Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Apka na telefon PhotoDirector. Polecam gorąco, naprawdę daje fajne możliwości, jednym dotknięciem można usunąć coś ze zdjęcia co się nie podoba, np. na drugim zdjęciu w środku z tyłu świeciła lamka i ją ładnie zatuszowało że nic nie widać ^^

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Jak komuś mało mocy niech zacznie zabawę z tuningiem :D

Podziwiam fantazje. Na torze dostało praktycznie bęcki (niby 2s ale mokry vs. suchy afalt i za szybko zatrzymany czas w Lanosie) od 180 konnego Citroena (zapewne w specyfikacji R2). Sztuka dla sztuki, nic więcej.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Lanos i 500 kucy ? Przecież te auto zachowuje się diabelnie niepewnie już z standardowym 1.6 106km, ciężki przód, lekki tył, zaciski hamulcowe max z vectry 280mm więc zatrzymać i tak się nie ma czym, z tyłu zwykła belka, w zakrętach podpiera się lusterkami, układ kierwoniczy o precyzji lotniskowca w sztormie.  :rotfl:

 

edit@  czyli z lanosa została jedynie buda która ma sztywność suszarki do prania z lidla a klatki brak. Więc jak przerzuce budę z mojego v40 na podwozie Lancer 6 to będę miał V40 4x4 300hp ?  :D

Edytowane przez katystopej
Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że byłeś, siedziałeś i jeździłeś, że tak się wypowiadasz? Facet wsadził w ten samochód trochę czasu, pracy i forsy. Wątpię, że walnął 500hp i zostawił serię z Lanosa (zresztą opowiada o zmianach w zawiasie, hamulcach, belce oto.)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Wątpię, że walnął 500hp i zostawił serię z Lanosa

 

No została sama buda i g... to dało. Jak widać auto z dwukrotnie mniejszą mocą w takich samych warunkach objechało by to coś.

Link to post
Share on other sites

Cóż, moc to nie wszystko. Tutaj ktoś miał raczej pomysł na zrobienie „śpiocha",

który zaskoczy niejednego, ale raczej na długich prostych odcinkach. Choć i tak nie wiadomo, do ilu vmax mu pozwoli skrzynia.

Ot taki projekt i nie ma się co tu zbytnio rozwodzić nad tym.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Cóż, moc to nie wszystko. Tutaj ktoś miał raczej pomysł na zrobienie „śpiocha",

 

Na pomyśle skończywszy. Poszerzenia, zderzaki kombinowane, widoczny IC, lampy, kolor, ta maska( :] )- to chyba przestaje się pokrywać z definicją sleepera. Chyba że to ja mam jakąś skopaną tego definicje.

W hameryce (zresztą nie tylko) robiąc sleepera, gdyby nie widoczne duże zaciski z tarczami i szeroka guma (choć to nie wyznacznik),to przeważnie ciężko dojść do wniosku że taki samochód ma cokolwiek wspólnego z prędkością- właśnie jest tak niepozorny. I to jest to piękno sleeperów  :P

Tutaj jest fajny tego przykład (samochód ma ponad tysiąc koni i najprawdopodobniej potrafi latać 8-)  )

vw-golf-mk2-4motion-1233hp_1.jpg

 

Jednak mimo tego szanuje właściciela Lanosa, za to że miał czas i chęci by z takiego gów*a jakim jest lanos zrobić coś naprawdę szybkiego.

 

Ładne. https://www.rollhard.co.uk/blogs/news/wekfest

Edytowane przez 133699
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

No została sama buda i g... to dało. Jak widać auto z dwukrotnie mniejszą mocą w takich samych warunkach objechało by to coś.
 

 

W poprzednich filmikach ten citroenik z 180 konikami pod machą i dobrym kierowcą objeżdżał na tym torze GTRa i AMG GT. Jak masz mały tor, z dużą ilością ciasnych zakrętów (a taki właśnie jest ten w Gdańsku) to nawet i 1000hp pod maską nic nie da.

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Otóż to. Samochód który jest dobrze zestrojony z pewnością wygra na zakrętach, nie jednokrotnie pokazują to Japończycy jeżdżąc civicami czy starymi toyotami, nissanami, jak też inni, np. Jordan Fox. Tutaj nawet taki randomowy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=wneewPxMj5o. Duża moc przeważnie przeszkadza w pokonywaniu zakrętów jeżdżąc tak zwanym gripem, czterołapów też to dotyczy, przegrzane opony, podsterowność, masa czynników. GTR i AMG to dobre samochody, ale nie na takie ciasnoty, to samochody do zapier*alania z gazem w podłodze. 

Edytowane przez 133699
Link to post
Share on other sites

@up - trudno żeby nie miały jak są dłuższe proste.

Przecież taka C2 ma taką skrzynię, że pewnie 190vmax. Gdzie „normalnie" z 250 by poszedł.

Auto się stroi do danych warunków, rajdy, wyścigi, 1/4 itp.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ciężko stwierdzić. Ewidentnie na zielono świecił się sygnalizator bliżej słupa (dla pasa dla skrętu w prawo) ale ten drugi wygląda na wyłączony. Chyba, że to skrzyżowanie obsługuje 1 sygnalizator.

 

 

EDYTA:

https://www.google.pl/maps/place/Pozna%C5%84ska,+63-200+Jarocin/@51.9726485,17.503939,3a,60y,347.66h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sr0g_UW2e-xf624NEq5EUbg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x470523c85589bc79:0xccfa5bc04728c106!8m2!3d51.97553!4d17.494748

 

Są dwa sygnalizatory, skrzyżowanie z tych 'bezkolizyjnych'.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...