
kamyk155
Użytkownik-
Liczba zawartości
951 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Panowie jest problem - od kilku dni mój serwis walczy z dziwnym dźwiękiem z mojego auta. Oto filmik, aby było wiadomo o co chodzi : https://streamable.com/nq89bs A problem jest taki - ruszam i jadę na pierwszym biegu - ten dziwny dźwięk pojawia się od ok 3000obr z bardzo lekkim butem na gazie i jest to jakby metaliczny dźwięk obrotu i ocierania. Jak tylko odpuszczam gaz - cisza. Sprzęgła nie ruszam w ogóle. Widać na filmiku, że jadę na drugim biegu z lekkim naciskiem na gazie - metaliczne ocieranie, odpuszczam gaz - cisza. Ponownie przytrzymanie gazu utrzymujące obroty 2000-2200obr, ale
-
Błękitny szerszeń po kolejnym teście. Pełny zimny dolot plus 3/4 wydechu. Dojdzie jeszcze downpipe HJS ECE 200cpi i będzie kompletny.
-
No dobra.....zdrowych wesołych świąt.
-
Czerwone wstawki +2hp przecież. No a całe auto czerwone to +5hp.
-
Najbardziej spodobała mi się ocena auta kumpla. Problem polega na szybkiej jego ocenie bez znajomości co to za auto i co zostało tam zrobione. To nic że jest używany tylko do rajdów, oraz że koszt auta jest podwojony jeśli nie potrojony, ale skoro bieda wrc no to ok. Prawdopodobnie to najszybszy i najbardziej rozbudowany cywilny hultaj na świecie ale.....ocenić można po oklejeniu.
-
Pandemia trwa. Ludziom się nudzi. Ja wrzucam fotę - ktoś komentuje. Sprawa normalna. To jednak forum o komputerach z luźnym tematem o autach. Zawsze mam porównanie - tutaj jest odwrotność innego forum - to dla mnie coś nowego.
-
Raczej nie w tym sensie. Nie jestem wariatem, nie śmigam na zloty i nocne ściganie.
-
No to co można powiedzieć o takim samym aucie mojego kolegi - skoro mój to kicz to może kupa kiczu....
-
UP A ja już tuż tuż do 40-tki i włączył mi się Kubica. Jak auto sportowe to ma wyglądać na sportowe.
-
Ogólnie to kocham to forum. Jest takim typowym wyznacznikiem tego co na co dzień w naszym kraju. Pierwsza fotka oklejonej N-ki - forum benchmarka - wiocha i zniszczenie auta. Wpakowanie w auto 30-40tyś zł na modyfikacje i tuning oraz kolejny projekt oklejenia - forum benchmarka - 1 kwietnia chyba i kicha. A w międzyczasie - propozycje wystawienia auta na pokazach Verva, propozycje sesji zdjęciowej, a gdzie nie pojedziesz pytania co to za auto i jakie parametry. No ale to przecież wiocha i 1 kwietnia. Forum zagraniczne - kilkaset pozytywnych opinii o aktualnych modyfikacjach, ale dwie negat
-
Korona wszędzie to z nudów poszedł projekt na błękitnego szerszenia. Teraz tylko czekać na wolne terminy. Po tuningu trzeba mu nadać trochę tuningowego charakteru.
-
Cztery sztuki od chinoli : Oraz masy termorpadów do dopasowania Gelid GP-Ultimate oraz GP-Extreme.
-
Mój błękitny szerszeń (i30n) poszedł na ECU tuning i hamownie. Około 295 kucy i 450-510nm. Coś tam teraz idzie.
-
Intercooler i velossa na miejscu. Jeszcze tylko zwężka turbo i rura dolotu, a po tym na komputer.
-
Nie lubię jak ludzie spekulują lub źle doradzają nie będąc posiadaczami tego sprzętu. Odpowiem wiec jako posiadacz: 1- dysk raczej nie grzeje się mocno 2- dołączony jest do niego pseudo radiator - płaska blaszka 3- nie pasuje na niego chłodzenie od EK (dysk ma z drugiej strony wystające elementy i nie da rady wcisnąć na niego po zamontowaniu elementów zaciskowych od EK) 4- najlepszym wyborem jest aquacomputer kryo m.2 lub inne chłodzenie tylko od góry dysku - bez backplate