Skocz do zawartości

Recommended Posts

Nie ma problemu. Jesteś mi totalnie obojętny.

A jednak wciąż odpisujesz.

 

Mógłbyś łaskawie napisać co Ci tak strasznie przeszkadza w "skillgapie" ostatnich BFów (bo przecież nigdzie nie precyzowałem że chodzi wyłącznie o BF1).

 

Możesz też dalej siedzieć na swoim wysokim koniu z argumentem "kto ma wiedzieć ten wie", jak wolisz.

 

Zadam więc pytanie jeszcze raz: Co jest nie tak ze "skillgapem" w ostatnich odsłonach serii?

Edytowane przez Mofixil
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Strasznie chaotyczny ten materiał, ciężko się skupić na tym co się tam dzieje xD Kolory aż biją po oczach, na pierwszy rzut oka to mi to w ogóle nie wyglądało na WW2. Jak zobaczyłem babkę z tym widelcem zamiast dłoni to pomyślałem, że to kolejny Wolf czy jakiś inny steampunk :-> Póki co nie zachęciło mnie do kupna, czekam na pokaz singla bo on w głównej mierze mnie interesuje. 

Link to post
Share on other sites

Znając Dice to single nie będzie jakos mocno porywający czy długi. Więc nie wiem czy masz na co czekać. Zobaczymy co pokażą na EA Play. Na pewno będzie o wiele więcej samego gameplay'u w sieci po tym evencie.

W skrócie 10 istotnych zmian.

 

Link to post
Share on other sites

Dla mnie single może nie istnieć ostatni jaki chyba skończyłem był w BFBC2, ogólnie jestem fanem całej serii, nie wkręcam się  w szczegóły tak jak wy, albo gra mi odpowiada albo nie. Na plus dla mnie to co usłyszałem i zobaczyłem w live, bf biorę w ciemno.

Link to post
Share on other sites

https://www.battlefield.com/news/article/battlefield-5-deep-dive-gameplay-changes-and-additions?setLocale=en-us

 

Milusio, ale:

 

 

Gun Play and Removing Random Bullet Deviation

Where you aim is where you’ll shoot. This will always be true in Battlefield V. Disregarding bullet drop over longer distances, the bullet will go where you have your sights. There will be no RBD (random bullet deviation).

 

Wierzę że gameplay designerzy wiedzą co robią, od początku serii rozrzut grał dużą rolę i dopiero na przestrzeni BF4 i 1 ustanowili sensowny system, ciekawe w jaki sposób mają zamiar go zastąpić w BFV, nie zdziwiłbym się gdyby zamiast rozrzutu broń po prostu skakała jak durna po ekranie osiągając ten sam efekt. W innym przypadku czeka nas prawdopodobnie bardzo śmieszny model obrażeń vide SMG w Hardline, albo wrócą na stare śmiecie ze starym dobrym rozrzutem który wbrew obiegowej opinii nie jest absolutnie casualową mechaniką która tylko zmniejsza "skillgap" (wciąż czekam na dogłębną analizę co było nie tak ze "skillgapem" w BF1 i poprzednich).

 

 

 

Weapon handling has been given a huge overhaul in general, all designed to crank up the immersion. For LMGs, for instance, you’ll find it easier to go in and out of the bipod positioning.

Immersion, immersion, immersion a ja już widzę tę armię kalek z różowymi karabinami.

 

 

 

Use Fortifications to Shape the Battlefield

In Battlefield V, everyone is equipped with a toolbox and everyone can use Fortifications – although the Support is the best at it. Play as this class, and you’ll also be able to build and repair stationary weapons.

Ciekawe ile ten feature pożyje w grze zanim wszystkie jagódki go zleją.

 

 

 

SQUAD PLAY

We’re improving the communication options, so regardless of where you are – in game or in a loading screen – you’ll be able to chat with your squad mates.

Bardzo przyjemna zmiana ale użyteczna chyba tylko na konsolach, na PC i tak każdy siedzi na Disco/Mumble/TS który nie spada z rowerka w trakcie ładowania gry.

 

 

 

A More Intense and Personal Revive System

Speaking of revives brings us to another new addition: dragging a teammate to safety.

Tak bardzo trailer feature, już widzę jak standardowe jagódki ciągną członka drużyny w bezpieczne miejsce żeby podnieść.

 

Dobijanie powalonych wojaków powinno skutkować ujemnymi punktami za zbrodnie wojenne.

 

 

 

Scarcity and War of Attrition will Give You More Strategic Choices

Then, after you’ve attacked, taken damage, and spent ammo, you find yourself behind cover, planning your next move. Your health will regenerate to some extent, but you won’t fully heal like in previous Battlefield games. Now, you have several options. You can try to flank the enemy point, you can rush the battlefield and loot downed enemies for ammo, you can find a Medic, or you can find a resupply station.

Tak bardzo wyczuwam mete medyka który w związku z segmentowym HP pewnie będzie większość czasu biegać z overhealem relatywnie do innych klas.

 

 

If You Work Together, You Can Unleash the Squad Reinforcements

Another cool addition that will make you want to stick with your squad is Squad Reinforcements. Here’s how it works: when you’re working together as a squad, you’ll accumulate resources. Eventually, you will have gathered enough to give the squad leader the possibility to call in various reinforcements – which might be very powerful and turn the tide of the battle.

Drużynowe killstreaki dla ekip które i tak roflstompują, CoD any1.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Drużynowe killstreaki mocna beka. Imo meta medyka wróci jeśli dadzą mu dostęp do szybkostrzelnej broni automatycznej (BF3/4/H etc).

 

Kiedyś za czasów BF4 narzekałem na ten cały "visual recoil" ale nauczyłem się z nim grać, jak go usunęli to nie potrafiłem nic trafić i trzeba się było od nowa gry uczyć. Zobaczymy jak im to wyjdzie w tej części. Imo mechaniki typu budowanie, ciąganie ludzi po kątach i w ogóle podnoszenie pójdą się kochać. Każdy będzie wolał sobie rzucić pod nogi apteczke czy tam zakłuć się samemu niż ryzykować podczas podnoszenia jednej osoby.

Edytowane przez mabrothrax
Link to post
Share on other sites

Patrząc na to że każdą klasę podzielili na ~3 subklasy (w przyszłości pewnie więcej) to całkiem prawdopodobne że medyk dostanie całkiem kompetentną broń do obrony jak i ataku, wiemy że np. Recon ma subklase Paratrooper specjalizującą się w skrytobójstwie.

 

ctsvbwy3p4011.jpg

 

 

 

Kiedyś za czasów BF4 narzekałem na ten cały "visual recoil" ale nauczyłem się z nim grać, jak go usunęli to nie potrafiłem nic trafić i trzeba się było od nowa gry uczyć

 

Ale cały fenomen "nauki grania z visual recoil" polegał na całkowitym go olaniu i waleniu w środek ekranu do którego później na sztywno przyklejono celowniki by rozwiązać ten problem.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Prosto z naszej strony głównej.

 

 

 

Najważniejsza z kwestii to Airborne, nowy tryb rozgrywki, którego obecność za pośrednictwem portali społecznościowych potwierdzili sami twórcy. Będzie on formą zabawy wieloosobowej. Jedna z drużyn wcieli się w spadochroniarzy i przeprowadzi atak na wyznaczony punkt. Jak łatwo się domyślić, druga drużyna będzie musiała go bronić.

 

Kojarzycie może taki bardzo niszowy tryb rozgrywki z jeszcze bardziej niszowej gry... jak to się nazywało... O! mam, Rush (na polski Gorączka lub Szturm zależnie od gry).

 

Nie rozumiem po co rozbijają rush na rush i airborne ale ok.

 

Prawdopodobne jest przy tym, iż w momencie premiery gra zawierać będzie jedynie dwie frakcje - niemiecką oraz brytyjską.

:rotfl:

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...