Skocz do zawartości

Sklepy internetowe. Opinie.


Recommended Posts

Morele.net - zakupiona karta graficzna przyszła coś po 3 dniach roboczych. W domu dopiero okazało się, że karta nie działa. Wszedłem na ich stronę zgłosiłem zwrot 3dniowy i kartę dostarczyłem do punktu. Od tego momentu, na każde zapytanie do serwisu kiedy z powrotem otrzymam nową kartę dostaję odpowiedź "proszę czekać sprawa jest wyjaśniana". Według informacji na ich stronie w ciągu 5 dni roboczych kartę wymienią na nową. Mineło już 19 dni kalendarzowych. Był to mój ostatni zakup w tej firmie. Wcześniej kupowałem cały komputer u nich i było ok, wszystko działało, ale dopiero teraz widzę jakie są problemy z reklamacją u nich. Gdybym wiedział to żadałbym zwrotu pieniędzy, zamiast bawić się z nimi w ten ich śmiechu warty zwort 3dniowy.

Link to post
Share on other sites

sleeveking - nie przysłali mi pełnej zawartości mojego zamówienia. Zapłacone z góry, brak jednej rzeczy w paczce. Kontakt praktycznie zerowy! Nie odesłali pieniędzy za rzecz, której nie ma. Cały czas próbuję się skontaktować, telefon głuchy... Zobaczymy jak sprawa się potoczy, ale póki co, nie polecam! Jeszcze zapomniałem napisać o czasie realizacji zamówienia... 22 dni! przez tyle czasu nie potrafili nawet zapakować wszystkiego.

 

morele.net - ta ich "wymiana 3-dniowa"... już czekam tydzień i wygląda na to, że jeszcze poczekam. Próby dowiedzenia się, czemu to tak długo trwa, są daremne.

Edytowane przez LeCzarny
Link to post
Share on other sites

domsary.eu - kupowałem u nich już kilkukrotnie i za każdym razem byłem wyjątkowo zadowolony. Towar zamówiony do godziny 18 w dzień roboczy faktycznie jest tego samego dnia wysyłany.

Link to post
Share on other sites

Domsary.eu 

NIE POLECAM CHYBA NAJGORSZY SKLEP W SIECI !!!

W czwartek 27.12.2012 o godzinie 16:30 zamówiłem płytę główną MSI Z77 GD55 w piątek po 16:00 otrzymałem płytę główną za to bardzo duży plus szybka realizacja zamówienia i bardzo dobry kontakt do czasu . Po podłączeniu wszystkiego okazało się że płyta ma kilka wad fabrycznych . W Poniedziałek 31 grudnia 2012 złożyłem reklamację telefoniczną bardzo dobra reakcja sklepu o drazu zamówiono kuriera i kurier w tym samym dniu odebrał płytę główną . Dnia 03.01.2013 płyta główna dotarła do serwisu a więc spokojnie czekałem do 07.01.2013 aby skontaktować się ze sklepem cały poniedziałek nic się nie dowiedziałem . Następnie 09.01.2013 zadzwoniłem i dodzwoniłem się i otrzymałem informację że płyta główna posiada wszystkie usterki które wymieniłem telefonicznie lecz zostanie wysłana do serwisu zewnętrznego ze względu na to że ich serwis nie umie sobie z tym poradzić i powiedziano mi że nie wiadomo jak długo mam czekać bardzo wtedy się zdenerwowałem . Dzisiaj 11.01.2013 zadzwoniłem do Pana z domsary.eu i również bardzo jestem zdenerwowany do teraz powiedziano mi że nie wiadomo jak długo będzie trwać reklamacja w serwisie zewnętrznym MSI i jak coś będą wiedzieć to się ze mną skontaktują . A i dodam że wcześniej pisałem maila i to samo mi powiedziano co telefonicznie a na dwa kolejne maile nie dostałem żadnej odpowiedzi do teraz . Wiem że wydaje się być dość upartym i zawziętym klientem ale nie byłoby tak gdyby tak bardzo nie zależało mi na czasie jestem bez komputera a potrzebuje go gdyż na nim pracuję i potrzebuje dużo materiałów do szkoły . Przecież poszedłem im na rękę zawsze mogłem zwrócić towar z tytułu niezgodnośći z opisem . A więc mam pytanie posiadają Państwo 19 sztuk tych płyt głównych i dlaczego nie mogę dostać odrazu nowej tylko się denerwować i czekać ? Mam nadzieje że moja opinia coś wniesie do mojej sprawy .

Edytowane przez adam9871
Link to post
Share on other sites
wysłana do serwisu zewnętrznego ze względu na to że ich serwis nie umie sobie z tym poradzić

Co w tym dziwnego?

Serwis w firmie jest od stwierdzenia usterki, a nie od naprawy sprzetu..

że nie wiadomo jak długo będzie trwać reklamacja w serwisie zewnętrznym MSI

Bedzie to trwac tyle, ile bedzie wymagane ot co.

Po przekroczeniu 21 dni roboczych mozesz sie ubiegac o jakies dodatkowe przywileje z tego tytulu.

dlaczego nie mogę dostać odrazu nowej tylko się denerwować i czekać

Bo co potem zrobi sklep z uzywana plyta? Maja ja sprzedac jako nowa?

Wyslales pelen komplet akcesoriow razem z plyta?

 

Rozumiem poirytowanie, dostales wadliwy sprzet, ale to zdarzyc sie moze kazdemu, nie jest to wina sklepu, bo oni zachowali sie w takiej sytuacji tak jak powinni.

Kazdy moze miec pecha.

Link to post
Share on other sites

Rozumiem poirytowanie, dostales wadliwy sprzet, ale to zdarzyc sie moze kazdemu, nie jest to wina sklepu, bo oni zachowali sie w takiej sytuacji tak jak powinni. Kazdy moze miec pecha.

 

Dokładnie. Z tego co czytam, to kontakt ze sklepem na dobrym poziomie. Przejrzyj w negatywach na allegro jakie ludzie mają przeboje z Agito w przypadku reklamacji. 

Link to post
Share on other sites
Co w tym dziwnego?

Serwis w firmie jest od stwierdzenia usterki, a nie od naprawy sprzetu..

 

Bedzie to trwac tyle, ile bedzie wymagane ot co.

Po przekroczeniu 21 dni roboczych mozesz sie ubiegac o jakies dodatkowe przywileje z tego tytulu.

 

Bo co potem zrobi sklep z uzywana plyta? Maja ja sprzedac jako nowa?

Wyslales pelen komplet akcesoriow razem z plyta?

 

Rozumiem poirytowanie, dostales wadliwy sprzet, ale to zdarzyc sie moze kazdemu, nie jest to wina sklepu, bo oni zachowali sie w takiej sytuacji tak jak powinni.

Kazdy moze miec pecha.

Nie dziwcie mi się że jestem dość zdenerwowany wypadek noga w gipsie , i płyta i to oczekiwanie ;/ oczywiście że wysłałem cały sprzęt i akcesoria nawet folie :P .

NIe zachowują się bo nikt nie odbiera tzn dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem :)

 

Dokładnie. Z tego co czytam, to kontakt ze sklepem na dobrym poziomie. Przejrzyj w negatywach na allegro jakie ludzie mają przeboje z Agito w przypadku reklamacji. 

 

 

Oj wiem ale mnie teraz nie interesuje Agito tylko konkretnie domsary.eu jeżeli przysłaliby mi płytę w ciągu 10dni od reklamacji czyli 31.12.2012 nie było by żadnego problemu gdyż Pan z serwisu mnie o tym zapewniał :)

Link to post
Share on other sites
dodzwonienie się do serwisu

Bo tam sie dzwoni dopiero jak minie 14 dni roboczych, a potem po 21.

 

W zadnym innym wypadku bym tam nie dzwonil, tylko ich poirytujesz i przesuna priorytet Twojego serwisu na koniec :P

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

ANGELA.PL - Zdecydowanie odradzam wszystkim zakupy w tym pseudo sklepiku internetowym. Są nastawieni wyłącznie na sprzedaż i wszelkie reklamacje/zwroty mają w głębokim poważaniu. Odesłałem towar w ramach zwrotu 10 dniowego. Dziś leci już 3 tydzień od momentu kiedy odesłałem fakturę korygującą i zwrotu jak nie było tak nie ma. Mimo ponagleń z mojej strony sklep dalej olewa sprawę. Kontakt jest utrudniony, nie odpowiadają na emaile.

Link to post
Share on other sites
sleeveking - nie przysłali mi pełnej zawartości mojego zamówienia. Zapłacone z góry, brak jednej rzeczy w paczce. Kontakt praktycznie zerowy! Nie odesłali pieniędzy za rzecz, której nie ma. Cały czas próbuję się skontaktować, telefon głuchy... Zobaczymy jak sprawa się potoczy, ale póki co, nie polecam! Jeszcze zapomniałem napisać o czasie realizacji zamówienia... 22 dni! przez tyle czasu nie potrafili nawet zapakować wszystkiego.

 

morele.net - ta ich "wymiana 3-dniowa"... już czekam tydzień i wygląda na to, że jeszcze poczekam. Próby dowiedzenia się, czemu to tak długo trwa, są daremne.

co do sleeveking: dosłali ów brakujący element, lecz nie ten który zamawiałem, tylko o podobnej wartości (tak się umówiliśmy, kontakt telefoniczny - brak, tylko e-mail).

 

morele.net: dosłały korektę faktury, dalej czekam na pieniądze.

 

Obydwa sklepy, maja w poważaniu czas klienta, aczkolwiek wywiązały się ze wszystkich zobowiązań.

Link to post
Share on other sites

Ja w Angeli czekam już 3 tydzień liczony od odesłania korekty na zwrot zapłaty. Tam to dopiero mają klienta w poważaniu, na emaile nie odpowiadają, na komunikatorze ciągle zbywają że sprawdzą sprawę, po jakimś czasie dowiaduje się że księgowa na urlopie a wczoraj powiedzieli że księgowa chorowała... Poniżej krytyki.

Edytowane przez Wooojciech1983
Link to post
Share on other sites

Esc.pl - Nie spotkałem się z większym szacunkiem dla klienta - Czysty profesjonalizm. Z początku zakupiłem kartę graficzną, po czym dokonałem przelewu pieniędzy, jednak zorientowałem się, że mój zasilacz mimo, że posiada odpowiedni zapas mocy, to nie jest dość dobrej marki. Zadzwoniłem do działu handlowego i zapytałem się czy jest możliwość dopłaty za zasilacz bez dodatkowych kosztów przesyłki - Pracownik potwierdził, a ja przelałem dodatkowe pieniądze. Dodatkowym plusem jest to, że firma interesuje się klientem nawet po wpłaceniu należności - Gdy potwierdziłem zakup zasilacza musiałem wybrać sposób dostawy, więc wybrałem kurierską z przedpłatą i miałem wpłacić odliczając właśnie ten koszt. Po chwili zadzwonił inny pracownik, aby upewnić mnie, abym nie przelał niepotrzebnie 20 złotych więcej. Nie wiem jak stan, ponieważ przesyłka ma dojść dopiero jutro, ale zamawiałem już wcześniej RAM w tej firmie i była to chyba najszybsza transakcja z możliwych - Polecam.

Link to post
Share on other sites

techplanet.pl - zdecydowanie polecam ten sklep. Ceny bardzo konkurencyjne, a realizacja zamówienia na najwyższym poziomie. Zamawiałem u nich cały zestaw, realizacja zgodnie z tym co piszą, czyli z reguły 3 dni (w poniedziałek koło południa wpłaciłem kasę, a w czwartek kurier był już u mnie). Sprzęt zapakowany tak jak trzeba, pudełka nie zniszczone itp. wszystko śmiga bez zarzutów. Kontakt na bardzo dobrym poziomie. Póki co nie sprawdzałem jedynie ich serwisu i mam nadzieję, że nie będę musiał go sprawdzać i sprzęt będzie hulał aż miło :D

Link to post
Share on other sites

morele.net - stanowczo odradzam. Kupiłem tam zestaw komputerowy w lipcu. Dopiero dwa dni temu (6 i pół miesiąca) rozwiązali mój problem - nie żeby naprawili sprzęt, po prostu w końcu zgodzili się zwrócić mi pieniądze za swoją nieudolność. Wszystko jest ok, gdy kupujesz i nic się złego ze sprzętem nie dzieje. Gdy dochodzi do reklamacji/gwarancji/serwisu - TRAGEDIA. Mają w poważaniu klienta, olewają Cie, kilka dni odpowiadają na pytania/maile. Jeśli nie potrafią rozwiązać twojego problemu - kontakt z nimi umeira: przestają odpowiadać na maila i odbierać telefony. Serwisowanie sprzętu trwa średnio miesiąc. Wysyłałem im rzeczy i dopiero po kilkunastu dniach oni wysyłali do producenta. Musiałem po 6-7 tygodni czekać na serwis sprzętu, po czym okazywało się (jak wcześniej im pisałem), że nie tylko wysłana część jest walnięta, ale też inna.

Pół roku walczyłem, dzwoniłem, dogadywałem się, TŁUMACZYŁEM, co jest zepsute. I du*a. W końcu powiedziałem, że mam ich gdzieś, odesłałem cały sprzęt i zażądałem zwrotu pieniędzy. Byłem w urzędzie ochrony konkurencji i konsumentów i miałem już składać pozew cywilny... Jedyny pozytyw jest taki, że oddali mi w końcu pieniądze bez sprawy w sądzie.

 

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie każdemu.

Link to post
Share on other sites

ram.net.pl reklamuje zasilacz OCZ. Jak na razie wszystko idzie gładko, towar zarejestrowany muszę im odesłać i nie chcą paragonu który mi się zgubił.

 

W dniu dzisiejszym otrzymałem nowiutki, zapakowany zasilacz. Jestem mile zaskoczony bo nawet czas oczekiwania stosunkowo nie długi.

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...

Co do moreli to potwierdzam, że ten sklep jest po prostu prowadzony przez niepoważnych ludzi.

Wciskają ludziom refurbishedy jako nowe laptopy. 2 krotnie dostałem laptopa z wadą fabryczna i 2 krotnie go zwracałem. Za 1 razem pomimo fabrycznej plomby zawartosc pudelka w zadnym stopniu nie zgadzala sie z konfiguracja jaka zamowilemna dodatek byla porysowana matryca. Za 2gim razem uszkodzony wentylator i obudowa. To jakas masakra.

Mailowo unikaja merytorycznych odpowiedzi i odpowiadaja jakimis oczywistymi glupotami. Korespondencja z nimi to jakas zenada. Infolinia telefoniczna obslugiwana przez ludzi nie majacych kompletnego pojecia o produktach i pomocyu technicznej. Trzeba siedziec p[o 10-20 minut na lini z telefonistka ktora na 10 min odlazi od sluchawki i pyta po innych o rozwiazanie. Dziwny sklep i ciesze sie ze wyłapali w pełni zasłużoną karę. JEdyne co jest u nich na poziomie to obsługa netpunktów gdzie są profesjonalni ludzie, którzy faktycznie dbają o klienta i starają się mu pomóc ale co oni mogą skoro centrala zawodzi na całej lini...

 

Ze sklepów któe polece to zdecydowanie X-kom.pl

Cud miód i poezja. Najnizsze ceny, najlepsza obsluga i najlepszy kontakt z klientem. ( chociaz ich popularnosc to dla nich katorga bo ich linie telefoniczne sa tak obciazone ze czasem trzeba wisiec sporo w kolejce ) Czeste promocje etc. W tym momencie sklep internetowy nr1.

Edytowane przez Synergia
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Nie polecam Morele.net towar zakupiony we wtorek pierwsza data realizacji podana na piątek 05.04 i nic.Po mailu oczywiście nie przebierając w słownictwie dostałem mail zwrotny że niby przenoszą magazyny do innego miasta i przełożona data realizacji na 09.04 paranoja.Miałem zamówić w agito :/

Następny sklep którego nie polecam to Darmacz.pl ta sama sytuacja,mimo że przy zakupie było podane że mieli na stanie więcej jak 5 sztuk.

Sklep który mogę polecić to Cooling.pl przesyłka bardzo szybka,bezproblemowo.

Agito.pl tak samo polecam,nigdy nie miałem żadnych problemów.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...