wojciechu15 1991 Napisano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 Znajomy ma gs200t i bardzo sobie chwali, duże przebiegi robi i o żadnych problemach nie słyszałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 Majster uczy córkę jeździć. Cytuj Link to post Share on other sites
Stawskiszef 1174 Napisano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) https://youtu.be/EtsMsxNmjuU Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Stawskiszef Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2019 gs300 ma chyba taki sam silnik jak 200t ? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
elsonix 1 Napisano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2019 Bo to są te same silniki tylko z innym nazewnictwem. Co innego 300h - bo to już hybryda Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2019 Pogoda bajka więc... 7 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2019 Bo to są te same silniki tylko z innym nazewnictwem. Co innego 300h - bo to już hybryda Dokładnie tak, troche szkoda że nie ma tej 3 litrowej szóstki. Hybryda w przypadku papy totalnie nie miała sensu Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) Kurła mać, a taki miał być super mega ... Pierdzielone 2.5T T5 od Volvo i pękł cylinder. Mało tego nie ma ich w sprzedaży. Żeby było weselej w większości pęka, czy to S max, focus , V40,70 itd, za cienkie ścianki, a używak z allegro od 7 kafli. No i przyszedł kuźwa też walnięty. Chyba SWAP trzeba ogarnąć bo walka z 2.5 to bezsens... Kurcze nikt nie zna odpowiedzi na pytanie czy pasi 2.4T z Volvo... Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2019 2.4t też nie był za mocny dopiero 2.3 dawał radę . Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 Robiłem dziś przegląd kilimy i tak się zastanawiałem jak ten układ wpływa na obciążenie silnika. Okazuje się, że ktoś się nad tym już pochylił i zbadał , więc dzielę się z wami: 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 Ma ktoś może Skodę Octavię II 1.4 TSI po 2012? Czy w Octavii montowano już wtedy EA211 czy ciągle EA111? Bo O3 na pewno (2014+ chyba) miała już EA211. Cytuj Link to post Share on other sites
R4DZ1K 844 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Reve - Kolega ma 2013 tylko ze octavie 3 Od 2012 juz sa EA211 czyli na tych bardzo dobrych jednostkach 1.4 140 kuca. On ma juz nalatane 220k i zero problemow. zobacz ten link https://www.wyborkierowcow.pl/ktore-auta-z-1-4-tsi-warto-kupic-a-ktorych-nalezy-unikac/ Wszystko na temat. Ale w Octavii 2 to jeszcze na tym EA111 znajdziesz wiec lepiej omijac. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez R4DZ1K 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 No właśnie wiem że EA211 są spoko. Czyli jeżeli turbo octavia to tylko 3 na to wychodzi. Octavia 2 za to ciągle ma 1.6 MPI - zamulotron pod lepszypowergamoniu... Ciekawe czy udało by się znaleźć "ok" egzemplarz do 50k z przebiegiem mniejszym jak 170k. Tylko te łożyska w skrzyniach biegów... jak to w manualach od vaga... Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) A co za różnica czy 170k przebiegu czy 230? I tak już wszystko do wymiany, tj dwumas, tarcze, łożyska z piastami, wszystko w zawiasie itp. Ważniejsze co w danej sztuce już było zrobione, a nie czy pojawiła się magiczna 2'ka z przodu. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez wojciechu15 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 Bo to nie jest normalne jeżeli ktoś kupił benzynę 1.4T zamiast diesla do robienia 40k rocznie (tym bardziej że w octavii były świetne 1.6 TDI czy dobre 2.0 TDI i dawano na nie ogromne rabaty %). Wyliczajmy realne przebiegi dla danej jednostki napędowej. W tym przypadku wsio do 25k rocznie jest ok. Dwumas powinien wytrzymać w benzynie tyle co sprzęgło. Pewnie do ~~250k+. Ale to nie problem. Bardziej w VAG'u sprawdziłbym skrzynie biegów przy zakupie, auta poflotowe mają zazwyczaj padnięte łożysko na ostatnim biegu (5 lub 6, zależy od skrzyni) - sam coś o tym wiem bo parę łożysk zajeździłem na autostradach (w vagu). Zawieszenie nie problem, O3 z silnikami poniżej 2.0 TSI ma z tyłu belkę skrętną. Z przodu no to rutyna. Z resztą multilink nie jest już drogi w dzisiejszych czasach. Ogółem jedyne kryterium wg. mnie to interwał olejowy. Jak ktoś wymieniał olej co 30k - auto skreślone. Do 20k akceptowalne. O turbo nie ma co myśleć, jeżeli ktoś był dzbanem to czeka regeneracja. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 Bo to nie jest normalne jeżeli ktoś kupił benzynę 1.4T zamiast diesla do robienia 40k rocznie (tym bardziej że w octavii były świetne 1.6 TDI czy dobre 2.0 TDI i dawano na nie ogromne rabaty %). Częste może nie jest, ale jak ktoś serwisował na czas to w zasadzie co za różnica ile km robił rocznie? Lepszy samochód co ma 200k nakulane w 5 lat niż taki co ma 200k przebiegu i lat 15. Zresztą, ile musiałby dopłacić do diesla nie wiesz, bo to, że twoim zdaniem "dawali duże rabaty" na klekoty, to nie znaczy, że komuś nie trafił się dobry zakup benzyny. Wystarczy, że 6000zł zostało w kieszeni i nie jeden rozsądny podrapał się po głowie i stwierdził, że nawet jak mu to 1.4tsi spali 2l więcej niż tdi, to ma za to paliwa na 60k km, a do tego teoretycznie tańsze serwisowanie. Dwumas powinien wytrzymać w benzynie tyle co sprzęgło. Pewnie do ~~250k+. Ale to nie problem. Powinien to dobre słowo. Znam przypadki, że i po 60k w 1.4tsi zaczynał się odzywać. W zasadzie to wszystkie sprawy eksploatacyjne które wymieniłem wcześniej są do ogarnięcia w zakresie 3-6k zł po zakupie auta, co kiedy szukasz czegoś za 45-50k nie jest wielkim problemem, ale ja serio nie rozumiem logiki "znaleźć samochód do 170k przebiegu" bo to chyba jest jeden z gorszych przebiegów do zakupu auta. Ani to na tyle mało eksploatowane żeby było pewne, że nic nie jest do zrobienia, ani na tyle najechane by były te rzeczy już porobione albo/i samochód tańszy w zakupie. Żeby nie było, że sobie to wszystko wyciągam z kapelusza. Sam jestem posiadaczem skody octavia II FL (1.9tdi) kupiłem ją z przebiegiem 168k, od pierwszego właściciela który nabył ją w polskim salonie. Na pierwszym serwisie zaraz po zakupie w auto włożyłem.... 6k zł. Tylko, że jak ją kupowałem to nie liczyłem na to, że to igiełka z magicznym przebiegiem "poniżej 170k" w którą nic nie włożę, tylko samochód był kupiony blisko domu, dokładnie obejrzany i z pełną świadomością kupiony z myślą, że jest sporo do włożenia. Dałem wtedy 24k, gdzie sztuki z takim przebiegiem i w tym roczniku chodziły za średnio 30k, a ta wystawiona była za 28k. Tylko dlatego, ze koleś opuścił 4k i zszedł do 24 samochód jest dzisiaj mój, a opuścił tylko dlatego, że opony były łyse, a dwumas do wymiany, o czym w ogłoszeniu mowy nie było, a my wiedzieliśmy zaraz po odpaleniu auta. Jemu zależało sprzedać, a ja kupiłem taki i za tyle ile chodziły podobne (w których też na bank byłoby coś do zrobienia) miałem samochód ze zrobioną dwumasą, zawiasem, nowymi oponami, regeneracją klimy, łożyskami, tarczami, rozrządem i inną drobnicą. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Znam politykę vaga, na TDi zawsze były ok. 30-40% większe rabaty niż na benzyny TSI. A od roku to już w ogołe walą rabatami przez te głupoty "eko-talibów". 170k przebiegu to i tak jest ciężkie do znalezienia weź pod uwagę. Większość 1.4 TSI ma od 60 do 130k. Urok tego że Octavia była absolutnym hitem sprzedaży (ilościowo). Kończą się ludziom 5 letnie leasingi i można wyrwać fajne auta. Dwumasę wymieniałem już parę razy w benzynie, zwykła rzecz eksploatacyjna. Wszystko to pikuś w przypadku Octavii, poza interwałem olejowym. Long-life jest bardzo zgubny dla silnika i turbo. Ogółem zawsze mam 5-10k dodatkowo w rezerwie. I tak po zakupie pewnie na przeglądzie "0" zrobiłbym swój standardowy pakiet. Oleje (silnik, skrzynia), filtry (wszystkie), prawdopodobnie pasek rozrządu, pompa wody. Opony najpewniej Primacy 4 albo ContiContact. Jak zimówki to pewnie Nokian D4 albo jakaś Yokohama/Goodyear. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2019 Miałem Continental Premium Contact 5 większy komfort, teraz Primacy 4 twardo ale fajnie w zakrętach, więc kto co woli. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 1 Maja 2019 Udostępnij Napisano 1 Maja 2019 Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 (edytowane) No ja niestety musiałem zmienić auto bo stając w korku w Walentynki zakochana piękna Julia skasowała mi tył i jeszcze popchnela na Mercedesa z przodu ale nie ma źle PZU dało 6100 auto uszkodzone sprzedałem za 2500 a faktycznie może w starym stanie sprzedałbym je za 6k Dołożyłem trochę i kupiłem mewke http://i68.tinypic.com/2gw86qr.jpg Wcześniej 1.9tdi 130KM teraz 2.0 benzyna 150KM w moim odczuciu diesel lepszy no i całkiem inaczej się jeździ wcześniej nie wiem czy kiedyś dobiłem do 2500obrotów bo audi 6 biegowe szło jak burza teraz chcąc pogonic na autostradzie te 4000 musi wejść... Ogólnie bardzo fajne auto tylko spalanie daje w kość (ok.9litrow) Edytowane 5 Maja 2019 przez lukyeti 3 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 (edytowane) Nie narzekaj, moje 5 z 2.0 palą między 10 a 12 bo vano - podobne. Zmień ATF w wspomaganiu bo pompy elektryczne w mazdach padają szybko jak na starym oleju chodzą. No i oczywiście masz racje, do AWX, AVF 1.9 to to nie podskoczy, ale mają jeszcze 2.3 tylko w 5 z automatem, a ja nie trawie... Z drugiej strony awaryjne 1.8 w maździe to dopiero masakra, chyba VW 1.6 jest lepszy. Edytowane 5 Maja 2019 przez AudiAWX 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Luki nie narzekaj bo moja bejca 1.6 100KM Pali 10-11l/100km XD Montuj gaziwo i masz koszty połowę mniejsze 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 (edytowane) na razie to muszę wymienić olej i filtry i chciałbym czymś lakier wypucować na gaz kasy nie ma poza tym mam obawy jeździć z butla nie śmiejcie się ale po tej stłuczce cały czas mam w głowie głos tego pękającego zderzaka dobrze ze miałem pasy bo nie miałbym zębów Edytowane 5 Maja 2019 przez lukyeti Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 No bez przesady, przecież zbiornik tak łatwo nie wystrzeli Nawet jak się przedziurawi to maks co się stanie to ucieknie gaz Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Z polerowaniem to uważaj bo i tak prawie nie ma lakieru, a jak dasz jakiemuś cepowi do polerki to pójdzie całą ale do lakiernika. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.