Skocz do zawartości

[MULTI] Tom Clancy's The Division - seria


  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść


Recommended Posts

  • 2 tygodnie później...

Nowe zestawy wyposażenia i bronie egzotyczne. Jakiś czas temu na SOTG ujawnili również, że zmian doczekają się dodatki Underground i Survival. W tym pierwszym dostaniemy nowe modyfikatory misji, tzw. directives, nowe lokacje (w tym pamiętną, pierwszą wprowadzającą - podziemny klub)  oraz to na co czekali chyba wszyscy: ŁOWCY. Spawnują się randomowo w liczbie "ilość graczy w grupie +1".

 

Wszystkie informacje dotyczą PTS więc cyferki i sposób działania przedmiotów może się zmienić.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

http://www.gram.pl/news/2017/12/03/the-division-otrzyma-w-przyszlym-tygodniu-najwieksza-jak-dotad-darmowa-aktualizacje.shtml

 

Największa aktualizacja w historii The Division nadciąga!

 

A w tym:

 

  • Nowa dzielnica West Side Pier z nowym dynamicznym systemem spawnowania przeciwników
  • Kompletny rework systemu Rouge - tzw. Rouge 2.0
  • Balans broni, talentów oraz punktów staminy (w szczególności to ostatnie może wywrócić metę do góry nogami)
  • Optymalizacja sprzętu - poprzez wydanie odpowiedniej ilości DivisionTechów i kasy można ulepszyć swój gear do maksymalnego poziomu
  • Skirmish - nowy tryb PvP 4vs4 nastawiony na szybką, zwartą akcję
  • Resistance - nowy tryb dla miłośników PvE, 3 różne mapy, odblokowywanie instancji, fortyfikacji, zakamarków ze skrzyniami, odpieranie kolejnych fal wrogów w nieskończoność, od czerwonych mobków po legendarne npc z nowym AI i kilku hunterów jednocześnie, coś w stylu trybu zombie z Call of Duty
  • Duże zmiany w Underground: nowe lokacje, system checkpointów, dodano Łowców i dyrektywy, które zostały całkowicie przeprojektowane
  • Nowe bronie egzotyczne
  • Nowe tajne zestawy wyposażenia
  • Nowy Global Event

 

Za darmo :)

Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

Tak. Nie ma absolutnie żadnego problemu ze znalezieniem graczy do jakiejkolwiek aktywności w grze. We czwartek na streamie developerzy chwalili się, że po Black Friday i kilku darmowych weekendach do gry weszło sporo nowych ludzi. I jestem pewien, że po premierze aktualizacji a potem gdy nastąpi Global Event serwery znów będą zapchane. 

Link to post
Share on other sites

Śmieję się ze wszystkich zmian przeciw "chicken dance", jak "zamordowanie hipfire" który powoduje więcej problemów niż rozwiązuje, zamiast wywalić RPGowe staty z PvP i postawić na sztywno balans z umiarkowanym TTK to zabierają się do tego od du*y strony i cierpi na tym PvP jak i PvE bo ostatecznie problem wciąż istnieje.

 

Trza zobaczyć jak wygląda rozszerzona mapa ale raczej nie zabawię na długo.

Link to post
Share on other sites

Gra miała swoje wzloty i upadki ale przeszła bardzo długą drogę i polecam dać jej drugą szansę. Nie jest jeszcze za późno i ku zdziwieniu wielu osób tutaj na forum pragnę zaznaczyć, że jeszcze sporo ludzi w to gra. 


Chcesz powiedziec ze PvE cierpi przez zmiany w hipfire? Cooo? Haha
Link to post
Share on other sites
Chcesz powiedziec ze PvE cierpi przez zmiany w hipfire? Cooo? Haha

 

Cała gra cierpi przez te, nie bójmy się tych słów, idiotyczne rozwiązanie problemu "chickendance" który jak mnie pamięć nie myli, wciąż istnieje.

 

Narobili syfu z kamerą i czułością a cały system zwyczajnie nie dość że nie działa to nie pełni swojej funkcji.

 

Rozwiązaniem tego całego kretynizmu w PvP jest ustalenie na sztywno statystyk bo raz po razie historia pokazuje, że losowe staty z RPG nie mają prawa działać w trybach PvP, gdyby TTK nie było tak śmiesznie wysokie a gunplay miał trochę więcej głębi jak "trzymaj celownik na przeciwniku i licz że wyplujesz więcej obrażeń niż przyjmiesz" to problem rozwiązałby się sam bez upośledzania niepowiązanych z nim mechanik.

 

Ale nie, zamiast tego mamy meta pukawki bez odrzutu, rozrzutu, kary za strzelanie w ruchu czy recovery po sprincie, devsów którzy sami nie wiedzą co robią i community które zupełnie nie ma pojęcia o game designie co daje nam takie kwiatki jak któryś z kolei nerf do hipfire który dalej nic nie zmieni, bo ostatecznie zawsze przeżywa ten kogo trudniej trafić.

Link to post
Share on other sites

Ty chyba grasz w inną grę 

 

Porównaj sobie TTK które zwykle mieści się w 500ms dla zdecydowanej większości strzelanek online na rynku a okolice 4000ms+przynajmniej 2 burst heale które mogą to prawdopodobnie podwoić w The Division, wiecznie obecny lag i kiepski feedback (bo ewidentnie tracery pocisków nie pokrywają się z tym co myśli serwer) i mamy takie jaja.

 

Patrzymy na co, średnio 450-600k eHP, ~0.5x mnożnik w PvP i broń która w sustainie wyciąga koło 300k DPSów bez śmiesznie niszowych buildów które działają gdy planety się właściwie ustawią?

 

https://www.youtube.com/watch?v=jyC-_YXSvxY

 

Coś takiego jest prawie niemożliwe w The Division.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Bo to gra RPG i specyficzne PvP, ktore nie kazdemu musi podpasowac. Akurat stan na dzisiaj jest bardzo dobry. Hipfire przestalo istniec, nie ma konkretnego meta buildu, bron jest dobrze zbalansowana i oprocz lagow serwera nie mozna nic zarzucic. Porownywanie do pierwszoosobowych strzelanek to kretynizm.

Link to post
Share on other sites
Rozwiązaniem tego całego kretynizmu w PvP jest ustalenie na sztywno statystyk bo raz po razie historia pokazuje, że losowe staty z RPG nie mają prawa działać w trybach PvP

 

Digital Extremes sie w Warframe nauczyło, Bungie się w Destiny nauczyło ale Massive dalej na upartego to niepotrzebnie ciągnie.

 

 

 

Hipfire przestalo istniec

 

Zabito jedną z podstawowych mechanik rozgrywki tak naprawdę bez powodu.

 

dI1icMZ.gif

 

 

 

bron jest dobrze zbalansowana

 

No chyba sobie jaja robisz. Wśród samych karabinów meta ogranicza się do Bullfroga, LVOAC/LWM4 i może G36. Warianty P416, AK i SCAR to żarty które nie są ani celne ani nie zadają ogromu obrażeń. Może SMG, gdzie T821 od początku gry jest bezużyteczne, w tej niedoli dołączyły też UMP czy nawet Thompson. W całej grze przeszło połowa broni jest całkowicie bezużyteczna. Wśród snajperek R700 chyba w całości deklasuje konkurencje, gdzie SRS i tak od początku był dużo słabszy od M40. Ty to nazywasz dobrze zbalansowanym arsenałem? Boje się pomyśleć w jakich warunkach sam byś zaczął narzekać na balans gry.

 

 

 

Porownywanie do pierwszoosobowych strzelanek to kretynizm.

 

Porównujmy więc do strzelanek trzecioosobowych jak chociażby Gears of War, Uncharted czy popularnych ostatnio gier battle royale jak PUBG czy Fortnite.

 

Jest to pewna jakość do której Massive z The Division powinno dążyć zamiast oklejać niedziałający system taśmą, modląc się by się nie rozpadł.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Nie porownuj zlozonosci mechaniki, systemow, skalowania w takim Warframe i Destiny do The Division. Przeciez to zupelnie inna liga i poziom skomplikowania.

 

"Zabito jedną z podstawowych mechanik rozgrywki"

 

W pvp hipfire bylo rakiem, dawalo przewage mniej doswiadczonym graczom i prowadzilo do tak zwanego chicken dance. W PvE zawsze bylo bezyzyteczne wiec smiecham jak czytam takie glupoty.

 

Balans broni jest najlepszy w historii gry. Oczywiscie sa bronie slabe, dobre i najlepsze ale tak bedzie zawsze. W kazdej grze.

"Porównujmy więc do strzelanek trzecioosobowych jak chociażby Gears of War, Uncharted czy popularnych ostatnio gier battle royale jak PUBG czy Fortnite."

 

NIEEEE bo to zupelnie inny gatunek gry

Link to post
Share on other sites

Nie porownuj zlozonosci mechaniki, systemow, skalowania w takim Warframe i Destiny do The Division. Przeciez to zupelnie inna liga i poziom skomplikowania.

 

Powątpiewam w prawdziwość argumentu o tym że The Division jest w gameplayu w jakiś sposób ligę bardziej skomplikowany niż Warframe czy Destiny ale myśl sobie co chcesz, czekam na przykłady.

 

 

 

W pvp hipfire bylo rakiem, dawalo przewage mniej doswiadczonym graczom i prowadzilo do tak zwanego chicken dance. W PvE zawsze bylo bezyzyteczne wiec smiecham jak czytam takie glupoty.

 

W PvP było rakiem bo śmiesznie wysoki TTK pozwalał na podbiegnięcie do przeciwnika i spray z biodra z minimalną karą do prędkości poruszania się (patrz argument przeżywa ten kogo trudniej trafić), gdyby TTK było niższe niż półtora magazynka+2 burst heale po drodze to problem sam by się rozwiązał, ludzie nie mieliby czasu na zbliżenie się.

 

W PvE hipfire sobie po prostu istniało, jak ktoś chciał to używał i jakąś tam znikomą użyteczność miało, problem ze zmianami jaki wprowadzili jest taki że nieraz zdarza się że gracz otrzyma karę za strzelanie z biodra gdy kończy strzelać i wychodzi z trybu celowania bo skrypt nie nadąża.

 

 

 

Balans broni jest najlepszy w historii gry. Oczywiscie sa bronie slabe, dobre i najlepsze ale tak bedzie zawsze. W kazdej grze.

 

Jedna złamana noga jest lepsza niż obie połamane nogi ale najlepiej byłoby nie posiadać żadnych połamanych kończyn, z jakichś 10% użytecznych broni zrobiło się 50%, owszem, jest to postęp, tylko kiepski balans dalej przyczynia się do frustracji graczy, ze względu na ogrom śmieciowego lootu czy w PvP gdzie ginie się wyłącznie od paru wybranych broni które są obecnie w modzie.

 

Nie przeczę że w każdej grze są "słabe" pukawki, tylko trzeba sobie zadać pytanie, czy są one po prostu statystycznie gorsze (jak połowa broni w The Division) czy jest to wina niszowej aplikacji i generalnego zidiocenia społeczności, przytoczmy ponownie BF3, gdzie meta szturmowca ograniczała się do M16A3 i AEKa, masa innych broni nie mogła z nimi konkurować jednakże tak zepsuty produkt jak AN94 który deklasował każdą inną broń w grze był uznawany za słaby, bo minimalny wysiłek naciskania przycisku strzału 10 razy na sekundę (w grze w której cała meta gunplayu była oparta o microbursty!) był zbyt duży. balans w BF3 to generalnie był żart, ale nie było tak źle jak w The Division

 

Broń może być świetna i mało popularna, lub kiepska i wszechobecna (jak Auto8 i Hellriegel w BF1) i mimo tego gra jest dobrze zbalansowana, problem jest taki że w The Division ze świecą szukać broni która ma ogrom ukrytego potencjału który nie kryje się za absurdalnie niskimi szansami dropu, odpowiednimi talentami i w sytuacjach które zdarzają się raz na ruski rok.

 

 

 

NIEEEE bo to zupelnie inny gatunek gry

 

I tu masz trzecioosobowe PvP i tu masz trzecioosobowe PvP, niektóre mają nawet system osłon!

Link to post
Share on other sites

Żeby chociaż ten Marco podał jakiekolwiek dane, też sobie mogę powiedzieć że wciąż gra w nią masę ludzi,

 

Tylko ja na ten przykład ruszyłem rzyć na SteamSpy i mamy daily CCU http://steamspy.com/app/365590 na którym widać że wczoraj szczytowo na samym Steam grało ponad 26k osób naraz.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...