AudiAWX 3766 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 Swoją drogą to ja właśnie zawsze szukam aut robionych zbiorowo. Miałem Volvo V40 bo części pasowały od Mitsubishi i Renault. A4 bo to Superb czy Exeo. Teraz Mazdę bo to Ford, Volvo. Zawsze mogę wybierać w różnych rzeczach mi potrzebnych typu poduszki z RSa czy część za połowę ceny bo symbol skody. I tego się będę trzymał. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 Z tego co słyszałem kiedyś to skoda/seat jednak odbiegały od golfa chociaż by mniejszą ilością wygłuszeń , to było z 10 lat temu , nie wiem jak teraz marki VAGa działają . W toyocie to jeszcze był silnik 2.0d od bmw może i dalej jest , nie wiem . Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 Jeszcze 1.6THP był wspólnym projektem z koncernem PSA Tyle, że to nie wypaliło i są to silniki, których należy unikać. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 jak większość w bmw mimo że uwielbiam tą markę , ale chyba przez sentyment do starszych modeli . Sąsiadowi ostatnio wymieniali silnik w 750d , na szczęście na gwarancji , tak czy inaczej WTF ? Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 W końcu mam czas na działanie przy aucie. Swap hamulców wszedł na styk 6 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17837 Napisano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2020 Bez młota to nie robota A nawet dwóch. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Jak wygląda sytuacja z ET? Masz jeszcze trochę miejsca w stosunku do nadkoli by dać dystanse? Trochę blisko jak dla mnie, trafi się kiedyś nieprzyjemna dziura czy krawężnik, wegniesz jedno z ramion felgi i będzie po hamulcach. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 No niebezpiecznie blisko 1 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Tu już jest dystans 10mm dany, zapasu zostało mi 2mm aby przy 18 calach nic nie tarło, przy 17 trochę więcej jest pola manewru Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Felgi ot tak się nie wyginają , jak ktoś by był w stanie ją wygiąć w tym miejscu to szkody i tak będą większe niż hamulce . Ranty felg się uszkadzają ale szprychy to tylko przy uderzeniu bocznym mają możliwość wygięcia , czyli przy wypadku . Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Który ma rower? Mam zamiar kupić coś pierwszy raz na sram, może GX itp. Ale czy to dobre manewry czy lepiej zostać przy Deore...? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Po takie info najlepiej do tematu rowerowego http://forum.benchmark.pl/topic/95166-rowery/page-30 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 (edytowane) Dobry hebel to podstawa Edytowane 1 Lipca 2020 przez pawel123t 4 Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2297 Napisano 2 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 Co do mojego auta, stożek trochę brzmi jak blow off w turbo. Butujesz go, potem wrzucasz na luz by zmienic bieg, jest takie parsknięcie. Frajda jest nieziemska..Wydech chyba zagłuszył dźwięk stożka, kiedyś wstawię dźwięk z kabiny. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 2 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 6 Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2297 Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 No i te kłęby białego dymu które sygnalizują agonię motoru.. Cytuj Link to post Share on other sites
adi777 669 Napisano 4 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 (edytowane) W sumie audi takim jechałem I jak wrażenia? Edytowane 4 Lipca 2020 przez adi777 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 4 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 Szef miał R8 V10 cabrio . Więc czasem się z nim jechało sprawy firmowe pozałatwiać . Auto było zaskakująco wygodne , dziury , koleiny mu nie były straszne . To mnie zaskoczyło . A reszta to już wiadomo . Super osiągi , dźwięk 11 na 10 punktów , tym bardziej że był tam regulowany akcesoryjny wydech . No i można było normalnie jechać lewym pasem bo większość wolnojeźców lewopasmowych ustępowała miejsca . A no i spalanie nie było jakieś straszne 12-20 litrów . A jadąc przepisowo pewnie i mniej . Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13234 Napisano 4 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 I właśnie dlatego rajdy to najlepszy sport motorowy. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Halny 794 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 A przyciemniłem sobie szybki miesiąc temu to może się pochwale Zdjęcie z przed miesiąca i w brzydkim otoczeniu, ale jak zrobie ładniejsze to wrzucę. Nieodizolowany stożek w komorze silnika to proszenie się o straty mocy . Nie w Turbo Stożek możesz mieć nawet za silnikiem i ogrzewany jego temperaturą, a i tak powietrze chłodzi intercooler, w silnikach turbo odizolowany dolot od temperatury w komorze nie jest tak ważny jak przy wolnossakach, tam to mus, bo powietrze czy w wolnossaku czy w turbo musi być chłodne, a tam intercoolera nie ma Poprawcie mnie jeśli się myle, ale tak mi się wydaje. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 a i tak powietrze chłodzi intercooler, Ale... kompresor podniesie temperaturę powietrza do wyższej wartości takiego nagrzanego w komorze której już ma 50-60*C niż świeżego które ma 20-30*C co za tym idzie IC schłodzi to mniej. W dodatku w Subarakach IC montowany jest na silniku... w dodatku nie jest on najwydajniejszy. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Kwestia pewnie wydajności intercoolera . Ale bez pomiarów pewnie ciężko było by to sprawdzić . Krótkie spotkanie mojego starego auta z obecnym . A tutaj dzisiejsze optymalizowanie mocy Niestety nie udało mi się wyczyścić kolektora ssącego , cały dzień roboty , a i moc podobno blokował już dpf , trzeba by go wyprać w maszynie . Ale efekt i tak jest fajnie odczuwalny . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 550 niuta to już nieźle odpycha. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Zgadza się , w trasie bajka . Nawet wolny automat nie przeszkadza bo nie musi redukować przy wyprzedzaniu . W sobotę właśnie sobie zrobiłem trasę na mazury i z powrotem jeszcze na serii , a teraz to tylko lepiej . Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 (edytowane) Tylko wiesz, jest różnica jak do icka trafi powietrze które ma 25-30 stopni a 50 Nie w Turbo Stożek możesz mieć nawet za silnikiem i ogrzewany jego temperaturą, a i tak powietrze chłodzi intercooler, w silnikach turbo odizolowany dolot od temperatury w komorze nie jest tak ważny jak przy wolnossakach, tam to mus, bo powietrze czy w wolnossaku czy w turbo musi być chłodne, a tam intercoolera nie ma Poprawcie mnie jeśli się myle, ale tak mi się wydaje. . Edytowane 8 Lipca 2020 przez PatrykT Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.