FeX 6361 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Prawo jest po stronie sklepu, niestety. Cytuj Link to post Share on other sites
michaelred 4 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 (edytowane) @FeX jakie prawo po stronie sklepu? Potwierdzone, przyjęte do realizacji zamówienie sklep mógłby odrzucić jeżeli nastąpił by tzw. błąd istotny. Trudno nazwać PROMOCJE na CENEO ze 199 na 99 błędem istotnym co innego jakby wystawili np za 1zl 199 szt (zamiast 199zl i tylko 1 szt) Brak stanów magazynowych po potwierdzeniu zamówienia nie może być bezpośrednio powodem do jego anulowania ! Sprawa jak najbardziej do wygrania ale komu się chce z tym szarpać ;/ Jestem pewien, ze nikt tych dysków oczywiście nie otrzyma ale to tylko pokazuje jak bardzo w pupie sklepy z elektronika maja prawo i klienta Edytowane 1 Stycznia 2016 przez michaelred Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Ale w przypadku tego dysku i sklepu net-s nie dostałeś potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia. Pierwszy mejl jest z informacją o odnotowaniu złożenia zamówienia i linkiem do potwierdzenia dalszej chęci zakupu. Po potwierdzeniu jest drugi mejl z informacją o tym że system zarejestrował twoje potwierdzenia i karze Ci czekać na informacje od pracownika sklepu o przyjęciu zamówienia do realizacji bądź jego anulowaniu. Także nie czaje tej burzy, którą niektórzy próbują na siłę rozpętać Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6361 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 PatrykT burza jest zawsze, gdy chodzi o piniądze :0 Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Od neo24 dostałem pierwszego maila z informacją że zamówienie zostało złożone, a po około pół godzinie że informuje, ze towar z zamówienia xxxxxxx jest dostepny i rozpoczeto jego realizacje. Cytuj Link to post Share on other sites
djs74 0 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Zamawiałem w Neo24 przez Ceneo i też mam potwierdzenie że "Sklep przyjął do realizacji". Ciekawe, jaka będzie odpowiedź sklepu - skończyły się dyski na stanie czy błąd systemu Szczerze nie liczę, że coś z tego będzie, ale przynajmniej zabawa jest Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Gdy sprawdzam status zamówienia na http://www.neo24.pl/twoja-przesylka.html jest tam info że (hmm wygląda jakby mieli zrealizować) Informacja o statusie Twojego zamówienia: Przetwarzamy dokumenty niezbędne do wysyłki zamówienia. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez mati80 Cytuj Link to post Share on other sites
DeltaWorld 408 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Ja póki co dostałem maila (w sumie to wczoraj), że zamówienie zostało potwierdzone pomyślnie... O przyjęciu do realizacji nic, także myślę, że będą anulować zbiorowo Cytuj Link to post Share on other sites
labik 19 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Teraz V300 120GB tutaj za 150zl http://www.112it.pl/p/SV300S37A/120G Cytuj Link to post Share on other sites
mako222 0 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Szemrane sklepy. Wolałbym dołożyć i mieć spokój Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 603 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 O ile wogole mozna nazwac je "sklepami" Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 Za 200zl (ile sobie życzą sklepy) nie warto go brać bo jest wolny, ktoś już przytaczał artykuł w którym pisano o podmianie szybkich kości toshiby na dużo wolniejsze microna. Zostaje albo dołożyć kilka cebulionow do jakiegoś goodrama albo używane ssdki Cytuj Link to post Share on other sites
GPHero 5 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 na goodramy też trzeba uważać ja mam c100 ale zobacz co zrobili z cx100 Cytuj Link to post Share on other sites
DobryDzieciak 9 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 a co zrobili z cx100? Cytuj Link to post Share on other sites
14r33k 272 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2015/08/ssd_goodram_cx100/charts/avg_perf.png Cytuj Link to post Share on other sites
Michał1989 26 Napisano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Mysz ROCCAT KOVA OPTYCZNA + słuchawki SYVA 199zł +prezent http://allegro.pl/show_item.php?item=5836106407&sh_dwh_token=d0b6dd74a8394345128e20d296cb1c5e Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Michał1989 Cytuj Link to post Share on other sites
Madzina 47 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 "Zamówienie nr : XXXXXXXXXXXXXX zostało anulowane przez pracownika sklepu. Powód: W związku z dużym zainteresowaniem ofertą dysków Kingston V300 SSD 120G informujemy, że wyczerpały się nasze stany magazynowe.Niestety nie mamy możliwości zrealizowania zamówienia.Kontakt do handlowca :--- brak przydziału --- e-mail: tel bezpośredni: 52 3260081" Cytuj Link to post Share on other sites
djs74 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Madzina z jakiego sklepu masz tą odpowiedź? Edytowane 4 Stycznia 2016 przez djs74 Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 2it.pl pewnie. To teraz mają problem bo wcześniej wysyłali: Dziękujemy za złożenie zamówienia. Potwierdzenie dokonania zakupu w sklepie http://www. 2it .pl Zamówienia nr: xxx zostało potwierdzone pomyślnie. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Z czym maja problem, bo ją widzę że Ty masz jak na razie z czytaniem. Nie masz info o przyjęciu zamówienia przez pracownika sklepu Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Ja w neo24 miałem w weekend info że kompletują dokumenty wysyłkowe, a dzisiaj że proszą o kontakt z biurem obsługi, więc też dysku nie będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
wrzesi0 821 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 u mnie zero sygnału z neo24. a zamówienie ma status "Backordered" Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Tak? A do czego mi prawnie to info potrzebne? Podaj odpowiednie zapisy KC albo regulaminu sklepu. Zamówienie jest potwierdzone. Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Takich akcji było już co najmniej kilka: - pamięci crucial (morele) - chłodzenie be quiet (alsen?) - zalman z9 (morele) Za każdym razem to samo jojczenie... Zamówić to jedno, ale żeby marudzić że nie chcą wysłać ze swoją stratą to drugie... Cytuj Link to post Share on other sites
mati80 0 Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 u mnie zero sygnału z neo24. a zamówienie ma status "Backordered" Sprawdzałeś poprzez tego linka? http://www.neo24.pl/twoja-przesylka.html No dobra, a jak w mailu jest info: Witam informuje, ze towar z zamówienia xxxxxxx jest dostepny i rozpoczeto jego realizacje. To to jest wiążące dla sklepu czy nie? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.