Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Problemem w Loc Muinne była "krótkość". Mało misji, mały obszar działań. Do tego moim zdaniem zmora każdego dotychczasowego Wiedźmaka - maksymalny level doświadczenia zdobywamy praktycznie w epilogu i walka najlepszymi mieczami z pomocą najlepszych umiejętności, trwa często zaledwie kilkanaście minut. Wielka szkoda. :cry:

Link to post
Share on other sites

Loc Muinne jak dla mnie to był taki rozszerzony epilog bo jak na nowy akt był zdecydowanie zbyt krótki, nawet po dodaniu dodatkowych questów w ER. W W3 świat ma być 40x większy niż w poprzedniej części więc ufam że i zadań będzie sporo i sama rozgrywka zajmie kilkadziesiąt godzin.

 

Jeśli chodzi o miecze to ostatnio na TW był poruszany dość ciekawy temat a mianowicie chodzi o to że w W2 obrażenia zadawane przez Geralta był uzależnione od oręża a nie od rozwoju postaci. Mając np. 5lvl i zdobyliśmy broń zadającą 25-30 obrażeń kosiliśmy wszystkich równo i tak mogliśmy spokojnie dojechać nawet do końca gry. Podczas gdy Wiedźmin z 30lvl i słabym orężem nie radził sobie z utopcami czy też innymi z pozoru łatwymi przeciwnikami. Moim zdaniem w W3 powinno być zdecydowanie odwrotnie, gdzie obrażenia byłyby zależne od aktualnego poziomu doświadczenia i rozwoju postaci. To jest Wiedźmin a nie jakiś cherlak on powinien kosić wszystkich obojętnie jaką bronią. 



http://www.gram.pl/news/2013/02/14/historia-w-wiedzminie-3-dziki-gon.shtml

Link to post
Share on other sites

Dwójka bardzo płynnie chodziła w 55 fps przed jakimś patchem na najwyższych bez uber. Potem, po patchu, było już 45, ale nie zauważyłem zmiany płynności. Oby GTX560Ti Hawk dał sobie radę z trójeczką ;_

Zbieram na kolekcjonerkę, jak sobie obiecałem po zakupie dwójki. Pamiętam 17 maja, premierę dwójki, jak to nie mogłem gry przez pierwsze kilka godzin uruchomić. A potem to kulawe przechodzenie gry na 9500GT :D

Link to post
Share on other sites

To się musiałeś namęczyć na tym 9500GT. 8)

Ja myślę że powinno być tak, że obrażenia byłyby uzależnione od doświadczenia (nowe kombinacje i dodatkowe obrażenia gdy przeciwnik jest podpalony jak w jedynce), ale również od oręża. Podczas specjalnej misji Geralta kiedy współpracował z krasnoludami (książka), Zoltan opowiadał o różnicach w ostrzach itd. Podsumowując: dobre ostrze w sprawnej wiedźmińskiej ręce i to chyba powinno być to. :D  Jak w książce.

Link to post
Share on other sites

Wiadomo oręże też powinno mieć coś do gadania ale nie żeby to było tak jak w W2 gdzie niemalże w 100% obrażenia zależały od posiadanego miecza. Równie dobrze można było w ogóle nie rozdawać talentów i nie rozwijać postaci, tylko gromadzić coraz lepsze miecze.

 

Można by też zrobić takie coś że dany miecz moglibyśmy użyć po odblokowaniu odpowiedniego levela. 

Link to post
Share on other sites

Coś wymyślą. Jak wyciągną odpowiednie wnioski, to zrobią dobre połączenie zalet z obu części, a wykluczą wady - o tyle o ile. Tak jak w nowym Crysisie podobno. Połączenie jedynki i dwójki. Mam nadzieję że jednak więcej "jedynki" będzie w "trójce", niż "dwójki". :P

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

 

Tak jak w nowym Crysisie podobno. Połączenie jedynki i dwójki. Mam nadzieję że jednak więcej "jedynki" będzie w "trójce", niż "dwójki".

Brakuje mi  Koreańczyków z Północy, którzy też mieli skafandry. Ale to szczegół ;)

Link to post
Share on other sites

To się musiałeś namęczyć na tym 9500GT. 8)

Aż tak źle nie było :D Nawet na średnich szło. Przy 1280x1024(Bo wtedy miałem taki monitor) były pasy na dole i górze, przez co grafika nie była aż tak obciążona, i wyciągało to nawet 25 fpsow. I nie mówić, że się nie da grać na słabym sprzęcie, bo wszystko się da! :D

Skoro silnik został tylko ulepszony, to nie powinniśmy się spodziewać wygórowanych względem dwójki wymagań. 

Trochę się jednak boję tej otwartości świata - żeby ich to nie przerosło po prostu. Świat tyle razy większy od Skyrima + dużo ładniejsza grafika, w dodatku - dodać ten wiedźmiński klimat i smaczki, i dodatkowe questy. Jeżeli podołają, to gra na prawdę będzie świetna.

Link to post
Share on other sites

Nowy materiał na GI

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/15/comparing-the-open-world-of-the-witcher-3-wild-hunt.aspx



Redzi przedstawiają jakiegoś Lodowego Giganta, imo mogli by bardziej korzystać z tego co jest w sadze niż wymyślać nowe. Tam jest multum tego wszystkiego.

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/18/the-art-of-the-witcher-3-designing-the-ice-giant.aspx

Link to post
Share on other sites

Ten lodowy gigant wygląda jak Ezio W AC: Revelations. 8)

 

Myślę że to dobrze że są nowe potwory, ale żeby nie było jak w drugiej części. Zostawili tylko utopce i dali parę nowych potworów. W jedynce było mnóstwo świetnych potworów. Mam nadzieję na powrót zeugla i ogólnie wampirów, i większą ilość wilkołaków. Trzymam kciuki też za to, że w końcu zobaczę mantikorę.

Link to post
Share on other sites

W sadze jest z czego wybierać, jest  np: oszluzg, mantikora, cały szereg wampirów których mi najbardziej brakowało w W2 (np. bruxa, fleeder, alp), mogliby też dać rusałkę. To są tylko nieliczne a jest tego cała masa, w W3 mają powrócić bagna a co jak nie bagna są siedliskiem najgroźniejszych, różnego gatunku potworów. Po outro z W2 i także po zapowiedziach trzeciej części widać że Nilfgard uderzył na północ. Będą pewnie grabić, mordować, gwałcić, palić domy itd. a takie miejsca są najlepszym siedliskiem ghuli, alghuli, graveirów czy nawet cmentarów. Redzi mają przecież spory zapas z pierwszej i drugiej części więc teraz tylko trochę kosmetyki i spokojnie można przenieść to wszystko do trzeciej części. Skoro ma być otwarty świat więc musi być tego wszystkiego sporo, nie można ograniczać się tylko do kilku gatunków bo prędzej czy później to się znudzi i najlepiej jakby każdy gatunek występował na terenie charakterystycznym dla niego a nie że np. na bagnach spotkamy topielca i harpie.



Nowy materiał na GI

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/20/monster-hunting-in-the-witcher-3-wild-hunt.aspx

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Masz rację - we W2 było trochę mało przeciwników, szczególnie jeśli porównamy ich ilość oraz rodzaje z W1. Zatem to  co piszesz czyli większa ich różnorodność i ilość jest, co oczywiste, wskazana we W3.

Link to post
Share on other sites

Tak, tylko żeby nie było znowu tak, że idziesz spokojnie nikomu nie wadząc, a te barghesty wyskakują na Ciebie za każdego rogu. :P  Albo te utopce. Zawsze powracają. Położysz ich dwie setki, wracasz za minutę a ich znowu siedzi, tylko że dwa razy tyle. :D

 

To tak a propo tych ilości fizycznych potworów, nie ich typów występujących w grze. W modzie FCR albo Flash chyba było można obniżyć ich ilość w grze, ale za to były trudniejsze do pokonania.

Link to post
Share on other sites

A propo samego polowania na te monstra to z nowego materiału na GI wynika że system będzie podobny do tego znanego z W1. Gdzie mamy np. stado topielców i jednego "przywódcę" Nadira z którego mamy trofeum które zanosimy dajmy na to wójtowi i dostajemy nagrode. Tyle że tutaj będzie to bardziej rozwinięte, skomplikowane i lepsze. :D Będziemy prowadzić śledztwo, zbierać dowody i w końcu po zebraniu wszystkiego obierać konkretną taktykę na danego osobnika. Bo ruszenie na niego w stylu rambo będzie raczej oznaczało zgon :P

Edytowane przez rafal12322
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No, to jest plus tej sytuacji. :D

 

W którymś z modów można było zwiększyć ilość przyznawanego doświadczenia. Szybko to idzie. :P



@rafal

 

Coś takiego było w "dwójce" ale nie do końca rozwinięte. Wiedza o potworach, jej zbieranie... to jest ok. Podchodziłeś na "średnim" i po walce. :/

 

Tak jak mówię: Więcej "jedynki" w "trójce" i będzie git.  :)

Link to post
Share on other sites

Dokładnie ten element w dwójce był skopany a po zapowiedziach miało być inaczej. Jedyne co mi sie kojarzy ze śledztwem w W2 to szukanie Cedrica po śladach krwi, po których i tak nie szedłem bo zawsze się gubiłem w lesie tylko waliłem prosto w strone wodospadu :wariat:  Z tymi trofeami mi się podoba bo pomimo iż w W2 miały one jakiś pożytek to w pierwszej części bardziej mi się to podobało tym bardziej że na końcu otrzymywaliśmy świetną nagrodę :) Mam nadzieję że z tym śledztwem i zbieraniem dowodów to będzie na serio i popracują nad tym żeby nie było tak jak w W2.



Kolejny materiał na GI

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/22/capturing-the-animations-and-combat-for-the-witcher-3-wild-hunt.aspx



Kolejna porcja informacji :D

http://www.cdaction.pl/news-31213/wiedzmin-3-dziki-gon--spora-porcja-nowych-informacji.html

 

http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1237801-The-Witcher-3-Previews-Fakten-in-der-%C3%9Cbersicht

 

http://www.gram.pl/news/2013/02/28/wiedzmin-3-dziki-gon-o-dlugosci-gry-imporcie-save-ow-i-innych-szczegolach.shtml

 

- DX11
- 36 końcowych stanów świata gry i 3 epilogi (każdy 1h długości)
- możesz zaimportować zapisy gry z W2, ale nie zmieni to fabuły, natomiast będzie miało wpływ na postacie.
- możesz kupić konia lub okiełznać dzikiego używając Axii
- Geralt będzie bardziej zwinny, teraz może skakać i wspinać się gdzie chce
- pojawią się dzikie zwierzęta, Geralt będzie mógł na nie polować dla futer, pazurów itp.
- główny wątek trwa 50h
- ludzie wezwą straże, gdy zobaczą, że Geralt kradnie im rzeczy
- nowa mechanika, podobna do VATS (nie grałem to nie wiem jak to przetłumaczyć) z Fallout 3, możesz celować w określone części ciała potworów w zwolnionym tempie
- brak QTE
- Geralt osiągnie max 60 lvl
- wersje PC i konsolowe będą mieć całkowicie inny UI
- możesz otrzymywać doświadczenie tylko przez wykonywanie zadań, polowanie natomiast dostarczy pieniędzy i materiałów na rzemiosło
- 2 nowe mini-gry : rzucanie siekierą i gry karciane
- ekonomia zależy od obszaru, w niektórych miejscach możesz kupić coś taniej lub sprzedać drożej
- tryb detektywistyczny włączany będzie klawiszem, świat dookoła stanie się szary, natomiast rzeczy ważne kolorowe
- wrogowie, gdy pozostaną bez szans w walce, złożą broń
- wartości potworów będą zmieniać się w zależności od pory dnia
- mutageny będą bardziej "elastyczne" i każdy odblokuje nową umiejętność, będzie 3 sloty na te umiejętności i każdy może wybrać jakich chce używać
- Ziemia Niczyja ma przypominać tereny z pierwszej gry, pokaże wynik wojny
- zależnie od wyborów losy wojny z Nilfgardem będą się zmieniać
- fast travel, jak w Skyrim, możesz podróżować szybko tam gdzie już byłeś
- brak ekranu ładowania podczas wchodzenia do karczmy
- brak możliwości atakowania niewinnych
- pogoda będzie wpływać na grę, np. niektóre lokacje będą dostępne tylko podczas dnia lub nocy, niektóre potwory pojawią się tylko w pewnych warunkach pogodowych, niektóre zagadki mogą zostać rozwiązane tylko w pewnych warunkach
- dziennikarze z PC Games grali na DX9, gra zmieni się tak straszliwie, że jej nie poznasz następnym razem
- CDPR chce wycisnąć nasze przyszłe PC do granic możliwości
- Geralt nie będzie należał do żadnej frakcji (Scoiatel, Zakon, itp) pozostanie zawsze niezależny
- w cieplejszych wodach Geralt będzie mógł pływać

 

Znikną z kolei fragmenty QTE

Najlepsza wiadomość :)

Edytowane przez rafal12322
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Koniec z bezkarnym okradaniem mieszkańców, teraz jak nas przyłapią możemy pójść siedzieć :wariat:

 

Występowanie danych potworów będzie uzależnione od pory dnia oraz charakterystycznego dla nich miejsca coś jak w FCR, podoba mi się :)

 

Co chwila jakieś nowe info wypełza http://www.cdaction.pl/artykul-31175/po-mojemu-dlaczego-czekam-na-wiedzmina-3-bo-bylem-w-studiu-cdp-red.html

 

Graficznie podobno ma wykorzystywać sprzęty dostępne na rynku w dniu premiery w 100% :D

 

Ciekawie zapowiada się crafting, wszystko będzie zależało od tego jakie materiały użyjemy taką zbroję cze dany element wyposażenia otrzymamy :)

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...