Skocz do zawartości

[MULTI] Tom Clancy's The Division - seria


  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść


Recommended Posts

Gdzie najlepie kupować broń? Gdzie dostanę najlepszą do obecnego poziomu? Ci sprzedawcy nie jakiegoś super wypasu, a jak mają to za grubą kasę (celuję w niebieskie itemy). Mam 16 lvl. Próbuję robić schematy, ale cały czas mi czegoś brakuje. Wydaje mi się, że inni na moim poziomie robią o wiele większy dmg.

 

Sorry za głupie pytania, ale zatrzymałem się na czasach Q3, więc mechanika tej gry bardzo mnie przerasta...

Link to post
Share on other sites

Gdzie najlepie kupować broń? Gdzie dostanę najlepszą do obecnego poziomu? Ci sprzedawcy nie jakiegoś super wypasu, a jak mają to za grubą kasę (celuję w niebieskie itemy). Mam 16 lvl. Próbuję robić schematy, ale cały czas mi czegoś brakuje. Wydaje mi się, że inni na moim poziomie robią o wiele większy dmg.

 

Sorry za głupie pytania, ale zatrzymałem się na czasach Q3, więc mechanika tej gry bardzo mnie przerasta...

Do 30 levelu lepiej samemu znajdować bronie. Jak będziesz wykonywał misje to rozglądaj się za dużymi zasobnikami. Albo po zakończeniu misji też dostajesz jakieś tam fanty. Bo właśnie z reguły najlepszy sprzęt dostaniesz właśnie wykonując misje i otwierając zasobniki. Najlepsze bronie z tego co wiem to w bazie operacyjnej są. Nie celuj w niebieskie itemy tylko jak już to w fioletowe. Później są już tylko legendarne. 

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites

Wszystkie śmieci jakie zbierasz do 30lvl rozmontowujesz. Nic nie kupujesz. Craftować się nie opłaca bo później te same materiały będą Ci potrzebne do tworzenia znacznie lepszych przedmiotów. Najlepszą broń dostaniesz za wykonywanie misji (także tych pobocznych) oraz ze skrzynek poukrywanych gdzieś w skażonych strefach albo na dachach (misje z aktywowaniem przekaźników - warto się rozglądać). Najlepsze są karabinki. Na tym poziomie gry nie warto iść w elektronikę. Jeśli chcesz szybko ubrać się w bardzo dobry sprzęt polecam Dark Zone. Szukaj skrzynek (czerwone miejsca na mapie), które w twoim przedziale będą dropić fiolety. W większości przypadków nawet nie musisz walczyć z mobami (ewentualnie na podjęciu).

 

 

Macie tutaj najbardziej szczegółową mapę Dark Zone jaką znalazłem. Skrzynki, do których nie potrzeba klucza to "Lootable Gear".

 

http://i.imgur.com/ALrUzHb.png

Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

Poziom w DZ nie ma znaczenia tak długo jak masz najwyższy poziom w danym przedziale jak to wygląda, 1-14, 15-19, 20-24, 25-29 i Gearscore?

 

Tak więc do DZ pakować się tylko jak ma się poziom 14, 19, 24, 29 lub najwyższy GS w danej ramce (163, 182, 204, 229 lub 256)

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Jak wybierzesz item, który posiada slot na modyfikację (niektóre mają ich kilka) to wciskając odpowiedni klawisz, chyba F, możesz wybrać z listy mody, które chcesz zamontować w tym przedmiocie klikając spację (tak samo robisz jak chcesz zdjąć).

 

PS: Massive grzebało coś w PTS na Steam. Czyżby otwarcie serwera testowego na 1.6 w tym lub przyszłym tygodniu? ;)  https://steamdb.info/app/524440/


:o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o

Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

http://imgur.com/kMJHfqq.jpg

 

:jupi:  :jupi:  :jupi:  :jupi:

 

- DZ 7-9

- nowy Najazd

- tryb Dominacji PvP z elementami PvE

- balans istniejących setów (między innymi niesławnego Alpha Bridge) oraz zupełnie nowe przedmioty

- i wiele, wiele mniejszych zmian

 

To wszystko w nadchodzącym patchu 1.6 i dodatku Last Stand! Więcej informacji w ciągu następnych 24h.

 

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm%3A154-282198-16&ct=tcm%3A148-76770-32

 

Edytowane przez MaCiuŚ
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
ZMIANY W PATCHU 1.6

(nie trzeba mieć dodatku)

 

New Dark Zone areas

 

  • The Dark Zone has been expanded with three new areas, Dark Zone 7-9, north of Dark Zone 6 and Midtown East.
  • New Landmarks feature waves of enemies.
  • Landmarks award you with additional loot placed directly into your inventory.
  • Fast travel between Dark Zone checkpoints has become available.
 


Contamination events

 

  • New Contamination Events have been added to the Dark Zone.
  • Roughly every hour, elite Cleaners will spawn in the Dark Zone underground. Contamination in those areas will reach lethal levels, so your virus filter will not be able to resist it.
 


Dark Zone leaderboards

 

  • Leaderboards have been added to the Dark Zone, tracking a wide range of different activities both in PvP and PvE. All tracked activities will be turned into a total score.
  • Leaderboard rankings are divided into three tiers and will give out rewards when they reset on a weekly and a monthly basis.
 


Legendary difficulty (zupełnie nowe AI przeciwników, znane z Łowców z dodatku Survival)

 

  • Legendary difficulty mode has been added to Times Square, WarrenGate Power Plant and Napalm Production Site and features new, powerful and smart enemies.
  • Legendary difficulty is the most challenging content in the game and is intended for organized groups.
  • Legendary difficulty rewards you with unique vanity items not available elsewhere in the game, on top of the regular rewards.
 


Exotic weapons and new Gear Set

 

  • Named gear pieces and weapons are now called Exotics and have been given their own color in your inventory.
  • Exotic weapons all have their own unique talent. This change is retroactive.
  • Exotic weapon sets have been introduced.
  • Exotic Caches are available as a weekly reward from Legendary difficulty missions.
 


Gear Set Changes

 

  • Alphabridge 4-piece bonus now shares the free talent from your weapons instead of all three.
  • Frontline’s 4-piece no longer removes the critical hit chance, instead it removes the effect of any mods you have applied to the shield.
  • The Reclaimer set focuses on the Support Station. Its 4-piece bonus activates all Support Station mods simultaneously. It no longer has an effect on consumables.
  • Tactician’s Authority’s buff only disappears after you use a skill.
  • A new Gear Set, SEEKR, has been added to the game.
 


Armor and Resistances

 

  • Armor has been removed as a major bonus and replaced with Health. Gear still comes with base armor and some talents will still give bonus armor.
  • Health and stamina are your primary means of toughness.
  • Current Health rolls have been turned into the new stat Resist All.
  • Resistances have become analogue instead of binary.
  • Diminishing returns have been added to status effects.
  • Other parts of the game have been rebalanced as a result, to make sure Time to Kill and Time to be Killed stay balanced.
  • All changes are retroactive.
 


Changes to Skill Power and skills

 

  • Skill Power has been moved to a system similar to armor, where each new World Tier you reach will demand more Skill Power to reach the same effectiveness of your skills.
  • There’s a bigger difference in skill efficiency between low and high Skill Power builds.
  • Changes have been made to Sticky Bomb, First Aid and Shock Turret.
  • We’ve rebalanced Signature Skills and made it impossible to trigger a Signature Skill when you’re already suffering from its immunity debuff. Tactical link’s damage bonus has been lowered in PvP.
 


PvP balancing

 

  • Hip fire stability while moving has been decreased and a new hip fire camera has been added.
  • The damage gap between body damage and headshots has been lowered.
  • When combat rolling, there’s now a one second delay before you can roll again.
  • You can no longer reload your weapon while sprinting.
  • Medkits can now be used at full health and remove certain status effects.
  • The Rejuvenated talent has been changed to give additional resistance to status effects.
  • Adrenaline no longer gives an overheal from medkits, instead it will give a heal over time.
  • Your enemy’s health bar will flash whenever they use a medkit.
  • Survivability talents like On the Move, Battle Buddy and Critical Save have seen some balancing changes.
 


Economy changes

 

  • Unlimited recalibration has been introduced. The price increases each time, capping out at five recalibrations.
  • Helping civilians reward Intel.
  • High End pistols in Survival no longer costs Division Tech.
  • Scavenger Box now scales with World Tier.
  • Some item prices have been tweaked.
 


Other changes

 

  • All activities now reward their own separate experience points and award their own caches.
  • In Survival, solo players can no longer end up in games with players queuing as a group.
  • Grouping up while in a PvP Survival game has been disabled.
  • Reviving a downed player in Survival always costs a medkit.









Edytowane przez MaCiuŚ
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...