Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Link to post
Share on other sites

Patrz Pan. Szok jak dla mnie - jak się na co dzień ofert nie przegląda to człowiek nawet nie wie jak ceny lecą w dół. Pomijając to, że anglika bym patykiem nie dotknął, to jestem w szoku jak te samochody staniały, szczególnie, że nie tak dawno części kosztowały majątek. Teraz już wiem dlaczego znajomy mnie wyśmiał jak powiedziałem, że za swoją O2fl bym wołał z 25k :rotfl:  Coś czuję, że mam w głowie cennik sprzed 2-3 lat  :D  Inna sprawa, że przy autach poniżej 20k zaczyna się liczyć po prostu stan. Nikt nie odda ładnego samochodu za bezcen, tylko dlatego, ze to starszy model skoro przez ostatnie 2 lata może 5-8k w niego włożył ;)

 

 

 

Odchodząc od tematu - miał ktoś kiedyś jakieś wozidło z grupy VW z 4.2 V8? Chciałbym usłyszeć kilka złych rzeczy, bo niedaleko mnie pojawiło się S4 b7 na sprzedaż i jak się szybko nie wyleczę to pewnie pojadę oglądać, a jak się przejadę to pewnie będzie za późno i nowa skarbonka w domu  :rotfl: Tak w miarę serio pytam - bać się?

Link to post
Share on other sites

S4 b7 problemy z silnikiem (chyba głowice pękają ,ale to niepewne info) ,a tak to całkiem fajne wozidło .No i może paru kucy brakować .

Angol oczywiście że pomyłka do jazdy po naszych drogach , za 9 można kupić już całkiem przyzwoite e39 , zresztą swoje za tyle sprzedałem (fakt że ojcu , ale na wolnym rynku nie wiem czy mocno 10 bym przekroczył )

Link to post
Share on other sites

2,5-3k za rozrząd w aucie >300 koni mnie nie przeraża za bardzo - robisz raz po zakupie i na 100k km masz spokój (w moim przypadku z 8-10 lat). Bardziej przeraża mnie myśl ile mogą kosztować inne rzeczy o których mam pojęcia i rzeczy eksploatacyjne które na pewno też są droższe jak łożyska, tarcze, klocki itp. No i pewnie wypadałoby zagazować i to nie u byle kogo. 

Link to post
Share on other sites

No właśnie się tak zastanawiałem czy tam fsi nie siedzi już . Czyli na dzień dobry czyszczenie kolektora . Jeździłem starym 4.2 fsi (ponad 200tyś km) jak i nowym (5tyś km) i różnica była olbrzymia . W trasie całkiem to oszczędne mi się udało w 370konnym a8 spalić 10.5/100  mimo że czasem dałem mu w palnik . No i ponad 7tyś obrotów w v8 bez doładowania brzmi genialnie .

Link to post
Share on other sites

9 to chyba ciut przydrogo , tym bardziej że e60 za tyle można mieć ? No ale życzę powodzenia . 

E60? Jak dorzucisz jeszcze "1" przed 9 to nie kupisz, chyba że mówisz o angliku na żółtych blachac, z lampami UK, bez opłaconej akcyzy itd.

Dobrze E60 będzie kosztować 30 tysięcy w jakiejś bazowej wersji silnikowej z początków rocznika.

Dobre E39 z kierownicą po lewej kosztuje 15 tysięcy.

Jak kupujesz poniżej 10-12 tysięcy (za wyjątkiem przedlifta 2,0) to te auta są w takim stanie, że dołożysz drugie tyle przez 1-2 lata. Jeżdżę 3 lata E39, namówiłem i kupowałem ze znajomymi 528i oraz 523i w oryginalnym mpaku więc trochę cenowo się orientuję jeżeli o ten model chodzi.

 

Przy wyprzedzaniu pewno jest ciekawie :D

 

Jest, ale zdziwilibyście się ile wystarczy wychylenie z fotela i jak to wpływa na widoczność.

 

 

 

Apropo Audi to jeszcze myślałem o S6 C5 w manualu, bo tam były jeszcze kuloodporne V8, tylko raz, że to imo szpetne auto, a dwa że manuale to straszna rzadkość w tym modelu.

Po głowie chodziło jeszcze 350Z ale tu już koszty utrzymania są większe i ewentualne naprawy też słono kosztują.

Pewnie i tak 540i/6 będzie docelowo.

Link to post
Share on other sites

 

 

Fsi w b7 będziesz gazował? To nie b6 na mpi.
 

Nieśmiało o tym myślę. Instalacja swoje kosztuje, ale przy tym spalaniu i tak się kalkuluje. Odradzasz? 

 

Szczerze mówiąc od 16 lat w rodzinie same diesle, wszystkie moje dotychczasowe samochody to 1.4 tdi i 1.9tdi stąd wiedza w temacie dużych benzyn i gazyfikacji raczej znikoma. 

 

Pewnie, że bym wolał mpi, ale b6 to już rocznikowo poza granicami mojego komfortu psychicznego. Nawet ta b7 już starawa jak na moje standardy, ale b8 które stoi 30km ode mnie 70k kosztuje - musiało by mnie nieźle pogrzać żeby kupić tak drogi samochód w mojej obecnej sytuacji życiowej.

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

E60? Jak dorzucisz jeszcze "1" przed 9 to nie kupisz, chyba że mówisz o angliku na żółtych blachac, z lampami UK, bez opłaconej akcyzy itd.

Dobrze E60 będzie kosztować 30 tysięcy w jakiejś bazowej wersji silnikowej z początków rocznika.

Dobre E39 z kierownicą po lewej kosztuje 15 tysięcy.

Jak kupujesz poniżej 10-12 tysięcy (za wyjątkiem przedlifta 2,0) to te auta są w takim stanie, że dołożysz drugie tyle przez 1-2 lata. Jeżdżę 3 lata E39, namówiłem i kupowałem ze znajomymi 528i oraz 523i w oryginalnym mpaku więc trochę cenowo się orientuję jeżeli o ten model chodzi.

 

 

Jest, ale zdziwilibyście się ile wystarczy wychylenie z fotela i jak to wpływa na widoczność.

 

 

 

Apropo Audi to jeszcze myślałem o S6 C5 w manualu, bo tam były jeszcze kuloodporne V8, tylko raz, że to imo szpetne auto, a dwa że manuale to straszna rzadkość w tym modelu.

Po głowie chodziło jeszcze 350Z ale tu już koszty utrzymania są większe i ewentualne naprawy też słono kosztują.

Pewnie i tak 540i/6 będzie docelowo.

 

Z e39 też mam jakieś doświadczenie . Za swoje 528ia 99r stan bardzo dobry (bezwypadkowy) zapłaciłem 10tyś 3 lata temu . Wcześniej kupowaliśmy ojcu też 528 tylko w manualu jakieś 5-6 lat temu też za 10 tyle że 96r. Ogólnie te auta trzymają cenę od kilku lat ,a nawet ich cena rośnie . Ale naprawdę będziesz miał super szczęście jak za 9 sprzedasz , ja ci tego życzę , ale według mnie jest to co najmniej dziwna cena . Nie wiem kto by chciał takie auto za tyle hajsu . tym bardziej że normalne kosztują podobnie . Brat ostatnio sprzedawał to 528 96 które kiedyś kupił od mojego ojca . Mechanicznie było wychuchane , ale niestety ruda już zaczęła atakować , po wielu upustach cenowych sprzedał za 8. 

Link to post
Share on other sites

Te motory w S4 B7 miały ponoć straszny problem ze zbieraniem się syfu w środku co skutkowało później pękaniem, wyciekami i utratą mocy. Najlepszym możliwym sposobem na sprawdzenie czy motor w tym aucie jest w normalnym stanie to pojechać nim na hamownie, jak nie wypluje czegoś w okolicy serii to znaczy, że będzie w nim sporo do roboty - z samym motorem znaczy się.

Link to post
Share on other sites

A jak się w ogóle jeździ anglikiem u nas?

 

Wczoraj widziałem kolesia jakimś busem VW (Sharan?), jak pobierał bilecik na bramce na A2 :D. W takim samochodzie to można odpiąć pas i się wychylić, ale w BMW to już chyba nie pójdzie :)

Edytowane przez radosuaf
Link to post
Share on other sites

Niestety jeżeli chodzi te pojemności (moce) w kombi to z merca albo daleko, albo szroty, albo cena poza moim zasięgiem. Umówmy się - nie zależy mi w ogóle na tak wielkim silniku. Po prostu od dłuższego czasu chodzi za mną jakieś mocniejsze kombi (>180hp) Z tym S4 to tak się złożyło, że znajomy na facebooku udostępnił ogłoszenie innego znajomego, samochód jest w okolicy, w cenie mi odpowiadającej, o silniku 4.2 wiem tyle, że kiedyś kumpel miał to A8 i było nie do zabicia mimo znacznego przebiegu. Nie sądziłem, że w międzyczasie tak "polepszyli" te silniki, stąd trochę napał mnie złapał.

 

Wiecie jak jest - jak przeglądasz przeciętne auta w okolicach 40k, a nagle w okolicy w takich pieniądzach pojawia się S4 to można się rozmarzyć. Na końcu i tak pewnie zapuka mi do drzwi pan zdrowy rozsądek i kupię coś biedniejszego, ale nowego albo bardzo młodego. 

 

BTW Kuzynka ma na sprzedaż dosyć wypasione C5, w zasadzie w pełnej opcji z 2.2HDI (204 konie?) Samochód ładny, wygodny, ale przejechałem się i jakoś zupełnie do mnie nie przemawia. W życiu bym nie powiedział, że tam jest 200 koni. Chyba mam uraz do citroena. 

Edytowane przez wojciechu15
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No to jako właściciel merca polecę c klase w204 c350. 4x4, osiągi prawie identyczne co s4. Silnik nie jakiś super pancerny, ale chyba mniej kłopotliwy niż w s4.

 

Booncol, na początku to myślałem że śniegiem Ci auto zasypało :)

Edytowane przez jakub1t
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...