Skocz do zawartości

[MULTI] Batman: Arkham - seria


Recommended Posts

Bredzisz. Widać, że zwrócenie uwagi przez dwie osoby nie poskutkowało chęcią do zreflektowania się nad swoją wiedzą. 

 

NVIDIA nie namieszała w kodzie gry żeby je tam umieścić!
tinfoil hat, trotyl, spiseg

 

 

 

konsole są na częściach AMD i oparte o ich technologię nie zielonych
Tam nie ma żadnej zielonej/czerwonej technologii. I nie to jest problemem przy konwersjach na PC.

 

 

 

przerabianie wersji na PC tak żeby chodziły najlepiej na keplerach
?!

 

 

 

tress fx nie niszczy tak wydajności
?!?!!

 

Opowiadasz wierutne bzdury, nie masz zielonego pojęcia ani o tym dlaczego gry są tworzone primo na konsole, co w nich siedzi, jak działa TFX (...), co ma nvidia do przerabiania wersji pod keplery i jakie jeszcze teorie wysnuwasz i na jakiej podstawie to ja się boję pytać.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

@Ejzo

 

Na moim sprzęcie co mam w profilu gra śmiga na ultra bez bajerów Nvidi. Zablokowane 30fps, podczas jazdy potrafi spaść do 25fps. W moim przypadku gra nie crashuje, ani się nie freezuje. Już mam 87% i bawie się świetnie. Pomijając kaszane jaką odwalili na piecach to fabularnie gra jest dla mnie gra roku :)

Link to post
Share on other sites

To, że gracz może sobie dowolnie włączać i wyłączać opcje nie oznacza, że NVIDIA nie namieszała w kodzie gry żeby je tam umieścić! Ponieważ gry są robione raczej pod konsole (w znakomitej większości) a konsole są na częściach AMD i oparte o ich technologię nie zielonych, przerabianie wersji na PC tak żeby chodziły najlepiej na keplerach może spowodować taki efekt jak w nowym Batmanie! To ze niektóre gry to proste konwersje z konsol jeszcze bardziej pogarsza sprawę ale Nvidia nie jest bez winy jakoś tress fx nie niszczy tak wydajności kart graficznych jak hairworks zielonych w 3 Wieśku!

ps. żeby nie było to uważam że karty nvidii są lepsze od AMD!

Jakoś w każdej grze zawierającej NV gameworksy nie ma takich problemów jak z batmanem, hairworks w wieśku pomijając że wymaga mocnej karty to działa prawidłowo zarówno na kartach AMD jak i na kartach NV a wyłączenie tej opcji całkowicie upłynnia rozgrywkę i nikt nic nie namodził w kodzie gry, w dying light również gameworksy działaja prawidłowo bo pykam w to na radku, co do keplera to co on ma do rzeczy pomijając fakt że właśnie nv coś za szybko przestała pod niego optymalizować stery, co wyszlo przy przemierze wiesława? po następne tressFX w takim TR zajechał całkiem mojego ex 7870, i również powoduje dropy na R9 290 zwłaszcza w cutscenkach także ja nie wiem czy jest taki super. Jeśli technologie NV zostały źle zaimplementowane do źle zrobionej gry to nie wina zielonych tylko tych fiforów z rocksteady

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Bredzisz. Widać, że zwrócenie uwagi przez dwie osoby nie poskutkowało chęcią do zreflektowania się nad swoją wiedzą. 

 

 

tinfoil hat, trotyl, spiseg

 

 

 

Tam nie ma żadnej zielonej/czerwonej technologii. I nie to jest problemem przy konwersjach na PC.

 

 

 

?!

 

 

 

?!?!!

 

Opowiadasz wierutne bzdury, nie masz zielonego pojęcia ani o tym dlaczego gry są tworzone primo na konsole, co w nich siedzi, jak działa TFX (...), co ma nvidia do przerabiania wersji pod keplery i jakie jeszcze teorie wysnuwasz i na jakiej podstawie to ja się boję pytać.

Pomyliły mi się keplery z maxwellami rzecz jasna tu mea culpa. Nie zmienia to jednak faktu,  że Nvidia robi wszystko żeby sprzedać swoje karty oparte na maxwellach olewając poprzednia generację kart (keplery - które jeszcze są w sprzedaży) bo jak wytłumaczyć to, że nagle r9 270 jest na trym samym poziomie, co od gtx 670 - a tak jest w Wiedźminie 3 - kiedy do niedawna na forach większość "ekspertów" polecała gtx 660 zamiast produkt AMD.

Szanowny kolega zarzuca mi, że wierzę w teorie spiskowe a sam uważa, że nvidia to firma charytatywna! Oni zrobią wszystko żeby sprzedać jak najwięcej za jak największą kasę (i nie można mieć o to pretensji bo taki jest biznes) bo spaprana konwersja to jedno ale stawiam dolary przeciw orzechom ze nvidia chciała pokazać, że Batman jak np. Project Cars działa świetnie na ich sprzęcie a na AMD jest nie grywalne - ale tym razem coś im nie wyszło.

Skoro AMD nie jest autorem technologii Xbox one i Ps4 to kto? Bo chyba nie Microsoft i Sony bo oni raczej gpu i cpu nie produkują.

ps. Widzę że kolega uwielbia innych pouczać jak mają pisać a sam – no cóż … tylko bluzgi, 0 argumentów, tylko równoważniki zdań

ps 2. Jakoś kolega Jarnuszkiewiczm potrafi kulturalnie dyskutować

Link to post
Share on other sites

Ja przynajmniej w większości za złe działanie gier na kartach AMD  obwiniałbym AMD i ich indolencje w pisaniu sterowników, bo jak wyjaśnić nagły przyrost fps w wielu grach o czasem 40%! na windows 10 i nowych 15.20 sterownikach które się wreszcie udały, a na tych betach wszystkich wcześniejszych to taka zamuła czasem i dropy klatek. Kod gry się nie zmienił, deweloper nie dał nowych łatek od tamtego czasu do tych gier które sprawdzałem a tylko wgrałem dobre sterowniki i od razu wszystko dostało kosmicznego boosta, tak samo NV na chwile zaniedbała keplera nie dali sterów i co było na premiere wiedźmina jak źle chodził na GTXach 7xx., dali stery i śmiga. Czyli troche teoria spiskowa wyjaśniona, zrobić hardware to raz, a drugie tyle jak nie więcej zależy od dobrego softu, ja myślałem że sprawdzę sobie tylko winde 10 i wróce do ósemki ale już zostaje na tej 10 do premiery bo nie chce wracać do starych driverów pod ósemkę jak oni od roku nie dali sterowników WHQL tylko cały czas jakieś bety, i na premiere update robie swojej ósemki a nawet jak trzeba to zapłace od nowa za 10 bo już mi ten system tak siadł.

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Spokojnie już łatają grę i przy okazji wychodzi niedługo nowy dodatek 

 Batgirl - dodatek do Batman: Arkham Knight

 

http://i.imgur.com/aaz7JG0.gif

Edytowane przez Blest
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja przynajmniej w większości za złe działanie gier na kartach AMD  obwiniałbym AMD i ich indolencje w pisaniu sterowników, bo jak wyjaśnić nagły przyrost fps w wielu grach o czasem 40%! na windows 10 i nowych 15.20 sterownikach które się wreszcie udały, a na tych betach wszystkich wcześniejszych to taka zamuła czasem i dropy klatek. Kod gry się nie zmienił, deweloper nie dał nowych łatek od tamtego czasu do tych gier które sprawdzałem a tylko wgrałem dobre sterowniki i od razu wszystko dostało kosmicznego boosta, tak samo NV na chwile zaniedbała keplera nie dali sterów i co było na premiere wiedźmina jak źle chodził na GTXach 7xx., dali stery i śmiga. Czyli troche teoria spiskowa wyjaśniona, zrobić hardware to raz, a drugie tyle jak nie więcej zależy od dobrego softu, ja myślałem że sprawdzę sobie tylko winde 10 i wróce do ósemki ale już zostaje na tej 10 do premiery bo nie chce wracać do starych driverów pod ósemkę jak oni od roku nie dali sterowników WHQL tylko cały czas jakieś bety, i na premiere update robie swojej ósemki a nawet jak trzeba to zapłace od nowa za 10 bo już mi ten system tak siadł.

 

Czy instalując W10 mogę się posłużyć kluczem do W8.1?

Link to post
Share on other sites

Czy instalując W10 mogę się posłużyć kluczem do W8.1?

Nie ma takiej możliwości, instalator nie pyta o klucz a po włączeniu systemu nie ma opcji go jeszcze aktywować swoim kluczem więc nie ma jak sprawdzić. Na razie trzeba na tym testowym buildzie śmigać, aczkolwiek na drugim dysku gdzie mam postawioną W8.1 pojawiła mi się ikona na pasku zadań że w premiere system mi się automatycznie updejtuje do 10 więc wówczas to zrobie. Aha i jak na niedokończony to system całkiem sprawnie daje radę, nie spotkałem jeszcze problemów ze zgodnością, kupiłem na 6 miechów bit defendera tak żeby mieć jakiś antywir kompatybilny i ogólnie system ani raz jeszcze mi się nie wykrzaczył

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Na PS4 być może. Na PC jest niedokończonym, niegrywalnym i technicznie zmasakrowanym gniotem. Koniec. :(


Wczoraj przemęczyłem się z nią pół dnia bo rozmowa z Bigim zmotywowała mnie do dania jej drugiej szansy. Pograłem nawet dość długo i faktycznie potrafi być wciągająca mimo wtykania wszędzie na siłę konieczności używania batmobilu (na początku mi to nie przeszkadzało ale na dłuższą metę jest męczące). Natomiast strona techniczna to jest kompletna sieczka. Po odblokowaniu FPSu w pliku .ini (inaczej mamy lock na max 30FPS) działa koszmarnie nierówno. Potrafię mieć 60 FPS lecąc przez miasto z dużą prędkością tylko po to by zaraz po pojawieniu się odrobiny dymu z opon batmobila fps spadł do 5. Najśmieszniejsze jest to że czasem zacznie to działać dobrze i nawet w dymie kręcącego bączki auta będzie te 45-50 FPS. Natomiast dwie minuty później gdy próbuję wsiąść do auta gra przypomni sobie że nie umie robić dymu i już mamy pokaz slajdów. Kompletny random. I tak jest duży postęp bo uruchomiłem to w dniu premiery i gra chodziła w 10-15 fps przyspieszając i zwalniając cyklicznie. Jak można było wypuścić coś takiego...

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

http://i.imgur.com/0wOjnnB.jpg


A tak serio. To współczuje grającym na PC. Pozostaje tylko czekać. Ta gra spokojnie będzie trzymać stały wysoki framerate.

 

Grałem dopiero kilka godzin. STOP! Nie grałem. Jestem batmanem w tej grze od kilku godzin. Siedzę i odliczam czas w robocie by w nocy znowu wyruszyć w Gotham :)

Link to post
Share on other sites

Rocksteady nie zajmuje się dodatkami DLC dla PC tłumacząc się zaawansowanymi pracami nad poprawieniem tego, co jest naprawdę ważne. Batman: Arkham Knight w wersji dla komputerów może zostać ponownie wydany najwcześniej na jesieni tego roku - nikt nie twierdzi jednak, że termin ten jest pewny. Może się okazać, że wzmocnione testy jakości wykażą tym razem błędy uniemożliwiające wprowadzenie gry do sprzedaży. Gracze powinni tym razem otrzymać naprawdę dopracowany produkt, do którego po prostu nie można się przyczepić... Ale wszystko to stanie się wiele miesięcy po premierze wersji dla konsol nowej generacji i skopanego portu dla PC.

Link to post
Share on other sites

Idzie, idzie, można spokojnie aktywować.

 

No to trochę dziwne,bo otrzymałem kod przy nabyciu nowej karty,lecz gdy go chce aktywować po przez steam, to dostaje komunikat że "Nie prawidłowy kod produktu" a przepisuje go tak jak jest podany na tej śmiesznej naklejce.

Link to post
Share on other sites

Kod który dostałeś do karty aktywuje się na stronie promocji. Dopiero wtedy dostajesz kod steam.

 

Kurcze faktycznie tak jak mówiłeś,lecz teraz mam jeszcze poważniejszy problem,bo na stronie nvidi aktywowałem ten kod,l jedynie co dostałem to maila że kod na grę nie mógł zostać zrealizowany.

Link to post
Share on other sites

 

 

Na PS4 być może.

 

Podczas jazdy Batmobilem gra potrafi się zakrztusić.

 

Mam ledwo ponad 10 procent wiec ciężko napisać wypracowanie na temat tej gry. Faktem jest, ze potrafię dzięki niej się odciąć, stracić poczucie rzeczywistości a to już moim zdaniem wiele.   

Link to post
Share on other sites

Kurcze faktycznie tak jak mówiłeś,lecz teraz mam jeszcze poważniejszy problem,bo na stronie nvidi aktywowałem ten kod,l jedynie co dostałem to maila że kod na grę nie mógł zostać zrealizowany.

Mam dokładnie to samo, proszę o pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...