FeX 6346 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Tak? A do czego mi prawnie to info potrzebne? Podaj odpowiednie zapisy KC albo regulaminu sklepu. Zamówienie jest potwierdzone. Wedle regulaminu kupując online składasz ofertę kupna, która dopiero musi zostać potwierdzona. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 @vikingpl, ty dalej nie rozumiesz. Ty tylko im potwierdziles chęć zakupu a nie sklep potwierdził Tobie przyjęcia zamówienia. To jest tylko automat do przesiewania spambotow. Zresztą przy zamówieniu musiałes potwierdzić że akceptujesz ich regulamin. Ale jak widać nawet nie zaznajomiles się z nim, tylko piszesz o sądach i KC Cytuj Link to post Share on other sites
labik 19 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 U mnie to samo. Zamówienie 2it.pl : 251315520160101 zostało anulowane Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Czyli według Ciebie czym jest jak nie potwierdzeniem? Dziękujemy za złożenie zamówienia. Potwierdzenie dokonania zakupu w sklepie http://www. 2it .pl Zamówienia nr: xxx zostało potwierdzone pomyślnie. + na mailu informacje o złożonym zamówieniu. @PatrykT. Chyba sobie kpisz. 4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku zamówień składanych faksem w godzinach nocnych, niedziele i święta Klient zobowiązany jest do podania dogodnej dla siebie godziny na potwierdzenie zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą przyjęte do realizacji. Zamówienie zostało potwierdzone, wszystkie warunki zrealizowane. Myślisz że nie miałem już takich sytuacji? W zeszłym roku kupowałem od innego sklepu płytę za pół ceny. Też szybko zaczęli kręcić na podobnej zasadzie. Szybki telefon nie mogą, anulują itp.... Płytę przysłali po tygodniu. Najlepsze jest że są od razu obrońcy takich praktyk. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez vikingpl Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Jest to Twoje potwierdzenie chęci zakupu, to jest automat do plewienia spamowych zamówień lub przypadkowych. Przyjęcia zamówień wysyłane są przez pracowników sklepu a nie przez automaty mejlowe Dobra, ją odpadam z dalszej dyskusji z Tobą, chęć przycebulenia tak Cię zaslepiła że nie docierają do Ciebie żadne argumenty Cytuj Link to post Share on other sites
Marek Lolasi 96 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 No tak tylko kolega jeszcze zapewne potwierdził zamówienie, odpowiadając na maila lub klikając na linka. A co do sklepu to bulwersujące jest łganie" z powodu dużego zainteresowania", ciekawe ile dysków sprzedali w rej cenie? Obstawiam, że zero. Jeżeli ktoś kupił ( i otrzymał), to niech się odezwie. Cytuj Link to post Share on other sites
labik 19 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Nic nie sprzedali. W neo24 dysk wlasnie zrobil sie niedostepny wiec mozliwe ze neo24.pl jako najbardziej wiarygodny sklep woli zrealizowac zamowienia niz stracic na reputacji. Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Ja bym powiedział, że produkt zrobił się niedostępny, po to żeby nie realizować zamówień. A za chwilę przyjdzie mail, że dyski się skończyły, i sorry winetou. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez mati80 Cytuj Link to post Share on other sites
Marek Lolasi 96 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Produkt zapewne jest dostepny, tylko nie w tej cenie;) Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Tak się czasem zastanawiam, czy takie akcje nie są w celu podbicia pozycji sklepu w google i porównywarkach cenowych przez klikających potencjalnie zainteresowanych promocją. Tym bardziej, że wiele sklepów równocześnie ma tego typu problemy z tym samym asortymentem. To jest czyste sk. i z takim czymś trzeba walczyć, sądownie i z pomocą rzecznika kupować sprzęt niczym janusz okazji Ciekawe ile razy podali przypadkiem zbyt wysoką cenę a jak ktoś kupił to "naiwniak i h", jego problem. Jakoś nie słyszałem/czytałem by komuś ktoś zwrócił kasę bo przez przypadek mieli błąd w systemie i zbyt wysoką cenę. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
Gorionn 30 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, z przykroscia informuje iz z powodu bledu na stronie nie mozemy potwierdzic zamówienia o numerze 307XXXXX w sposób wymagany i okreslony w punkcie 1.5 oraz 2.3 Regulaminu zakupów w sklepie NEO24.PL - zamówienie tym samym nie zostaje przyjete do realizacji przez NEO24.PL. Za odrzucenie zlozonej oferty zakupu serdecznie przepraszamy. Do przewidzenia. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Gorionn Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Na ceneo mam: Sklep przyjął do realizacji. Ale pewnie i tak to nic nie znaczy. Cytuj Link to post Share on other sites
Madzina 47 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Tak mój wpis o odstąpieniu od realizacji jest z 2it.pl. Mają prawo odstąpić, pkt z ich regulaminu: "Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, po weryfikacji dokonanej przez asystenta sklepu, o czym klient zostanie poinformowany w ciągu 48 godzin roboczych." Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Dziękujemy za złożenie zamówienia. potwierdzenie złożenia zamówienia != potwierdzenie realizacji zamówienia Cytuj Link to post Share on other sites
labik 19 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Tak mój wpis o odstąpieniu od realizacji jest z 2it.pl. Mają prawo odstąpić, pkt z ich regulaminu: "Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, po weryfikacji dokonanej przez asystenta sklepu, o czym klient zostanie poinformowany w ciągu 48 godzin roboczych." Ja złożyłem zamówienie 1.01.2016 o 12:00a a odmowa przyjęcia zamówienia przyszła dzisiaj z rana tj 04.01.2016 czyli jest podstawa do bezpodstawnego odmówienia sprzedaży. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez labik Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) potwierdzenie złożenia zamówienia != potwierdzenie realizacji zamówienia Kolejny ...Wyciąg z regulaminu sklepu (par.4, pkt 5) Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. Nie jest to potwierdzenie zawarcia umowy. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez PatrykT Cytuj Link to post Share on other sites
blaven 304 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Najlepiej skierujcie swoje zapytania do sklepu. Może coś to da. Tutaj możemy się jedynie bezsensownie kłócić, gdyż wszystko zostało już powiedziane, a reszta zależy od interpretacji. Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Wszystkim "januszom" życzę prowadzenia interesów i takich klientów jakimi teraz jesteście. Buractwo które tutaj odstawiacie chyba jest jeszcze gorsze od praktyk stosowanych przez sklepy. Jakbyście Wy coś wywinęli to byłby płacz że sklep zły, że nie ludzie pracują tylko roboty, że nie chcą człowiekowi pójść na rękę. Sam przez takie praktyki nie robię już zakupów np. w morelach. Przez to firma w której pracuję też nie robi tam zakupów. Tylko taki "bojkot" uważam za stosowny. Pewnie nawet jakby ktoś od nich zadzwonił to byście skulili ogon i bali się "żywemu" człowiekowi powiedzieć to o co tutaj się toczy pianę. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14010 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Witam, z przykroscia informuje iz z powodu bledu na stronie nie mozemy potwierdzic zamówienia o numerze 307xxxxx w sposób wymagany i okreslony w punkcie 1.5 oraz 2.3 Regulaminu zakupów w sklepie NEO24.PL - zamówienie tym samym nie zostaje przyjete do realizacji przez NEO24.PL. Za odrzucenie zlozonej oferty zakupu serdecznie przepraszamy. Pozdrawiam Tyle w temacie, idzcie się sądzić jak wam źle, i tak nic nie wskóracie . Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Ja zamówiłem, nastawiając się że raczej anulują niż wyślą. Gdyby wysłali, było by super, a jak nie wyślą, to nic się nie stanie. Nie wiem po co te kłótnie i szarpaniny. Przypomina to kłótnie pomiędzy zwolennikami PIS i PO. Cytuj Link to post Share on other sites
kovalskybobi 1 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 kiedyś na ibood był telewizory po 10 chyba złotych. Każdy pozamawiał po 4 sztuki i pisał na forum jak to sklep powinien zachować się honorowo i je przysłać. Powstać miały komitety, bzdety i pozwy zbiorowe, a potem cisza. Poznikali szczekacze i tak będzie w każdym takim przypadku. Na pocieszenie napiszę, że 2 tygodnie temu zamówiłem Samsung galaxy s5 neo przez błąd na stronie sklepu za 122 zł czyli mniej więcej błąd jednego zera na końcu. No i przysłali Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 W jakim sklepie taki fuks? Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Tu nie chodzi o szczekanie czy cwaniactwo ale podejście do klienta. Sklep to nie tylko zyski ale również wliczone w działalność straty. Niestety spora część sprzedawców w Polsce przyzwyczajona jest tylko do sytuacji że oni mają zawsze rację a konsumenci niestety biernie się temu poddają. Regulamin niezgodny z prawem, zawiera klauzule niedozwolone, towar używany sprzedawany jako nowy, na realizację gwarancji czekasz pół roku? No i co się stało? Zapłaciłeś, jesteś naszym wasalem i żyj z tym. Wszyscy dobrze wiedzą że nie chodzi o brak towaru. W 2it nawet panel klienta nie działa - strona wydmuszka. Upadną, założą nową markę i dalej będą dymać klientów pod innym szyldem. 1,2 wygrana sprawa pozwów zbiorowych, naciskanie na zmiany w prawie tak żeby chroniły lepiej klienta - to jest podstawa na której wszystkim powinno zależeć. Jeśli te sklepy - linki do hurtowni - upadną, lepiej dla klienta bo więcej z nimi problemów niż korzyści. No chyba że przykładowo http://forum.pclab.pl/topic/1085951-Sklep-Audiocomp24pl/konsument ma z tym żyć. Cytuj Link to post Share on other sites
kovalskybobi 1 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 w takim z szalonymi weekendami na samsungi i huawei w grudniu Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.