Fenio 1708 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 @@Sony156, Im niżej tym lepiej ? Przecież już teraz nie masz amortyzacji, to się będzie beznadziejnie prowadziło. Na tor gdzie jest równy asfalt miało by to sens ale na drogę to sensu nie ma. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14007 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Im niżej tym ładniej. Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Ale ładnie wygląda Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Niskie ładne, ale bez przesady bo potem nigdzie nie zajedzie a i wstyd będzie http://youtu.be/4NuHNsjP0nQ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14007 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Panowie, znacie jakieś domowe sposoby na czyszczenie felg z brudu jak na tym foto? http://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1381293933__dscf7041.jpg Nie musi mi to wyczyścić na glancuś, ale zeby chociaż większość tego syfu zlazła Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Im niżej tym ładniej. Jeśli mówimy o oryginalnych lowriderach to mamy styl pasujący do takiego zawieszenia i pneumatykę która pozwala szybko zwiększyć prześwit gdy jest to potrzebne. Samo obniżanie na sztywnym gwincie psuje tylko prowadzenie. Rzecz gustu co się komu podoba ale jak po zmianach auto jeździ gorzej niż przed to chyba coś jest nie tak. Przy takiej sztywności zawieszenia to nawet można powiedzieć że jest to niebezpieczne. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 A tam, bardziej jako zabawę to traktuje a prowadzi się nadal bardzo dobrze Może kiedyś wpadnie air, ale nie do tego samochodu. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 a prowadzi się nadal bardzo dobrze Tak, tak... oczywiście Miałem kiedyś Golfa mkII z obniżeniem o skromne -40mm na sprężynach progresywnych to wiem jak wygląda to "bardzo dobre" prowadzenie Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Jak miałeś same obniżające sprężyny na seryjnym zawiasie.. . poza tym to był tylko golf. Dobrze wiem, że nie każdemu pasuje jazda na gwincie, mi się jeszcze to nie znudziło i dajcie się nacieszyć. Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Panowie, znacie jakieś domowe sposoby na czyszczenie felg z brudu jak na tym foto? http://megane.com.pl/uploads/imgs/hosting_zdjec_1381293933__dscf7041.jpg Nie musi mi to wyczyścić na glancuś, ale zeby chociaż większość tego syfu zlazła Myjka ciśnieniowa? Cytuj Link to post Share on other sites
nissky 450 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Jak miałeś same obniżające sprężyny na seryjnym zawiasie.. . poza tym to był tylko golf. Dobrze wiem, że nie każdemu pasuje jazda na gwincie, mi się jeszcze to nie znudziło i dajcie się nacieszyć. Sony, jaki masz gwincior w swojej Beem?? Ja teraz chcę wrzucić do swojej i się waham jakiego producenta wybrać......... Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 ani mnie się takie niskie nie podobają (no podobają, ale do pewnego stopnia i nie wszystkie) ani to użyteczne, ani afaik nie poprawia właściwości jezdnych tylko odwrotnie... Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14007 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Myjka ciśnieniowa? Myjką usunę zapieczony brud? Syf z klocków itp. (problem bo nie mam myjki) Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 (edytowane) Widzę, nie tylko ja skorzystałem z lepszej pogody i umyłem autka. A w temacie gwintu, to trzeba to po prostu lubić, nie ma co dyskutować. Jak ktoś woli komfort, to jeździ kozą xD @coc, a jakąś chemią i twardą szczotką tego nie wyszorujesz? Edytowane 9 Marca 2015 przez B o r o Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14007 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Zobaczę jutro specyfikami jakie mam w domu, jak nie to trzeba jakiegoś wyżeracza zapodać.. Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Popryskaj jakimś cleaner'em i poczekaj parę minut, a potem szczotka z dosyć twardym włóknem i yolo Ja tak swoje robiłem i przejrzały. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Jak miałeś same obniżające sprężyny na seryjnym zawiasie.. . poza tym to był tylko golf. Do -40mm można stosować standardowe amortyzatory. Miałem tego Golfa jak mieszkałem jeszcze w Krakowie i na zlotach VW Golfa była okazja porównać "tuningi" w różnym wydaniu. Takie połączenie sprężyny utwardzonej i twardszego amortyzatora to była porażka, zawieszenie w ogóle nie spełniało swojej roli. Równie dobrze można by na sztywno wszystko zespawać i efekt był by podobny czyli prawie całość amortyzacji to opona. To był "tylko golf" ale wiem jak ten golf jeździł na seryjnym zawieszeniu i z perspektywy czasu wiem że go wtedy popsułem tym "tuningiem". Następnym autem jakie miałem to była Omega B która też cierpiała na "tuning" ale poprzedniego właściciela - felgi 17" z oponami szerokości 235. Wyglądało fajnie ale prowadziło się fatalnie. Jak się wjechało na A4 pod Krakowem to można było do Wrocławia jechać w koleinach z prawego pasa Te same koleiny ale na standardowych 15" i 195 oponach były niewyczuwalne. Nie mówiąc o problemach z kątem pochylenia kół, bieżnik tyłu zużywał się od stron wewnętrznych opony. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 No jak bys sobie tak ladnie brame/ogrodzenie pospawal to nawet bym pochwalil. Proponuje popracowac troche w warsztacie blacharskim i dopiero brac sie za naprawianie aut. . Kto powiedział, że ja spawałem? Bagażnik mnie wali. Spawy nie szlifowane bo mi to nie potrzebne. Cały bagażnik i tak będzie wyklejony dwoma warstwami mat bitumicznych żeby go wygłuszyć. Tak więc i konserwacja jest nie potrzebna ale została położona. Wspawaj mu dwie szyny kolejowe zamiast podluznic, bedzie jeszcze lepiej. Kto powiedział, że tego nie zrobiłem? Tak na serio to wszystko odbudowane profi. Ubytki w podłużnicach odbudowane blachą 2mm czyli jak ori. To ma działać a nie być zrobione na odpierdziel. A w czym ostatnio dokrecales glowice? Jak tak wymiatasz w garazu to powinienes miec swoje klucze dynamometryczne. Ostatnio w polonezie z odprężonym silnikiem 1.8 serii K po tym jak rozsypał się termostat i wydmuchało uszczelkę. Mój ojciec *****iście spawa- kwasną, alu czy co tylko chcesz ale nie wmówisz mi, że takie garażowe spawy zastosowane w konstrukcji auta zapewnią wytrzymałość całej konstrukcji na naprężenia. Zacznijmy od tego, że samochód wychodząc z fabryki nie jest spawany tylko zgrzewany. Zresztą: http://www.puds.pl/files/akademia-rozwoju/artykuly/ps_3.pdf to tak ogólnikowo. Nie mogę tego teraz znaleźć ale dawno temu na forum Audi Turbo Quattro jakiś koleś robiąc sobie zlepa pod KJS pospawał całą budę w miejscach łączenia blach - nadkola (kielichy) przednie, boki, tylne nadkola... jednym słowem całość. Skończyło się to tym, że po jednym oes-ie popękała przednia szyba bo buda była taka sztywna. Mało to przypadków było, że z 2-3 aut powstawało jedno. Tutaj jest akurat jedno auto profi zrobione. Pomimo tego, że jestem powalony to nie oszczędzam na tym wozidle. Wszak nie sztuką jest kupić lalkę i odpicować. Sztuką jest kupić trupa i zrobić z niego odpicowaną lalkę... a że sztuka nie zna kompromisów. Dlatego nie bedę pochwalał takich praktyk przez pseudo znawców. Mogą pospawać piękne ogrodzenie ale nie, gnijący zewsząd samochód. Chłopak nie jest pseudo-znawcą. Lepsiejsze wynalazki wychodziły spod jego ręki.... w czasach gdy internet był na kartki. Poza tym samochód ma problemy tylko z bagażnikiem i jego podłogą, bo mój inteligentny ojciec zakleił otwory odpływowe. Ot technika. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 bo mój inteligentny ojciec Niedaleko pada jabłko.... (wybacz, nie moglem przejść obojętnie) 3 Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Fight! http://cache.blippitt.com/wp-content/uploads/2011/03/Popcorn-02-Stephen-Colbert.gif 2 Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Cały bagażnik i tak będzie wyklejony dwoma warstwami mat bitumicznych żeby go wygłuszyć Oho widzę, że kolega się bawi w porwania dla okupu... Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Niedaleko pada jabłko.... W sensie? Bycie psychopatą nie określa ilorazu inteligencji. Oho widzę, że kolega się bawi w porwania dla okupu... [/quote Niet. Po prostu dużo hałasu przedostaje się do środka kabiny właśnie z bagażnika. Oryginalne wygłuszenie nadaje się do rzucania za psami. Skoro drzwi, ściana grodziowa, dach i maska będą wygłuszone to raczej nie poprzestanę na tym. W samochodzie ma grać tak jak w domu... dlatego też kupiłem drugi zestaw głośników z kolumn Bolero 300. Cytuj Link to post Share on other sites
Sony156 4965 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Sony, jaki masz gwincior w swojej Beem?? Ja teraz chcę wrzucić do swojej i się waham jakiego producenta wybrać......... Ja wziąłem MTSa na próbę, póki co sprawuje się jak powinien. Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 (edytowane) Ostatnio w polonezie z odprężonym silnikiem 1.8 serii K po tym jak rozsypał się termostat i wydmuchało uszczelkę. Jak to odprezonym? Po co odprezonym, turbo wsadzasz czy co? No wiec jakiego klucza tam uzyles? I jaki moment dokrecania? Tam sa takie specyficzne sruby glowicy. Dlaczego poszla uszczelka, w k-seri moze byc wiele powodow lub objawow jak uszczelka a moze byc cos innego. Jaka uszczelke wsadziles? Wielowarstwowa czy standardowa, a jesli standardowa to wzmacniana czy nie. Jakiej firmy to od razu ci powiem kiedy wymienisz jeszcze raz. Jak rozsypal sie termostat? Byl po stronie dolotu czy wydechu? Moze ktos wsadzil PRT (googluj bo nie masz pojecia co to jest) Planowanie glowicy? Jesli tak to ile to powiem ci czy zaraz ci tuleje wjada w czolo glowicy (zalezy od uszczelki) ? Mierzyles ile wystaja tuleje cylindrowe ponad blok? Pewnie nie bo nie wiedziales ze trzeba. W ogole widzisz roznice w tym ukladzie chlodzenia, a reszta popularnych aut, czym jest sterowany termostat? Pewnie nie. Zdejmowales walki rozrzadu, pewnie tak bo nie wiesz ze da sie zrobic bez. Nowy typ uszczelki , Polonez, silnik pewnie ze stalowa miska olejowa, nie wejdzie nowa magistrala olejowa, a co to ma do uszczelki, tez na bank nie wiesz , ale sa dwa rodzaje do roznych uszczelek pod glowice w tym silniku. Sruby glowicy nowe czy stare? Teraz pogoogluj troche. Edytowane 9 Marca 2015 przez keczu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Jak to odprezonym? Po co odprezonym, turbo wsadzasz czy co? Całość przeszczep z Rover'a 75 turbo. Silnik, osprzęt, wiązka komp. Kolektor dolotowy zaadaptowany z 1.4, wiadomo dlaczego. No wiec jakiego klucza tam uzyles? I jaki moment dokrecania? Dynamometryczny Beta klikowy. Dociągane przez 2 dni od 20 kończąc na 55Nm. Dlaczego poszla uszczelka, w k-seri moze byc wiele powodow lub objawow jak uszczelka a moze byc cos innego. Jak rozsypal sie termostat? Byl po stronie dolotu czy wydechu? Moze ktos wsadzil PRT (googluj bo nie masz pojecia co to jest) Po stronie dolotu. Silnik się zagotował bo nie patrzyłem na wskaźnik temperatury. Woda wyszła bokiem. Jaki wstawiłem? Nie pamiętam. Bodajże najtańszy pasujący, który dopiero 3 albo 4 otwierał się na poprawnej temperaturze. Jaka uszczelke wsadziles? Wielowarstwowa czy standardowa, a jesli standardowa to wzmacniana czy nie. Jakiej firmy to od razu ci powiem kiedy wymienisz jeszcze raz. Wielowarstwowa, ori. Firmy nie pamiętam ale na pewno nie wymienię... bo wyrwałem łapę z bloku. Planowanie glowicy? Jesli tak to ile to powiem ci czy zaraz ci tuleje wjada w czolo glowicy (zalezy od uszczelki) ? Mierzyles ile wystaja tuleje cylindrowe ponad blok? Pewnie nie bo nie wiedziales ze trzeba. J.W. W ogole widzisz roznice w tym ukladzie chlodzenia, a reszta popularnych aut, czym jest sterowany termostat? Hmmm czasem nie temperaturą? Innej nie zauważyłem albo nie zwracałem na to uwagi. Zdejmowales walki rozrzadu, pewnie tak bo nie wiesz ze da sie zrobic bez. Zdejmowałem, żeby wymienić szklanki oraz zregenerować całość. Miałem robić porting ale za drogo wyszłyby mnie zawory + musiałbym dokupić inny komp żeby całość wysterować od nowa.Niestety deficyt gotówki mnie ograniczał. Nowy typ uszczelki , Polonez, silnik pewnie ze stalowa miska olejowa, nie wejdzie nowa magistrala olejowa, a co to ma do uszczelki, tez na bank nie wiesz , ale sa dwa rodzaje do roznych uszczelek pod glowice w tym silniku. Ori był 1.4 ze swapem na 1.8. Co do miski to nie pamiętam ale chyba była stalowa. Niemniej z jakiegoś powodu musieliśmy łapy przerabiać. Sruby glowicy nowe czy stare? Śruby kupowane nowe a dokładniej to szpilki bo były tańsze niż utwardzane śruby + klej i nakrętki. Teraz pogoogluj troche. Nie muszę. Mam powalonych znajomych, którzy jakby chcieli i widzieli w tym sens to montowaliby wtrysk i podtlenek do malucha. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.