jakub1t 1684 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 Panowie nic nie oślepia , bo to ledwo świeci , tak jak powinno (chyba że moduł źle ustawiony i przekazuje za dużo mocy na żarówkę), własnie w bmw jest to seryjne rozwiązanie i w prawie każdej można zakodować jeśli nie jest już to zrobione w zależności od rynku . Światła dzienne nie mają żadnej geometrii prawie tak samo jak długie , wręcz mają świecić prosto w oczy aby auto było widoczne . Przykład lampy dziennej firmy wesem model lor06 - sceptycy widzą różnicę między reflektorem od świateł długich ? http://sklep.wesem.pl/grafika/podkategorie/6713/zdjecia/6713_zdj_01_hr.png 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 (edytowane) W e60 miałem zakodowane i było OK. Edytowane 8 Maja 2018 przez chudy131080 1 Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 Nie no, ok. Przy takiej mocy faktycznie nie ma tematu. Znajomy kiedyś pogrzebał z długimi i serio oślepiało, jak jest tak jak w E60 to nie problem. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 Mój kolega zamontował moduł do długich w astrze i własnie też oślepiał , ale po konsultacji ze sprzedającym wymienił jeden lub kila oporników w celu osłabienia wiązki światła i już było ok , Więc po montażu takiego modułu trzeba sprawdzić jasność światła , tyle że to było kilka lat temu , teraz pewnie już nie ma z tym problemu i konstrukcje są bardziej dopracowane . Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 8 Maja 2018 Udostępnij Napisano 8 Maja 2018 Osobiście jestem jakiś bardzo sceptycznie nastawiony do grzebania przy światłach. Może faktycznie oszczędza to trochę klosze i żarówki, ale ja wole jednak raz na rok (dwa?) odżałować te parę dych na tungsramy i się tym wszystkim nie przejmować. Szczególnie, że w octavii IIFL która obecnie jest moim dupowozem żarówkę wymienia się banalnie, bo nawet wyjęcie całej lampy z samochodu (bez narzędzi) zajmuje mniej niż minutę. Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 Ja preferuje raz kupić porządne żarówki i używać ich tylko w nocy, a w dzień dać odpocząć odbłyśnikom i żarówkom. Inna sprawa, że masa importowanych aut ma czujniki zmierzchu mimo braku świateł dziennych. Dlatego nawet dla własnej wygody można ograniczyć się do manualnego uruchamiania świateł tylko przy warunkach gorszej widoczności. Jak miałem Megane II to bez problemu podpiąłem DRL pod fabryczną instalację. I pamiętam te światełka jako bardzo dobrze widoczne, a żaróweczki Philipsa służyły mi w tym aucie całe dwa lata bez żadnego ale. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 W swojej lalce również mam zamontowane ledy do jazdy dziennej w gniazdach od halogenów. Wyszedłem z takiego samego założenia jak przedmówca Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Ostatnio mieliśmy ciekawą dyskusję na SB o jakości plastików w samochodach, nagrałem coś takiego w swoim. Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Jakie auto? Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Kurcze , ale to chyba zwykły golf bida edyszyn , gdzie tu premium ? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Polo V po lifcie. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 11 Maja 2018 Udostępnij Napisano 11 Maja 2018 Ja ostatnio ściemniałem i żałuje że tak późno to zrobiłem. Na prawdę polecam każdemu, zwłaszcza jak ma małego pasażera w aucie. Dodatkowo jutro wlatuje sofcik od hirsch performance na 280 km 8 Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 11 Maja 2018 Udostępnij Napisano 11 Maja 2018 Przód też przyciemniałeś? Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 11 Maja 2018 Udostępnij Napisano 11 Maja 2018 tak, przód folia llumart atr 50, tył atr 05 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 13 Maja 2018 Udostępnij Napisano 13 Maja 2018 To premium to oczywiście była szydera. Trzeszczy dużo mniej niż w nowych mercedesach czy bmw. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 (edytowane) Mogę się zgodzić, mam mercedesa C w204 , moze nie najnowszy, ale zdaży mu się zaskrzypieć plastikiem, moze nie tak jak w polo ale jednaj . W starym bmw e39 jak makiem zasiał mimo ponad 3x większego przebiegu. Edytowane 14 Maja 2018 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Piękne kilometry to były, nie zapomnę ich nigdy 4 Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Nice; mi niedługo dobije do połowy tego, z czego moje to marne 25000 km Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 (edytowane) U mnie też powoli dobija do tego pułapu. No i w końcu w weekend siadł soft na 280 kucy + tzw opensid gdzie mam podgląd na wszystkie parametry pracy silnika z możliwością odczytu i kasowania błędów Edytowane 14 Maja 2018 przez PatrykT 5 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Miałeś wersje 250 ? czy jakąś słabszą , teraz to już pewnie w ogóle ciężko ruszyć ze skrzyżowania ? Twoje miejsce zamieszkania jest mi jak by znane . Też mieszkam w Karczewie Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Oryginalnie 230km. Nie testowałem jeszcze na mokrym, ale na suchym nie ma tragedii. Jakoś wielkiego kopa nie dostał, za to elastyczność w zakresie 2-3,5k rpm poprawiła się bajecznie 1 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4852 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 (edytowane) Oryginalnie 230km. Nie testowałem jeszcze na mokrym, ale na suchym nie ma tragedii. Jakoś wielkiego kopa nie dostał, za to elastyczność w zakresie 2-3,5k rpm poprawiła się bajecznie A jest różnica w spalaniu(L/100km)? Edytowane 14 Maja 2018 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Jak na razie ok 0,5l/100 mniej, ale przejechałem raptem 60km od wrzucenia softa. Nawet nie miałem kiedy przegonić go porządnie i pobawić się bo cały czas jeździłem z żoną i dzieckiem Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Fakt saaby w oryginale mają podobno dużo dolanego paliwa i program potrafi dać oszczędność . Ja miałem kiedyś paska 1.8t z mocnym programem na 190km i spalanie było takie samo , teraz w mercu wydaje mi się że wzrosło od 0.5 litra do 1 litra . Oczywiście w obydwu przypadkach wykorzystując osiągi jest/było odpowiednio więcej , w końcu moc się z powietrza nie robi. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14024 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Ja ostatnio ściemniałem i żałuje że tak późno to zrobiłem. Sam przyciemniałeś? Jaki koszt folii na auto wyszedł? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.