Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

możesz zobaczyć jeszcze naprawienie plików gry

GOG Galaxy > MORE > Manage > Verify/repair.

Dzięki wielkie, plusik poleciał! Nawet nie wpadłem na to, że w GOGu jest taka opcja :) Dociągnęło mi 32 mb danych i działa jak powinno :)

P.S Nie bawię się w piraty i nigdy nie bawiłem, właśnie z takich powodów. Oryginał to oryginał.

Link to post
Share on other sites

No ba, ja myślałem że jest tylko jedna. U mnie w ogóle nie było tego wyboru przed akcją na łódce. Ja miałem to w takiej wersji


Już wiem dlaczego tego nie miałem,

tam zamiast alkoholu dałem jej jarzębinę 

 


Sapek jak zawsze w formie :D


Jeśli ktoś tęsknił za alchemią rodem z W1/W2 to jest do tego świetny mod, sam chyba go sprawdzę przy kolejnym podejściu do W3 ;)

 

Alchemy Redone

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/552/?

 

Opis PL

 

 

WPROWADZENIE
 
 
Ci z Was, dla których Wiedźmin 3 jest pierwszą grą w serii, mogą nie zdawać sobie sprawy z tego, że system alchemii w Wiedźminie 3 został znacznie zmieniony w porównaniu do poprzedników. Czy są to zmiany na lepsze czy nie, jest kwestią opinii. Zmiany te jednak niezaprzeczalnie uprościły system alchemii, sprawiając, że utracił on głębię i charakter znane z poprzednich gier.
 
 
Ten mod to próba przywrócenia części tej głębi i poziomu skomplikowania w sposób pasujący do nowej gry.
 
 
SZCZEGÓŁY
 
 
Składniki alchemiczne składają się teraz z substancji podstawowych, takich jak: Vitriol, Rebis, Aether, Quebirth, Hydragenum i Vermilion. Sa one podstawowymi składnikami wszystkich eliksirów, olejów i petard. Mogą one zostać uzyskane z różnych roślin i części ciał potworów. Po uzyskaniu, substancje te mogą posłużyć do stworzenia każdego alchemicznego dekoktu. Ponieważ receptury na wszystkie alchemiczne przedmioty wymagają teraz tych substancji, nie jesteś już ograniczony do poszczególnych składników.
 
 
Eliksiry, odwary i petardy nie są już automatycznie uzupełniane przy medytacji. Maksymalna ich ilość została podniesiona do 100, a minimalny czas trwania eliksirów do 10 minut. Ten czas trwania wciąż podlega modyfikatorom alchemii wynikającym z umiejętności i ekwipunku, które pozwalają jeszcze bardziej go wydłużyć. Maksymalną ilość elilksirów i czas trwania można edytować poprzez plik konfiguracyjny moda. 
 
 
Oleje nie są już nieskończone. Zachowują się podobnie do eliksirów, mogą być stackowane i ich ilość będzie się zmniejszać podczas nakładania ich na broń.
 
 
System toksyczności został zmieniony, by brać pod uwagę dłuższy czas trwania mikstur. Teraz większość toksycznych efektów eliksirów pozostanie aktywna tak długo, jak eliksir oddziaływuje na Twój organizm. Twój wiedźmiński metabolizm będzie mógł jednak z czasem zneutralizować iewielką część toksyn. To daje okazję do wykorzystania różnych ciekawych mechanik gry. Te zmiany są zaimplementowane za pomocą skryptu, by zapewnić kompatybilność z innymi modami.
 
 
Alchemia jest teraz możliwa tylko przy ognisku. Dodaje to do gry dodatkową płaszczyznę głębi i element survivalu, wymagający przygotowań przed wyprawą w teren. Nigdy nie wiesz, co może się przydać. Zauważenie ogniska w oddali może przynieść ulgę po długim dniu poszukiwania przygód, gdy kończą Ci się zapasy. (Ten element może zostać zmieniony i wyłączony w plikach konfiguracyjnych moda).
 
 
 
 
Plik konfiguracji moda znajduje się tutaj:
modWitcher1Alchemy0X\content\scripts\game\local\w1 aclhemy_configuration.ws
 
 
WERSJE
 
 
Są dwe odmienne wersje moda: standardowa i alternatywna. Jaka jest między nimi podstawowa różnica?
 
 
W wersji standardowej, substancje podstawowe są uzyskiwane poprzez destylację ziół lub ekstraktowanie ich z części ciał potworów w alkoholu wysokiiej jakości (Alkahest). Służące do tego receptury, a także te pozwalające destylować Alkahest z alkoholi niższej jakości, zostaną dodane do panelu alchemii przy pierwszym uruchomieniu moda.
 
 
W wersji alternatywnej, substancje podstawowe są pobierane bezpośrenio z ziół, nie ma kroku pośredniego. Nie ma więc też receptur na te substancje. Konieczne składniki takie jak Alkahest/Pasta alchemiczna/Proszek alchemików są uzyskiwane poprzez rozkładanie na części mocnego alkoholu/Proszku Stammelforda/Siarki/Psiego sadła itd. u kowala/płatnerza. Niektóre receptury na eliksiry/oleje/petardy mogą się różnić w poszczególnych wersjach moda.
 
 
PLANY
 
 
Dodanie animacji picia.
Zmiana menu warzenia mikstur, by możliwe było przeciąganie roślin z odpowiednią substancją do slotów składników (jak w Wiedźminie 1).
 
 
 
 
KOMPATYBILNOŚĆ
 
 
Starałem się zminimoalizować zmiany skryptów podstawowej gry, wpisując swoje rozwiązania do oddzielnej klasy moda gdy tylko było to możliwe. Jednak te skrypty musiały zostać zmodyfikowane:
 
 
playerWitcher.ws
guiBaseInventoryComponent.ws
alchemyManager.ws
 
 
Użyj Script Merger by scalić je z konfliktującymi sktryptami.
Skrypty tego moda są niekompatybilne z modem Preparations. Jeśli chcesz używać obu modó, zwyczajnie usuń skrypty z folderu tego moda.
 
 
 
 
V0.7 zmienione pliki.
alchemy_recipes_alcohol.xml
alchemy_recipes_mutagens.xml
alchemy_recipes_petards.xml
alchemy_recipes_potions.xml
alchemy_recipes_oils.xml
alchemy_recipes_substances.xml
def_loot_herbs.xml
def_loot_monsters.xml
def_item_edibles.xml
 
 
 
 
v0.7b changed files.
effects_potions.xml
def_item_alchemy_mutagens.xml
def_item_alchemy_petards.xml
def_item_alchemy_potion.xml
def_item_edibles.xml
def_item_ingredients.xml
alchemy_recipes_alcohol.xml
alchemy_recipes_mutagens.xml
alchemy_recipes_petards.xml
alchemy_recipes_potions.xml
alchemy_recipes_oils.xml
alchemy_recipes_substances.xml
def_loot_herbs.xml
def_loot_monsters.xml
def_loot_shops.xml
 
 
 
 
PROBLEMY
 
 
Wskazówki i przedmioty szybkiego użytku wyświetlają nieprawidłową ilość i czas trwania mikstur. Jest to tylko problem kosmetyczny. Naprawienie go wymagałoby modyfikacji większej ilości kluczowych skryptów gry, co szkodzi kompatybilności. Być może zajmę się tym w przyszłośći, jeśli ludzie zechcą.
 
 
PODZIĘKOWANIA
 
 

 

Dzięki i Propsy dla wghost81, którego kod pokazał mi jak sprawić, by oleje działały jak eliksiry.

 

 

Link to post
Share on other sites

Właśnie zakończyło się rozdawanie nagród Golden Joystick Awards 2015, na konto Wiedźmina trafiają 4 nagrody, w tym na GRĘ ROKU 2015 !

 

Wiedźmin 3: Dziki Gon wygrał również w kategoriach:

  • Najlepsza narracja (historia)
  • Najlepszy styl wizualny (grafika)
  • Najlepszy moment w grze: Wiedźmin 3 - quest "Krwawy baron"

CD PROJEKT RED zgarnęło nagrodę dla najlepszego studia 2015 roku.

 

12191569_1651475791762627_12415814095955

Edytowane przez Antiax
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Możemy być dumni. Bardzo dumni z tego co Redzi osiągnęli - tak ,,żyją" ludzie którzy robią coś z pasją.

 

 

Sapkowski w niedawnym wywiadzie opowiadał jak jego znajomy pojechał do obcego kraju (już nie pamiętam dokładnie jak się nazywał) i przy zameldowaniu recepcjonistka zapytała: ,,Polish ? Witcher 3 ? Yes, Witcher 3" !

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...