Skocz do zawartości

PC vs. PS4 vs. Xbox One - opinie, recenzje, testy i dyskusje


Recommended Posts

Ehh... Light fanboju. Tutaj chodzi o sytuację w której użytkownik XONE gra w zainstalowaną grę bez płyty w napędzie. Dla porównania PS4 nie pozwala nawet na uruchomienie tytułu w tej sytuacji.


 

 

Jak sobie poradzić z tym problemem? Konsola prosi nas o włożenie płyty, a jeśli nie mamy nośnika przy sobie, to musimy zalogować się na Xbox Live. Gorzej jeśli akurat w tym momencie nie mamy połączenia z Internetem.

Chodzi o granie offline, bez płyty w napędzie... :)


Nie wyolbrzymiajcie, tylko czytajcie.


Edytka: Kupiłem sobie na spróbowanie COD Ghosts na PS4. Różnice wizualne z wersją PC? Brak... Framerate? Tragedia.

Link to post
Share on other sites

Edytka: Kupiłem sobie na spróbowanie COD Ghosts na PS4. Różnice wizualne z wersją PC? Brak... Framerate? Tragedia.

A czego się spodziewałeś po niedorajdach z Activision i 14 letnim silniku Quake 3 Arena? I tak cud, że ta gra w ogóle działa, skoro nieudacznicy z Acti władowali wszelkie możliwe efekty jakie dało się do tak starego silnika wsadzić. :D

Link to post
Share on other sites

a tak niektorzy xboxowcy mowili o wyzszosci procesora xbox720 nad ps4 a tu prosze

 

16% lepsze cpu i ~50%lepsze gpu

 

 

W tym zestawieniu Cell miałby spore szanse na zwycięstwo

Też mi śię tak wydaje :)

Szkoda że ps4 nie ma cella :(

Edytowane przez Wulfen
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

 

 

Szkoda że ps4 nie ma cella

 

Jasne... I przez następne 7 lat znowu zobaczylibyśmy max pięć gier, które by sensownie wyglądały na tym sprzęcie. Weź już chłopie przestań bredzić i wyjdź...

Link to post
Share on other sites

Problem w tym, że Cell pazur pokazuje tylko w bardzo specyficznych zastosowaniach. Jednak w ogólnym rozrachunku (wyciągając medianę osiąganych rezultatów) jest jednostką na poziomie Core 2 Duo, a dokładając do tego trudności programistyczne... wiadomo.

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Miałem okazję po obcować chwilę w media expert z PS4. Odpalony był akurat Contrast. Jakość obrazu - tu przyczepić się nie mogłem bo gra na 32 calowym TV wyglądała praktycznie jak u mnie na pececie a tytuł akurat mam ograny solidnie. Niestety framerate woła o pomstę do nieba. Wystarczyło obrócić kamerę ze "ściany" gdzie płynność oscylowała w granicach stałych 60, od razu następował ostry zjazd klatek i łapy nie dam obciąć ale wydaje mi się, że następuje tu sytuacja podobna do niektórych tytułów na pececie gdzie choćby chwilowy spadek z 60 powoduje od razu locka na 30 - tak jest chociażby w AC:Black Flag. Dla mnie jest to kompletnie niegrywalne. Teraz ja się pytam co zawodzi - optymalizacja tejże gry pod ps4, czy sprzęt najprościej nie wydala ? Pytanie dość istotne bo u mnie na PC ta gra trzyma stałe 60 przy maksymalnym obciążeniu karty na poziomie 25-30%...

Link to post
Share on other sites

Problemem jest to, że na PC ta gra obciąża 2 wątki. Jeśli wersja na PS4 to po prostu kompilacja tego samego kodu pod FreeBSD to piętą achillesową okazuje się słaby pojedynczy wątek Jaguara. Sony znów wymusza optymalizację multi-thread, z jednej strony ok - z drugiej jak widać.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@effendi360

 

Akurat Contrast jest masakrycznie zabugowany, więc raczej do "testów wydajności" bym go nie wziął - podobnie jak nikt nie brał zabugowanego GTA IV na PC jako wyznacznik wydajności sprzętu. Gra jest fatalnie napisana i tyle. :)

Edytowane przez effendi360
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Na PC jakoś działa perfekcyjnie przy niskim obciążeniu podzespołów. Więc co ? To teraz będą problemy z optymalizacją nawet takiego śmiesznego tytułu indie na konsolę "next"-gen a na PC będzie działać wszystko dobrze ? :hahaha:

Oczywiście nie wierzę, że taki tytuł wykańcza moc gpu ps4 ale te spadki to jest po prostu śmiech na sali i tylko pierwszy dowód na to, że po raz kolejny deweloperzy będą olewać taki ważny aspekt bo oczywiście "nikomu to nie przeszkadza". :facepalm:

Link to post
Share on other sites

@effendi360

 

Aż szkoda komentować.:[ 
Ale dobra - developer konwertując grę na PS4 dał du*y i wyszedł mu niegrywalny, wieszający się gniot. Analogiczna sytuacja do tej z GTA IV na PC.  Na X360 działało dobrze, a na super duper PC nie mogło? :hahaha: I co - wszystkie porty wg. ciebie działały tak samo gówniano jak GTA IV? :hahaha: Werjsa PS4 jest spartaczona i tyle. A jako, że jest "darmowa" dla abonentów plusa to developer olał patche i łatanie i tyle. :[

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

Najpierw naucz się poprawnie pisać na forum dopiero potem się wypowiadaj. Jeszcze raz zacytujesz całą wypowiedź znajdującą się praktycznie bezpośrednio nad Twoją, wyłapiesz po warnie za ten i wszystkie poprzednie razy kiedy musiałem edytować twojego posta.

 

Jeżeli twoim zdaniem gta 4 działało na JAKIEJKOLWIEK platformie po premierze dobrze, to chyba w tą grę nie grałeś. Podobno nawet taki RESOGUN, który już korzysta bezpośrednio z mocy ps4 z jakiej będą korzystać przyszłe gry, zalicza spadki więc o czym my tu mówimy.


 

 

developer olał patche i łatanie i tyle.

 

 

 

że po raz kolejny deweloperzy będą olewać taki ważny aspekt bo oczywiście "nikomu to nie przeszkadza".

 

Dziękuję. Do widzenia.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...