Skocz do zawartości

R4DZ1K

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

802 Doskonały

8 obserwujących

O R4DZ1K

  • Tytuł
    PSU Support
  • Urodziny 08.03.1990

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    WrocLOVE
  • Zainteresowania:
    IT
    MTB
    Motoryzacja
    Muzyka
    Sport

Ostatnie wizyty

23636262 wyświetleń profilu
  1. Anglia -Polska ? Bydzie ciezko

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. jozek23
    3. raiders

      raiders

      @zbiku90 już nie róbmy z Lewandowskiego boga...  nie zdziwi mnie fakt jak ta drużyna zagra lepiej  bez niego .Bo jak on jest na boisku to  każda akcja musi przejść przez niego a w dodatku w 16 na siłę  szukają podania do niego ,pomimo własnej dogodnej pozycji do strzału .

      A co do meczu to typuję :

      4:0  dla Anglii i lekcję futbolu .

    4. zbiku90

      zbiku90

      Szanse na remis jednak były, nawet bramkę po błędzie strzeliliśmy :D Z Lewym w składzie byłoby o wiele łatwiej, Milik i Piątek poniżej oczekiwań, Zieliński kompletna padaka dzisiaj. Krychowiak wyróżnił się na plus

  2. F1 a potem POLSKA - ANDORA. Ogladamy pany i panewki.:D

    1. raiders

      raiders

      To  i typ na mecz trzeba podać ... Polska strzeli 4 gole  ,Lewandowski minimum 2 .

      Dziękuję :majkel:

  3. Polska  - Węgry :D

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. BlackCoffe

      BlackCoffe

      Cóż, mecz przyjaźni więc nasi nie będą przeszkadzać Węgrom w strzelaniu goli :P 

    3. zbiku90

      zbiku90

      W dwóch słowach: jest tragedia

    4. raiders

      raiders

      Ale remis  trafiłem .:D:banan:

  4. Spokojnie leszczyki, to wersja beta, pracuje nad tym caly czas..dajcie troche czasu..juz by chcieli..

    1. BlackCoffe

      BlackCoffe

      Ja tam się bawię w szukanie błędów :>

    2. Lexus404

      Lexus404

      dokladnie radzio nie mac oanrzekac trzeba sie cieszyc ze dzialaja fajnie ze shoutbox poprawili jest dluzsza historai w koncu bede widzial co piszecie

  5. http://i.imgur.com/xaPR4X0.jpg Foto swiezo po robocie , zajelo mi jakies 2hr z groszem najwiecej czasu i nerwow to bylo z kablami pomimo tego ze buda ma elegancki cable managment ale jak robic to porzadnie.Do biosu pozwolil wejsc,na pierwszy rzut oka wsio smiga zobaczymy po wgraniu OS i benczmarka. Seasonic zapomnial o kablu zasilajacym wiec musialem pozyczyc od sasiada ktorego nie bylo wiec wszyatko bylo testowane o 11 w nocy.Kabel EPS 60cm na styk i to w Mid Tower ,jak ktos robi customowe kable to min 65...w seasonicu akurat stockowe kable maja 65 i weszly by smialo ale nie daly by tego
  6. R4DZ1K

    Co ostatnio kupiliście?

    Oczywiscie ze moge Jest to : Wheel Stand Pro . https://www.wheelstandpro.com/pl/products/sim-racing
  7. R4DZ1K

    Co ostatnio kupiliście?

    + Razer ORNATA CHROMA Razer Deathadder Elite Razer Podkladka (Extended) Custom Kable od Zasilki Efekt zobaczycie w krotce. Budzet przekroczony, o ile nawet nie pytajcie ;D Pozdrawiam
  8. R4DZ1K

    Co ostatnio kupiliście?

    Udalo mi sie ogarnac s10 na Snapdragonie + 2 Case i jeszcze ladowarke Wireless ktora jeszcze nie dotarla. Po tylu latach uzytkownia LG czas na zmiany. Essaaa
  9. R4DZ1K

    Żużel

    Panowie i jak wczorajsze meczyki, ogladali ? UNIA UNIA LESZNO wszystkich wyjasniaja ale lublin nie w kij dmuchal, miesiac i miechelesen tylko smigali tak naprawde Wroclaw w Grudziadzu bylo widac ze ten tor im nie lezy ale w sumie komu lezy....Janowski bylo widac od razu smigal ale potem no wyszlo jak wyszlo.... DZISIAJ PANOWIE SPEEDWAY OF NATIONS 1 POLFINAL
  10. R4DZ1K

    Formuła 1

    Dokladnie dopiero mu dziennikarz uswiadomil bo nie wiedzial dokladnie A widzialem ten filmik z jego bolidu, jak na starcie by jeszcze odwalil numer heh...no jaja
  11. Reve - Kolega ma 2013 tylko ze octavie 3 Od 2012 juz sa EA211 czyli na tych bardzo dobrych jednostkach 1.4 140 kuca. On ma juz nalatane 220k i zero problemow. zobacz ten link https://www.wyborkierowcow.pl/ktore-auta-z-1-4-tsi-warto-kupic-a-ktorych-nalezy-unikac/ Wszystko na temat. Ale w Octavii 2 to jeszcze na tym EA111 znajdziesz wiec lepiej omijac.
  12. R4DZ1K

    Formuła 1

    Tak czy siak Williams to jedna wielka AMATORKA Wspolczuje Robertowi i jest mi go szkoda, ten zespol nie jest przygotowany do rywalizacji. Powinni sie wycofac, bo tylko sie kompromituja
  13. R4DZ1K

    Formuła 1

    Williams sie znowu nie popisal, ja nie wiem... ale brak slow na nich Szkoda mi leclerca troszke, pieknie zapieniczal mogl skonczyc na podium ale nie wiem czy za dlugo go nie trzymali na tych oponach.... Ricardo juz chyba 3 raz nie ukonczyl wyscigu, w sumie ja mu sie troszke nie dziwie, te miejsce powinno byc ogrodzone bo mozna sie naprawde pomylic, chwila nie uwagi i benc....no i ruskiego pociagnal tez na dno heh Tak czy siak, wyscig zdeka nudny Btw - pieknie w tym Azerbejdzanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...