanie i tak już absurdalnego TTK w PvP żeby ludzie którzy nie mają absolutnie wymaksowanego AlphaBridge też mogli się nacieszyć PvP. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

W 1.4 robili balans wszystkich setów i oznajmili, że bonus za pierwsze dwie części nigdy nie będzie zwiększać obrażeń a jedynie poprawiać użyteczność i ergonomię.

 

I dlatego Lone Star, Predator's Mark, AlphaBridge, Hunter's Faith, Sentry's Call, Striker's Battlegear dają od 5% do 20% więcej obrażeń.

 

 

Teraz dają +10% czystych obrażeń za 2, aż 30% crit dmg (nawet striker tyle nie ma) za 3 i coś co w połączeniu z poprzednimi dwoma tworzy kompletnie broken kombinację czyli gwarantowany (!) kryt co 3 strzały....

Z +10% Body Damage najbardziej ucieszy się nie SEEKR i cała nowo przywrócona SMG meta a... DeadEYE. Ha, nawet 100% CHC DeadEYE nie jest uważane za tak duży problem jak SEEKR i jego 33%.

 

Pamiętaj że CHC capuje się na 60%, więc sam bonus 30% CHD efektywnie zahacza o 18%.

 

 

Znerfili Alphe za mocno (famas stał się bronią egzotyczną więc nie było potrzeby aż tak mocno nerfić AB), teraz stworzyli coś jeszcze gorszego z czym będzie latał każdy, nie ma innej opcji.

 

A ja uważam, że AlphaBridge w końcu zaczął działać tak, jak się tego spodziewałem z pierwszych zapowiedzi. Z miłym bonusem dodatkowego talentu z drugiej broni.

 

Łolaboga trza będzie zmienić gearset do PvP żeby powiększać statgapa... Z tym trzeba walczyć (statgapem). Jeśli PvP jest takie fajne i zbalansowane i w ogóle chodzi tylko o skill to szczerze mówiąc, gó**o powinno Cię obchodzić co się dzieje z gearsetami bo i tak masz wystarczająco dużo umiejętności by używać dowolnego zestawu i wciąż wygrywać z ludźmi o niższych umiejętnościach.

 

...no chyba że całe PvP jest w dużej mierze zależne od inflacji statystyk i musisz mieć najlepszy ekwipunek żeby mieć szanse wygrać.

 

 

Mieliśmy MG5 PTS teraz pora na SEEKR PTS. Wiadomo, że to będzie zmienione ale po co tracą czas na tworzenie rzeczy, które już na papierze wyglądają na mega op.

 

Tyle że to zostało oficjalnie potwierdzone że MG5 nie miał się pojawić w tamtym buildzie i nie było to nic więcej jak wyciek. Zresztą, kogo w ogóle obchodzi że w PTSie MG5 było OP skoro dostało srogiego nerfa przed trafieniem do live builda?

 

Jeśli SEEKR będzie równie przesadzony to zgadnij co, też dostanie nerfa.

 

W DZ non-rouge nie będzie tracił hajsu i expa za śmierć. Brawo. Nie ma to jak Dark Zone przemienić w plac zabaw dla dzieci-cieci.

 

Ale, po jasną cholerę, się tak czepiasz wszystkich ludzi którzy do DZ chodzą tylko dla atmosfery i farmienia landmarków i divtecha? Uraz z dzieciństwa? Ktoś Ci ukradł całą skrzynie HE divtecha i teraz się mścisz będąc kolejną zjawą AlphaBridge atakującą wszystkich od du*y strony by z zaskoczenia zabić kogoś kto nie ma niczego wartościowego przy sobie i klaskać nad ich truchłem? Co to za chora nienawiść do PvE w The Division?

 

 

Tego nam brakowało - trolli, baitów, śmieszków, którzy będą to teraz wykorzystywać.

W DZ tego nie brakuje od czasów zamkniętej bety, problem jest taki że te trolle, baity i śmieszki ostatnimi czasy miały tendencje do biegania z AlphaBridge.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites
I dlatego Lone Star, Predator's Mark, AlphaBridge, Hunter's Faith, Sentry's Call, Striker's Battlegear dają od 5% do 20% więcej obrażeń.

 

Tego nie rozumiem. O ile mi wiadomo to żaden z wyżej wymienionych setów za pierwsze dwie części setu nie daje bonusu zwiększającego obrażenia. SEEKR owszem.

 

Pamiętaj że CHC capuje się na 60%, więc sam bonus 30% CHD efektywnie zahacza o 18%.

 

Z Valkyrią cap szansy na kryta wynosi 100%. Dokładnie tyle na ile pozwala talent tej broni. Poza tym już na starcie dostajesz 33% z setu więc dobić do tych 60% będzie bardzo łatwo na każdej innej. W połączeniu z wystackowanymi obrażeniami od kryta daje to op shit.

 

Jeśli PvP jest takie fajne i zbalansowane i w ogóle chodzi tylko o skill to szczerze mówiąc, gó**o powinno Cię obchodzić co się dzieje z gearsetami bo i tak masz wystarczająco dużo umiejętności by używać dowolnego zestawu i wciąż wygrywać z ludźmi o niższych umiejętnościach.

 

Gościu, nigdy nie napisałem, że w PvP liczy się tylko skill a jedynie wspomniałem, że jest on równie ważny co gearset, broń i talenty jakich używasz. W The Division od zawsze 50% sukcesu to był odpowiedni i dobrze zbudowany gearset. Bez tego choćbym nie ważne jak dobry był w tym PvP to jest to po prostu matematycznie niemożliwe. Jak coś jest do du*y to się tego nie używa, zwłaszcza stając na przeciw innym graczom. Twój skill ma Ci pomagać w tej grze bo liczby produkują przedmioty. Ty jedynie możesz celnie strzelać, rozsądnie używać osłon i umiejętności.

 

Zresztą, kogo w ogóle obchodzi że w PTSie MG5 było OP skoro dostało srogiego nerfa przed trafieniem do live builda?

 

Bo chodzi o to, żeby na PTSie testować wszystkie zmiany i całą nową zawartość a nie biegać z chorym DPSem i strzelać w DZ jak do kaczek? Czy te całe testy mają sens w momencie gdy ludzie nie robią nic poza tym?

 

Ale, po jasną cholerę, się tak czepiasz wszystkich ludzi którzy do DZ chodzą tylko dla atmosfery i farmienia landmarków i divtecha?

 

Gościu, masz bardzo płytkie myślenie. Nie uważasz, że w momencie kiedy wszystkich non-rouge graczy pozbawia się jakiegokolwiek ryzyka czyli w tym przypadku utraty kasy i punktów doświadczenia w momencie śmierci, fakt ten sprawia, że rouge nie będzie miał szans przeżycia w DZ bo ludzie będą się zlatywać do niego jak na promocję cebuli w lidlu i próbować go zabić "bo a nóż im się uda" choćby ginęli po raz dziesiąty? Nie ważne jak dobry jesteś, bo można wygrać 1v1, 1v2, może nawet 1v3 ale jak cały serwer zleci się bo nie ma nic do stracenia to to jest fair? A co rouge dostaje w zamian? NIC

 

Już nie wspomnę, że to DARK ZONE a nie plac zabaw dla dzieci-cieci.

 

Co to za chora nienawiść do PvE w The Division?

 

PvE jest amazing w tej grze i przestań sobie dopowiadać rzeczy, o których nie piszę.

 

Dziękuję, dobranoc. 

Mofixil pobijaj wynik  %-) 

 

http://imgur.com/RDyGYTY.jpg

Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

Poczekaj, niechże tylko znajdę grupkę znajomych... oh... i chęci na spędzenie kilku godzin życia na zbieraniu części ekwipunku żeby plan irytowania wrogiej drużyny ekscesywną ilością skillpowera (bo meta już została dokładnie zdefiniowana).

 

Last Stand to krok naprzód, ale szybko wyszły wszystkie babole wynikające z dania graczom absolutnie wymaxowanego inwentarza...

 

Powinni go równać w dół do 163 i sprawdzić jak to ruszy.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

1. Gralem z randomami.

2. Nie uzywalem ZADNEGO gear setu a staty mialem takie jak zawsze: 4800 firearms 7000 stamina 2800 elektronika

3. Ubranie sie w przedmioty, ktore mi przyszly na mysl zajelo mi niecala godzine bo wiekszosc juz posiadalem. Otworzylem kilka serii skrzynek, szybka rekalibracja i wsio.

 

Historian i wymaksowany skillpower to zestaw, ktory niszczy Last Stand i wczoraj przez takich typkow wylaczylem gre. Sam tego nie uzywam i tym bardziej jestem dumny z tego wyniku.

 

Podsumowujac: nie trafiles ;)

Link to post
Share on other sites

I od razu temat odżył  :wariat:

 

 

 

Set stworzony typowo pod Last Stand. Tam gdzie się da przebicie pancerza i przyspieszenie. Maska z orzeźwieniem, plecak ze specjalizacją, klata pod cooldown umiejętności leczniczych, kabura Nimble. Mody pod headshot dmg. Mam ponad 60% do przeładowania. Do DZ raczej średnio się nadaje.

 

http://imgur.com/PqJgaqo.jpg

 

PS: nie używam dwururki dla dodatkowych talentów jak coś bo nawet nie ma na to czasu w walce :P

 

 

 

 

 

//e

Pozwoliłem sobie na usunięcie prowokacji w spoilerze.

Edytowane przez dodo
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...