Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

No toć ba.Mam nadzieję że po trasach jeździsz i mało po mieście bo cię finansowo Dpf wykonczy. Dwa zawór egr cena kosmos a wymiana co 3 do max 5 lat.Koło dwumasowe się nieźle trzyma ale można automat i po problemie.Dwa odkurzacze które się strasznie rozpadaja. Pomyśl 2 razy zanim kupisz.Saaba albo z salonu, albo wcale.Mój brat już to wie.

Lubie go tylko za to ze żadnym innym autem nie umiem po rondzie z taką prędkością śmigać. On się trzyma jak bolid F1.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dokładnie, DPF, EGR (najlepiej zaślepić zaraz po zakupie, problem z głowy), urywające się klapki wirowe, nie wiem jaka tam skrzynia siedzi, jeżeli fiatowska M32 manual (chyba) to też może szybko zacząć sprawiać kłopoty.

Edytowane przez Johny3
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W Saabie wszystkie diesle 1,9 są konstrukcji Fiata, tylko 2,2tid Isuzu. Brat wozi się 9-3 II 2.0t przed liftem i mówi, że się zakochał. Po zrobieniu prawka będę się przymierzał do 9-3 pierwszej generacji. "Szwedzka" motoryzacja ma to coś w sobie!

Link to post
Share on other sites

Faktycznie ma coś w sobie. Po Passacie 1.8t szukam kolejnego dynamicznego kombii i bardzo interesuje mnie Volvo v40 t4 po lifcie. Przejechałem się takim łośkiem i byłem pozytywnie zaskoczony. Ciche i wygodne kombi, niczym się nie wyróżnia, a że przy okazji jest całkiem szybkie... to kolejny plus. Lubię takie auta, bo jakoś bezpieczniej się w nich czuję.

Link to post
Share on other sites
Po Passacie 1.8t szukam kolejnego dynamicznego kombii i bardzo interesuje mnie Volvo v40 t4 po lifcie. Przejechałem się takim łośkiem i byłem pozytywnie zaskoczony.

 

1.8t u VW to tzw. softturbo głównie dla poprawy elastyczności i zmniejszenia spalania przy spokojnej jeździe. W T4 od Volvo turbinka dmucha znacznie mocniej i to czuć przy dystrybutorze. Dynamika świetna ale jak się przyzwyczaiłeś do spalania 1.8t to po przesiadce na Volvo szykuj się na wyższe spalanie. Nie myślałeś nad zwiększeniem mocy 1.8t ? Nakładem kosztów mniejszym niż przy zmianie samochodu spokojnie osiągniesz >200KM. To świetny, trwały silnik bez poważnych wad konstrukcyjnych.

Link to post
Share on other sites

Passata musiałem sprzedać. Obecnie jestem bez samochodu, ale gdybym miał ciągle ten samochód to pomyślałbym nad podniesieniem mocy. Seryjnym na turbie K03 bardzo dobrze mi się jeździło i spalał relatywnie mało jak na swoje gabaryty i dynamikę. W mieście 10.6-11.2 na 100km, a jeździłem normalnie. Bez wyścigów spod wszystkich świateł, ostatni nie byłem, a jak ktoś do mnie skakał, to nie odpuszczałem. Całkiem ładnie palił :)

Edytowane przez Courius
Link to post
Share on other sites

[http://j]Szwedzka grupa produkująca sprzęt wojskowy Saab AB poinformowała, że nie zgadza się na używanie swej nazwy do produkcji samochodów. To oznacza definitywną śmierć marki istniejącej od 1949 roku.

 

 

Majątek upadłej Saab Automobiles przejęła w 2012 r. spółka National Electric Vehicle Sweden (NEVS). Została założona wraz z partnerem z Hongkongu, z zamiarem uruchomienia produkcji samochodów elektrycznych na chiński rynek. Spółka kontynuowała produkcję pojazdów spalinowych przez kilka miesięcy, od końca 2013 r. do maja 2014, bo wtedy wpadła w kłopoty finansowe. 

 

Gdy została objęta przez sąd nadzorem komisarycznym, Saab AB odebrał jej latem 2014 prawa do korzystania z marki Saab. Spółka pozyskała nowych udziałowców i wyszła spod kurateli sądowej, ale to nie zakończyło jej problemów. 

 

Dyrektor generalny NEVS, Matthias Bergmann ujawnił teraz dziennikowi "Svenska Dagbladet", że spółce nie udało się odzyskać praw do marki. - To był nasz cel, ale nic nie wyszło z rozmów Saabem AB. Rozmawiamy z nimi - dodał.

 

Producent m.in. myśliwców Gripen zaprzeczył temu. Rzecznik Saab AB, Sebastian Carlsson oświadczył: - W chwili obecnej nie prowadzimy dyskusji o możliwości używania przez NEVS marki Saab w przyszłości. I tak jest od dłuższego czasu. 

 

Spółka NEVS musiała więc zmienić strategię. Ogłosiła podpisanie umowy partnerskiej z chińską grupą Dongfeng, strategicznym akcjonariuszem PSA Peugeot Citroen. NEVS podzieli się swoją wiedzą o handlu i przepisach w Europie i Ameryce Płn., a od Dongfenga otrzyma wsparcie technologiczne i handlowe w Chinach. Chińczycy pomogą spółce w uruchomieniu fabryki samochodów i ośrodka badawczo-rozwojowego w Tiencinie. Pomogą też sprzedawać te samochody we własnej sieci dystrybucji. Nie będą to jednak Saaby.

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

http://images68.fotosik.pl/486/762c6f842b5e6aec.jpg

 

Chętnie użyczę projektantom Audi jakichś innych przyborów do kreślenia niż ekierka ;).

Wiem o tym, fajne pudło

 

Sam nie robiłem pudłu zbyt dużo zdjęć, to mogę wrzucić te, które robili inni :):

 

1913275_637409632995464_178872230_o.jpg

 

http://www.forum.alfaholicy.org/attachments/nasze_belle/107685d1378215786-radosuaf_giulietta_1_4_ma__75_2_0_ts-1173825_10151614608412747_1747703952_n.jpg

 

http://s15.postimg.org/tnmhnsc6z/td2.jpg

 

301977_10151565146633866_1008356308_n.jp

 

 

I przy okazji druga lalka :):

11745521_10153473025218866_8540865915569

Edytowane przez radosuaf
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Nieważne czy przed liftem, czy po lifcie - Saab 9-3 wygląda super. Chociaż polift mi się bardziej podoba chyba.

 

Mnie urzeka tylko poliftowa kreska:

 

http://norbiii.nazwa.pl/1/big_1%20%2813%29.JPG

 

Jest piękny :cry: Aczkolwiek jak tak poczytałem o mechanice to wpadłem w mały niesmak.

Edytowane przez Silver Fox
Link to post
Share on other sites

z zewnątrz owszem bardzo ładny ale nawigacja z wyglądu wygląda dla mnie tragicznie... chociaż gdy 2tyg temu kupowaliśmy Focusa to zastanawiałem się czy od sąsiada nie wziąć bmw.. http://olx.pl/oferta/bmw-5-e-60-520i-CID5-IDbi2qH.html ale do 'bemek' mam jakiś zgryz od zawsze i tam środek to dopiero jest dla mnie tragedia..  :)

Edytowane przez Vieworld
Link to post
Share on other sites

View, ta co podałeś wizualnie śliczna, ale rzeczywiście w środku jest bida, bo to jest jakaś okrojona wersja, nawet klima manual, nie raz jeździłem E60 znajomego w najbogatszej wersji, i tam w środku jest bajka jak dla mnie :P

 

Mi się marzy X5 E53 po lifcie i o niej przed Saabem myślałem i coraz bardziej chodzi mi po głowie odpuścić jednak Saaba i powrócić do pierwotnego pomysłu, aczkolwiek ciężko znaleźć wersję jak najmłodszą z ostatnich wypustów z w miarę niskim przebiegiem i bogatym wyposażeniem, nie klepaną, no i najlepiej krajową.

Najbardziej boli jak widzę mało spotykane topowe wersje z V8 4.8IS i wszystkie zagazowane :/

Ewentualnie E70 ale jakoś bardziej podoba mi się poprzedniczka :P

Edytowane przez Silver Fox
Link to post
Share on other sites

Chciałbym V8 - 4.4i, 4.6is, 4.8is ale coraz bardziej widzę że może być problem.

 

Ale tak z ciekawości, to jest 3.0d ale po lifcie z xDrive? 184KM czy 218KM, który rok, jaki pi razy oko przebieg? Kolor nie ciemno-zielony? :P

Edytowane przez Silver Fox
Link to post
Share on other sites

3.0 D 218km bez xdrive, 2005 lub 2006(zabij mnie, nie pamiętam teraz) u nas prawie 6 lat. Czarna perła, przebiegu ok 230k km. W zeszłym roku nowe turbo, na początku tego wtryski, odma, paski i kilka pierdół których nie pamiętam

 

DSC_6975.JPG

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...