Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

223 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      62
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      2
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Jak myślicie, GeForcy serii 7 dadzą radę napędzić Wiedźmaka na maks detali? Ciekawe czy twórcy zaaplikują nam kolejnego niszczyciela kart graficznych? :D

No ja myśle, bo nie po to będe zmieniał grafe żeby nie grać na full ze wszystkimi wodotryskami :wariat:

Link to post
Share on other sites

Bardzo dobrze się dzieje że naszemu produktowi poświęca się taką ilość czasu i miejsca - i to w jakim piśmie! Game Informer. Bez wątpienia jest to sukces. Wynika z tego wiele zalet - informacje dotrą do większej grupy ludzi, może więcej pre orderów itp. Jest tylko jeden minus - wymagania będą potężne. I nie mowa tu o sprzęcie, ale o wymaganiach ludzi co do samej gry. Nieraz było tak, że opisywało się grę jako najlepszą w gatunku, wręcz rewolucyjną, a kiedy napaleńcy dostawali w swe ręce produkt dobry i udany, acz nierewolucyjny, to jękom zawodu nie było końca. I tak robiła się klapa. Każdy medal ma dwie strony.

Edytowane przez kabak 1991
Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Czy pojawią się postacie takie jak Jaskier, Roche i Zoltan?

Trzeba ostrożnie podchodzić do takich pytań, by nikt nie uznał tego za spoiler. Tak naprawdę nie wiadomo, gdzie podziewa się Triss, Roche i Zoltan. Tym razem Triss nie będzie znajdować się w centrum wydarzeń, jak w Wiedźminie 2. Z pewnością o nich usłyszymy, ale pojawią się też nowe postacie, które będą ważniejsze.

 

Brak Triss? Nie wiadomo, gdzie jest Roche? O żesz kurde - ja chcę starych, sprawdzonych bohaterów na równi z nowymi. Marzy mi się Shani, Kalkstein oraz Talar - zapewne ich nie będzie choć... no właśnie, skoro pomogliśmy Kalksteinowi w 1 to dlaczego teraz nie miałby się nam odwdzięczyć? I duet Roche - Talar: ileż fajnego i zabawnego zarazem w tym jest. Nie mówiąc już o krasnoludzkim poczuciu humoru ;)

Link to post
Share on other sites

Ja nawet nie biorę pod uwagę takiego wariantu że nie zobaczymy Triss, jeśli jej nie dadzą do W3 to się obrażę na nich i nie zagram w trzecią część. 

 

Chociaż mały epizod z nią ale musi być!!!

Edytowane przez rafal12322
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

W najnowszym wydaniu magazynu CD-Action jesteśmy atakowani lawiną faktów na temat trzeciej i ostatniej części Wiedźmina. Wyciągamy najważniejsze smaczki.

    

 

Redaktorzy pisma CD-Action jako jedni z pierwszych na świecie mieli okazję udać się do siedziby CD Projekt RED, by zobaczyć nowego Wiedźmina w akcji. W ruch poszło demo gry, na podstawie którego powstała obszerna zapowiedź. Postanowiliśmy, że wyciągniemy najciekawsze fakty i podzielimy się nimi z Wami. No to do dzieła.

 

    - większy porządek w dzienniku - twórcy obiecują uproszczoną formę zapisków

    - brak podziału na rozdziały w kontekście głównego wątku fabularnego. Zamiast tego - stopniowe kształtowanie przygody na podstawie fabuł "lokalnych", zespolonych z konkretnymi regionami

    - nowy interfejs dla wytwarzania przedmiotów, bardziej wymagające (a co za tym idzie, satysfakcjonujące) łączenie nie tyle konkretnych składników, co ich kategorii (np. skóry)

    - powrót trofeów, które nie tylko podniosą atrybuty, ale przydadzą się również w alchemii

    - podział uzbrojenia na przedmioty zwykłe, ludzkie i "tylko dla wiedźminów"

    - możliwość importowania zapisanych stanów rozgrywki z "dwójki" stoi pod znakiem zapytania  - twórcy nie wiedzą jeszcze, jak rozwiązać problem z przenoszeniem ich między platformami, choć zaznaczają również, że każdy niewyjaśniony wątek z "dwójki" doczeka się ostatecznego domknięcia

    - maksymalny poziom postaci to 60 - gracz będzie rozwijał swojego Geralta pod kątem trzech dobrze znanych biegłości (szermierka, magia i alchemia)

    - większa swoboda rozwoju postaci - więcej grywanych ścieżek doboru zdolności, drzewko rozwoju przyjmie kształt dysku, gdzie kolejne grupy zdolności będą tworzyły nowe warstwy

    - zarówno fryzurę, jak i zarost Geralta będzie można zmieniać

    - rozbudowana mechanika jazdy konnej - kilka rodzajów wierzchowca, możliwość "tuningowania" swojego zwierza pod kątem wytrzymałości i innych cech

    - aż 96 animacji Geralta (dla porównania, w "dwójce" było ich zaledwie 20)

    - walka o wiele bardziej dynamiczna i widowiskowa (nadmiernie używany w drugiej części przewrót odejdzie do lamusa)

    - bojowa postawa Geralta zależna od tego, kto stanie mu na drodze - inny charakter walki w przypadku starcia z byle opryszkami i jeszcze inny w przypadku walki z bardziej wymagającym przeciwnikiem

    - wygodniejszy dobór celu i bardziej precyzyjne kontrowanie ciosów

    - oprócz skutego lodem Skellige odwiedzimy m.in. spustoszone wojną, bagniste Ziemie Niczyje czy tętniąca życiem aglomeracja Novigrad

    - brak wskazówek na radarze - wystarczy rzut okiem na horyzont, żeby dostrzec coś ciekawego

    - nowa umiejętność Geralta - zmysł podświetlający ważne przedmioty, ciała i inne tropy. Wiedźmin wykorzysta najprzeróżniejsze techniki operacyjno-poznawcze (np. do tropienia bestii)

    - już na starcie otrzymamy kompletny zestaw wiedźmińskich trików; ulepszony znak Igni będzie działać niczym miotacz ognia

    - możliwość "podkręcania" zaklęć i wykorzystania znaków do interakcji ze środowiskiem

    - gracz zostawi świat w jednej z 36 konfiguracji  zależnych od wyborów w punktach zwrotnych

 

Z istotniejszych informacji to by było w zasadzie na tyle, a po pełną zapowiedź odsyłamy rzecz jasna do najnowszego numeru CD-Action - czeka na Was całe 7 stron!

 

Zaraz pędzę po nowego CD-Action :P

 

 

- zarówno fryzurę, jak i zarost Geralta będzie można zmieniać

Już wyobrażam sobie Geralta jako Dziadka Mroza :wariat:

 

 

 

 

http://gematsu.com/2013/03/cd-projekt-red-boss-teases-the-witcher-3-multiplayer

 

http://www.gamewalk.pl/wiedzmin/3717-wiedzmin-3-nowe-informacje-z-francuskiego-magazynu-canard.html

 

- nie będzie walki na koniu;

- podczas burzliwej pogody pływanie łódką nie będzie rozsądne;

- gra będzie działać wyłącznie w DirectX 11, co oznacza, że nie zagramy na systemie Windows XP;

- eliksiry będzie można pić wyłącznie przed walką, podczas samej walki już nie.

 

http://www.grasz24.pl/newsy/wiedzmin-dziki-gon-kolejne-dobre-wiesci,1,1,15667

 

- Celem developerów nie jest tworzenie sandboxa jako takiego. Nie zapominają oni o założeniach fabularnych. Pozostają one czymś szalenie ważnym. Duży świat jest wypełniany odpowiednią treścią. Fani mogą spać spokojnie.

- CDP RED pamięta o tym, iż odpowiednia wizualizacja jest wpisana w oczekiwania graczy. Developer korzysta z efektów kojarzonych z bibliotekami DX11. Świat gry jest dynamiczny - przepełniony pięknymi efektami.

- REDengine 3 rozwinie swoje skrzydła i zapewni wizualizację, jaka przypomina animacje komputerowe.

- Rodzimy developer już polubił architekturę PS4 (podobna do PC).

- W silniku Wiedźmina 3 wykonywane są zmiany globalne. Wpływają one na wizualizację przy każdej platformie.

- Developer nie wie jeszcze, jak wykorzystać touchpada przy kontrolerze PS4. System kontroli na pewno zostanie dopasowany do danej platformy i zawsze zajmie się tym oddzielny, dedykowany zespół ludzi.

- Developer zapewnia, że przejście z miasta do lasu (taki przykład) nie wywoła ekranu loadingu.

- Wiedźmin 3 nie stawia przed nami sztucznych barier. Eksploracja jest swobodna. Dlatego możemy spaść z urwiska i po prostu umrzeć.

- Geralt może skakać i wpinać się. W tym drugim przypadku jednak trzeba szukać odpowiednich miejsc.

- CDP RED jeszcze nie wie, jaka będzie przyszłość Geralta. Na pewno nikt nie mówi o jego uśmierceniu.

- Port Wiedźmina 2 dla PS3/PS4? Cóż, trudno na razie odpowiadać na takie pytania. Potrzeba pozytywnej reakcji Sony. Na pewno developer nie akceptuje banalnego portu. Chce czegoś, co adaptuje się do specyfiki sprzętu.

 

 

http://www.orange.pl/kid,4001782185,id,4003109622,title,Ekskluzywny-wywiad-z-tworcami-Wiedzmina-3-odc-2-Rozgrywka,video.html

 

Popędziłem dzisiaj do sklepu po nowy CD-Action w którym jest sporo ciekawych informacji na temat W3. Niżej zamieszczam skany, jak narusza to w jakiś sposób regulamin to możecie wywalić :D

 

http://img826.imageshack.us/img826/3914/1kopiowanien.jpg

 

http://img803.imageshack.us/img803/7224/2kopiowaniel.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/8715/3kopiowaniey.jpg

 

http://img26.imageshack.us/img26/9052/4kopiowanie.jpg

 

http://img443.imageshack.us/img443/363/5kopiowanies.jpg

 

http://img96.imageshack.us/img96/4866/6kopiowaniez.jpg

 

http://img94.imageshack.us/img94/4514/7kopiowanien.jpg

Edytowane przez rafal12322
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Wybrałem tutaj najciekawsze informacje z CDA

 

W nowym CDA jest sporo ciekawych informacji o W3, fajnie zapowiada się jeden z questów dotyczących syna Jarla. Podjęte tam decyzje będą miały wpływ na niemalże cały archipelag. Oby tylko wypaliło to z tym z tym śledztwem i zbieraniem dowodów bo może być to bardzo ciekawy element rozgrywki. Powoli też przekonuję się do tego nowego systemu walki, który po tych opisach podoba mi się coraz bardziej. Poniżej w punktach napisz kilka informacji bo całego mi się nie chce streszczać:
- jednak nie zrezygnują w całości z turlania, przynajmniej tak wynika z opisu. Będą one zarezerwowane dla sytuacji koniecznych
- wiedźmińskie znaki też będą miały spore pole do popisu, np. za pomocą igni będzie mogli podpalić rój krabopodobnych pożeraczy zwłok i tym samym nie dopuścić do zatarcia śladów
- ma powrócić tradycyjna siatka
- uzbrojenie będzie podzielone na zwykłe, ludzkie oraz to przeznaczone wyłącznie dla wiedźminów, wykonaniem ma przypominać to znane z Mrocznej Edycji W2
- jak na razie nic nie wiadomo o roli Dzikiego Gonu
- eksploracja nawet najgłębszych zakątków terenu będzie skutkować znalezieniem cennych surowców do craftingu czy mutagenów
- obecność śniegu w grze ma mieć niebagatelne znaczenie dla fabuły, możliwe że będzie miało związek z przepowiednią Itliny
- tworzenie "gadżetów" ma wymagać więcej wysiłku ale za to rezultaty będą lepsze, dzięki czemu własnoręcznie wkłuta broń posłuży nam dłużej
- drzewko rozwoju postaci przyjęło kształt dysku gdzie poszczególne grupy zdolności (style walki, tworzenie eliksirów) tworzą układające się do wewnątrz warstwy
- ma być duża swoboda w rozwoju postaci, ścieżek doboru zdolności ma być znacznie więcej
- w W3 na znaczeniu zyskają mutacje pozwalające Geraltowi sprawniej bić się, przemieszczać czy też przebywać dłużej w lodowatej wodzie
- będzie można mieć "założone" trzy różnego rodzaju bonusy lub cztery bo wykupieniu specjalnego slotu
- jak na razie nie wiadomo ile dodatkowego sprzętu Geralt będzie mógł nieść ze sobą w siodle oraz czy naszego konia da się ubić
- developerzy wierzchowce opisują jako: słaby, szybki o wojenny
- konia da się tuningować http://pl.thewitcher.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif przez co zwiększy się np. jego wytrzymałość
- przy bandycie lub grupce bandytów Geralt nawet się nie spoci. Nie biega podczas potyczki, jego uniki są szybkie i krótkie wystarczające by zejść z toru ataku i wyprowadzić błyskawiczną kontre
- podczas starć kamera będzie odsunięta od pleców Geralta by wiedzieć co się dzieje dokoła
- będą dodatkowe efekty graficzne, np. gdy w walce ostrza zderzą się ze sobą posypią się iskry
- świat będzie rozległy ale tam gdzie się już będzie kończył automatycznie włączy się system szybkiej podróży
- sama jedna wyspa na której będziemy rozwiązywać quest związany z synem Jarla będzie porównywalny wielkością do całego 2 aktu z W2
- polowania na potwory mają być losowe, zadania mają trafić samoczynnie do Geralta a za sygnał do ich rozpoczęcia posłużą Wiedźminowi ogłoszenia wywieszone przez wójta czy też rozszarpane w lesie ludzkie zwłoki
- jednym z przeciwników mają być hapiowate stwory - syreny, spragnione surowego mięsa
- przykładowo podczas walki z Lodowym Gigantem sięgający mu do kolan Geralt będzie mógł obkładać przeciwnika co najwyżej po nogach osłoniętych solidnymi dechami. On w tym czasie wali kotwicą w sklepienie jaskini i zwala na nas grad stalaktytów
- jeszcze sporo decyzji związanych z rozgrywką, balansem czy interfejsem nie zostało podjętych
- nie zabraknie też towarzyszy Geralta walczących i podróżujących u jego boku. Ich liczebność, zakres interakcji oraz to jak długo z nami pozostaną jest póki co tajemnicą
- twórcy scenariusza gdy stawali przed wyborem czy umieścić osobę z poprzednich gier czy książkową, stawiali na to drugie
- z tego co piszą będzie można na chwile wcielić się w innego bohatera ale jeszcze jest to nierozstrzygnięte
- nie zabraknie też miłosnych przygód Geralta

Link to post
Share on other sites

najbardziej mnie martwi ten posrany physX w tej grze :/, jeżeli będzie to zepsuje on cały efekt

 

Efekty physX sa genialne, Ciebie zwyczajnie zazdrośc zżera, że ich na swoim sprzęcie nie włączysz. Zresztą czym się martwisz, poprostu ich nie zobaczysz w grze, więc nic Ci nie "zepsuje efektu" :).

Ot tylko nie zobaczysz falujących flag, iskier z ogniska, dymu, kurzu itp.

Edytowane przez delfinn
Link to post
Share on other sites

Iskry z ogniska to ja już widziałem w S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky. Wielkie halo robicie o tą grę jakby to miała być jakaś rewolucja. Skończyłem W2: Zabójcy Królów zaraz po premierze. Przyjemnie się grało, świetna muzyka. W W3: Dziki Gon jeśli dożyję, to też zagram. Jednak zniechęca mnie troszkę długi czas gry, zapowiadany przez te całe cd projekt.

Edytowane przez radek0406
Link to post
Share on other sites
Gość JonathanArcherPL

 

Efekty physX sa genialne, Ciebie zwyczajnie zazdrośc zżera, że ich na swoim sprzęcie nie włączysz. Zresztą czym się martwisz, poprostu ich nie zobaczysz w grze, więc nic Ci nie "zepsuje efektu" :). Ot tylko nie zobaczysz falujących flag, iskier z ogniska, dymu, kurzu itp.

zazdrościć haha czego ?, starego physX którym tak wszyscy się podniecają, gry powinny mieć tworzoną własną fizykę od postaw a nie gotowce stare jak świat wkładać do gry, nv zwyczajnie się boi o kasę, dlatego PhysX jest tylko na NV, a AMD ma TressFX które jest dostępne na obie firmy, i która z tych firm jest bardziej chciwa :)

Link to post
Share on other sites

 

Jednak zniechęca mnie troszkę długi czas gry, zapowiadany przez te całe cd projekt.

 

Jak długi gameplay może zniechęcać?  :roll: Chyba o to chodzi, by rozrywka ciągnęła się długi czas, a nie była to gra na jeden wieczór.
Link to post
Share on other sites
Gość darkatraz

Im dłuższy gameplay tym lepiej. Zawsze tak było. Kiedyś gry miały takie długie te fabuły, że minimum to było 30h lub tak wysokie poziomy trudności, że czas był jeszcze większy.

 

 

Danny dzięki wielkie za informację. Już czekam na finał tego bo PhysX to już jest szajs ale i tak się instaluje ze sterami do grafiki :/

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...