jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 A kto Ci powiedział że dostaniesz do 3 tyś? Ja myślę że sporo więcej. Kolega wystawił starego outlandera za 7 tyś ponad rok temu w bieda wersji, bez sprzęgła, poobijany, ogólnie ledwo to stało na kołach. Sprzedał w "minutę" dostał kilkadziesiąt wiadomości, telefony co chwila. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2282 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 3k z uszkodzonym silnikiem. Może ktos mi da więcej.. narazie tak mi jedna osoba wyceniła, na autokasacji było 2500pln. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Handlarze na części więcej dadzą pewnie. Wystaw na początek za 6 i zobacz jaki jest odzew. Cenę zawsze można zmienić. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Dokładnie. Wystarczy, że ktoś ma takiego po kolizji do zrobienia i jak sobie doda koszt potrzebnych części, to często taniej mu kupić za 5k takiego z zabitym silnikiem, a później jeszcze za 1,5k jakiemuś handlarzowi na części odsprzedać resztę. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Mają rację chłopaki, ja zawsze szukam dobrej budy nie bitej z zabity silnikiem. Robię kapitalny za 6k do 12k i 6 lat do sprzedaży nie zaglądam. Ale ciężko o takie okazje więc możesz próbować te 6 wyciągnąć, jak się trafi ktoś konkretny to zejdziesz do 5.5 czy 5. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 A jak nie 5, to 4500, ale na pewno nie 2500, bo tyle pewnie by wyszło jak by sprzedać kata, felgi z oponami i ze 3 części z blacharki, a resztę wypchnąć na złom. Cytuj Link to post Share on other sites
leto87 2282 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Najciekawsze, to niewiadomo co jest z silnikiem w imprezie. Usterka nie była zdiagnozowana. Nie nastawiam się, że silnik będzie się do czegoś nadawać.. ale przy próbach odpalenia nie było żadnego metalicznego dźwięku.W sobotę może uda mi się parę zdjęć zrobić. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Hehe jeszcze się okaże, że go naprawisz za parę groszy. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 I będzie autko malina Się dziś szarpnąłem i wymieniłem kapcie na zimowe. Zmienialiście już? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Tak, na początku miesiąca we wszystkich autach. Jedynie jeden bus firmowy jeszcze jeździ na letnich, ale nowe zimówki do niego już czekają u wulkanizatora. Edytowane 21 Listopada 2019 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Ja w mercu już zmieniałem ze 2 tygodnie temu , bo żona też nim jeździ to musi być cacy , w alfie zmienię jak mnie najdzie ochota . W zeszła zimę zapomniałem Tyle że z przodu mam zimówki cały czas , a z tyłu letnie . Mimo letnich to co najwyżej ręczny był w stanie tył wyprowadzić z równowagi . Ale w tym roku zmienię , bo nawet te zimowe się łyse zrobiły . Leżą 4 stare continentale z merca to się zamontuje . Edytowane 21 Listopada 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Się dziś szarpnąłem i wymieniłem kapcie na zimowe. Zmienialiście już? Ja jeszcze nie zmieniałem, na razie jest mokro i w miarę ciepło także letnie lepiej się sprawdzą. Myślę że pod koniec miesiąca zmienię, albo na początku przyszłego tygodnia. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) w miarę ciepło także letnie lepiej się sprawdzą Zależy jakie masz letnie , a jakie zimowe . U mnie np na tyle miałem fuldy eco control (w tej chwili mają 4 lata) i one miały dosyć słabą przyczepność , nie polecam tych opon . Teraz mam założoną zimówkę pirelli i trzyma jak wściekła . Wcześniej miałem te fuldy na przodzie i abs się za szybko aktywował , hamowanie było nie za specjalne Dla mnie ogólnie wszystko co jest eco w motoryzacji to jest złe , nie musicie się ze mną zgadzać . Edytowane 21 Listopada 2019 przez jakub1t 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 To moje zimówki Michelin ALPIN A3 A letnie hmm, w sumie nie pamiętam na czym jeżdżę muszę sprawdzić i jutro napiszę. Cytuj Link to post Share on other sites
MacPiston 78 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Dobry szukam opon 225/55 17 cali zimówek (raczej tańszych) i moje oko zatrzymało się na Hankookach Winter i*cept evo2 W320. W testach nawet OK, a miał ktoś może z nimi styczność? Edytowane 21 Listopada 2019 przez MacPiston Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Dla mnie ogólnie wszystko co jest eco w motoryzacji to jest złe , nie musicie się ze mną zgadzać . Sam siebie zacytowałem , bo trochę przemyślałem to Nie tyle jest eco jest złe co zabija przyjemność z jazdy i w przypadku opon negatywnie wpływa na bezpieczeństwo . Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3753 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Eco w oponach do pupy, ale bieżnik w nich długo wytrzymuje. Hankook mam W452, sliskawe na mokrym"trakcja miga dość czesto", ale jeszcze ciepło, zobaczymy co będzie jak śnieg spadnie. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Bieżnik zgadza się pancerny , nawet specjalnie je ścieram czasem , aby mieć pretekst żeby na wiosnę wymienić na normalną oponę . A one nawet prawie się nie zużyły przez 20tkm mnie więcej które na nich zrobiłem w tym roku . A zimówki znikają w oczach chyba ze 2mm w ciągu 3 miesięcy .na osi napędzanej . Edytowane 21 Listopada 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Moc i moment robi swoje. We wcześniej wspomnianym Sorento 400niuta przy masie 1900kg na pusto sprawia, że z przodu opon już prawie nie ma, a tył jeszcze całkiem dobre. Edytowane 21 Listopada 2019 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
Tycha 4794 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Nie możecie po prostu zakładać opon na inną oś co sezon..? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 Słuszna uwaga. Tak się powinno robić nie tylko co sezon, ale jak ktoś bardzo dużo kilometrów kręci, to co jakiś tam przebieg (dla każdego producenta, modelu jest to chyba indywidualne - a może i nie). Oczywiście ten rysunek jest poprawny tylko dla czterech identycznych kapci. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 Nie możemy, bo czujniki ciśnienia się pomieszają, a jak mam płacić za przekładanie opon, czego teraz nie robię, bo są dwa komplety kół, to wolę te pieniądze odłożyć na nowe opony. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 Oczywiście ten rysunek jest poprawny tylko dla czterech identycznych kapci. Nie, dla takich samych na jednej osi także jest poprawny. W każdym przypadku zamieniasz przód z tyłem i co drugi raz lewą z prawą. czujniki ciśnienia Na szczęście dla coraz większej ilości marek aktywatory są coraz tańsze. Dla GM/Ford kupisz za ~30zł na ali. Za niecałą stówke dla kilku producentów (m.in. BMW/Merc/Subaru/Hyundai/Volvo/Suzuki/...). 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 Ja zmieniłem sobie w tym roku tył z przodem. Kontrola ciśnienia w kołach u mnie realizowana jest bez czujników na szczęście. Z sorento to mnie zaskoczyłeś, myślałem że 4x4 się w miarę równomiernie zużywają. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 Czort jeden wie ile czasu tam w ogóle tył jest dołączony. Do tego dochodzi jak by nie patrzeć większy udział przodu przy hamowaniu co przy 2 tonach ma znaczenie i jest jak jest. Z tymi aktywatorami nie chce mi się bawić. Skończą się, to się kupi dwie i tyle. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.