Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Astra albo Megane to się w moim odczuciu nadaje aby emeryturę przeżywać, a nie jeździć tym jako coupe :P

 

Ja bym celował w Miatę/MX5 jak nie masz dzieci albo masz coś innego żeby je wozić :) No chyba że ma być duże i wygodniejsze to wówczas głosuję na C70.

Link to post
Share on other sites

Heh, po dwóch latach i ~30k km rozsypał mi się przegub wewnętrzny i ogólnie mówiąc półośka xD

Ale nie rozsypało się tylko przez przeciążenia, ale półośka sobie zardzewiała, dość mocno, fajne części robią teraz, nie ma co...

 

Ogarnia ktoś producenta części RIDEX? Bo znalazłem taką półośkę albo w tej samej kasie z zaufanego sklepu z firmy ZR.

Link to post
Share on other sites

Volvo ma super blachy, ale w C70 za 10 tys zjedzą ciebie koszta serwisu, szczególnie zawieszenie (a nie daj Boże weźmiesz coś z turbo, bo bez tego ta landara średnio jedzie). Fajnie wygląda, tylko ten przedpotopowy ryjek... A wyposażyć można był je w genialne audio no i środek znośny ma. Ale tu trzeba z 15-20 tys.

Link to post
Share on other sites

W naszym "rodzinnym" subaru legacy 2009 diesel, wyskoczyło check engine. Trzeba było zmienić filtr w przepływomierzu. Co gorsza ten filtr trzeba było wymienić już w momencie zakupu, parę lat temu, bo teraz auto prowadzi się zupełnie inaczej. Turbo dziura jest teraz minimalna, auto się nie dławi przy butowaniu i nie pozostawia chmury czarnego dymu :D
Jakby zupełnie inny samochód.. Tylko żeby znowu korby nie urwało ;)

Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim standardowo jest ryzyko pęknięcia wału w silniku. Wystarczy spojrzeć na ceny kilkuletnich diesli Subaru (i różnicę w odniesieniu do benzyniaków) i ilość takich sprzedawanych już z uszkodzeniem. 

 

 

Trzeba było zmienić filtr w przepływomierzu.

Sam robiłeś czy zlecone mechanikowi? O ile dobrze się orientuję to nie wymienia się filtra tylko po prostu czyści przepływomierz. 

Link to post
Share on other sites

Mechanik się tym zajął. Nasz silnik jest już po wymianie short block'a w aso. Po 100k km. Subaru zwróciło koszty części mimo że po gwarancji. Podobno pierwsze dwa roczniki miały tę usterkę.  ASO zapewniało że po naprawie ma już wszystko grać.
O ile silnik znowu nie nawali to dla mnie jest bardzo fajne auto. 150hp i 350niutonometrów. Spalanie w trasie poniżej 6litrów, przy stałym napędzie na 4 koła. W mieście też tragedii nie ma, 7,5l to max. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Zaintrygowany testami Kubus73 postanowiłem wreszcie spróbować innych żarówek niż "najtańsze".

Różnica wyczuwalna gołym okiem. 

Lewa strona - Philips WhiteVision vs Prawa strona - Zwykła żarówka.

W nocy też przyjemniej się jeździ. Co prawda xenon to to nigdy nie będzie, ale zmiany jak najbardziej na plus. 

 

xz7615e.jpg

CSjzV7T.jpg

Edytowane przez pawel123t
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...