chudy131080 14102 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Pal licho że angol ale te radio pasuje tam jak wół do karety,oryginał byś wsadził. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28955 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Przy wyprzedzaniu pewno jest ciekawie Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14102 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Dreszczyk emocji. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 9 to chyba ciut przydrogo , tym bardziej że e60 za tyle można mieć ? No ale życzę powodzenia . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Jeżdżące e60 za 9k? Poproszę 3. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 (edytowane) Się potargujesz to może spuści do 9 https://www.olx.pl/oferta/zamiana-bmw-e61-anglik-zarejestrowany-CID5-IDxvwx3.html#e5f8014850 Niezarejestrowanych jest całkiem sporo https://www.olx.pl/oferty/q-e60-anglik/?search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=5000&search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=10000 Edytowane 20 Listopada 2018 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Patrz Pan. Szok jak dla mnie - jak się na co dzień ofert nie przegląda to człowiek nawet nie wie jak ceny lecą w dół. Pomijając to, że anglika bym patykiem nie dotknął, to jestem w szoku jak te samochody staniały, szczególnie, że nie tak dawno części kosztowały majątek. Teraz już wiem dlaczego znajomy mnie wyśmiał jak powiedziałem, że za swoją O2fl bym wołał z 25k Coś czuję, że mam w głowie cennik sprzed 2-3 lat Inna sprawa, że przy autach poniżej 20k zaczyna się liczyć po prostu stan. Nikt nie odda ładnego samochodu za bezcen, tylko dlatego, ze to starszy model skoro przez ostatnie 2 lata może 5-8k w niego włożył Odchodząc od tematu - miał ktoś kiedyś jakieś wozidło z grupy VW z 4.2 V8? Chciałbym usłyszeć kilka złych rzeczy, bo niedaleko mnie pojawiło się S4 b7 na sprzedaż i jak się szybko nie wyleczę to pewnie pojadę oglądać, a jak się przejadę to pewnie będzie za późno i nowa skarbonka w domu Tak w miarę serio pytam - bać się? Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Tylko ciekawe w jakim stanie te tanie e60. Nie wróżyłbym raczej nic dobrego. Cytuj Link to post Share on other sites
R4DZ1K 844 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Angole to są nie dbaluchy, jeżdżą autami poki nie stanie choc zdarzaja się pewnie wyjątki Dla mnie jazda z kierownica po prawej stronie to udręka Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Obejrzyj cenę rozrządu do 4.2 może to Cię uleczy. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 S4 b7 problemy z silnikiem (chyba głowice pękają ,ale to niepewne info) ,a tak to całkiem fajne wozidło .No i może paru kucy brakować . Angol oczywiście że pomyłka do jazdy po naszych drogach , za 9 można kupić już całkiem przyzwoite e39 , zresztą swoje za tyle sprzedałem (fakt że ojcu , ale na wolnym rynku nie wiem czy mocno 10 bym przekroczył ) Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 2,5-3k za rozrząd w aucie >300 koni mnie nie przeraża za bardzo - robisz raz po zakupie i na 100k km masz spokój (w moim przypadku z 8-10 lat). Bardziej przeraża mnie myśl ile mogą kosztować inne rzeczy o których mam pojęcia i rzeczy eksploatacyjne które na pewno też są droższe jak łożyska, tarcze, klocki itp. No i pewnie wypadałoby zagazować i to nie u byle kogo. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 (edytowane) Fsi w b7 będziesz gazował? To nie b6 na mpi. Chociaż chyba jednak do 2008 był mpi. Ale sprawdź dla wszystkiego. Edytowane 20 Listopada 2018 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 No właśnie się tak zastanawiałem czy tam fsi nie siedzi już . Czyli na dzień dobry czyszczenie kolektora . Jeździłem starym 4.2 fsi (ponad 200tyś km) jak i nowym (5tyś km) i różnica była olbrzymia . W trasie całkiem to oszczędne mi się udało w 370konnym a8 spalić 10.5/100 mimo że czasem dałem mu w palnik . No i ponad 7tyś obrotów w v8 bez doładowania brzmi genialnie . Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 9 to chyba ciut przydrogo , tym bardziej że e60 za tyle można mieć ? No ale życzę powodzenia . E60? Jak dorzucisz jeszcze "1" przed 9 to nie kupisz, chyba że mówisz o angliku na żółtych blachac, z lampami UK, bez opłaconej akcyzy itd. Dobrze E60 będzie kosztować 30 tysięcy w jakiejś bazowej wersji silnikowej z początków rocznika. Dobre E39 z kierownicą po lewej kosztuje 15 tysięcy. Jak kupujesz poniżej 10-12 tysięcy (za wyjątkiem przedlifta 2,0) to te auta są w takim stanie, że dołożysz drugie tyle przez 1-2 lata. Jeżdżę 3 lata E39, namówiłem i kupowałem ze znajomymi 528i oraz 523i w oryginalnym mpaku więc trochę cenowo się orientuję jeżeli o ten model chodzi. Przy wyprzedzaniu pewno jest ciekawie Jest, ale zdziwilibyście się ile wystarczy wychylenie z fotela i jak to wpływa na widoczność. Apropo Audi to jeszcze myślałem o S6 C5 w manualu, bo tam były jeszcze kuloodporne V8, tylko raz, że to imo szpetne auto, a dwa że manuale to straszna rzadkość w tym modelu. Po głowie chodziło jeszcze 350Z ale tu już koszty utrzymania są większe i ewentualne naprawy też słono kosztują. Pewnie i tak 540i/6 będzie docelowo. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 (edytowane) Fsi w b7 będziesz gazował? To nie b6 na mpi. Nieśmiało o tym myślę. Instalacja swoje kosztuje, ale przy tym spalaniu i tak się kalkuluje. Odradzasz? Szczerze mówiąc od 16 lat w rodzinie same diesle, wszystkie moje dotychczasowe samochody to 1.4 tdi i 1.9tdi stąd wiedza w temacie dużych benzyn i gazyfikacji raczej znikoma. Pewnie, że bym wolał mpi, ale b6 to już rocznikowo poza granicami mojego komfortu psychicznego. Nawet ta b7 już starawa jak na moje standardy, ale b8 które stoi 30km ode mnie 70k kosztuje - musiało by mnie nieźle pogrzać żeby kupić tak drogi samochód w mojej obecnej sytuacji życiowej. Edytowane 20 Listopada 2018 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 E60? Jak dorzucisz jeszcze "1" przed 9 to nie kupisz, chyba że mówisz o angliku na żółtych blachac, z lampami UK, bez opłaconej akcyzy itd. Dobrze E60 będzie kosztować 30 tysięcy w jakiejś bazowej wersji silnikowej z początków rocznika. Dobre E39 z kierownicą po lewej kosztuje 15 tysięcy. Jak kupujesz poniżej 10-12 tysięcy (za wyjątkiem przedlifta 2,0) to te auta są w takim stanie, że dołożysz drugie tyle przez 1-2 lata. Jeżdżę 3 lata E39, namówiłem i kupowałem ze znajomymi 528i oraz 523i w oryginalnym mpaku więc trochę cenowo się orientuję jeżeli o ten model chodzi. Jest, ale zdziwilibyście się ile wystarczy wychylenie z fotela i jak to wpływa na widoczność. Apropo Audi to jeszcze myślałem o S6 C5 w manualu, bo tam były jeszcze kuloodporne V8, tylko raz, że to imo szpetne auto, a dwa że manuale to straszna rzadkość w tym modelu. Po głowie chodziło jeszcze 350Z ale tu już koszty utrzymania są większe i ewentualne naprawy też słono kosztują. Pewnie i tak 540i/6 będzie docelowo. Z e39 też mam jakieś doświadczenie . Za swoje 528ia 99r stan bardzo dobry (bezwypadkowy) zapłaciłem 10tyś 3 lata temu . Wcześniej kupowaliśmy ojcu też 528 tylko w manualu jakieś 5-6 lat temu też za 10 tyle że 96r. Ogólnie te auta trzymają cenę od kilku lat ,a nawet ich cena rośnie . Ale naprawdę będziesz miał super szczęście jak za 9 sprzedasz , ja ci tego życzę , ale według mnie jest to co najmniej dziwna cena . Nie wiem kto by chciał takie auto za tyle hajsu . tym bardziej że normalne kosztują podobnie . Brat ostatnio sprzedawał to 528 96 które kiedyś kupił od mojego ojca . Mechanicznie było wychuchane , ale niestety ruda już zaczęła atakować , po wielu upustach cenowych sprzedał za 8. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3700 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 (edytowane) Dobra, S4 B7 ma silnik V8 BBK i BHF na rynek USA (10 niutow więcej) na pośrednim wtrysku. Dopiero RS B7 dostał FSI. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=134812 Edytowane 20 Listopada 2018 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
booncol 664 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Takie tam Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 Te motory w S4 B7 miały ponoć straszny problem ze zbieraniem się syfu w środku co skutkowało później pękaniem, wyciekami i utratą mocy. Najlepszym możliwym sposobem na sprawdzenie czy motor w tym aucie jest w normalnym stanie to pojechać nim na hamownie, jak nie wypluje czegoś w okolicy serii to znaczy, że będzie w nim sporo do roboty - z samym motorem znaczy się. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 (edytowane) A jak się w ogóle jeździ anglikiem u nas? Wczoraj widziałem kolesia jakimś busem VW (Sharan?), jak pobierał bilecik na bramce na A2 . W takim samochodzie to można odpiąć pas i się wychylić, ale w BMW to już chyba nie pójdzie Edytowane 21 Listopada 2018 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 Chyba skutecznie mnie zniechęciliście. Byłem przekonany, że te silniki są prawie tak niezatapialne jak te mpi ze starych A8. Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 To idź w 5litrowego Merca, CLK, bądź E-klasse Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 (edytowane) Niestety jeżeli chodzi te pojemności (moce) w kombi to z merca albo daleko, albo szroty, albo cena poza moim zasięgiem. Umówmy się - nie zależy mi w ogóle na tak wielkim silniku. Po prostu od dłuższego czasu chodzi za mną jakieś mocniejsze kombi (>180hp) Z tym S4 to tak się złożyło, że znajomy na facebooku udostępnił ogłoszenie innego znajomego, samochód jest w okolicy, w cenie mi odpowiadającej, o silniku 4.2 wiem tyle, że kiedyś kumpel miał to A8 i było nie do zabicia mimo znacznego przebiegu. Nie sądziłem, że w międzyczasie tak "polepszyli" te silniki, stąd trochę napał mnie złapał. Wiecie jak jest - jak przeglądasz przeciętne auta w okolicach 40k, a nagle w okolicy w takich pieniądzach pojawia się S4 to można się rozmarzyć. Na końcu i tak pewnie zapuka mi do drzwi pan zdrowy rozsądek i kupię coś biedniejszego, ale nowego albo bardzo młodego. BTW Kuzynka ma na sprzedaż dosyć wypasione C5, w zasadzie w pełnej opcji z 2.2HDI (204 konie?) Samochód ładny, wygodny, ale przejechałem się i jakoś zupełnie do mnie nie przemawia. W życiu bym nie powiedział, że tam jest 200 koni. Chyba mam uraz do citroena. Edytowane 21 Listopada 2018 przez wojciechu15 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1667 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 (edytowane) No to jako właściciel merca polecę c klase w204 c350. 4x4, osiągi prawie identyczne co s4. Silnik nie jakiś super pancerny, ale chyba mniej kłopotliwy niż w s4. Booncol, na początku to myślałem że śniegiem Ci auto zasypało Edytowane 21 Listopada 2018 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.