drachenfeles 5499 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Gdzie szukać tych trupów? jeżeli to ten, o którym myślę, to ma quest marker na obszar, po czym namierzasz nadajnik radiem wlazłem do kopalni gdzie miałem halucynacje, w końcu trafiłem na mega miejsce, a na samym końcu pod wodą jest unikalne ostrze gdzie to? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 w jednej cutscence Frank załatwia gościa, u którego w placówce znajdziesz to, czego szukasz Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 (edytowane) Właśnie się dowiedziałem, dlaczego robię sejwy co wyjście do nowej lokacji. Tak, właśnie tym że nabiłem sobie poziom w tym miejscu zbugowałem questa. W sensie nie można go ukończyć do końca. A tu masz tą kopalnię tylko ostrzegam przed chmarą ghouli i przypadkiem nie włączaj reflektorów w środku, never. Do tego masa raiderów i smaczek w terminalu przed wejściem do najlepszej części. Czytaj każdy terminal, bo jest to ciekawe, nie zdradzam o co chodzi. Skradanie wskazane. Powinieneś się kapnąć o co chodzi jeżeli odwiedziłeś takie pewne miejsce w trójce. http://s19.postimg.org/axqg0c8ir/Fallout4_2015_11_25_01_07_30_09.png Edytowane 25 Listopada 2015 przez Gadget Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Znalazłem jeszcze jakieś zwłoki bractwa złomu i teraz mam questa żeby znaleźć resztę sygnałów, ale z tego przekazu słychać tylko wołanie o pomoc, a nie ma nic o lokacji. Gdzie szukać tych trupów? Podążaj za siłą sygnału, tak samo jak za pierwszym razem na komisariat. Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Questa BoS zrobię normalnie jak mi go przydzielą, bo lubi się bugować jak się go zacznie bez przydzielenia. Mam zapis przed tą lokacją więc żaden problem. Tak samo się w kopałem w wejściem do Hubris Comics ale wystarczy pójśc do gościa i z nim pogadać. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 A jaki masz konkretnie problem z wejściem? Gra się zacina czy po prostu brak reakcji po interakcji z konsolą? Brak reakcji po wciśnięciu przycisku, nie podnosi się też klapka zakrywająca przycisk. Drzwi zamknięte. Dzisiaj rozwiązałem ten problem u mnie. Szukałem rozwiązania przez parę dni, omijając krypty (81 też nie chciała się otworzyć) Znalazłem jednak w sieciporadę. Uruchamiając pierwszy raz Fallouta edytowałem pliki .ini i co się okazało? W pliku Fallout4.ini w sekcji [general] dodałem taką oto linijkę : iFPSClamp=60. Wystarczy ją usunąć lub zmienić wartość na 61 i po problemie. Wszystkie krypty się otwierają. Problem w tym, że ja tego wpisu w ini nie mam... dodałem tą linijkę na początku jak zaczynałem grę ale później usunąłem przed modzeniem nowej postaci bo i tak ten wpis nic nie dawał. Nie edytowałem plików ini gry i nie mam też wrzuconych żadnych modów. Cofnięcie sejwa też nie pomaga. Nie ma chyba nic gorszego niż błędy blokujące dalszą rozgrywkę, nienawidzę czegoś takiego i mam ochotę wywalić grę z dysku albo przeczekać do czasu pojawienia się łaty o ile jakaś to w ogóle naprawi. Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 U mnie krypty się otwierają, ale mam zupełnie innej rangi problem. Zarówno na R9 270(pożyczona), GTX 460 jak i mojej 970 jak mam użytego stealth boya to nie mogę za nic zobaczyć treści pip boya. To samo tyczy się sprzętu "kameleon", efekt ten sam czyli wykrzaczony pip boy. To samo z terminalami, raz mam dobrą kombinację i dużo dud'ów. A bardzo często zdarza się, że każda propozycja ma likeness 0 i nie da się go złamać, to samo z zamkami - wytrych się łamie nawet od dania delikatnego nacisku, akurat zamki to nie problem, ale jak tak to ma wyglądać to ja nie chce siedzieć po 20 minut nad terminalem nowicjuszowskim, który działa jak terminal master. Cytuj Link to post Share on other sites
lycone 80 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Masz blokadę na 60 FPS? Problem z zamkami występował gdy było więcej klatek. Cytuj Link to post Share on other sites
Muchas 151 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 @ Szarik Wiem jakie to frustrujące, jedyne co mogę Ci poradzić to sposób w jaki ja rozwiązałem ten problem u mnie. ~tcl przechodzisz przez właz krypty, wyłączasz przechodzenie przez ściany i idziesz po Valentine'a Po zakończeniu zadania wychodzisz z krypty w ten sam sposób, a detektyw będzie czekał na powierzchni. @Up U mnie przy 120 klatkach zasuwałem jak króliczek na duracelach, coś jest popierniczone z synchronizacją. Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 (edytowane) Nie wiem gdzie polazłem w hazmacie, ale to jest dziwne... Markery poza mapą? http://s19.postimg.org/w5ck7beoz/Fallout4_2015_11_25_22_00_27_04.png http://s19.postimg.org/khiicrpk3/Fallout4_2015_11_25_22_45_14_70.png http://s19.postimg.org/lxu0uwsgz/Fallout4_2015_11_25_23_43_50_12.png Tak to są ustawienia ultra na 970. Mam blokadę FPS tego nie ruszałem, zamki działają zazwyczaj dobrze i po prostu łamię bobby pina bo mi się zdarza, ale terminale to jakaś masakra. Z markerami nie wiem co powiedzieć, fajne miejsca i gra stara się mnie stamtąd wyrzucić hordą szponów w tym samce alfa. Nie wiem czy to celowy zabieg czy jak no i o dziwo spotkałem "przyjaznych" dzieci atomu. Dotychczas tłukłem ich w hazmacie, bo latali z gamma gun'ami. Generalnie co do obszaru spoza mapy to dla kogoś bez dobrego skradania tylko power armor na poziome survival, bo iść w hazmacie to prawdziwa walka o życie i bycie ukrytym. Co do questa z kostiumem silver shroud. Radzę go zrobić tak mniej więcej do poziomu 45, bo jeżeli nie osiągnie się poziomu 25, 35 lub 45 to na zawsze tracimy możliwość zyskania modyfikacji tego kostiumu no i po ostatnim ulepszeniu(można je zyskać od razu jak się wbije 45 poziom) jest to całkiem niezłe ubranko. Ja tego questa nie zrobiłem jeszcze, zastanawiam się czy latać sam czy z kompanem no i jako, że gram postacią żeńską to raczej bym szukał męskiego kompana.Tylko nie wiem kogo najlepiej i na pewno nie synthy(nie zdradzam kto nimi jest, bo zepsuję fabułę innym). Wbiję poziom 45-50 i zaczynam wątek główny/poboczne questy. Edytowane 26 Listopada 2015 przez Gadget Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 (edytowane) Część gry (Glowing Sea) znajduje się "poza mapą", mały kawałek ale zawsze. Ciekawi mnie czy DLC do FO4 będą dodawać teleporty jak w poprzednich częściach czy zwyczajnie poszerzać główną mapę. Edytowane 26 Listopada 2015 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
gustine 1003 Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 upgrade tego silver shroud'a nie jest czasem mozliwy tylko kiedy uratowało się Kenta ? U mnie niestety zszedł z świata Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 @ Szarik Dzisiaj rozwiązałem ten problem u mnie. Szukałem rozwiązania przez parę dni, omijając krypty (81 też nie chciała się otworzyć) Znalazłem jednak w sieciporadę. Uruchamiając pierwszy raz Fallouta edytowałem pliki .ini i co się okazało? W pliku Fallout4.ini w sekcji [general] dodałem taką oto linijkę : iFPSClamp=60. Wystarczy ją usunąć lub zmienić wartość na 61 i po problemie. Wszystkie krypty się otwierają. Dzięki. Omijałem główny i czekałem na patch bo miałem ten sam problem. Swoją drogą osobliwy silnik jak zadania działają lub nie w zależności od tego czy FPS mamy zablokowany. Cytuj Link to post Share on other sites
MasterBarti 945 Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Już wiem dlaczego fps wpływa na zamki w drzwiach, a sama optymalizacja jest skopana (w sensie wymagania a jakość grafiki) Bardzo dużo niepotrzebnych pierdół jest zrobione jako modele fizyczne (np zamki w drzwiach), które mają skomplikowane obliczenia. Podczas otwierania drzwi są robione obliczenia przemieszczeń trybików (których nie widać) itp, jak wiemy, fps wpływa na fizykę zatem któraś zapadka w drzwiach jest zwykłym skryptem, który przez zbyt szybki kręcenie trybików nie zdąży wskoczyć i włala, drzwi zablokowane, wymagania kosmiczne i fps lock wymagany Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 Taka brzydka ta gra nie jest bez przesady, nie mówię tutaj o poprzednich częściach po modyfikacjach, a porównanie tego co do dostajemy z pudełka. Czwórka wygląda lepiej, po prostu wygląda lepiej. Silnik w zasadzie to mam wrażenie, że po prostu dostał modyfikację, działają te same komendy w konsoli. Generalnie nie ma też już bugów z przeciwnikami, dobra przesadziłem bo czasami gdzieś się zatną, ale to mogę policzyć na palcach gdzie w trójce i NV po patchach przeciwnicy blokowali się na skale i można ich było tłuc z najsłabszej broni, aż padną. Znalazłem w końcu miejsce śmierci dla 970. Mianowicie miejsce składowania odpadów niedaleko od granicy od świecącego morza. Framerate mi tak spadł, że miałem problem z celowaniem w mutantów. Zobaczymy, może się chociaż przyłożą do patcha nie próbowałem jeszcze wątku głównego i nie wiem czy uda mi się go zrobić. Na dzień obecny poziom 35, mister sandman na maksa, ninja max. Teraz mam maksymalną już premię z wyciszonej broni i mogę sobie czasami pozwolić użyć czegoś słabszego niż .50, ale nadal pięćdziesiątka jest mi cenna, nie wiem gdzie znajdę gaussa chyba u bractwa złomu. Czas też robić questy dla railroadu, bo można potem wpychać wkłady balistyczne dosłownie do wszystkiego i mieć sporą ochronę i jeszcze nałożyć na to pancerz. No generalnie jak patrzę na to, a na trójkę to czwórka wygląda lepiej i wcale tragicznie nie jest. http://s19.postimg.org/d0iy8evqb/Fallout4_2015_11_27_00_03_09_07.png http://s19.postimg.org/egugqjyn7/Fallout4_2015_11_27_00_03_12_60.png Nie wiem na ile sobie popsułem zabawę, ale wyczyściłem całą kryptę 95, bo tak. No i jeszcze potwierdzę jedną rzecz a mianowicie, reset lokacji i zamków/terminali. Wcześniej odkryłem zapasy federalne w strefie zero. Przychodzę jeszcze raz i od nowa mogę stamtąd zebrać śmieci, terminal zablokowany, turrety i protectrony się zrespiły z tą różnicą, że był jeden legendarny, który lubił sobie po ubiciu buchnąć grzybem i raz się na to nadziałem. Nie wiem czy to bug, ale przynajmniej jest farma expa, chyba że bethesda miała na myśli wiecznie żywe pustkowia co w sumie mi pasuje, bo w trójce wchodzę gdziekolwiek i jest pusto, bo ubiłem... wszystko. No i jeszcze poluję na cały zestaw kameleon, ale cały czas z legendarnych wrogów lecą mi jakieś kompletnie niepotrzebne rzeczy. Czyli gram na skradankę, a dostaję miniguna... Serio!? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 To sobie poszukasz, bo ten screen jest z poziomu devów w którym są wszystkie pancerze i porąbane wersje broni. Można się tam dostać komendą z konsoli. Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 (edytowane) To sobie poszukasz, bo ten screen jest z poziomu devów w którym są wszystkie pancerze i porąbane wersje broni. Można się tam dostać komendą z konsoli. Akurat drugi zrzut jest z qasmoke, lubię się tam bawić konsolą. Na dodatek nie ma tam wszystkich wersji broni, raptem podstawowe warianty. Szkoda, że nie dałeś screena gdzie ten schowek jest, ale poszukam go dzisiaj. A zamki to nie problem, mam to na poziomie master. Tak samo terminale, mogę otworzyć wszystko. http://nerdist.com/wp-content/uploads/2015/11/Fallout-4-Map.png Wrak 1665 w Glowing Sea. Edytowane 27 Listopada 2015 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Mi chodziło gdzie w tym wraku są te schowki, bo trochę jest to niedorobione i bezpośrednio nie ma komendy, ale już to rozpracowałem. http://s19.postimg.org/vt403h6w3/Fallout4_2015_11_27_20_57_53_24.png No i polowanko na poziom 37: http://s19.postimg.org/kusqlaiar/Fallout4_2015_11_27_22_15_54_38.png http://s19.postimg.org/84oi87acj/Fallout4_2015_11_27_23_26_41_38.png Teraz daję perka science, bo trzeba będzie przerobić gaussa, karabin od Danse'a(niestety zrobiłem jednego questa i jestem członkiem bractwa złomu) no i plazmę. No i zaczyna mnie irytować jedna rzecz. Mianowicie na stealth boyu wrogowie mają jakiś szósty zmysł, strzelam z wyciszonej broni, nie widać mnie, nie ruszam się, przeciwnicy są daleko i nagle po prostu dostają szóstego zmysłu robi się "danger" i po zabawie. Skradanie mam dobrze rozwinięte, ja wiem że dałem poziom survival, ale ten szósty zmysł to gruba przesada i psuje to zabawę. O terminalach już mówiłem. Przy następnej postaci wybieram bardziej bezpośrednie rozwiązanie - Fat Man. Ewentualnie zbuduję charyzmatycznego miniguna. Ze skradaniem nie zawsze to jest, ale czasami po prostu wczytuję w kółko save'a, bo przeciwnicy łapią buga chyba z laserowym dosłownie namierzaniem. Wyznacznikiem do robienia fabuły dla mnie będzie poziom 45, bo chcę kostium silver shroud mieć rozwinięty, a na tego gościa nawet chyba znajdę sposób, po prostu zażyję od razu psychojeta. Generalnie expienie już idzie ciężko, muszę dorwać zielonego ghoula i trochę innych(on cały czas ożywia swoich kamratów jak padną) to będę miał farmę expa. Generalnie mam odczucie jakbym grał w Far Cry 2. Jak tam wybiłem wszystkich bambo to zaraz się respili nowi i to samo jest tutaj. Mam znacznik(wyczyszczone), przychodzę i znowu mam falę przeciwników i tym razem bethesda dowaliła miałem grupę 4 fat manów... Gorzej jest z tym, że oni strzelają obok ciebie na oślep przy skradaniu, ale jest problem z tym, że to fat man Cytuj Link to post Share on other sites
gustine 1003 Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Tutaj możesz robić questy dla każdej frakcji, wraz z rozwojem fabuły masz możliwość ostatecznego wyboru. Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 To są też osobne questy dla instytutu? Cytuj Link to post Share on other sites
gustine 1003 Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 ponoć tak, Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Są. Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Dzisiaj wbiłem tylko poziom 38, wpadnie 39 i Gun Nut rangi 4. Złom jest, overseer's guardian już też czeka, chcę to przerobić, bo strzela na .308 ma podobny dmg i sieje 2 pestki na raz. Znalazłem dzisiaj bobble head'a na agility. Muszę jeszcze upolować resztę, to samo z magazynami ale raczej tutaj nie obędzie się bez pomocy google'a i lokacji, bo sam raczej tego nie znajdę. Popatrzyłem sobie na statystyki broni ciężkiej i jednak sobie odpuszczę, bo statami minigun nie powala, modyfikacji prawie nie ma i trzeba mieć wóz amunicji do tego(czytaj - jak nie mam tak z 5 tyś pocisków tylko 1700 to nawet nie zawracam sobie tym głowy). Gatling unikalny z tego co wiem jest dopiero na sam koniec fabuły więc inwestowanie w tego perka ja omijam, do fat mana mało to potrzebne, bo bezpośrednie trafienie nuka wiadomo co robi. Zrobię skradający się, charyzmatyczny i precyzyjny czołg. Czyli koncepcja taka sama jak w trójce - power armor i plazma, wróć - mam gaussa ale trzeba go przerobić. Do tego jeszcze dorzucę perka na kapmerę 5.56 i jeszcze wybiorę się w pewne miejsce po podpalający .44 magnum, zadaje to dużo dmg już bez perka po przeróbkach, a jak jeszcze perka dorzucę to będzie kosmos, aż nazwę tego .44 "Czarna Wdowa". No to generalnie przy poziomie 50 będzie można zacząć jechać o ile uda mi się to dobić, bo chyba już mi się kończą markery na mapie i nie mam czego czyścić. Kolejne zwiedzanko lokacji: http://s19.postimg.org/ykrv7tusj/Fallout4_2015_11_29_00_02_48_27.pnghttp://s19.postimg.org/ykrv7tusj/Fallout4_2015_11_29_00_02_48_27.png Boże, co mnie podkusiło na ten kolor... http://s19.postimg.org/dce6qegbn/Fallout4_2015_11_29_00_13_23_07.png Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Mam obecnie ~74 poziom i brakuje mi NG+. No cóż, zostaje nadrabianie najważniejszych rzeczy konsolą, muszę się zapoznać z resztą wątków. Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5840 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 Dotarłem do Navarro, po drodze w czasie jednego randoma udało mi się dorwać YK42B pulse pistol. Nie mogę wyjść z podziwu ile to małe, niepozorne "coś" potrafi wyrządzić szkód Przeciwnicy w advanced power armor'ach topią się lub zostają przecięci na pół zaledwie po dwóch strzałach To już sobie wyobrażam co pokaże większa wersja czyli YK42B pulse rifle Laserowe nawet w połowie nie są tak dobre na tych lepiej opancerzonych przeciwników jak pulsowe. I pograne w FO2, od początku były jakieś problemy ale dało się z nimi żyć ale teraz to już się kompletnie posypało. Poszedłem na ten tankowiec czy jakoś tak w San Francisco i wziąłem questa z tą śledzioną dla gościa, wracam do miasta a tu crash. Za każdym razem kiedy chce wrócić jest crash i trzeba resetować kompa. Ehh tak blisko końca a tu masz Ma ktoś może save przed wyruszeniem na Enclave? Byłbym wdzięczny bo szkoda mi tych przeszło 80h gry... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.