Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

@keczu, masz jeszcze może jakieś zdjęcia aut z warsztatu? (tych januszowych :P )

 

Fotek nie mam za duzo bo przestalem je robic, ale skoro to takie interesujace to postaram sie wylapywac jakies perelki na tescie.

Mam Nissana Micre 97r , ta byla naprawde interesujaca i jeszcze czegos takiego nie widzialem to zrobilem zdjecie.

Jakis fanatyk komiksow chyba :o :

 

http://imageshack.com/a/img537/2120/qsOtxN.jpg

A tu Volvo z 2011r diesel , dziwne ze koles nie zauwazyl ze mu cos duzo pali:

http://imageshack.com/a/img673/3994/OUIm1g.jpg

 

A tu typowe BMW:

http://imageshack.com/a/img538/2559/OyBU3e.jpg

I jeszcze takie tam po serwisie:

http://imageshack.com/a/img673/5499/2KlORA.jpg

I jeszcze to , moze ktos wyjasni o co tu chodzi? Mam pewna teorie , ale moze ktos ma pomysl :D .

http://imageshack.com/a/img537/2825/TFkYru.jpg

Edytowane przez keczu
  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

komplet 2M, docisk, tarcza łożysko od BRD, ori nie wzmacniany(może nie ori bo nowy LUK). Skrzynia HCK - wychodziła w parze z tymi silnikami(BRD - 2.0 TDi 170KM).

 

Na 1M podobnież skrzynie "6tki" padają.

Edytowane przez kawon
Link to post
Share on other sites

Nikt z Waszych znajomych nie ma na sprzedaż BMW E46 330/330D ? Oczywiście nie szukam trupa ;)
Nadwozie to teoretycznie sprawa drugorzędna. Stan pojazdu jest najważniejszy. Mógłbym się skusić na E91 2.0d 163 KM ale keczu pewnie będzie miał jakąś ciekawostkę i odciągnie mnie od moich planów :D
@keczu
To nie było w negatywnym tonie, a wręcz przeciwnie :)

Link to post
Share on other sites

Mam w Lancii nieoryginalne radio, Pioneera MVH-170UBG dokladniej. Kiepsko mi lapie FM, antena na 99% sprawna. Na Allegro znalazłem coś takiego jak "separator antenowy" za grosze - wpina sie go miedzy radio a antene i doprowadza zasilanie niebieskim kablem remote.

 

Pomoze to? Dziala taki wynalazek w ogole?

Link to post
Share on other sites
ale keczu pewnie będzie miał jakąś ciekawostkę i odciągnie mnie od moich planów

BMW to nie jest jakies awaryjne auto, ale bardzo skomplikowane, albo inaczej, wyrafinowane technicznie. Te komplikacje maja zawsze jakis mniejszy lub wiekszy sens. BMW to auto bezkompromisowe, ma sie swietnie prowadzic i silniki sa zawsze "up to date" z najnowszymi rozwiazaniami w danym czasie. I wlasnie tu jest "problem" , ma co sie zepsuc . Trzeba sie z tym liczyc.

BMW wymaga dbalosci i jakosci w obsludze serwisowej.Prawie zawsze odradzam uzywane BMW nie od pierwszego wlasciciela. Zwykle ,nie zawsze, w posiadaniu jakiegos marzyciela,co ledwo uzbieral na swoje auto i mimo ze teraz niezwykle dumny nie ma kasy nawet na wlasciwy olej do auta. Powaznie, popatrzcie kto jezdzi BMW, albo ludzie co maja pieniadze i ich stac, albo dresiarze, kolesie w czapkach z daszkiem itp. Nikt nie kupuje tych aut jako ekonomiczny srodek transportu na codzien.

Moj kolega z pracy kupil E46 coupe, piekne. Jasna skora ,czarny metalik, Mpakiet.318. Juz wymienil napinacz lancucha wiec i lancuch teraz nie dziala kontrola trakcji z powodu czujnika w pompie hamulcowej. Auto ma 60 tys. mil.

Troche jest zniesmaczony bo wczesniej mial Alfe 156 i takich wydatkow nie mial, ale nadal nie zamienil by BMW na zadne inne.

 

Natomiast 2.0 diesel w E91 jesli ma oznaczenie N47 to problem z lancuchem rozrzadu, ktory jest pomiedzu skrzynia a silnikiem.

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/problemy-rozrzadu-w-dieslu-n47/zddy8

 

Jest tona napisane na ten temat. 

Edytowane przez keczu
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Lancia Kappa - wczoraj wyrzuciła mi błąd "ENGINE OIL LEVEL SYSTEM FAILURE". Po kilku sekundach jednak komputer wyświetlił "check ok", więc wątpię by była to awaria czujnika. Zaśniedziałe styki?

 

Sprawdź poziom oleju. Miałem kiedyś TS-a, to jestem przewrażliwiony na tym punkcie :).

Link to post
Share on other sites

BMW to nie jest jakies awaryjne auto, ale bardzo skomplikowane, albo inaczej, wyrafinowane technicznie. Te komplikacje maja zawsze jakis mniejszy lub wiekszy sens. BMW to auto bezkompromisowe, ma sie swietnie prowadzic i silniki sa zawsze "up to date" z najnowszymi rozwiazaniami w danym czasie. I wlasnie tu jest "problem" , ma co sie zepsuc . Trzeba sie z tym liczyc.

BMW wymaga dbalosci i jakosci w obsludze serwisowej.Prawie zawsze odradzam uzywane BMW nie od pierwszego wlasciciela. Zwykle ,nie zawsze, w posiadaniu jakiegos marzyciela,co ledwo uzbieral na swoje auto i mimo ze teraz niezwykle dumny nie ma kasy nawet na wlasciwy olej do auta. Powaznie, popatrzcie kto jezdzi BMW, albo ludzie co maja pieniadze i ich stac, albo dresiarze, kolesie w czapkach z daszkiem itp. Nikt nie kupuje tych aut jako ekonomiczny srodek transportu na codzien.

Moj kolega z pracy kupil E46 coupe, piekne. Jasna skora ,czarny metalik, Mpakiet.318. Juz wymienil napinacz lancucha wiec i lancuch teraz nie dziala kontrola trakcji z powodu czujnika w pompie hamulcowej. Auto ma 60 tys. mil.

Troche jest zniesmaczony bo wczesniej mial Alfe 156 i takich wydatkow nie mial, ale nadal nie zamienil by BMW na zadne inne.

 

Natomiast 2.0 diesel w E91 jesli ma oznaczenie N47 to problem z lancuchem rozrzadu, ktory jest pomiedzu skrzynia a silnikiem.

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/problemy-rozrzadu-w-dieslu-n47/zddy8

 

Jest tona napisane na ten temat. 

Wyższe wydatki eksploatacyjne przy BMW to rzecz jasna. Co do silnika N47 w E91 to wiem ale on był montowany od 2007 r bodajże. Ja miałem na uwadze model z silnikiem M47 :) Co do E46 pewnie pozostanę przy opcji sprowadzenia z Niemiec. Na szczęście mam zaufanego człowieka. Oczywiście wyjdzie drożej choćby przez samą akcyzę. Zaczynam się zastanawiać czy zamiast 3 litrowej benzyny nie wziąć 3 litrowego ropniaka ;)

 

Z ciekawości Cię zapytam. Wiem, że na chwilę obecną możesz nie mieć orientacji co do polskiego rynku aut używanych ale jak byś miał wybierać jakiś samochód do max ok 6k euro w opcji benzyna, która byłaby gotowa do gazowania lub diesel to na co byś postawił ?

Jeżdżę sporo po trasie także może wszechobecne DPF'y nie napsułyby mi nerwów.

 

Edytowane przez Fikuzi
Link to post
Share on other sites

Znam też takich co palą papierosy od 30 lat i są zdrowi. Niczego to jednak nie dowodzi.

To nie jest samochód dla początkującego młodego świeżaka. Młody kierowca wybiera tanie konie mechaniczne, markę mającą prestiż u znajomych i napęd na tył czyli typowy scenariusz który z reguły również kończy się w typowy sposób. Z doświadczenia powiem że taki typ kierowcy i tak nikogo nie posłucha w dobrych radach :)

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...