imiemichal 979 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Kolega ma w e36 felgę 18 i gwint do tego. O ile na równej drodze auto trzyma się dobrze drogi, o tyle na garbach jest strasznie twardo. Ale auto się prezentuje zacnie. Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Na mokrym spod świateł to wyjeżdżam z autem skręconym o 30 stopni, spróbuj to zrobić przednionapędowym Ale... po co? Gwinty i cip tjuningi to do Golfa 4 TDI można ładować, albo Passata B5. Chipa to akurat można zawsze, ale z resztą zgadzam się w 100%. No chyba, że ktoś robi sobie furkę typowo do polatania na torze w weekendy tyle na garbach jest strasznie twardo. Już nie powiem o przyczepności w takim wypadku. Zawieszenie nie dociska auta przy większych wybojach i nie wybiera nierówności. Efekt podobny do prowadzenia taczki. Jak ktoś sobie tak "poskacze" pupcią na nierównościach w szczycie zakrętu to zwykle szybko wraca do "zwykłego" dobrego zawieszenia Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Ale... po co? Dokładnie . Ani podsterowność, ani nadsterowność nie są zjawiskami pożądanymi... No chyba, że kogoś bawi jeżdżenie bokiem. Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Ale... po co? For fun Jak nie ma dużego tłoku na skrzyżowaniach to przyjemnie kierownicą popracować na mokrym Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty ALF 28963 Napisano 27 Lipca 2016 Popularne posty Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 W oczekiwaniu na koła Momo ATT zgarnąłem na tydzień od kumpla z roboty, mogę tanio kupić komplet bo za cztery 600 zł i ewentualnie przemalować na ciemniejszy grafit... białe też w sumie pasują. Ogólnie to chciałem zobaczyć jak będą wyglądały na aucie, ten sam rozmiar co Momo, których jak się okazało nie idzie kupić na sztuki więc czekam na cztery. 17 Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Z białymi moim zdaniem będzie lepiej niż grafit, niegłupio to wygląda. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17837 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Nie wyglądają źle, aczkolwiek z grafitem chyba byłoby dyskretniej Białe, jakoś kojarzą mi się z typowymi rajdowymi i pseudo-rajdowymi kółkami. ps. na każdym zdjęciu inaczej ten czerwony wychodzi. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Aparat w pop c7 to straszny kibel. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 A gdzie kebab? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Łoooo Bigi,częściej musisz odwiedzać forum. 6 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Dawno sprzedany ale widziałem go ze dwa razy na Ursynowie, nie ma już pomarańczowych kierunkowskazów. Dobrze wspominam kebaba mimo, że miał słabiutkie serducho. Zostały tylko foty. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Jest lubiana, bo RWD lepiej się jeździ chociażby po krętych drogach (porównując auta podobnej wielkości), sprawniej rusza się z miejsca itp. itd. Co do ostatniego zdania, to sensu nie ma żadnego. U mnie nadsterowność masz przy wciśnięciu gazu na dwójce przy 2-2,5 tys. RPM. Podsterowność to raczej zjawisko niepożądane w stopniu jeszcze większym niż nadsterowność. Na mokrym spod świateł to wyjeżdżam z autem skręconym o 30 stopni, spróbuj to zrobić przednionapędowym Komfort w mojej E39 jest, silnik rewelacja. Wyposażenie bez rewelacji, ale 10 poduszek powietrznych, 2-strefowa klima, kontrola trakcji, ABS, radio ze zmieniarką i beżowe skóry to konfiguracja, której jeszcze sporo brakuje do full opcji. Mimo standardowych siedzeń, po 2200km~ trasy wyszedłem z auta bez bólu pleców (może tylko niewyspany ) Wygląd to kwestia subiektywna, ja parkując auto zawszę patrzę na nie z zadowoleniem i sympatią, mimo iż to tylko maszyna. Gwinty i cip tjuningi to do Golfa 4 TDI można ładować, albo Passata B5. Sens jest taki, że nadsterowność w zimie chociażby jest mniej przeywidywalna niż podsterowność. A co do jazdy E36 - nimi to akurat najeździłem się sporo, bardziej z nowszymi beemkami nie miałem do czynienia oprócz X5 i serii 5. Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Sens jest taki, że nadsterowność w zimie chociażby jest mniej przeywidywalna niż podsterowność. No jest, ale co kto lubi. ASC/DSC ratuje tyłek na śniegu, na lodzie i 4x4 nie pomoże. FWD nie tylko zimą najłatwiej jest wyjść z poślizgu. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Na mokrym spod świateł to wyjeżdżam z autem skręconym o 30 stopni, spróbuj to zrobić przednionapędowym No cóż, takich jegomości kwituje tylko spojrzeniem z politowaniem... W sumie dzięki takim sebixom BMW ma opinie w Polsce jaką ma... Podsterowność to raczej zjawisko niepożądane w stopniu jeszcze większym niż nadsterowność.No chyba jednak nie. Nie dość, że z takiego zjawiska dużo łatwiej wyjść to w razie najgorszego wolę walić w coś przodem niż tyłem czy bokiem. ASC/DSC ratuje tyłek na śniegu,Oho kolejny co to myśli, że systemy dają kod na nieśmiertelność. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
QubaKpl 1842 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) W oczekiwaniu na koła Momo Dad te aluski ładnie wyglądają ale momo ładniejsze xD / nie cytuj całych postów / worm Edytowane 27 Lipca 2016 przez worm Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 No cóż, takich jegomości kwituje tylko spojrzeniem z politowaniem... W sumie dzięki takim sebixom BMW ma opinie w Polsce jaką ma... No chyba jednak nie. Nie dość, że z takiego zjawiska dużo łatwiej wyjść to w razie najgorszego wolę walić w coś przodem niż tyłem czy bokiem. Oho kolejny co to myśli, że systemy dają kod na nieśmiertelność. Hejty lecą... Nie dają nieśmiertelności, ba, przy ponad 100 na godzinę nie działają już praktycznie w ogóle. Spróbuj jeszcze raz przeczytać ten post i zrozumieć. Cytuj Link to post Share on other sites
qlopek999 2 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 Ja jezdze e36 z silnikiem 4.4 - wiadomo swap Nie narzekam, nie latam zbytnio bokami, jezdze normalnie, uzywam go jako auta codziennego. Moc ma i tego mi trzeba. Nie szaleję 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 @up 5 Cytuj Link to post Share on other sites
Popularne posty Gr4ndy 1741 Napisano 29 Lipca 2016 Popularne posty Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 http://i.imgur.com/gRcfkSS.jpg Pierwszy własny samochód 20 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 (edytowane) Syfik na pierwsze auto zawsze spoko. Poza blachą niezniszczalna maszyna. Edytowane 29 Lipca 2016 przez pawel123t 3 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4853 Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 http://i.imgur.com/25G5xf9.jpgŚwieżo po myciu 7 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Syfik na pierwsze auto zawsze spoko. Patrząc na ceny elementów blacharskich, zderzaków i lamp to raczej średnio. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Lukson, dlaczego średnio niby? Średnio z cenami takich elementów to jest w moim mercu, a nie w Civicu gdzie jest tego wysyp w przyzwoitych cenach. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Lampa 100-150 Maska chyba 500 Błotniki 150-200 Czujnik ABS 600 To takie ceny z pamięci po tym jak kumpel wjechał w Seata Altea. Taniej wyszło zrobienie tego Seata aniżeli Civica Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 30 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Panowie posiada ktoś jakis program do diagnostyki VAG? VAG-com, VCDS.. Interfejs cały juz mam. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.