wojciechu15 1991 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Pewnie, 2k do ceny z miejsca. Inne 307 na pewno nie mają. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Zgaduję, że koło 9. Za tyle to bym zrezygnował ze sprzedaży. To zgaduj dalej, święty spokój od napraw i warsztatów jest więcej warty niż `stracenie` kilku tysięcy na aucie... @up. Naprawdę tak ciężko pojąć, że go nie będę sprzedawał Nie, ciężko mi pojąć racjonalizację wrzucania kasy w błoto. Wrzucaj sobie, bo nic mi do tego, ale chwalisz się tym na forum i jak widzisz każdy cię wyśmiał. Śmieszniejsze jest, że kiedyś tam pisałeś, że mogłeś brać nówkę, ale taka perełka z tego 307, że to lepszy wybór. Sam na siebie kręcisz bicz XD "Obecnie mam 307 Polift ostatni rocznik jaki był produkowany. Usunięto w nim wszystkie błędy wieku dziecięcego czyli to co działo się w pierwszych autach. (np. wadliwe ESP gdzie auto potrafiło się nawet zapalić) Autko ma charakter, z zewnątrz prezentuje się jak taki agresywny kociaczek W środku optycznie bardzo dużo miejsca, deska jest w miarę nowoczesna ale nie ma przerostu formy nad treścią tak jak teraz w nowych autach. Chodzi mi tu o robienie wnętrza w stylu bardzo futurystycznym, najczęściej wygląda to jak syf i jest niepraktyczne." Tak wysoko wyceniasz swojego peżota, a jak wrzesi0 wrzucił foto rozwalonego tyłu w becie 5 wartej z 5 takich peżotów (wg twojej oceny wartości peżota) to szkodę `wyceniłeś` na 4k XD I ciągle się dziwisz, że nie bierzemy cię poważnie, ciekawe dlaczego Edytowane 21 Marca 2019 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Tak wysoko wyceniasz swojego peżota, a jak wrzesi0 wrzucił foto rozwalonego tyłu w becie 5 wartej z 5 takich peżotów (wg twojej oceny wartości peżota) to szkodę `wyceniłeś` na 4k XD No tak bo wystarczą 3 literki BMW i od razu wartość wzrasta w oczach niektórych (w końcu to "geniusz" inżynierii). Edytowane 21 Marca 2019 przez Andrew Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Nie, po prostu części swoje kosztują, a ty jak widać nie masz o tym zielonego pojęcia. No i w sumie racja, zdecydowana większość tego `geniuszu inżynierii` jest lepsza od byle peżota z 1.6 pod maską Edytowane 21 Marca 2019 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 te seryjne 1.6 thp to są miny a nie silniki niestety , oczywiście pisałem o dokładaniu turbo w formie żartu . A ten wolnossak TU5 jest dość pancerny i z turbo da się 200KM+ wyciągnąć bez większych problemów: https://www.dp-engineering.nl/projects/peugeot-206-tu5jp4-gt25r Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 tego `geniuszu inżynierii` jest lepsza od byle peżota z 1.6 pod maską Niech sobie jest i lepsza, nie interesuje mnie to zbytnio. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 (edytowane) Co ja czytam i nie wierzę co ja paczam. Ludzie jak wy pieniądze marnujecie na takie pierdoły to się nie dziwie czemu średni wiek auta w PL jest jaki jest. <eustachy motyka mode off> 1. Zakładanie turbo to słaby pomysł, lepiej kupić silnik z fabrycznym turbo i co najwyżej wymienić je na inne. 2. Chipowanie wolnossaka to bardzo słaby pomysł, mierny przyrost. 3. Chip pod eko nie ma sensu, zwróci się po ogromnym dystansie i przy okazji może wygenerować inne koszta po drodze. A swoje też przerabiałem bo kiedyś upierałem się na chipowaniu A4 B7. Na szczęście koledzy z A4-klubu mnie powstrzymali. Ciężkimi łańcuchami ale wytłumaczyli czemu to głupi pomysł. Jak chipować to silnik turbodoładowany, gdzie jest fabrycznie pod to przystosowany. Przy okazji trzeba zadbać o takie elementy jak sprzęgło (np obić kevlarem), dolot, wydech (cały, bez wycinania kata - co najwyżej wymienić na sportowy high-flow) potem dochodzą ew. wtryski na mocniejsze itp itd a koszta lecą lecą i lecą. Przypominam też o ograniczeniach prędkości w EU (nie tylko w PL). Nie wiem gdzie wy byście chcieli z takich kuni korzystać, bo ja robiąc trasy praktycznie non-stop mam problem z wykorzystaniem tych moich 194 kuni w AWD... i to w wolnossaku. Pomijając autobahny gdzie można cisnąć komfortowo 180. Powyżej boje się wiatrów bocznych. PS: Swap, chip tuning itp. Wszystko trzeba zgłosić ubezpieczycielowi i zaktualizował dowód. Już mój znajomy się o tym boleśnie przekonał. Zaczynając od legalnego odmówienia wypłaty pieniędzy. Edytowane 21 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Klimatyzacja dwustrefowa Standard w 20 letnich autach, w E36 nawet występowała. czujnik zmierzchu, deszczu Nic nowego, ani odkrywczego. ESP, ABS XD Zestaw głośnomówiący, BT Pioneer za 469 zł z Allegro, funkcji jeszcze więcej. Mógłbym tak wymieniać bez końca. przednia Nawiew na przednią szybę to mam w starym Iveco z lat 90. Grzanej szyby w Pugu 307 nie było, o ile mi wiadomo. tylna szyba jest podgrzewana. Lusterka też. Elektryczne lusterka i są też składane. (Taki bajer) Fest bajer, rzadko spotykany.. Ostrzeżenia pogodowe oraz o stanie nawierzchni drogi. No, nawet pewnie krzyczy "dziura za sto metrów, omiń!". Zwykły czujnik temperatury, który poniżej 3 stC (przeważnie) załącza sygnał dźwiękowy, że może być ślisko. XD Chcesz 15k za auto, które niczym się nie wyróżnia, gdzie za taką kwotę można szukać już 307CC, a na szybko znalazłem nawet zwykłe 307, ale z jakimś podobno limitowanym motorem 170KM. Przy sprzedaży dobrze byłoby dostać za niego 10k. jak taki agresywny kociaczek W rankingu "agresja" przegrywa nawet z E36 z maską szpachlowaną w celu zrobienia "bad-looka". bo wystarczą 3 literki BMW Nie chce Ci psuć światopoglądu, ale gdyby tam zamiast BMW było np. nowe Mondeo, to sytuacja byłaby podobnie kosztowna. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 ESP, ABS ABS obowiązkowy od 2006, ESP od 2014. Młody człowieku, auto nie jest warte tyle, ile sądzisz, że jest warte. Reszty nie chce nawet komentować. Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 ABS obowiązkowy od 2006, ESP od 2014. Już pomijam, od kiedy to jest obowiązkowe, dodo. Wymienianie tego jako "atut" jest po prostu śmieszne, zważywszy na fakt, że ABS to już w Golfie 3 był niejako standard, ESP zadomowił się w czasach A3 czy Golfa 4. Przypominam, że Golf 4 to auto, które dziś może mieć nawet 21 lat. Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Po części rozumiem przesadne uwielbienie do pierwszego samochodu - miałem to samo z moim i też wchodziły mi do głowy takie plany jak m.in. ceramika czy programy. To jednak poszło już trochę za daleko i jest typowym przykładem efektu posiadania. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 To jednak poszło już trochę za daleko. Jedyną rzeczą którą na pewno zrobię to zabezpieczę podwozie, co do reszty to nie wiem. Może być tak jak mówisz, że minie z czasem ;d rzypominam, że Golf 4 to auto, które dziś może mieć nawet 21 lat. Raczej wątpię, prędzej rozwiało go niczym pstryknięcie Thanosa. Nawet jeśli ma tyle, to pewnie tylko Flintstone tym jeździ. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Tyle lat, czasy się zmieniają, brexit, uchodźcy, masakry w meczetach, a czesiek jak cześkiem był tak cześkiem jest. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Raczej wątpię, prędzej rozwiało go niczym pstryknięcie Thanosa. Nawet jeśli ma tyle, to pewnie tylko Flintstone tym jeździ.Francuziki za to takie trwałe, że za 10 lat tylko będziesz liczył zysk ze sprzedaży tego youngtimera xDA z tym wyposażeniem to pojechałeś ostro... Agresywny kociaczku xD Edytowane 22 Marca 2019 przez Johny3 Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Raczej wątpię, prędzej rozwiało go niczym pstryknięcie Thanosa. Nawet jeśli ma tyle, to pewnie tylko Flintstone tym jeździ. Stary, o ile mogę zrozumieć, że jesteś zafixowany na punkcie swojego samochodu, nawet jeżeli w zakresie powyżej przeciętnej, ale cisnąc golfa IV ciśniesz własny samochód, bo to w zasadzie te same lata produckji 99-2006 dla golfa IV i 2001-2008 dla 307. Powiem więcej, o ile nie znajdziesz 307 REALNIE wartej więcej niż 14k, to golfów IV za ponad 15k jest całkiem sporo i są warte tych pieniędzy, chociażby ze względu na występowanie napędow na 4 koła, czy silników z mocami powyżej 200 koni. Edytowane 22 Marca 2019 przez wojciechu15 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 A w temacie Golfów pozostając, w końcu udało mi się załatwić wszystko z serwisem i ubezpieczycielem, auto na naprawę trafi zapewne na początku kwietnia. Najprawdopodobniej wymienią cały zderzak. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Standard w 20 letnich autach, w E36 nawet występowała. Już nie piszcie takich głupot. Sprawdziłem właśnie mobile.de i z 802 ofert dwustrefową klimę (i już nawet nie chciało mi się zaglądać do ogłoszeń, czy to prawda, niech będzie, że mają) ma... 10 sztuk. To jest 1.25% wszystkich. Więc pisanie, że "to standard w 20-letnich autach" nie jest nawet naciąganiem rzeczywistości, tylko wierutną bzdurą. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Ja miałem w e34 z 1991r dwustrefową automatyczną klimę, w piątkach to występowało w połowie aut. Z ciekawych dodatków które miałem to była elektryczna tylna roleta i roletki boczne w drzwiach. Edytowane 22 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Ja miałem w e34 z 1991r dwustrefową automatyczną klimę Przypominam, że P307 to samochód segmentu C. E34 to segment E. I znowu się posłużę staystyką z mobile.de - liczba E34: 144 sztuki. Z dwustrefową klimą: 3 sztuki. To 2%. Dość daleko od "połowy"... Jakieś 3 lata temu dostałem w wypożyczalni Audi A3 i miało zwykłą ręczną klimę. Edytowane 22 Marca 2019 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 @up, nawet jeśli to klima ręczna nadal jest klimą i chłodzi, a w samochodzie który ma 10-15 lat nie ma żadnego wpływu na cenę obecność klimy automatycznej zamiast ręcznej. Komplet ciekawych felg z dobrymi oponami jest więcej wart niż pół takiego samochodu i nikt nie dopłaci 1000, bo jest klima dwustrefowa zamiast manualnej. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Klima ręczna to "schładzacz". Nie ma nic wspólnego z klimatyzacją. Zawsze jak mi się taka trafi w jakimś pożyczaku, to mnie tylko wturbia, bo ciągle trzeba kręcić pokrętłami. Nie wiem, jaki to ma wpływ na cenę, ale dla mnie cokolwiek poniżej automatycznej jest nieakceptowalne... To już bym wolał bez klimy - przynajmniej samochód lżejszy i jedna rzecz mniej do psucia się. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Może tam na mobile.de 2% ma, ale działającą. Ja miałem 5 sztuk e34. Dwie klimy manualne i 3 automatyczne. W tym modelu nawet zwykła dmuchawa jest dwustrefowa. A jeśli chodzi o a3 to moje z 2000r. miało klimę automatyczną. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Pewnie obie sztuki sprowadzane - a handlarze sprowadzają raczej te bardziej wypasione wersje, bo różnica w cenie w używkach się zmniejsza. W Niemczech, gdzie ludzie musieli wysupłać pieniądze na nówki, proporcje prezentują się nieco inaczej... Mój ojciec kupował nową E36 w salonie w 1991 i miała w papierach katalizator, a ten był wycięty - bo w Niemczech już był obowiązek, a w Polsce nie, poza tym benzyna bezołowiowa nadal była pewną ekstrawagancją. Klimy w żadnej postaci nie było bo wierz mi - wtedy to nie były tanie rzeczy. W 2019 roku w Audi A1 opcją jest nawet radio i można sobie skonfigurować takie z dziurą w desce. Edytowane 22 Marca 2019 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Klima ręczna to "schładzacz". Nie ma nic wspólnego z klimatyzacją. Zawsze jak mi się taka trafi w jakimś pożyczaku, to mnie tylko wturbia, bo ciągle trzeba kręcić pokrętłami. Nie wiem, jaki to ma wpływ na cenę, ale dla mnie cokolwiek poniżej automatycznej jest nieakceptowalne... To już bym wolał bez klimy - przynajmniej samochód lżejszy i jedna rzecz mniej do psucia się. A mi osobiście to bez różnicy. Miałem automatyczną w Ibizie z 2005. I tak 90% czasu chodziła na max, albo była wyłączona. Z dwustrefowej w Sorento 3 już jestem bardziej zadowolony. W Octavii mam manual i też działa jak należy, nic nie trzeba majstrować co chwilę. Na dłuższych trasach faktycznie dwustrefowy automat robi robotę, szczególnie jak masz w rodzinie kogoś kto nie lubi chłodu w samochodzie, ale żebym szukając ponad 10 letniego samochodu utrudniał poszukiwania przez klimę automatyczną, albo za nią dopłacał to nie. Edytowane 22 Marca 2019 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 A mi osobiście to bez różnicy. Miałem automatyczną w Ibizie z 2005. I tak 90% czasu chodziła na max, albo była wyłączona. Z dwustrefowej w Sorento 3 już jestem bardziej zadowolony. W Octavii mam manual i też działa jak należy, nic nie trzeba majstrować co chwilę. Na dłuższych trasach faktycznie dwustrefowy automat robi robotę, szczególnie jak masz w rodzinie kogoś kto nie lubi chłodu w samochodzie, ale żebym szukając ponad 10 letniego samochodu utrudniał poszukiwania przez klimę automatyczną, albo za nią dopłacał to nie. Ja nie cierpię, jak jest zimno w samochodzie - latem przy upałach mam klimę ustawioną na 25 - 26 stopni...Żeby uzyskać taką temperaturę przy ręcznej, ale mieć jednocześnie przyjemny klimat we wnętrzu, trzeba się sporo namęczyć. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.