Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Dokładnie to i30N w wersji Performance (275 kucy) i kolor performance blue.

Więcej fotek aktualnie nie mam, ale jest ich masa na google...

Ostatnio przjezdzalem obok niego, no dzwiek z tlumika jakby to stalo jakies porsche a tu patrzysz O KURDE HYUNDAI ale no naprawde Koreance robia furki teraz, nie wiem jak mechaincznie ale wizualnie no postep robia z auta na auto.

 

A co do VW czy innych marek za duzo cuduja juz z tymi modelami np te Suvy wsio na jedno kopyto tylko ten ciut mniejszy a tamten wiekszy i wez teraz cos kup, nie kumam tego....

Edytowane przez R4DZ1K
Link to post
Share on other sites

Silnikowo i VW i Hyundai mają te same wady i problemy, zapieczone pierścienie, wypalone zawory itp znaki czasów. Natomiast koszt naprawy i serwisu wygrywa Hyundai.

Ci co cenią inne wartości jeżdżą Dacią. Chociaż po wycofaniu silnika 1.2 to już nie wiem gdzie sens gdzie logika...

 

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

Ja aut typu suv nie lubię. Dla mnie mają sporo dyskwalifikujących wad w stosunku do niższych aut. Z tym że ja lubię dynamicznie prowadzić auta, a one niewiele mogą w tym zaoferować. Jeździłem różnymi i najbardziej mi podpasowało audi sq5, ale i tak bym wolał zwykłe a4/a6.

 

Ja oponki w jednym już zmieniłem, ale i tak czekałem 2 dni na moją kolej, w drugim mam całoroczne, tzn z przodu zimówki, a z tyłu letnie :D, też się zmieni oczywiście.

Link to post
Share on other sites

Co do N - jak na razie u mnie dwie wykryte znane usterki o których wcześniej czytałem na forum: źle ułożył się jeden hamulec (klocek narysował mi wgłębienie na tarczy) oraz pod maską stuka mi plastik do odprowadzania wody z przedniej szyby. Wizyta na korekty już umówiona. Auto ma dopiero niecałe dwa tygodnie i przejechane ciut ponad 250km. 

 

Sprawę sporych kół rozwiązałem kupując komplet zimowych 18" (firmowe 19" chyba zostają na lato) i parkuję po prostu w innym miejscu. O krawężnikach mogę zapomnieć nawet na tych 18". Gumy jest tyle co kot napłakał.

 

Co do ogólnego zadowolenia - po prostu chce się nim jeździć. Na mieście tryb N custom (wszystko na normal oprócz silnika i wydechu oczywiście 8-)). Przyciąga uwagę jak nic. Kumple żartują tylko z koloru - cytuję "męskich nie było". Odpowiadam prosto - słyszeli o WRC ? To ten kolor - jeden jedyny inny, który odróżnia i30N od zwykłego i30 jeśli ktoś się interesuje autami.

Paliwo siorbie jak stary alkoholik, ale dla samej frajdy z jady którą daje - a niech sobie popija :D

 

PS pytania które najczęściej się pojawiają - "panie, a ile to ma koni ? - 275......opad szczęki bezcenny, a za resztę zapłacisz visą :rotfl:

Link to post
Share on other sites

Ja aut typu suv nie lubię. Dla mnie mają sporo dyskwalifikujących wad w stosunku do niższych aut. Z tym że ja lubię dynamicznie prowadzić auta, a one niewiele mogą w tym zaoferować. Jeździłem różnymi i najbardziej mi podpasowało audi sq5, ale i tak bym wolał zwykłe a4/a6.

 

Ja oponki w jednym już zmieniłem, ale i tak czekałem 2 dni na moją kolej, w drugim mam całoroczne, tzn z przodu zimówki, a z tyłu letnie :D, też się zmieni oczywiście.

SUV powinno się kupować wykorzystując ich zalety, takim a4 czy innym naleśnikiem nie dojechałbym na Wiśle w najlepsze miejsca - zafixowany wędkarz ;) - a Outlanderem po prostu jadę, żadne koleiny czy 2 metrowe chaszcze mnie nie zatrzymają. SUVy to kompromis pomiędzy normalną terenówką nie nadającą się na trasę a kombi nie nadającym się w teren.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Kurde u mnie 2.5 godziny w kolejkach wszędzie trzeba stać na zmianę opon. Dziś odpuszczę.

 

No i widzisz, 17 stopni, nie ma się co spieszyć xD. Ja co roku wymieniam na początku grudnia.

Ostatnio przjezdzalem obok niego, no dzwiek z tlumika jakby to stalo jakies porsche a tu patrzysz O KURDE HYUNDAI

 

R4 nigdy nie będzie brzmiało - obojętnie, jaki tłumik się do niego wstawi. Sam kupiłem kiedyś Supersprinta, a przy seryjnym V6 brzmiał jak motorynka :(.

Link to post
Share on other sites

Radosuaf zgadzam się z tobą co do r4 , bo miałem jak prawie każdy ich wiele . R4 n/a , r4T teraz r4 kompressor . miałem też r5  r6 , v6 v8 no i dla mnie r6 m20 z bmw to mistrzostwo jeśli chodzi o dźwięk , nawet dla mnie lepiej brzmi jak v8 .

Ale wymiana opon w grudniu to już może być za późno o dzwona . Wystarczy mały przymrozek/opad śniegu  rano i już jest duża różnica w oponach .

Link to post
Share on other sites

Pierwszy śnieg weryfikuje szybko tych którym nie spieszy się do wymiany opon. Widzisz później takich jak pod górkę podjechać nie mogą, albo jak wleką się 30km/h prostą drogą żeby przy pierwszym hamowaniu do rowu nie wpaść. W zeszłym roku wypychałem przy pierwszym śniegu babkę w e39 którą zespinowało na prostej drodze przy małej prędkości. Po wypchnięciu kiedy chciała ruszyć znowu ją prawie bokiem postawiło. Normalnie miałem ochotę jej kluczyki zabrać zanim kogoś zabije. 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...