rafal12322 5832 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Pierwszy dodatek z tego co pamiętam wyjdzie chyba dopiero początkiem przyszłego roku więc jest jeszcze trochę czasu Znając życie przed premierą DLC zawsze coś tanieje Recka Angry Joe Cytuj Link to post Share on other sites
Dunio333 7 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Dobrze, że w F2 nie mamy jakiegoś limitu dni na wykonanie zadania, bo mogę używać przynajmniej - odpocznij do pełnej wytrzymałości drużyny . Cytuj Link to post Share on other sites
rafal12322 5832 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Limitu nie ma tylko czasami wyskoczy Ci Hakunin i będzie przypominał w jak ciężkim położeniu jest wioska Ja tymczasem wróciłem się w FO2 trochę w tył, nawet nie tak bardzo jak myślałem ale skynet jest mój Ten to dopiero kosi w walce, także warto było się wrócić Cytuj Link to post Share on other sites
DeXtrous 715 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) W New Vegas warto zaczynać z zainstalowanym modem "Project Nevada"? Dodaje on sprint, bullet time itd. http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/40040/ Edytowane 19 Listopada 2015 przez DeXtrous 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Jak ktoś szuka skutecznych fixów: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=551069501&tscn=1447077828 Proszę bardzo, ale przy 460-ce dalej jest micro stuttering przez notoryczny brak v ramu. Generalnie wygładziło się i teraz lepiej też się celuje przez wyłączenie wygładzania tego co podajemy myszą. Myślałem nad zrobieniem postaci od nowa, ale zauważyłem że inteligencja na poziomie 10 wcale jakoś super punktów nie dodaje i można sobie darować dawanie tego na 10, chyba że ktoś kocha terminale to pomaga to w złamaniu hasła. Terminal działa w sumie tak samo jak w poprzednikach(ta sama zasada, podobne słowa, puste miejsca do znalezienia w znakach), ale za to terminal nie blokuje się na zawsze. Generalnie mam już poziom 20, odkryłem jedynie kryptę 81, nie byłem nawet w Diamond City zrobiłem jednego questa dla minutemanów, ale jeszcze za wcześnie żeby coś z tym zrobić, bo teraz mam mega nieziemską zabawę w skradanie. To już rozwinąłem i wisienką na torcie jest tłumik do pistoletu, teraz to mam po prostu zabawę z wrogami, gdzie w ciemnych miejscach strzelają do mnie na ślepo i nawet jak są zaalarmowani to i tak mam gwarantowany strzał krytyczny - bajka, po prostu system skradania zrobiony jak powinno to być w poprzednikach. Pamiętam jeszcze jak w trójce mając maksymalne skradanie i perki strzelam komuś z daleka a potem i tak reszta mnie wykrywała mimo dobrego ukrycia. Zapuściłem się bardziej na południe no i w sumie każdy zamek, lokacja to dosłownie farma expa. Nabrało to tempa i czekam na trzecią rangę gun nut'a, bo chciałbym mieć tłumik w swoim karabinie, który teraz bez problemu zadaje z ukrycia 300 obrażeń. No niestety bez tłumika jest ciężko, a pistoletem nie zadaję hiper obrażeń, więc czyszczenie lokacji trochę mi zajmuje. Najważniejsze, że mogę już otwierać zamki, dosłownie każde, jeszcze tylko dwie rangi i każdy terminal jest mój, a za mistrzowskie zabezpieczenia trochę jest punktów no i są ciekawe rzeczy do znalezienia. Brakuje mi tylko tych 12 dni do wypłaty i 970-ki Cytuj Link to post Share on other sites
Mandriv19 723 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 po czytaniu waszych opinni i po małym graniu u kolegi stwierdzam - iż cieszę się ze nie kupiłem tej gry. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Ja dziś kupuje Miałem rozsądnie czekać ale nie dam rady , muszę zbadać te pustkowia 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28961 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Niech dają ten patch bo dwa razy zapisy rozgrywki te szybkie zniknęły. Gra zrobiła zapis a później patrzę wcięło mi kilka godzin gry. Teraz sam robie ręcznie "sejwy". BTW http://www.guru3d.com/news-story/a-fallout-4-pc-update-will-be-released-next-week.html + na tych sterownikach gra działa jeszcze lepiej (mimo przeznaczenia do nowego assassyna), bez znacznego grzebania w pliczkach .ini gry Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 muszę zbadać te pustkowia Tylko gdzie te pustkowia ? Od lokacji do lokacji jest dosłownie kilkanaście sekund biegu. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 nie przesadzaj, kilkadziesiąt, natomiast IMO lepsze to niż dosłownie pustkowia, gdzie żeby gdzies dojść trzeba iść, iść iść... i dalej iść i dalej nic nie ma, były takie gry, thanks, but no thanks Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 nie używałem, ale ten tytuł pomimo wielu godzin wspaniałej zabawy i niemal połowie tego czasu (dodatkowo) spędzonej nad modowaniem ostatecznie zaklasyfikowałem jako klapę, przechodziłem kilkanaście razy pewnie coś w okolicy 20 i tylko dwa udało mi się grę ukończyć, w pozostałych przypadkach rozgrywkę kończył bug uniemożliwiający wczytywanie save'ów i nie ma w moim przypadku obejścia, stosowanie wszelkich zewnętrznych programów, brak autosave ostatecznie i tak kończyło się crashem... o losowym wywalaniu do pulpitu nawet nie wspominam i to F4 jest zbugowany, dobre Cytuj Link to post Share on other sites
DeXtrous 715 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Mówisz o wersji pudełkowej czy tej ze steama? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 u mnie od lat tylko Steam i inne platformy 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 (edytowane) No nie do końca, fallout 1 i 2 miał dosłownie pustkowia, mapa była potężna a osady były rozmieszczone realistycznie daleko, idąc np z krypty do cienistych piasków na mapie podróży zajmowało to z 15 sekund ale w czasie gry było to powiedzmy z tydzień wędrówki, było to mega klimatyczne a w dwójce dostawaliśmy samochód którym można było szybciej popylać po całej mapie, niemniej i tak proporcje odległości między miastami były zachowane podróż z krańca mapy na drugi to w czasie growym jakieś 3 miechy, wiadomo że w sandboksie musieli iść na kompromis ale przykładowo taki morrowind miał całkiem ogromne przestrzenie i czuło się podróż i odległość między krainami i osadami i wyglądało to dość naturalnie, a nie wiem ile by się szło z buta mape z końca na koniec ale pewnie z godzine czasu rzeczywistego, a nudy nie było bo wszędzie się znalazł jakiś grobowiec, jaskinia, kopalnia, NPC w kłopotach i tak dalej Edytowane 20 Listopada 2015 przez jarnuszkiewiczm 2 Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 hehe nie mogę z Wami Tak mi się tylko powiedziało a Wy od razu otwarta dyskusja haha Jakbym wam teraz rzucił jakiś temat o skórce chleba też byście podjęli zawzięcie? Gra kupiona teraz tylko 5h ściągania więc dziś nie zagram ...ale jak się jutro dorwę to ##$%^# Kill'em all Cytuj Link to post Share on other sites
Gadget 119 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 Generalnie akcja rozgrywa się wokół tamtejszego bostonu i trudno żeby było mało lokacji i wędrówka była długa, dziwię wam się z tym stwierdzeniem. Owszem nawet w NV trzeba było się nachodzić i tam było w miarę pusto jak mam to porównać do 4. Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 No nie do końca, fallout 1 i 2 miał dosłownie pustkowia, mapa była potężna a osady były rozmieszczone realistycznie daleko, idąc np z krypty do cienistych piasków na mapie podróży zajmowało to z 15 sekund ale w czasie gry było to powiedzmy z tydzień wędrówki Ile trwa dzień w FO4? 24 minuty? 48? set timescale to <scale> - sets the timescale, the ratio determining how fast game time moves relative to real time; the default setting is 30. For example, setting the timescale to 1 would cause one second to pass in game time for every second in real time. Więc co 2 sekundy w grze mija minuta. Czyli tak, mapa w FO1 i FO4 była duża bo timer gry zasuwał jak durny czy ja czegoś nie załapałem? Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 o co innego im chodzi, natomiast porównywanie otwartego świata do zestawu lokacji z "podróżą w między czasie" jaki był w F1/2, czy współcześnie w Wastelands 2 jest trochę IMO bez sensu, bo to dwa całkiem inne podejścia a propos timescale to jedna z pierwszych rzeczy jakie zmieniam w grach bethesdy, z modami na jedzenie/picie/sen można skrajnie się wykończyć prostym fast travelem Cytuj Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 (edytowane) Ile trwa dzień w FO4? 24 minuty? 48? Więc co 2 sekundy w grze mija minuta. Czyli tak, mapa w FO1 i FO4 była duża bo timer gry zasuwał jak durny czy ja czegoś nie załapałem? Pograj w jedynkę czy dwójkę to będziesz wiedział czemu mapa była duża Dodajmy do tego brak szybkiej podróży i miejsca gdzie non stop atakowali mutanci i centaury, albo ogniste gekony i wówczas wędrówka przykładowo do RNK albo San Francisco to było przedsięwzięcie. Apropo fast travel to chyba to mi najbardziej przeszkadza w grach bethesdy, oczywiście nikt nam nie każe się teleportować po lokacjach ale skoro jest taka opcja to wiadomo że każdy z lenistwa korzysta. To mi się podobało w morrowindzie że albo łazik i łodzie i szukanie połączeń do większych lokacji albo piesza wędrówka do różnych ruin i podziemi i to wymuszało przygotowanie się do podróży i każda wyprawa była ciekawa, skyrim mi się mega podobał ale wiele stracił przez uproszczenia, skoro były stajnie i wozy to po co jeszcze szybka podróż, starczyły by stajnie i zwoje interwencji bóstw, tak samo fallout, mogli rozwiązać to za pomocą karawan do większych miast plus jakieś losowe zdarzenia typu napady na karawane. ps. wyszła już jakaś porządna łata do fallouta? Edytowane 21 Listopada 2015 przez jarnuszkiewiczm Cytuj Link to post Share on other sites
Antiax 2428 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 ps. wyszła już jakaś porządna łata do fallouta? Ponoć 1.2 ma wyjść w następnym tygodniu. Ciekawe czy to też będzie 1.2 Beta jak obecna wersja 1.1.30 Beta. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 O co chodzi z tym cagem? Cytuj Link to post Share on other sites
MrGohut 4 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Świetny mod. 10/10 Cytuj Link to post Share on other sites
jarnuszkiewiczm 1096 Napisano 21 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2015 Ponoć 1.2 ma wyjść w następnym tygodniu. Oby jak najszybciej załatali tą grę, bo też bym chciał sobie pograć, a to co odpaliłem u siebie po premierze było niegrywalne do tego stopnia że skapitulowałem, ale jeśli się dowiem że gra już hula i jest po beta testach to chętnie kupie znów tylko tym razem w keyshopie za 140 zł a nie za 60 euro XD Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 22 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2015 Ludziom znudziły się koty, porno wstyd wstawić to tworzą ołtarzyk N. Cage'a. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.