manfred86 109 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 od razu Ci mówię, że nie wejdzie Przy fortisie jest ok 1-1,5cm luzu do tego przetłoczenia Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Sprawdzimy w praktyce jak to będzie jeżeli wejdzie do obudowy to będzie to kolejne kompatybilne chłodzenie z obudową M40 aka Coolbay VX Link to post Share on other sites
KtosCos 92 Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Może, jak krótsze dystanse zastosujesz to może jakimś cudem zmieści się w wytłoczeniu Bo z tego co SPC podaje, to 157mm jest na montaż chłodzenia no i + wytłoczenie, czyli ja wiem z 5mm? O ile chłodzenie mieści się w obrębie wytłoczenia. Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Jutro się okaże, będzie filmik z montażu więc zobaczycie sami czy uda mi sie umieścić płytę w obudowie czy też nie od razu Ci mówię, że nie wejdzie Przy fortisie jest ok 1-1,5cm luzu do tego przetłoczenia Myliłeś się niestety Nawet panel się swobodnie zamyka Link to post Share on other sites
manfred86 109 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 w taki razie chłodzenie na pewno nie jest 5cm wyższe od fortisa. W naszej budzie (a mogę tak mówić bo VX i M40 to ta sama konstrukcja) Fortis się kończy równo z bocznym panelem obudowy. Gdyby nie przetłoczenie na tym panelu cooler miałby dosłownie 5mm luzu. Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Ten cooler wchodzi na styk ale musiałem się nakombinować by go zainstalować, w filmiku wszystko wyjaśnię dokładnie Fortis się kończy równo z bocznym panelem obudowy. Gdyby nie przetłoczenie na tym panelu cooler miałby dosłownie 5mm luzu. Nie rozumiem trochę tego co napisałeś, jeżeli chodzi o wysokość oby coolerów to Fortis jest niższy o jakieś 4-6mm. Link to post Share on other sites
manfred86 109 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Powinien jest o niecałe 5cm wyższy od SPC Fortis HE1225 porównałem je stojące obok siebie. Jak nie wejdzie to zrobię test w większej obudowie chodzi mi o to a konkretnie to co pogrubiłem Wyszła po prostu literówka i stąd nieporozumienie Link to post Share on other sites
KtosCos 92 Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 (edytowane) Nie rozumiesz, bo się pomyliłeś kilka postów wyżej: Powinien jest o niecałe 5cm wyższy od SPC Fortis HE1225 porównałem je stojące obok siebie. cm zamiast mm napisałeś //edit:Jak zwykle, spóźniony Edytowane 2 Czerwca 2013 przez KtosCos Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 (edytowane) Wiem dopiero teraz zauważyłem Wymiary Fortisa HE1225131x 103x 153 mm Wymiary Frio OCK143x 136.8x 158.4 mmRóżnice niewielkie a jednak Edytowane 15 Lipca 2013 przez jacekgothic Link to post Share on other sites
kubapomocny15 242 Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 ja tam wole kablem se podciągnąć zawsze to mniej opóźnień Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Ja jednak bym na tym dobrze nie wyszedł kupić 10m kabla + maskownice na kable, wiercenie ścian, stracony czas i więcej kasy. Opóźnienia nie są aż tak ogromne żeby to odczuć Planuję jeszcze zakup routera o lepszym zasięgu bo ten z Orange to porażka.Czekam na trochę oplotu i przewody i wtyczki będę oplatał na sam początek kabelki od panelu przedniego i mała tajemnica mam taki projekt fajny jeszcze więc niedługo filmik i w końcu zdjęcia bo pewnie każdy chciałby zobaczyć jak to będzie wyglądać Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Jak sygnał wifi idzie przez jedną ścianę(tak jak w moim przypadku) to chyba aż tak dużych opóźnień nie ma a i ile mniej zachodu. Link to post Share on other sites
rolandwally83 347 Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Strasznie głośne to chłodzenie 1 Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 Ja na chwilę obecną mam 60 do 65 % siły sygnału i 90 do 100% jakości sygnału u mnie sytuacja prezentuje się w ten sposób że sygnał musi się zmierzyć z dwoma ścianami ale i taj jest dobrze.Chłodzenie na wysokich obrotach wentylatorów to mała sucharka jak się ustawi na 1400-1500 jest względnie cicho ale nie jest to błoga cisza Link to post Share on other sites
rolandwally83 347 Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 kup 2 wentyle od mugena 2 1200-1400 rpm nawet na max obrotach jest bardzo cichy temperatury nie powinny przekraczać +2 stopnie przy nich w porównaniu do seryjnych Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 (edytowane) kup 2 wentyle od mugena 2 1200-1400 rpm nawet na max obrotach jest bardzo cichy temperatury nie powinny przekraczać +2 stopnie przy nich w porównaniu do seryjnych Ten cooler Thermaltake dostałem tylko do testów już go wczoraj odesłałem Po za tym w nim się nie da wymienić wentylatorów --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Edytowane 15 Lipca 2013 przez jacekgothic Link to post Share on other sites
kubapomocny15 242 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 O coś przydatnego, niedługo coś takiego będę robił tylko nie w obudowie tylko na biurku Link to post Share on other sites
vuodi 1382 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Super - dla początkujących się przyda na pewno Kiedyś bawiłem się też w paski LED przy starej obudowie, także podłączane pod Molex. Efekt? Pozwolę sobie zamieścić tylko link do zdjęcia (to jest Twój worklog więc nie będę Ci tu śmiecił zdjęciem ) http://imageshack.us/a/img11/1272/sdc11324e.jpg Link to post Share on other sites
ToxicViper 15 Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 vuodi efekt bardzo fajny, powiem tak paski LED jak i katody fajna sprawa.Ja zrobiłem jeden błąd a teraz go dostrzegłem już po fakcie że nie było widać jak dokładnie należy lutować wszystko zasłoniłem ręką ale mam nadzieję że osoby które się zdecydują na zrobienie takich pasków LED będą umiały same przylutować przewody do PCB.Kuba ja mam właśnie podświetlone biurko tam gdzie jest półka na klawiaturę efekt jest mega Kupiłem zasilacz za około 19zł z włącznikiem i odciąłem tylko końcówkę i przylutowałem przewody, teraz nie muszę się schylać żeby wyłączyć oświetlenie a naciskam wyłącznik, super sprawa.Spodobało mi się te oświetlenie może kiedyś zrobię sobie coś podświetlanego w pokoju ze zmianą natężenia światła i jego zmianą barwy Link to post Share on other sites
burgman85 12 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Mało profesjonalnie trzymasz lutownice, ale poza tym to UPPPPP Link to post Share on other sites
KtosCos 92 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Przydała by Ci się "trzecia ręka", ułatwia lutowanie ;]Sam niestety posiadam dużą transformatorówkę, ale daje radę, nawet smd jakoś się udaje Link to post Share on other sites
kubapomocny15 242 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 co ciekawe mam bardzo podobne biurko tylko w innym kolorze i w całkiem innym stylu , ale układ i każda półka identyczna jest, mam zamiar zrobić mu niezły modding (monitor zawieszany na tylnej ściance i podświetlony tak samo głośniki na tylnej ściance otwory na kable i wiele jakiś bajerów) Link to post Share on other sites
burgman85 12 Napisano 1 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2013 słaba ta klawierka ale recenzja hmmm Link to post Share on other sites
Bichits 362 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 nie wiem jak stoisz z wyborem kolorów, ale może taki? Link to post Share on other sites
manfred86 109 Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 i szanse maleją Link to post Share on other sites
Recommended Posts