ALF 28962 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 stuknie w Sporcie ładny przebieg http://s12.postimg.org/r8ndg6lsd/image.jpg 7 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 congrats i bezawaryjności 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Salog 800 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Gratki ! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Nie, miałem 170 KM. Chwilowo jeżdżę BMW 122 KM, więc porównywałem do 1.4 TB, ale od soboty powrót do Alfy . No to musiałeś ładne emerycko jeździć, że masz takie spalanie Jak włączę tryb A to też mało pali, ale na normalu lekko dodasz gazu i juz spalanie idzie w górę. Poniżej 8l nie zszedłem w takiej raczej miejskiej jeździe. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 No niekoniecznie, silnikami z turbiną trzeba umieć ekonomicznie jeździć... Chociaż ja praktycznie nie jeżdżę po mieście, to inna sprawa. Ale trasę Poznań - Wrocław jestem w stanie pokonać poniżej 2 godzin . Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Wiesz... w swojej 156 ekonomicznie jeździć potrafię, Giuliettą nie (przynajmniej na razie) Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Co wy tam wiecie o ekonomicznej jeździe https://images.tapatalk-cdn.com/15/12/03/4a1b5c731c189f5df0206551a77efe84.jpg 6 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 2.4JTD w Lancii K - w mieście poniżej 8 nie zejdę, trasa 5.5-6 litrów. Niżej się nie da, a nawet jak się da - nie chcę. Lubię czasem mocniej wcisnąć pedał Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28962 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Co wy tam wiecie o ekonomicznej jeździe https://images.tapatalk-cdn.com/15/12/03/4a1b5c731c189f5df0206551a77efe84.jpg Spalanie jak w 18 metrowym Solarisie 2 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 @up, a to tylko wolnossąca benzyna 2.0 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Saab i wolnossak? ee Cytuj Link to post Share on other sites
szefuncio 331 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 E tam, w firmowym passacie wskoczyło mi 99.9 2.0 TDI Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Zakupu saab-a w ogóle nie był planowany, zresztą za 900 zł nie ma co wybrzydzać i o wiele lepiej się jeździ niż dotychczasowym renault kangoo 1,4 2 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 W golfie 1.9 TDI wyskakiwało swego czasu podobnie w zimie, ale okazało sie, że to ponoć przez czujnik zewnętrznej temperatury o dziwo o.O Niemniej po jego wymianie jest w miarę normalnie ,w sensie przy przyspieszaniu pokazuje jakieś wysokie wartości, ale nie takie Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Zakupu saab-a w ogóle nie był planowany, zresztą za 900 zł nie ma co wybrzydzać i o wiele lepiej się jeździ niż dotychczasowym renault kangoo 1,4 9 stówek?! A jaki model? Daj jakieś foty... Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) To jest 900 (w sensie dziewięćsetka ) sprzed 98r., ale 900zł to i tak jakaś 1/4 wartości... Edytowane 4 Grudnia 2015 przez MoonWalk Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Dokładnie, 900 z 98r. Auto w tej konfiguracji warte z 5tysięcy. Kupiłem je z teoretycznie uszkodzonym silnikiem ( czyt. kot w worku), okazało się że padły baterie w pilocie od alarmu. Po ich wymianie silnik pracuje idealnie, jedynie rozrusznik jakiś rzeźnik zachetał Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Kupiłem je z teoretycznie uszkodzonym silnikiem ( czyt. kot w worku), okazało się że padły baterie w pilocie od alarmu. Que ? Jak można pomylić uszkodzony silnik z rozładowaną baterią w pilocie ? Co to ma wspólnego ? Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Do tej pory tego nie ogarniamy. Stargalismy auto do domu i nie odpalało. Po czytałem w necie o tym saabowym alarmie, wymieniłem baterie i silnik zaczął odpalać od strzała Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) To dla świętego spokoju ja bym się pozbył immobilaisera z tego auta skoro takie kwiatki robi a zostawił tylko samego wyjca podłączonego. Edytowane 4 Grudnia 2015 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 To wyszła niewiedza poprzedniej właścicielki i jej męża-mechanika. Pozbywać się raczej nie mam zamiaru bo jednak ten alarm ma kilka fajnych opcji Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Ale w sensie tylko odłączyć odcięcie zapłonu przez alarm. Jak chociaż trochę ogarniasz elektrykę, to sprawdź sobie dokładnie jaki masz model centralki (o ile ją znajdziesz, bo jej umiejscowienie często zależy od fantazji montującego ) i poszukaj do niej instrukcji/schematu. Pozbędziesz się tylko odcięcia zapłonu, a resztę będziesz miał dalej Ewentualnie znajdziesz przekaźnik odpowiadający za odcinanie zapłonu i w razie problemów w przyszłości, wystarczy go wyciągnąć i zewrzeć odpowiednie 2 przewody, ewentualnie zrobisz sobie jakąś sprytną zworkę w razie w. Edytowane 4 Grudnia 2015 przez MasterBarti Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Znaczy się alarm nie odcina zapłonu tylko wtrysk i pompę. Jest to oryginalny saabowym alarm Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Mniejsza z tym co odcina, po prostu znaleźć schemat, sprawdzić co odcina, gdzie odcina (w sensie przekaźniki itp) i tylko ominąć odcięcie . Poszukam coś w sieci, może znajdę Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 To się robi poprzez komputer, można to wyłączyć itp Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.