Skocz do zawartości

Recommended Posts

Słyszałem opinie, że punkty bezpośredniej sprzedaży są ok.
Podobno nie jest też najgorzej w przypadku zakupu małych, tanich przedmiotów dostępnych od ręki.
Niestety moje doświadczenie z morele.net było dalekie od pozytywnego.
Oto moja historia...

Uwaga! Opinia dotyczy centrali firmy w Krakowie, sprzedaż internetowa.

Moja opinia o sklepie Morele.net zaczęła gwałtownie spadać jeszcze zanim dostałem zakupiony towar.
Wysyłka przedłużana była z dnia na dzień bez podania przyczyny i trwała około 2 tygodnie. Ale to jeszcze nie tak źle. W końcu dotarła.
Montaż poprawny, ale jak na mój gust, jeśli biorą za to 49 zł, mogliby dać jakąś przyzwoitą pastę termoprzewodzącą, a nie najtańszą na rynku (mój procesor mocno to odczuwa).
Nie mniej jednak do tego czasu miałem jako tako neutralną opinię o sklepie.
Spadła ona znacznie, gdy (po kilku godzinach pracy) zepsuł się zasilacz. Oczywiście zareklamowałem go. Chciałem, aby przysłali po towar kuriera (zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumenta, sprzedawca pokrywa koszty przy uznaniu reklamacji), ale nic tutaj nie wywalczyłem. Odesłałem więc towar. Przez dwa tygodnie po fizycznym otrzymaniu przesyłki nie zmieniał się status zamówienia. Dopiero gdy zapytałem, dostałem informację, że reklamacja została uznana i zostanie wysłana do serwisu producenta. Przez kolejne dwa tygodnie status w systemie był: Towar Przyjęto". Gdy zapytałem po raz kolejny, ktoś się tym zainteresował i zmienili na "Wysłano do serwisu producenta". Po miesiącu cotygodniowego pytania (odpowiedzi z reguły po 2 - 4 dniach) dostałem informację, że powinienem otrzymać towar 'w piątek'. W poniedziałek zapytałem, co jest i przez tydzień nie otrzymywałem informacji. Po tym tygodniu dostałem informację, że 'w piątek powinien być'. Niestety to również nie okazało się prawdą. Wysłali towar dopiero gdy zadzwoniłem i udzieliłem im słownej nagany za takie postępowanie.
Ogólnie czas reklamacji wynosił ponad 3 miesiące (Zgłoszone w grudniu, wysłane w styczniu, odebrane w połowie marca).
Podsumowując, podejście do klienta w tej firmie to kpiny, a pojęcie szacunku dla czyjegoś czasu nie istnieje.
Nikomu nie polecam placówki w Krakowie. Jeśli to już muszą być Morele, lepiej podjechać do jakiejś placówki w pobliżu, niż zamawiać przez internet. Pozwoli to zaoszczędzić bardzo dużo czasu.

Gdy poczytałem uważnie na temat morele.net, zobaczyłem, że mój przypadek jest odosobniony i ludzie, którzy kupują całe komputery bardzo często skarżą się na to samo.

Pozdrawiam.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Też słyszałem bardzo dużo opinii, że samo kupowanie jest ok, ale problemy zaczynają się jeśli chcemy coś reklamować. Choćby na tym forum było sporo takich przypadków, że ktoś się bujał z nimi kilka miesięcy.

 

Osobiście kupowałem tam raz z odbiorem osobistym i nie było problemu (kupowałem kości ramu w zeszłym roku).

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jakieś 3 miesiące temu kupowałem u nich klawiaturę i myszkę (Razer Black widow ultimate+ logitech G400). Wszystko było w porządku- towar przyszedł w miarę szybko, działa, używam, zadowolony.

 

Opinie o nich zmieniłem gdy postanowiłem zmienić rodzicom ich komputer na coś wydajniejszego. Wybrałem taki zestaw:

 

1 Dysk SSD Crucial M4 128GB 2.5'' SATA 6Gb/s (415/175MB/s) (CT128M4SSD2) 128 GB
2 Procesor Intel Pentium G 630, 2.70GHz, 3MB, LGA1155, 32nm, BOX (BX80623G630) 
3 Zasilacz XFX ATX Core 450W 120mm 80+ SLI PSU ( P1-450S-X2B9 )
4 Obudowa Cooler Master RC-120A-KKN1 
5 Płyta główna MSI B75IA-E33
6 Pamięć Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz DDR3 Non-ECC CL9 Intel XMP X2 Grey Series (KHX1600C9D3X2K2/8GX) (to do mojego kompa, oddaje swoje kingston  1333 2x2GB)
7 Pendrive Good Ram GoodDrive Twister 4GB Czarny -gratis po wpisaniu "specjalnego" kodu
8 S-Kurier PŁATNE Z GÓRY NA KONTO -gratis po wpisaniu "specjalnego" kodu

 

Zamówienie złożyłem 18marca. Przesyłka przyszła 27 marca. Trochę długo, nie mieli widać wszystkiego na stanie, przeżyłem taki okres oczekiwania. Wracam po pracy, zaglądam w pudło a tam brak procesora! Rozumiem jakby nie dali pendrive'a, nawet bym specjalnie nie płakał bo 4 gb to nawet nie wiem do czego wykorzystam :/ Sprawa wydaję mi się prosta- magazynier nie włożył go do paczki. Wchodzę szybko na stronę, wybieram zapytanie i opisuje swój problem. Czas oczekiwania na odpowiedź -24h... jest środa 18, dam im czas do jutra, pomyślałem. Następnego dnia z powodu braku reakcji postanowiłem do nich zadzwonić. Zrobiłem to po 16, 15 minut oczekiwania na połączenie. Pani powiedziała, że mam zrobić "zgłoszenie trzydniowe". Jakby nie można było mojej sprawy przekierować... No nic, zrobiłem jak kazała i czekam- znowu 24 h do realizacji. Piątek brak odpowiedzi. Znowu dzwonię, opisuje co i jak panie co chwilę o coś się pyta osób trzecich, w końcu zapewnia mnie że doślą procesor w poniedziałek jak jakiś kierownik się zjawi i podejmie decyzję. No nic, święta minęły spokojnie. Wtorek, 2 kwietnia, cisza. Środa nie wytrzymałem, wysłałem kolejne zapytanie + telefon. Znowu 15 min czekania aż się zgłosi "konsultant". Tym razem mężczyzna. Najpierw mnie przekonuje, że nie minęły jeszcze 24h od ostatniego zgłoszenia, ja mu na to ,że zgłoszenie składałem tydzień temu a to co dziś napisałem to skarga na ich opieszałość. Gość z kimś pogadał, o coś się popytał i mi mówi ,że towar dziś został wysłany. Sukces! nadszedł czwartek, dziś jest piątek, cisza. Ani kuriera ani odpowiedzi na żadne z zapytań! Dzwonię dziś do nich od rana. Ilość osób oczekujących na połączenie 9-12. W pracy nie mam tyle czasu aby wisieć na słuchawce. Telefonuje z samochodu podczas drogi powrotnej (mam zestaw słuchawkowy BT ofc). Już po 25 minutach udało mi się połączyć. No i co? Człowiek mi mówi, że w poniedziałek albo mi wyślą albo zrobią zwrot pieniędzy. Ciekawe co zrobią w poniedziałek... Będę tam dzwonił od 9. Standardowo ich ochrzaniłem, że nie potrafią dosłać głupiego procesora. A tak w ogóle nawet jak mi oddadzą pieniądze, to muszą jeszcze dosłać fakturę korygującą... Mam nadzieję, że wszystkie rzeczy które zakupiłem działają. Jak se wyobrażam co będzie jak coś się zepsuje to skacze mi ciśnienie.

 

Reasumując:

Dla mnie ten sklep jest stracony, nic w nim więcej nie kupię, nie polecam go nikomu. Historię opiszę na innych forach, zaspamuję cały Internet! :wariat:

 

Wolę zapłacić ciut więcej i spać spokojnie. Na opineo.pl mają sporo negatywnych opinii, swoją też dodam.

Zwykle kupowałem w net-s, gdyż jestem z gdańska i mogę towar odebrać osobiście. Teraz mam nauczkę.

 

PS.

Może ktoś ma Pentium'a G 630 box lub coś podobnego pod 1155 w dobrej cenie na sprzedaż ;)

Link to post
Share on other sites

Kilka dni temu zakupiłem sprzęt na raty dzisiaj miał zostać wysłany ale nie dostałem żadnego maila z powiadomieniem infolinia tylko do 17 żadnego kontaktu po tych godzinach z nimi nie ma zależy mi na czasie żebym nie został z samymi ratami bez sprzętu nie podoba mi się to podejście :/

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak u nich działa ta strona i wgl cała firma ale zamówiłem obudowę niby było napisane że sztuk 1 lub więcej ( nadal tak jest ) a wysyłka jest odwlekana już od 12 ... mail'a już posałełem  bo ile można czekać w saturionie na drugi dzień anulowali zlecenie ale przeprosili bo nie byli wstanie zrealizować zamówienia ...

Link to post
Share on other sites

Morele.net to KPINA nie sklep!!! Ze sklepem mają 0 wspólnego nie mówiąc o obsłudze klienta...

 

Zamówiłem sobie u nich fotel do komputera bo mój wyzionął ducha (nie ma części do naprawy bo jakiś dziwny). Towar zakupiłem 16 kwietnia i wybrałem płatne z góry (myślałem iż będzie dobrze, klient płaci z góry nic nie tracą) 17 wpłata zaksięgowana i wysyłka miała być tego samego dnia (na infolini mnie zapewniano) no ale oczywiście przesunęli termin wysyłki na piątek. W piątek przesunęli na wtorek, we wtorek przesunęli na dzisiaj tj. czwartek po czym... zamówienie anulowali... dodzwonić się nie idzie bo po 17 już nie odbierają, towar od 16 non stop 30 szt. i więcej na stronie... to jest jakaś KPINA !!!! We wtorek dzwoniłem i jakaś babka odebrała i tłumaczyła iż magazyn jest gdzieś indziej i z niego muszą wysłać do krakowa wtedy kraków spakuje i wyśle do mnie... to co, cały tydzień nie przywieźli niczego ze swojego magazynu do krakowa?? No tak wnioskuję skoro mojego fotela nie dostarczyli... ciekawe ile będę czekał na zwrot należności. Jutro dzwonię i współczuję temu kto odbierze odemnie telefon...

 

Nie polecam sklepu, omijajcie szerokim łukiem, miałem kupić u nich częśći do komputera na komunie chrześnicy ale na pewno nie kupię.

Edytowane przez krakow2000
Link to post
Share on other sites

Cześć! Widzę trochę oczerniacie morele.
No to ja dodam kilka słów - ale raczej wszystkie na plus.

Więc tak, zamówienia dokonałem w piątek godzina ok. 21. Poniedziałek Pani dzwoniła w sprawie rat, w środę kurier był i została podpisana umowa - przez ten czas do środy morele skompletowała już zestaw ale dopiero w czwartek zaczęli składać (bank musiał dostarczyć info) w piątek wysłali. Co prawda w sobote kurier dzwonił, że być może się wyrobi i przywiezie kompa, ale jednak się nie wyrobił i dopiero w poniedziałek przywiózł. Jednak, myślałem, że zabawa z ratami itp. to zajmie trochę więcej czasu, a tak naprawdę to tydzień to wszystko zajęło - od startu realizacji zamówienia (bo zakładam, że w soboty nei pracują w morele :P) do dostarczenia.

Ogólnie to złożenie przez nich zestawu - cóż widziałem gorszy montaż http://imageshack.us/a/img40/3954/img1965qh.jpg

 

(A tutaj już moja aranżacja okablowania: http://imageshack.us/a/img33/4104/img1968cr.jpg

  :P )

Dodam, że komputer montowany był w Krakowie - a jak czytałem to tam najgorszą fuszerkę montażyści robią :P

Jeżeli jakieś minusy miałbym wymieniać to przede wszystkim nieustawiony ram w biosie
oraz dodatkowo sam już nie wiem gdzie mam te raty... Raz się pojawia jedna nazwa, raz druga. Chociaż to pewnie i tak jeden licho :P

Co do cen i stanu magazynowego, cóż to faktycznie u nich kuleje trochę, ceny często się zmieniają, a stan magazynowy to fikcja chyba. Ale jeżeli coś popularniejszego się zamawia, to raczej niema problemów. A gwarancja - ja mam dosyć blisko do oddziału w Lublinie i jakby coś (plu plu plu) to tam oddam, a nie przez kuriera :P

Edytowane przez KtosCos
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Były klient

 

Duży Negatyw, ze względu na bardzo długi czas serwisowania.
Sprzęt wart około 150 zł odebrałem dopiero po około 5 tygodniach!
Absurd! morelowcy twierdzą, że serwis producenta tak długo trzymał,
bardzo mało prawdopodobne, aby sobie trzymali złom po 4-5 tygodnie.
W takim wypadku producent musiałby wybudować ogromne magazyny na złom i
ponosić nie małe koszty ze składowaniem zepsutego sprzętu.
Ale jeżeli rzeczywiście producent tak długo trzymał sprzęt (w co nie wierze) to morelowcy
sami powinni tą sprawą sie zająć, ponieważ nie otrzymałem gwarancji tylko sama fakturę, więc oni powinni tego dopilnować,
ale jak już za sprzęt zapłaciłem to......
Dopiero moja interwencja ruszyła sprawę, gdybym sie nie przypomniał
to dalej bym nie odebrał sprzętu. Totalna olewka klientów.
Chodź jestem (byłem) stałym klientem od kilku lat, to nie mam zamiaru
przechodzić ich chorego systemu serwisowania bo to są jakieś kpiny.
I jeszcze zauważyłem ze w ostatnim czasie zbierają bardzo dużo negatywów......

Edytowane przez Były klient
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Morele to kolejny sklep który robi ze mnie idiotę - dawaj kasę to zaraz wysyłamy - wysyłasz i patrzysz status - w trakcie.

Poczekałem kolejny dzień i dzwonie następnego rano - co jest grane - odpowiedź - dziś wysyłamy spokojnie do 18:00 dostane mail z numerem kuriera. Jak oczywiście wiadomo - status ten sam i kolejny dzień poszedł się walić.

NIE POLECAM. Dobrze że rozmowy mają nagrywane to jutro dostaną wiązankę szczęścia, którą będą sobie mogli odsłuchiwać na zebraniach. To jest po prostu jakiś dramat. Nie wku..... bym się tak, gdyby mi grzecznie powiedzieli - przepraszamy, ale zajmie to jeszcze jeden dzień, a nie kłamać jak jakiemuś chłopcowi, że zaraz zabawkę dostanie.

Link to post
Share on other sites
  • 5 miesięcy temu...

kupuje regularnie u nich, od 2 lat nawet na firmę zero problemów, co do reklamacji to jak w każdym sklepie, to tylko ludzie jak czasem jest obsuwa 2 dni to nie ma żalu, kontakt super podawane terminy realne nie ma ściemy że przyjedzie a nie dochodzi towar, wydałem tam już ponad 300 tys zł a więc mogę powiedzieć że sprawdziłem ten sklep dokładnie

Edytowane przez lucjanm
Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

Witam!

Przedwczoraj dokonałem zakupu drukarki (HP P1102w), która była w niskiej cenie 315 od kilku dni. Z dniem dzisiejszym dostałem taką odpowiedź:

 

 

 

Witam serdecznie,
z przykrością muszę stwierdzić, że zamówienie nie może zostać zrealizowane w tej cenie, która widniała w naszym sklepie. Ze względów błędu magazynowego musimy domówić dla Pana drukarkę HP z hurtowni, jednak wiąże się to ze zwiększeniem ceny produktu do 345,30zł. Bardzo proszę o  informacje, czy w dalszym ciągu jest Pan zainteresowany zakupem urządzenia.
Życzę miłego dnia.

 

Cóż, na stanie obecnie znajduje się 6 sztuk lub więcej, a cena podskoczyła przed chwilą do 349 PLN. Jest to czysta manipulacja ceną, dla zysku i niczego więcej. Jest na magazynie, ale muszą domówić z hurtowni, bardzo ciekawe. Żeby nie być gołosłownym:

 

morele.png

 

Radzę rozważyć zakup czegokolwiek, obecnie sam przymierzam się do zakupu zestawu w tej firmie i muszę to długo przemyśleć.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Nie mam nic do zarzucenia.

Zapraszam do przeczytania i obejrzenia zdjęć w pierwszym poście, czas trwania, stan rzeczy, opakowanie, zabezpieczenie wszystko opisane a raczej zaprezentowane na zdjęciach.

Naprawdę się starają.

Kurier dostał nawet polecenie razem z listem przewozowym że karton ma być transportowany do i z samochodu z dodatkowym zabezpieczeniem uprzęży/paskiem do klatki piersiowej i tak też zastałem kuriera wnoszącego moje kilogramy na 4 piętro, schodek po schodku xD 

Link to post
Share on other sites

ja im dałem negatywa na opineo za manipulowanie ceną żeby być wyżej w wyszukiwarkach (anulowane zamówienie z powodu braku dostępności towaru na najbliższe 2tyg, a na następny dzień towar już dostępny w normalnej cenie)

 

oczywiście zakwestionowali negatywa i nie pojawił się, bo zaczynają się tłumaczyć zapisem w regulaminie "Zamówienie mogło zostać anulowane, gdyż nie zostało potwierdzone przez naszego pracownika ( zapis znajduje się w regulaminie w punkcie 7)"

 

żałośni są.

Edytowane przez gohan10
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...